Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Priedītim

21.11.2016. 01:05

tu kļūdies par krievu tīrību,
jo mūsdienās uznem krievu porno
un pa hitu radio
var dzirdēt, ka krievi taisa rietumnieciskus
radio hitus
un krievi tagad pievēršas pat hinduismam
pareizticības vietā
un Ušakovs pērk amīšu multenes uz DVD.

Atbildēt

A.P.

20.11.2016. 18:27

Manas jaunākās esejas tēmu par domāšanu papildina šāda informācija: ”Vērtējot bijušās Valsts drošības komiteja (VDK) zinātniskās izmeklēšanās komisijas darbības nedienas, karsta vārdu apmaiņa izvērtās starp Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas deputātiem. Pie frakcijām nepiederošais Artuss Kaimiņš laikā, kad runāja ZZS Saeimas frakcijas priekšsēdētājs Augusts Brigmanis sāka viņu tincināt par sakariem ar “čeku”. Brigmanis sākumā aicināja Kaimiņu paklusēt, bet, kad tas nerimās, nosauca par idiotu. Savukārt Kaimiņš pēc tam vainoja valdošos ZZS politiķus par nevēlēšanos atklāt “čekas” maisu saturu un izteica, pieņēmumu, ka tajos bijuši atrodami arī ZZS vadošo politiķu vārdi, kuri gan visticamāk jau no turienes pazuduši.”

Atbildēt

20.11.2016. 15:16

Nav ne vācu ne krievu laiki - ir cionisma laiki.....
Krievija okupēta jau tūkst.gadi atpakaļ.....

Atbildēt

Latvietis

20.11.2016. 14:19

»

L.Grantiņš LRTT

No šīs vietas, Priedīša kungs, sākās murgs: "Savukārt Maskavas paraugs balstījās uz cilvēces klasisko kultūras mantojumu, ko nespēja izkropļot pastāvošā ideoloģija. Tagad ir saprotams, ka tāda kārtība nāca tikai par labu latviešu kultūrai gan „vācu laikos”, gan „krievu laikos”. Latviešu kultūra attīstījās...


Pilnīgi piekrītu īstā latvieša Grantiņa sašutumam, ko var teikt arī par facebook, kur ir naidīgas bildes pie rakstiem: https://www.facebook.com/profile.php?id=100012329353077. Ne tikai Putina uzdevumā tiek grauta latviešu labā slava. Noteikti ir vēl kāds pasūtītājs. Īsti vēl nezinu, vai ISI, DGSE, BND, RAW, ASIS jeb CSIS. Noteikti uzzināšu.Tur visur ir latvieši un kāds pateiks taisnību par šo tautas nodevēju.

Atbildēt

nomale

20.11.2016. 12:42

Varbūt postkultūras izpausmes nevajag uztvert tik traģiski, tās drīzāk rodas no provinciālisma.
Kad lauku jaunieši nonāk pilsētā, viņi bieži pārspīlē gan ar apģērbu, gan izturēšanos, pārlieku izrādoties, cenšoties būt moderni. Pilsētnieki pat ir vienkāršāki.
Tāpat mūsu kultūrā vērojami pārspīlējumi, tieksme izrādīties, būt supermoderniem, un pat konservatīvi eiropieši iet skatīties mērkaķošanos, bet ar laiku tas var piegriezties...

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

20.11.2016. 11:03

»

A.P.

Atskaites kritēriji kultūrai var būt citas kultūras kritēriji. Mēdz būt vēsturiskie apstākļi, kad attiecīgā kultūra attīstās saskaņā ar citas kultūras attīstības kritērijiem. Dotajos vēsturiskajos apstākļos attiecīgā kultūra nevadās no saviem kritērijiem, bet tai nākas vadīties no citas kultūras kritērijiem...


