Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Zinu kas jādara

30.10.2015. 21:21

»

KRASS

Klau, SKAIDRS, viss ir vairāk kā "slikt...


Un ko Tu gribi?

Atbildēt

D.

29.10.2015. 11:11

»

KRASS

Klau, SKAIDRS, viss ir vairāk kā "slikt...


Kreics/Dabas bērns/Smaka/Eksmīzlis/Žulis regulāri apstaigā savas vemjamvietas un visur pievemj jaunu porciju. Izcils latviešu internetvēmējs. Prieks kur tu rodies par latviešu bagātību.

Atbildēt

KRASS

29.10.2015. 08:43

»

Kindzuls

Elementāra loģika. Ikvienas sistēmas sastāvdaļas pamata uzdevums ir veidot, uzturēt šo sistēmu nevis to nojaukt. Vēlēšanas ir varas sistēmas sastāvdaļa. Tātad vēlēšanas nodrošina esošās varas sistēmas pastāvēšanu. Tālāk var katrs domājošs indivīds paturpināt pats. Dalība vēlēšanās ir esošās varas sistēmas...


Klau, SKAIDRS, viss ir vairāk kā "slikt".
Bet, saki, ja Tu būtu pie teikšanas, vai būtu "labi" ?
Vai neesi tāds pats cilvēks, ar tādiem pašiem trūkumiem
kā tie, kas tagad nosaka situāciju?

.... un pats būtiskākais, vai vispār APJĒDZ,
kas un kāpēc notiek, tā kā notiek ???

.... kas patiesībā nosaka
notikumu gaitu ?

VAI TU TO ZINI ?

Atbildēt

Vo

28.10.2015. 20:13

»

naīvais

nebalsojot, tu pasīvi atbalsti uzvarējušo partiju


Boikotējot vēlēšanas es neko neatbalstu, ne pasīvi, ne aktīvi. Vēlēšanu boikots nozīmē to, ka es neatzīstu šīs vēlēšanas par godīgām, es neatzīstu šo vēlēšanu rezultātus un atsakos būt līdzatbildīgs par šiem rezultātiem. Piedaloties vēlēšanās tu atzīsti, ka šis vēlēšanas ir godīgas un demokrātiskas, ar savu dalību tu tās aktīvi atbalsti, apņemies respektēt vēlēšanu rezultātus un uzņemies līdzatbildību par tiem.

Atbildēt

Kindzuls

27.10.2015. 23:56

Elementāra loģika. Ikvienas sistēmas sastāvdaļas pamata uzdevums ir veidot, uzturēt šo sistēmu nevis to nojaukt. Vēlēšanas ir varas sistēmas sastāvdaļa. Tātad vēlēšanas nodrošina esošās varas sistēmas pastāvēšanu. Tālāk var katrs domājošs indivīds paturpināt pats. Dalība vēlēšanās ir esošās varas sistēmas pastāvēšanas nodrošināšana, tās atzīšana par labu esam. Piedalāmies vēlēšanās, labi, tātad šis varas murgs mums der. Patreizējā varas sistēmā neizšķiroši un mazsvarīgi, kura partija pie stūres.

Atbildēt

=>D.

27.10.2015. 21:05

Talants cilvēkam. Varbūt viņš arī Mazpusāns?

Atbildēt

D.

27.10.2015. 17:27

Kreics/Dabas bērns/Smaka/Eksseržants/ Žulis šonedēļ ir kārtīgi pievēmis šo portālu. Tas ir labi, jo latvieši to ir pelnījuši.

Atbildēt

doma

27.10.2015. 06:38

nav nekāda kapitālisma. ir plutokrātija. kurš te ir "kapitālists"? pasaulē viss jau ir bijis, tik to jāzin un jāsaredz. represīvā vara pieder t.s vadībai, kur vadība ir norobežota ar likumsargu žogu. nav ne domas brīvības ne vārda brīvības. jā, runāt var, bet ir neiespējami realizēt.mūs kontrolē izsmalcināti. visās sistēmās caur gadsimtiem. cilvēks ir egoistiska būtne, tomēr viens bez otra nespēj dzīvot-kāda perfekta sabiedrība var būt?

Atbildēt

Plutons

26.10.2015. 21:20

»

ita

Atbilde tiešām nav meklējama revolūcijā (fiziskā). No tās nebūs jēgas, ja revolūcija nebūs notikusi latvāņu galvās... un tas nenotiks nekad - latvāņa-parazīta paurī nevar notikt "revolūcija" pēc definīcijas, ari tavā xuje vai kā tevi tur


Sodienas jauno latvāni-vergu radījuši viltoto alkaholu pierijušies tēvi.Skolās viņiem borēts,ka tagad ir īstā laime,ka Jevropa ir katra verga sapnis.Ko var gribēt no intelektuāli un fiziski mazattīstīta radījuma?Protams,internrta komentārus par polittehnologu ieborētu tēmu.Ja sākšoties te kāda karadarbība šie bēgšot!Vienīgi jājautā kam tādi debīļi vajadzīgi.

Atbildēt

lasītāja~>Rakstnieks

26.10.2015. 02:43

Vai vispār ir vērts dzīvot šādā pasaulē?
Rakstnieks - ja tev dzīvē gadās sastapt kaut vienu nesavtīgu cilvēku, kurš vairāk rūpējas par citiem nekā sevi, tad ir vērts.
lasītāja - es šādu cilvēku satieku. Tālā pagātnē.
Rakstnieks - varbūt izdosies satikt arī nākotnē :-)

Atbildēt

Artūrs Malta VLT valdes loceklis.