No šīs vietas, Priedīša kungs, sākās murgs: "Savukārt Maskavas paraugs balstījās uz cilvēces klasisko kultūras mantojumu, ko nespēja izkropļot pastāvošā ideoloģija. Tagad ir saprotams, ka tāda kārtība nāca tikai par labu latviešu kultūrai gan „vācu laikos”, gan „krievu laikos”. Latviešu kultūra attīstījās bez tā primitīvisma, šarlatānisma, pseidointelektuālisma, pseidozinātniskuma, idiotisma, iracionalitātes, perversijām, kas dominē pēcpadomju laikā, kad latvieši vadās no saviem kritērijiem. Protams, tagad latviešu kultūru lielā mērā atkal nosaka citu kultūru kritēriji. Šoreiz – Rietumeiropas, ASV kultūras kritēriji. Tas nebūtu slikti, ja Rietumu kultūras tagad nepārdzīvotu pagrimumu, degradāciju, deģenerāciju, pseidoliberālajam postmodernismam izraisot kultūru nonākšanu obskurācijas stadijā, kuras kritēriji nekādā ziņā nav cilvēciski pieņemami." Un tieši šis teikums("Savukārt Maskavas paraugs balstījās uz cilvēces klasisko kultūras mantojumu, ko nespēja izkropļot pastāvošā ideoloģija.") ir nožēlojams- iztapīgi glaimīgs "krieviskajai" kultūrtelpai. Ja es nepazītu Priedīti, tad sacītu, ka viņš analfabētisma upuris, bet zinot viņa intelektu saku: tas ir provokatīvs- apzinīgi melīgs, ar nodomu nonicināt latviešu tautu.

Atbildēt

Žulis

20.11.2016. 07:45

Atkal kārtējais mēģinājums nozākāt latviešus!
Jums AP ir tāda selektīva amnēzija. To, kas jūsu teorijām nav izdevīgi, jūs vienkārši "piemirstat". Jūs labi atceraties vācu laikus un padomju laikus, bet nez kādēļ esiet pilnīgi aizmirsis Latvijas laikus, kad Latvijā uzplauka latviešu nacionālā kultūra un valsts ekonomika, jo toreiz mums bija sava nacionāla valsts, kur tiešām netraucēti varēja izpausties latviešu tautas potenciāls. Mūsdienu postpadomju internacionālā režīma pastrādātās nejēdzības jūs piedēvējat latviešu tautai un muldat, ka tie latviešiem ir "savi kritēriji" pēc kuriem šodien tiek pārvaldīta šī valsts. Jūs vienkārši esiet zemisks melis un nelietis, kas ar visiem iespējamiem un neiespējamiem veidiem (meliem, puspatiesībām, noklusējumiem, faktu sagrozījumiem) cenšas nomelnot latviešu tautu! Jūs ļoti labi zināt, ka Latvijā nav notikusi deokupācijas un dekolonizācijas procedūra, tātad, padomju vara šeit nav kritusi, tā ir tikai pārveidojusies, lai varētu iekļauties kapitālistiskajā sistēmā. Tie paši internacionālie nelieši un viņu pēcteči turpina valdīt. Nekā latviska vai nacionāla šeit nav. Vai jūs variet nosaukt kaut vienu tā sauktās valdības lēmumu vai likumu, kurš ir pieņemts un reāli strādā tieši latviešu tautas labā? Viena vienīga tukša muldēšana par latviskumu un nacionālismu, kas īstenībā diskreditē gan latviskumu, gan nacionālismu, jo nav apliecināta ar reāliem darbiem. Pat latviešu valodu kā vienīgo valsts valodu šī "valdība" nebija spējīga nosargāt! To izdarīja tauta referendumā. Kur tad ir tas jūsu kritizētais latviešu nacionālisms vai latviskās kultūras manifestācija mūsdienu "valstsvīru" rīcībā? Tādas nav! Šī rīcība ir klaji naidīga latviešu tautai, tās interesēm un vajadzībām. Bet jūs demagoģiski šī postpadomju internacionālā režīma idiotismu, primitīvismu, iracionalitāti sasaistāt kopā ar režīma maskēšanās nolūkos veikto prolatvisko muldēšanu un šīs nejēdzības piedēvējiet latviešu tautas kultūrai. Tieši jūsu slavētais Maskavas paraugs un "krievu kultūras kritēriji" ir tie, kuri padomju okupācijas gados ir izaudzējuši un tagad dzemdējuši šo perverso režīmu!

Atbildēt

bezmiegs

20.11.2016. 03:10

Kaut kas traks ar to postkultūru (vai puost-). Šonakt pēc filmas "Ausma" noskatīšanās nevaru aizmigt - tāds murgs vēl nebija redzēts. Vai tādu kultūru ir vērts uzturēt?

Atbildēt

A.P.