25.10.2015. 23:32


BIEDRĪBA “”VARU LATVIJAS TAUTAI” PIEPRASĪS SAEIMAS ATSAUKŠANU!

05/10/2015/0 Comments/in Uncategorized /by Igors Lukjanovs


 Skatījumi: 60

Biedrība ” VARU LATVIJAS TAUTAI” Reģ.Nr. 40008239930; Ūdru iela 14, Mārupe, Mārupes nov., LV-2167 Tālr.: 29119996; 26347783,fakss: 67379890; e-pasts: [email protected] Bankas rekvizīti: VAS„Latvijas Pasts”,konts:LV49LPNS0002103410981 ; valdes priekšsēdētājs: Igors Lukjanovs
Rīgā, 2015/10/03 2. INFORMĀCIJA mūsu atbalstītājiem un tiem, kas nav apmierināti ar notiekošo Tēvzemē!.
Līdz Saimas atsaukšanai ir palicis viens mēnesis. Pašreiz mēs veicam aptauju par to cik ir par Saeimas atlaišanu un papildinam mūsu rindas.
Mūsu biedrības galvenais mērķis ir, lai vara pieder tautai, kā tas ir teikts Satversmes 2.pantā un īstenotu dzīvē lozungu: Viens likums –viena taisnība un vienādas iespējas visiem!
Aicinam Latvijas patriotus paplašināt mūsu biedrības rindas un turpināt aktīvi:
1. Piedalīties deputātu – kandidātu saraksta veidošanā , katrā vēlēšanas apgabalā. Sarakstā neviena esošā ne bijušā deputāta, bet tikai tos, kas atbalsta Latvijas valsts atjaunošanu.
2. Veidot katrā pagastā rīcības komitejas, kā tas bija 1905 gadā!
3. Jūs izvirzītā deputāta – kandidātam ir jābūt patriotam un obligāti jāzina Latvijas Valsts Satversme! Mūsu Tautas Saeimas sarakstā deputāta – kandidātam jābūt saviem 100 galvotājiem.
Katrā vēlēšanu apgabalā jābūt:
Rīgas – 35, Vidzemes – 29, Latgales – 18, Zemgales – 17, Kurzemes – 16. Kopā 115 deputāti – kandidāti. Iesakat savus deputātu – kandidātus un 9 ministrus, 19 aprinķu un 516 pagastu priekšniekus. Mums ir tautsaimniecības pirmskara pieredze, kad var saimniekot bez lielās ierēdņu armijas un ārejiem parādiem!
Ierosinājumam nepieciešama viena desmitā daļu vēlētāju. Cik liela ir viena desmitā daļa, to mums paskaidros Centrālā Vēlēšanu Komisija (CVK). Tautas nobalsošanu likumā noteiktajā kārtībā CVK sagatavo un vada nobalsošanu, kura izdod arī nepieciešamās instrukcijas un veidlapas.
Pašreizejās Saeima un Valdības darbības rezultatā, katra diena mums izmaksā kredīta procentos ap 1,4 miljonus eiro. Neviens nezina, cik esam parādā? Cik vēl būs jāmaksā? Par ko maksājam?
Mēs veidojam mājaslapu internetā. Paredzam izdot savu laikrakstu, kurā Jūs varēsiet brīvi piedalīties diskusijās un saņemt atbildes uz saviem jautājumiem.
Tas viss prasa naudas līdekļus. Mēs ceram uz biedru naudām – 3 eiro gadā, Jūs kļūstat par VLT biedru. Veicot naudas iemaksu, nepieciešams norādīt savu vārdu, uzvārdu un personas kodu. Pēc bankas izdrukām mēs sastādam biedru žurnālu. Ja viena desmitā daļa vēlētāju kļus biedrības biedri, tad mēs izdosim dienas laikrakstu.
Biedrības Kuratori vēlēšanu apgabalos ir valdes locekļi: 26347783- Artūrs Malta- Latgale; 26336617- Juris Švalbe -Vidzemi; 29119996- Bruno Druķis – Zemgali; 26731553 – Jānis Hūns – Kurzemi; 26517296 – Valdis Taupmanis – Rīgas vēlēšanu apgabals.
Latvijas neveiksmē nav vainīgi atsevišķi cilvēki, bet lielā valsts ierēdņu armiju, kas ir Padomju iekārtas stute un balsts. Ierēdņi dara visu, lai neatjaunotu Latvijas valsts iekārtu un ievērotu Satversmi!
Tas ir priekšnoteikums Latvijas Valsts atjaunošanai un pašreizejās Padomju iekārtas demontāžai. Samazinot ierēdņu skaitu 15,8 reizes, var sociālajā budžetā iekaitit vairāk nekā 1,4 miljardi eiro. Tas dos iespēju izmaksāt pabalstu katram sociāli aprūpējamam 250 eiro mēnesī, tas ir bērnam, skolniekam…
Lai mērķi īstenotu,ir jāatsauc līdzšenejā Saeima un jāievēl Deputāti, kurus izvirzat Jūs, nevis partijas.
Katrs VLT biedrs varat būt kurators savā pagastā, aprinķī un vēlēšanu apgabalā! Zvaniet un rakstat! Neesat vienaldīgi! Biedrības e-pasts: [email protected] Pasta adrese: Ūdru iela 14, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167