19.11.2016. 23:11

Atskaites kritēriji kultūrai var būt citas kultūras kritēriji. Mēdz būt vēsturiskie apstākļi, kad attiecīgā kultūra attīstās saskaņā ar citas kultūras attīstības kritērijiem. Dotajos vēsturiskajos apstākļos attiecīgā kultūra nevadās no saviem kritērijiem, bet tai nākas vadīties no citas kultūras kritērijiem. Uz latviešu kultūru tas attiecās pilnā mērā. Ilgu laiku latviešu kultūras virzību nosacīja vācu kultūra. Vācu kultūras kritēriji bija arī latviešu kultūras kritēriji. Latviešu tautas vēsturē ir arī tāds posms, kad līdzās vācu kultūras kritērijiem funkcionēja arī krievu kultūras kritēriji vai tikai funkcionēja krievu kultūras kritēriji. Piemēram, tā tas bija padomju laikā. Tāpēc latviešu kultūra padomju laikā nesagādāja tādus pārsteigumus, kādus tagad sagādā pēcpadomju laikā. Padomju laikā latviešu darbības, uzvedības un komunikācijas atskaites kritēriji bija krievu kultūras kritēriji. Tā teikt, Maskavas paraugs bija jāņem vērā arī Rīgai. Savukārt Maskavas paraugs balstījās uz cilvēces klasisko kultūras mantojumu, ko nespēja izkropļot pastāvošā ideoloģija. Tagad ir saprotams, ka tāda kārtība nāca tikai par labu latviešu kultūrai gan „vācu laikos”, gan „krievu laikos”. Latviešu kultūra attīstījās bez tā primitīvisma, šarlatānisma, pseidointelektuālisma, pseidozinātniskuma, idiotisma, iracionalitātes, perversijām, kas dominē pēcpadomju laikā, kad latvieši vadās no saviem kritērijiem. Protams, tagad latviešu kultūru lielā mērā atkal nosaka citu kultūru kritēriji. Šoreiz – Rietumeiropas, ASV kultūras kritēriji. Tas nebūtu slikti, ja Rietumu kultūras tagad nepārdzīvotu pagrimumu, degradāciju, deģenerāciju, pseidoliberālajam postmodernismam izraisot kultūru nonākšanu obskurācijas stadijā, kuras kritēriji nekādā ziņā nav cilvēciski pieņemami.

Atbildēt

alternatīvs paskats

19.11.2016. 16:25

»

skats

Vai tas uz bildes nav Streips


Vai arī streipa skapja biedrs barkovskis, tas kurš ottōmīzōls?

Atbildēt

skats

19.11.2016. 15:52

Vai tas uz bildes nav Streips?

Atbildēt

Neiedziļinoties detaļās

19.11.2016. 12:25

Tak beidziet murgot par labējām un kreisajām partijām. Tas viss ir tikai bauru uzmešanas sistēmas elementi. Par cik bauri var fanot par dažādām lietām, viņu piesmiešanai tiek veidotas dažādas partijas. Realitātē tās visas ir viena komanda, vieni un tie paši bauru slaikšanas un piesmiešanas paņēmieni.
Nav tādas kreisas vai labējas politikas - ir lietderīgi un nelietderīgi lēmumi. Citreiz ir lietderīgi pieņemt tā saucamos labējos lēmumus, citreiz lietderīgāk kreisos lēmumus. Viss atkarīgs kādi ir mērķi.

Atbildēt

BALTIJAS KRIEVU INSTITŪTS

19.11.2016. 06:33

Vai Arturs Priedītis, Baltijas Starptautiskās akadēmijas asociētais profesors, filoloģijas zinātņu doktors cildina komunistiskās partijas biedru un funkcionāru, Saldus rajona komitejas pirmo sekretāru, mēslu talkas organizatoru Airītēs, Kalpaka piemiņas vietā Zirņu pagastā?

Atbildēt

kuņai

19.11.2016. 01:29

bļaha - mirla,

°ko tu pird āānusā?
ko tu pird?

sāc malku cirst, ragavas gatavot ne dirsi kuņa

Atbildēt

Meningīts

19.11.2016. 00:06

"Domāšana ir vienota ar etniskumu. Strādājot ar dažādu tautību studentiem, to var ātri ievērot. Pedagogu aprindās labi ir zināmas latviešu studentu domāšanas iezīmes."

Priedīta kungs, stāstiet, lūdzu - kādas iezīmes ir latviešu, latgaliešu (interesē arī viņu iezīmes, bet latgalieši ir tikai un vienīgi viena no latviešu tautas etnogrāfiskajām grupām un nevis atsevišķa tautība), krievu, lietuviešu, angļu un vācu studentiem. Salīdzinājumam. Vēlāk pastāstīšu savu pieredzi, bet tikai par latviešu un krievu studentiem.