Atbildēt

kukukukukukariku

25.10.2015. 20:56

.. s...u...kaču portāliņš tik izmisis, ka jāvandās pa komentāriem un tie jāpārpublicē kā raksti. Lai dp dzīve neliekas par saldu un ir vēl viens disidents, ko ieterorizēt.
Lai nerunā, neraksta un neburkšķ.
Un, lai tak tā mūsu sabiedrība uzvārās: "tā tak nevar! kau kas jādara, biedri!"
Un tā arī ir. Manipulatori klāt! Jādara, jādara, biedri! Jāpiketē, jāmaksā nodokļi, jādiskutē (vēlams skaļi un agresīvi) par homosexuāļiem, par imigrantiem, par pedofiliem, par partijām, likumiem un regulām. Un jāiet politikā! Lai dzīve nav garlaicīga. Vairāk trokšņa, skandālu, vairāk agresijas un pārmaiņas būs! Kādu solvitu nomainīs ar lindu vai citu viņķeli, kādu raimondu nomainīs ar citu andri.
Varbūt arī biedriem mazpuisānam, priedītim un seržantam vieta atradīsies?
Tas ir tā kā ķīniešu konfekšu fabrikā, kur šokolādi taisa no $ūdiem, bet veikalā pārdod kā šokolādi ar riekstiem, šokolādi ar rozīnēm", piena šokolādi, .. izvēlies, ko vēlies!
Dažiem pietiek pagaršot vienu porciju, lai saprastu, kas tā par mantu, citi izmēģina visas garšas, kamēr saprot, kas mutē.
Dažiem iegaršojas un tie ēd pilnām mutēm. Dažiem kauns atzīties, ko ēduši un par ko dārgi maksājuši, un arī tie turpina stumt aiz vaigiem. Rīstās, bet stumj aiz vaiga.

Netraucēsim viņiem izbaudīt! Pasēdēsim malā, paurbināsim degunu, ...
Какое небо голубое.. Мы не сторонники разбоя..

Atbildēt

sandra c

25.10.2015. 16:26

Bet biedriem iet Maskavas laiks.

Atbildēt

sandra b.=>ita 16:03

25.10.2015. 16:23

Es jau teicu, ka vairs nerakstu ar niku ita

Atbildēt

ita

25.10.2015. 15:03

»

ita=>ita12:54

Johaidi, raksti taču ar savu niku, "lauķi


Tagad sapratu beidzot! Tas nav "lauķis", tas ir mazpiseklis, kurš ar manu niku plosās! Mazpisekli, tu esi nožēlojams!

Atbildēt

Patiesība

25.10.2015. 14:56

Biedrs Kreics nevar nekur iedziļināties, laikam bezsmadzeņu radījums, viens no bildītē redzamās bijušo Sovjetiku kompānijas.

Atbildēt

Neiedziļinoties detaļās

25.10.2015. 14:43

Kas notiek kad visu laiku ir jāmelo. Pasprūk patiesība. CNNā tiek paziņots "U.S.-led ISIS coalition" jeb ASV vadīta terorstu koalīcija
https://www.youtube.com/watch?v=TKFHGatEV1w

Atbildēt

Neiedziļinoties detaļās

25.10.2015. 14:07

Starp citu rītdien ir solīts atklāt visu informāciju par itkā izgudroto brīvas enerģijas ierīci kura nodrošina ģimeni ar visa veida enerģiju desmitiem gadu
lūk prezentācija kas notika konferencē 16. oktobrī Romā, video ar izgrieztu tūlkojumu uz itāļu valodu
https://www.youtube.com/watch?v=22NLhgTyU64

http://keshefoundation.org/shop-et-livres/product/view/7/147

ja tas nav blefs tad tā ir bomba

Atbildēt

Kreics

25.10.2015. 12:59

»

qwe

Cienījamais autor! Man ir saprotams Jūsu sašutums. Pirms dažiem gadiem arī mani bija pārņēmušas līdzīgas izjūtas. Par šo tēmu domāju ļoti bieži, bija tieši tāda pati atziņa: "par vēlu". Ļoti īss rezumē par maniem secinājumiem (atvaino, nolieguma formā - pašsaprotamu iemeslu dēļ...


Piekrītu Tevis teiktajam par "sociālo inženieriju". Tomēr kā jau rakstīju iepriekš, nekāda sašutuma nav. Kādreiz bija gan. Šobrīd tikai "kopsavilkums". Priekš sevis. Un tikai. Katrs pats var "sarēķināt". Noteikti rezultāts būs katram atšķirīgs. Un tas ir normāli. Pēc iegūtā rezultāta arī cilvēks izdara secinājumus. Aizdomajoties par cēloņiem. Kāpēc viņs ir tur, kur ir. Ja neapmierina esošā situācija, tad meklē risinājumu. Vai arī saprot ka visi iespējamie risinājumi ir "iedomāti". Principā neiespējami. Tad iestājas elementārs "nogurums" no visa šī balagāna.
Protams ka izteicos par "laternu stabiem" emociju vadīts. Projecēt klasisko revolūciju modeli Latvias situācijā, utopija. Pat miermīlīga "ultimatīva revolūcija" nav iedomajama. Proti, nav realizējama. Jo viss un visi ir "sasieti" starptautiski. Gan finansiali, gan politiski. Labs piemērs ir Griekija. Bet tur vismaz cilvēki kautko centās mainīt. Un soli pa solim kautko iespējams arī izcīnīs. Bet varbūt arī ne. Tomēr tur nevienam pat prātā neienāks izbazūnēt kautkādu "veiksmes stāstu".
Krieviem ir viens reti veiksmīgs teiciens. Mēģināšu to iztulkot.
Cilvēkiem čurā acīs un mēģina iestāstīt ka tas silts lietutiņš.
Lūk tas notiek Latvijā jau vismaz pāris gadu desmitus. Un tas patiesi mani tracina. Un galvenais ka cilvēki tam arī tic.

Atbildēt

Kreics

25.10.2015. 12:25

»

Ex-seržants

“Par kādiem "masvēmekļiem, tfy, masmēdekļiem" Tu runā? Latvijā? Varbūt uzskaitīsi kādus no tiem. Nu tā, zināšanai...


Nu moins. Biju domājis ka Tu saprātīgāks. Bet izrādās ka klapes uz "acēm".
Neveiksmīgāku piemēru kā bērziņpapa aizkopšanos no Rīgas pils nevarēji piemeklēt? Mēs taču labi zinam kas viņu izvilka no, pēc naftalīna smakojoša skapja un kas viņu tur atpakaļ iedzina. Kāds tam sakars ar to ka par šo "prezi" tautā klīda anegdotes, tik tiešām nesaskatu. Un ja vel atceramies kādā tieši laikā šis ampelmanis tika izvirzīts un kas viņu apstiprināja, tad ko te vispār runāt. Tomēr uz prokuratūru viņam būtu veselīgi aiziet. Parunāt par ES finansējuma "apgūšanu". Bet ko tur, lai vecais vīrs atpūšas no saviem "valstiskajiem"darbiem.
Par banku diženajiem darbiem Latvijā jau nu vispār varēji paklusēt. Acīmredzot esi vāji informēts. Cik Latvijas "valsts" ir "parādā" onkuļiem ar spalvainām ķepām? Un cik no šī, tā saucamā parāda ir banku sektorā "ieliets"? Un kā Tu domā kur tā naudiņa tiek investēta? Ai, labi, ko te par bankām runāt. Jābūt galīgi aptaurētam lai iedomātos ka kādam no "vikingu" baņķieriem interesētu Latvijas nākotne. Kā slaucama govs, jā. Bet ne vairāk. Un ja vietējie bāleliņi atļauj bankām slaukt Latvijas iedzīvotājus, tad kapēc to nedarīt?
Par "masvēmekļiem" pat nav jēgas runāt. Ar to Tu puis tikai parādīji ka esi vienkārši "ūdens lējējs". Ja kāds vēlas lai pierāda acīmredzamo, izliekoties par pastulbu, tad ir divi varianti. Vai nu jautātājs ir tiešam pastulbs vai arī prasts demagogs, kurš sarunu mēgina "saskaldīt" un pārvērst tukšā skaņā.
Un nu "kronis" Tavam komentāram. Žanra klasika, kā sacīt jāsaka.
Piedāvāt lasītājiem minēt kam tas izdevīgi. Reizē dodot mājienu "ar mietu". Lai "noorientētu" lasītājus skatīties "pareizā virzienā". Kur apguvi šo metodi? Parastajās skolās itkā netika mācīta manipulācijas māksla. Ko?
Tavuprāt esmu "kremļa aģents"? Nu galīgi "sarkans". Bet puis, esi mazliet "atpalicis". Pirms pāris gadiem noteikti varēja mēģināt novelt visus sū..s uz "agentiem". Tagad arī var, bet nu tas ir grūtāk. Tomēr turpini.
Vo vellos, cik laba pozīcija Tev.
Latvijā kopumā viss ok. Ja ir šaizītes, tad pie tām vainīgi "reptilioīdi" vai "sarkanie". Un labie onkuļi no ES visu sakārtos un iestāsies mūžīgā laime.
Bet par to ka "viss tik slikti". Nepareizās kategorijās spried puis. Kad Tu saskaiti 2+2 un rezultātā iegūsti 4, tas ir slikti vai labi? Kā Tev šķiet? Es domāju ka tas ir tikai rezultāts. Un tikai. Latvijas šī brīža situācijā es runāju par cēloņiem un sekām. Un tikai. Katrs pats, ja nav lopiņš, var to visu redzēt un izdarīt secinājumus. Ja protams tas interesē. Un uzņemties atbildību. Vismaz par sevi. Lai nešķebinātu pašu, kad no rīta japaskatās spogulī.

Atbildēt

bs

25.10.2015. 12:20

»

Kreics

Sveicināts žuli. Tu atkal par to pašu. Proti, nē nē, latviešu tauta nav "vainīga" ne pie kā. Vai ja arī ir, tad tā, mazliet...


Ko tur strīdēties,protams,ka katrs kurš piedalījies biļitena ieslidināšanā ir vainīgs un līdzatbildīgs par esošo situāciju.Attaisnojums,ka tas ir darīts,lai traucētu krieviem,oligarhiem vai marsiešiem ir noziedzīgi stulbs.Fakti liecina,ka mēs ejam pa nepareizu ceļu un jo ilgāk turpināsim,jo ilgāk būs jāiet atpakaļ.

Atbildēt

ita

25.10.2015. 12:11

"lauķis" laikam ir mainījis identitāti. Nu lai viņam tiek, es varu paņemt citu niku.

Atbildēt

ita=>ita12:54

25.10.2015. 12:06

Johaidi, raksti taču ar savu niku, "lauķi"!

Atbildēt

ita

25.10.2015. 11:54

»

qwe

Cienījamais autor! Man ir saprotams Jūsu sašutums. Pirms dažiem gadiem arī mani bija pārņēmušas līdzīgas izjūtas. Par šo tēmu domāju ļoti bieži, bija tieši tāda pati atziņa: "par vēlu". Ļoti īss rezumē par maniem secinājumiem (atvaino, nolieguma formā - pašsaprotamu iemeslu dēļ...