Atbildēt

liv

18.11.2016. 23:35

tas a labējās partijas savā darbiba ir parādījušas sevi kā kapitalisma haizivis ir faksts, bet usakovs un & jau nav labāki -- kas notiek Rigas namsaimnieka un satiksmē....
visi vienādi

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

20

Nē seksuālai vardarbībai!

FotoIzskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek ar attiecīgiem noturības solījumiem un liecinieku (eparaksta) klātbūtnē. Paga, nevaru atcerēties, nebija šitāda štelle jau iepriekš izgudrota?
Lasīt visu...

21

Latvijas Pastu ved uz maksātnespēju

FotoLatvijas Pasta pašreizējā valde (Beate Krauze-Čebotare, Andris Puriņš, Jānis Kūliņš un Pēteris Lauriņš) mērķtiecīgi gremdē Latvijas Pastu.
Lasīt visu...

21

Donalds Tramps, Ādolfs Hitlers un dzīve uz muļķu kuģa

Foto2016. gadā, pēc referenduma par Lielbritānijas izstāšanos no Eiropas Savienības un Donalda Trampa uzvaras ASV prezidenta velēšanās jēdziens “post patiesība” tik bieži un enerģiski tika lietots un analizēts visā Rietumu pasaulē, ka “Oxford dictionary” to atzina par gada vārdu. 
Lasīt visu...

21

Cik nopietnas ir Latvijas spējas pretoties Krievijas agresijai?

FotoNesenais Nacionālo bruņoto spēku (NBS) paziņojums, ka “Latvijā drošības situācija ir tikpat stabila un līdzvērtīga tai, kāda ir citās NATO dalībvalstīs, kuras nerobežojas ar krieviju, piemēram, Spānijā, Francijā vai Itālijā”, tautu nevis nomierināja, bet gan lika vēl vairāk satraukties par to, kas īsti valstī tiek darīts aizsardzības spēju stiprināšanā. Tā vietā, lai mierinātu iedzīvotājus ar tukšpļāpību, Polija intensīvi bruņojas. Bet ko šajā jomā dara Latvija?
Lasīt visu...

6

Vai sabiedrība pieprasīja “cūkskandālu” un Gunāra Astras izsmiešanu?

FotoKļūdījos, domādama, ka Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) ir jelkādas iespējas teikt savu “biezo vārdu”, vērtējot sabiedrisko mediju darbību. Padomes mājaslapā varam vien iepazīties ar 14 punktiem, kas vispārīgi iezīmē padomes darba jomas. Taču pēdējie skandāli un cilvēku neizpratne par sabiedrisko mediju izpausmēm liek uzdot daudzus jautājumus.
Lasīt visu...

20

Pēc spermas nolaišanas uz krūtīm* progresīvā kultūras ministre ir atradusi jaunu kultūras aktualitāti – iesaistīšanos kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupā

FotoValdība 19. marta sēdē izskatīja Kultūras ministrijas (KM) sagatavoto informatīvo ziņojumu „Par Latvijas Republikas pievienošanos Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) 1992. gada 9. maija Vispārējās konvencijas par klimata pārmaiņām** Kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupai” un atbalstīja šo iniciatīvu.
Lasīt visu...

21

Aivars Lembergs nekādus Kremļa naratīvus nav izplatījis, toties LSM darbojas Kremļa interesēs

FotoŠī gada 19. martā portāla lsm.lv publikācijā "Lembergs vaino Latvijas valdību "Krievijas provocēšanā"; viņa teikto lūdz vērtēt Saeimas komisijā” tās autors Ģirts Zvirbulis apgalvo:
Lasīt visu...

12

Uzmācīgie IRši

FotoPagājušas vien dažas dienas, kopš rakstīju par dažādiem “ķīmiskajiem elementiem”, kas pavada „Jauno vienotību”, un kā vecajā latviešu parunā: “Kā velnu piemin, velns klāt!”
Lasīt visu...

21

Tas ka, cilvēks par nopelnīto naudu var atļauties nogalināt sava prieka pēc, ir tikai apsveicami!

FotoPazīstu Jāzepu Šnepstu (attēlā) personīgi. Jā, viņš ir kaislīgs mednieks. Dara to dekādēm, dara to profesionāli, legāli un, pats galvenais, selektīvi (atšķirībā no 90% Latvijas mednieku) kuri šauj pa visu kas kustās.
Lasīt visu...