Atbilde tiešām nav meklējama revolūcijā (fiziskā). No tās nebūs jēgas, ja revolūcija nebūs notikusi latvāņu galvās... un tas nenotiks nekad - latvāņa-parazīta paurī nevar notikt "revolūcija" pēc definīcijas, ari tavā xuje vai kā tevi tur....

Atbildēt

ita=>...11:12

25.10.2015. 11:50

drizāk bēgļi izies ielās ar pulksteņiem un svecēm
1 torte un12 svecites

Atbildēt

qwe

25.10.2015. 11:43

Cienījamais autor! Man ir saprotams Jūsu sašutums. Pirms dažiem gadiem arī mani bija pārņēmušas līdzīgas izjūtas. Par šo tēmu domāju ļoti bieži, bija tieši tāda pati atziņa: "par vēlu". Ļoti īss rezumē par maniem secinājumiem (atvaino, nolieguma formā - pašsaprotamu iemeslu dēļ :)

1) Atbilde nav meklējama "sociālajā inženierijā" (pie kuras par 97% pieder viss šajā portālā publicētais - gan raksti, gan komentāri, pie kuras par 97% pieder visa pārējo Publisko Masu Mēdīkļu publicētā "informācija" un "aktualitātes", pie kuras par 101% pieder visi LV "politiskie procesi" to patreizējā izpildījumā, etc...)

2) Atbilde nav meklējama "revolūcijā", pirmkārt, jo tā pati par sevi standartizpildījumā ir sociālā inženierija; otrkārt: visticamāk, mēs neatbalstam vardarbību un beigu stāvokli mēs gribam stabilu - tātad ir jāatrod tāds ceļš, kas katram indivīdam ir (individuāls) ieguvums. (Domā pēc analoģijas ar fāžu pāreju, ķīmisko potenciālu).

Neraugoties un diezgan lielu izslēgto variantu īpatsvaru, personīgi uzskatu, ka risinājums eksistē. "Par vēlu" ir ar patriotiski noskaņotam indivīdam (vai to nelielai grupiņai) pieejamajām sociālās inženierijas metodēm, tas gan.

Atbildēt

ita=>Ex seržants

25.10.2015. 11:32

Kāds ķēms ar manu niku sarakstījis stulbības, laikam "lauķis".

Atbildēt

...

25.10.2015. 10:13

23 mudīgi latvāņi izies ieās tikai lai noņemtu bēgīem vai citiem latviešiem zināms durot ...


gจuจrจfจmจiจs

Atbildēt

...

25.10.2015. 10:13

2 mudīgi latvāņi izies ieās tikai lai noņemtu bēgīem vai citiem latviešiem zināms durot ...


gจuจrจfจmจiจs

Atbildēt

...

25.10.2015. 10:13

1 mudīgi latvāņi izies ieās tikai lai noņemtu bēgīem vai citiem latviešiem zināms durot ...


gจuจrจfจmจiจs

Atbildēt

...

25.10.2015. 10:12

»

ita

Ja Krievijai būtu kādi cēli mērķi, viņa varētu izveidot vispirms savu plaukstošu valsti ar labklājību visiem.saviem iedz., tad citi varētu no tā mācīties


mudīgi latvāņi izies ieās tikai lai noņemtu bēgīem vai citiem latviešiem zināms durot ...


gจuจrจfจmจiจs

Atbildēt

ita

25.10.2015. 08:56

»

Ex-seržants

“Par kādiem "masvēmekļiem, tfy, masmēdekļiem" Tu runā? Latvijā? Varbūt uzskaitīsi kādus no tiem. Nu tā, zināšanai...


""Kreiča" k-ga komentārs" ir faktu izklāstījums, ja tev Ex-pidar kaut ko vajag uzminēt, tad neko nevajag minēt...

Atbildēt

Ex-seržants

25.10.2015. 08:39

»

Kreics

Nu klau. Nu nebūsim taču tik naivi. Par kādiem "masvēmekļiem, tfy, masmēdekļiem" Tu runā? Latvijā? Varbūt uzskaitīsi kādus no tiem. Nu tā, zināšanai...


“Par kādiem "masvēmekļiem, tfy, masmēdekļiem" Tu runā? Latvijā? Varbūt uzskaitīsi kādus no tiem. Nu tā, zināšanai.”
-----------------------
Lūdzu konkrētus piemērus- kam esi rakstījis, par ko un vai esi “atfutboļīts”
_________________________
“Tu saki ka jāizrāda publiska necieņa? O jā! Noteikti uzreiz necieņas skartais skries uz prokuratūru rīdams žēlabu asaras un visā atzīsies.”
Uz prokuratūru neeis, taisnība, tikai tas arī nav mērķis. Ja kas, tad Bērziņs uz otru termiņu nekandidēja.
---------------------------------------------
“Likuma robežās varot visu mainīt? Kuriem tie "likumi" rakstīti?”
Piemirsi piebilst , ka daudza lietas regulē ES. Pēdejais piemērs – banku kontrole un īpašnieku finansiala atbildība bankrota gadījuma, jeb varbut Tev tas neliekas būtiski?
----------------------
Raksts un "Kreiča" k-ga komentārs ir no sērijas ”Viss šeit ir tik slikti nu tik slikti, ka tālak nav vairs kur, nu galīgais bezceris”. Un tagad miniet, kam tas ir izdevīgi patreizēja situācijā.

Atbildēt

lauķis

25.10.2015. 08:27

»

ita

Ja Krievijai būtu kādi cēli mērķi, viņa varētu izveidot vispirms savu plaukstošu valsti ar labklājību visiem.saviem iedz., tad citi varētu no tā mācīties


Pasaules varenajiem nav mērķis veidot stipras valstis , un putins ir tikai pasaules grāmatvežu sulainis,bet to saprast laikam nav tik viegli.

Atbildēt

ita

25.10.2015. 07:31

Ja Krievijai būtu kādi cēli mērķi, viņa varētu izveidot vispirms savu plaukstošu valsti ar labklājību visiem.saviem iedz., tad citi varētu no tā mācīties.

Atbildēt

ita

25.10.2015. 07:21

Varētu piekrist žulim, un tomēr -bija tā dzied.rev. kā tautas kustība, tauta gribēja savu valsti, ne tikai latvieši. Un pēc tam - ne jau mūsu vadoņi vien vainīgi, bija tēvoča Sema padomi, kā visā Austrumeiropā. Šie mani vārdi varbūt nepatiks PIETIEK...
Nedomāju, ka kapitālisms būtu attīstības (spirāles? vektora?) galamērķis.

Atbildēt

Kreics

24.10.2015. 21:56

»

Ex-seržants

Piekrītu. Pārejas process no padomijas uz civilizētu sabiedrību nevar būt ātrs un viegls. Likumsakarīgi, ka padomijas nomenklatūras darboņi un atbildīgos amatos sēdošie, tādi kā Lembergs, Bērziņš, Šķēle, Brigmanis un citi izmantoja savus amatus un sakarus , lai pārejas perioda bardakā uzkrātu sākotnējo...


Nu klau. Nu nebūsim taču tik naivi. Par kādiem "masvēmekļiem, tfy, masmēdekļiem" Tu runā? Latvijā? Varbūt uzskaitīsi kādus no tiem. Nu tā, zināšanai.
Par kādiem "tiesībsargiem" Tu runā? To Latvijā tik savairojies ka nezini pie kura pat griezties. Visi tik ņipri taisnīguma apkarošanā, tfu, atkal kļūdījos, taisnīguma sardzē. Ak jā, tiesu varu Tu nepieminēji. Nu tā jau reāli izskatīs lietas pēc maka biezuma. Stop, nezko rakstu šobrīd vienās "kļūdās". Gribēju teikt, izskatīs pēc būtības.
Labi, pietiks velnu dzīt. Nav arī nemaz smieklīgi.
Tu saki ka jāizrāda publiska necieņa? O jā! Noteikti uzreiz necieņas skartais skries uz prokuratūru rīdams žēlabu asaras un visā atzīsies. Vai arī paliks tam tik kauns, nu tik kauns, ka nevarēs pat melnos ikrus ar sviestmaizi ierīt. Nu ni ni.
Esi kādreiz pavērojis kā dzimtcilvēki sagaida kungus modernajā Latvijā. Pareizi, mutes atvēruši un pazemībā kūkumu uzmetuši. Kāpēc dzimtcilvēki? Nu nekas jau nav mainījies no tiem tālajiem gadiem.
Likuma robežās varot visu mainīt? Kuriem tie "likumi" rakstīti? Pareizi. Viena daļa bauriem, lai tie būtu vadāmi un netirinātos pretīm, kad tiem dīrā ādu. Otra likumu daļa rakstīta kungiem, lai tie varētu "likumiski" dīrāt baurus un turēt tos paklausībā. Arī te maz kas ir mainījies no tiem tālajiem laikiem.
Bet vispār , tās visas "tukšas runas".
Man nemaz nebija doma te ko publicēt. Un par rakstu manu komentāru var nosaukt tikai ar lielu piespiešanos. PIETIEK.COM uzskatīja ka var to kā atsevišķu tekstu nopublicēt. Es neesmu arī pret. Kāpēc ne. "Raksts" ,tas ir tikai komentārs uz iepriekšējo publikāciju. Un tikai. Kādam kautko "pierādīt" par to kuram ir vairāk vai mazāk taisnība, tas mani totāli neinteresē. Arī šīs "diskusijas" masni ne pārāk interesē. Tā tikai, pēc inerces tas viss.
P.S.
Ar labvakaru visiem. PIETIEK.COM komandai atsevišķi laba vēlējumi.

Atbildēt

Neiedziļinoties detaļās

24.10.2015. 21:36

»

hm

Jautājums par cilvēkiem, ne vektoru potenciālu


Tas taču tikai loģiski, kad attīstības vektors un potenciāls tai skaitā atkarīgs no cilvēku kvalitātēm.
Man liekas jūs pārvērtējat komentēšanas nozīmi, domāju tam nav lielākas jēgas kā skatīties hokeju pa tv, labākājā gadījumā tas ir bezjēdzīgi un neko nenozīmē.
Es piemēram komentēju paralēli skatoties šo
https://www.youtube.com/watch?v=Qx417tf56xo

Atbildēt

hm

24.10.2015. 21:12

Jautājums par cilvēkiem, ne vektoru potenciālu!!!
Kā tur bija ar Pietuka Krustiņu?
Bet pēc hamletiskā atzinuma, Latvijā dzīvo 200 godīgi cilvēki. Un viņi visi raksta un komentē Pietiek?

Atbildēt

Kreics

24.10.2015. 21:11

»

Žulis

Ja kāda liela uzņēmuma vadībā iefiltrējas noziedznieki un apzināti šo uzņēmumu nolaiž uz grunti, lai pēc tam to pa lēto prihvatizētu un iztirgotu, vai būs pareizi notikušajā vainot visus šajā uzņēmumā strādājošos? Vai būs pareizi teikt, ka viņi visi ir vainīgi, jo "aiz bailēm, truluma, slinkuma vai ...


Sveicināts žuli. Tu atkal par to pašu. Proti, nē nē, latviešu tauta nav "vainīga" ne pie kā. Vai ja arī ir, tad tā, mazliet.
Bet varbūt labāk beidzot paskatīties patiesībai acīs? Un apjēgt ka nav pie tā murga kas šobrīd notiek Latvijā, vainīgi ne "pindosi", ne "sarkanie",ne "marsieši","reptilioīdi","kombuļu inese" vai tante Vaļa no blakus pagasta. Mēs draudziņ visi pie tā esam pielikuši savas kārnās roķeles. Vai nepielikuši, lai nebūtu šobrīd mums te jādiskutē par Latvijas "valsts" pastāvēšanu. Cirtīsim sunim asti pa gabaliņam. Aiz žēluma pret suni un lai mēs vismaz savās acīs izskatītos žēlsirdīgi. Pareizi? Turpināsim viens otru mānīt ka ne jau nu mēs pie tā vainīgi. Ko tad mēs.
Paskatīsimies ko Tu žuli raksti. Ok?
Tavs teksts "Viņiem nav ne laika ne vēlēšanās iedziļināties un dziļāk pētīt politikas nianses. Viņi pārtiek no tā, ko galvās ieliek valdošajai kliķei kalpojošais propagandas aparāts un tādēļ ir viegli manipulējami un vadāmi. "
Un atkal Tavs teksts " Latviešu tautai tur īstenībā nav bijusi nekāda ne teikšana, ne darīšana. Viss tas ir izdarīts mūsu vārdā, bet ne pēc mūsu prāta."
Tev pašam tas nešķiet nožēlojami? Man grūti iedomātiek kā vel vairāk var pazemot latviešu tautu. Jo Tu principā pateici ka tiešām tauta nav spējīga pat elementāri sekot līdzi tam, kas notiek apkārt. Kur nu vel reaģēt uz notiekošo. Bet mēģināt iespaidot notiekošo, tas pat nav iedomājams.
Bet ok, ko mēs "skaldīsim matus". Nav pat tas būtiski šobrīd cik kurš ir līdzvainīgs.
Starp citu, baigi raksturīgi Latvijā ir neuzņemties atbildību ne par ko. Tautai kopumā un atsevišķiem cilvēkiem. Tad kāpēc brīnamies kad kāds no biznespolitiskajiem ākstiem ik pa brīdim vāvuļo ka , nu jā, politisko atbildību šis, šī itkā uzņemoties, bet vairāk gan ne, ne un ne. Un tas nekas ja piemēram Talsos bērni tika izsmērēti pa asvaltu, krītot tiem no pacēlāja. Nekas, kad Zolitūdē jumts apraka desmitiem cilvēku. Tas nekas, kad tūkstošiem ģimeņu zaudēja visu, noticot kārtējam "politiski atbildīgajam". Te varētu turpināt līdz nelabumam uzskaitīt tos "veiksmes stāstus".
Tomēr šie atbildīgie arī nenes nekādu politisko atbildību. Lai gan īstenībā lielakajai daļai no tiem vajadzētu savas turpmakās dienas pavadīt "Kalnciema akmenslauztuvēs". Jo atkal un atkal mēs redzam tos pašus pretīgos purnus valdībās vai tai pietuvinātos "valsts" uzņēmumos. Jo tā saucamā tauta, par kuru Tu izteicies ka tā jau nu nav nekur vainīga, elementāri "uzšķauda uz savu dzīvi. Pēcāk tomēr ir izbrīnīta, kā tā, mūs klusām iznīdē.
Nē draudziņ, paši vien sevi iznīdē.
Arī es tā, īsi te Tev atbildēju.

Atbildēt

pilsētnieks

24.10.2015. 21:06

»

-->pilsētnieks

Gan jau tu iesi un par savējiem balsosi, ir jau tādi redzēti


es nekur neiešu, un man pilnīgi vienalga kas notiks ar latvāņiem, jo es nekad neatgriezīšos latvānijā... latvāņi, visi uz vēlēšanām - par savējiem... ja godigi - gluži vienalga nav.. gribētos lai latvāņi būtu veinā sūdu čupā ar urlām - kopējā veidojumā ar nosaukumu putinlande - morāli kroplajiem latvāņiem nav vietas civilizētajā pasaulē

Atbildēt

Neiedziļinoties detaļās

24.10.2015. 21:03

»

hm

Komentāros lasām kārtējos bauru želabainos rakstiņus - tekstiņus, kuri pauž naivo sapņotāju romantismu...


Jautājums arī ir par attīstības vektoru un vēlamo mērķu sasniegšanas potenciālu

Atbildēt

hm

24.10.2015. 20:59

Komentāros lasām kārtējos bauru želabainos rakstiņus - tekstiņus, kuri pauž naivo sapņotāju romantismu.
Kur ir tā valsts, kurā valda godīgums un taisnība? Tur augstu debesīs, tur leiputrijā? Pasakās?
Te, uz zemes visi ir tikai cilvēki. Meli, zagšana, skaudība, krāpniecība, nežēlība .... Visas šis Velna dāvātās īpašības pilnā komplektā piemīt cilvēkiem dzīvojošiem virzienā no viena pola uz pretējo.

"Godīgam būt, nozīmē būt vienam no 10 000", tā teica viens slavens dāņu princis jau pirms vairākiem simtiem gadu.


Atbildēt

Neiedziļinoties detaļās

24.10.2015. 20:55

»

Ex-seržants

Piekrītu. Pārejas process no padomijas uz civilizētu sabiedrību nevar būt ātrs un viegls. Likumsakarīgi, ka padomijas nomenklatūras darboņi un atbildīgos amatos sēdošie, tādi kā Lembergs, Bērziņš, Šķēle, Brigmanis un citi izmantoja savus amatus un sakarus , lai pārejas perioda bardakā uzkrātu sākotnējo...


Netālu ir desmitstāvīga 4 kāpņu telpu māja - 160 dzīvokļi. Gar visu māju ceļš un stāvlaukums mašīnām. 20+ gadus cilvēki tur novietoja mašīnas. Tagad kautkādu procesu rezultātā visā tajā placī novietotas zīmes par stāvēsanu tikai ar kautkādas A/S atļauju. Jeb tagad kāds no cilvēkiem grib nedaudz sulas izspiest. Katru vakaru brauc policija un tiem kas novietoja mašīnas bez atļaujas liek sodus.
Sakiet lūdzu, vai tauta kas pieļāva un pat atbalstīja tādas lietas, nav pelnījusi to ko iesējusi, lai gūt mācību ka ta nevar? Tas jau tik viens un ne tas spilgtākais piemērs no vismaz simtiem

Atbildēt

Patiesība

24.10.2015. 20:51

Laba bilde - Kreicīsu klonu dinastija un idiotisko latviešu troļlu varza kura raksta bezsaturīgus komentārus dodas pretī saulainai rītdienai. Tādu bezsaturīgu idiotu dēl Latviju ir pārņēmis posts.

Atbildēt

Ex-seržants

24.10.2015. 20:26

»

vērotājs

Beigās paskatieties uz sevi, "tautieši". Tieši jūs taču atļāvāt un pat atbalstījāt visus šos izdzimteņus. Un turpināt atbalstīt. Aiz bailēm, aiz sava truluma, aiz sava slinkuma vai vēl kāda iemesla...


Piekrītu. Pārejas process no padomijas uz civilizētu sabiedrību nevar būt ātrs un viegls. Likumsakarīgi, ka padomijas nomenklatūras darboņi un atbildīgos amatos sēdošie, tādi kā Lembergs, Bērziņš, Šķēle, Brigmanis un citi izmantoja savus amatus un sakarus , lai pārejas perioda bardakā uzkrātu sākotnējo kapitālu un radītu bāzi iekļūšanai varā jaunajos apstākļos. Naivi būtu domāt, ka šie ļaudis līdz ar kažoka apmešanu dažu mēnešu laikā izmainīs savu padomisko morāli un vērtību skalu. Vispār jau arī Rietumu attīstītas valstis nenonāca pie pilsoniskas sabiedrības un labklājības dažu gadu laikā, bet gan caur revolūcijām , kariem un tamlīdzīgiem episkiem satricinājumiem.
Piekrītu arī tam , ka ir vērojams progress salīdzinot ar 90-tajiem. Nu nezog vairs tik bezkaunīgi un vēl tie ES regulējumi.
Nepiekrītu raksta autoram, ka ierindas pilsonis nevar paātrināt šo progresu. Var un bez revolūcijām, episkiem satricinājumiem un likuma ietvaros. Esmu rakstījis šajā portāla par to iepriekš tāpēc otrreiz neizplūdīšu. Galvenie momenti: Noliet infu par nebūšanām tiesībsargiem un paralēli medijiem, lai pirmie būtu spiesti kustināt pakaļas. Ja viens prostituēts medijs noignorēs, tad cits noreaģēs kaut vai publicitātes dēļ. Un var to darīt anonīmi. Otrais- izradīt publisku necieņu politiķiem ar sliktu reputāciju, kā piemēram, tajā hokeja mačā Āboltiņas virzienā. To pašu varēja darīt attiecība uz mafiozā veidā prezidenta mata iebīdītu Bērziņu, piemēram, viņa 18.novembra uzrunas laikā, tikai toreiz, nez kapēc, publika klausījās ar muļķīgām sejas izteiksmēm. Trešais- vēlēšanu boikots. Jautājums nav viennozīmīgs, ņemot vērā LV specifiskos apstākļus- divkopienu sabiedrību, kur krievi dažādu cēloņu dēļ gatavi balsot par Kremļa ielikteņiem pie jebkuriem apstākļiem un to ciniski sava labā ir izmantojusi valdoša kliķe visus šos gadus. Personīgi es esmu izvēlējies nebalsot, vismaz pagaidām, jo neredzu par ko.

Atbildēt

Neiedziļinoties detaļās

24.10.2015. 20:20

»

Neiedziļinoties detaļās

Pat ja tagad pie stūrēšanas tiktu vajadzīgie cilvēkie, tie lēmumi kas būtu jāpieņem klaji mestu izaicinājumu tādiem spēkiekiem, kuru kontrolē ir desmitiem triljonu, izaicinājumu viņu kārtībai un mērķiem. Viņi izdarītu tā ka paši bauri nomestu šos cilvēkus. Rekur piemēram Lībijā bija labklājīgākā valsts...


Jā attiecībā uz teātri par velti ik pēc 2 gadiem - vislabākais risinājums pilnīgs boikots. Jo jebkura gadījumā tie paši kangari tur salīdīs. Bet boikota gadījumā vismaz tas virzās uz leģimitates apstrēdēšanas iespēju pusi

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...