Imigrācija - fakti un izaicinājumi. Nacionālistu skatījums un atbildes
Viktors Birze22.11.2017.
Komentāri (58)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Seskis
28.11.2017. 10:46Imigranti ir nepieciešami, jo viņu zemēs trūkst resursu - koksnes, ūdens, auglīga zeme u.c., bet Latvijā tas viss ir. Maza iedzīvotāju saujiņa ir sagrābusi Latvijas teritoriju un domā, ka turpmāk varēs brīvi rīkoties ar resursiem, nedaloties ar citiem. Bet tāda pieeja nav taisnīga, tas attiecas arī uz bioloģiskajiem cilvēkresursiem - sievietēm, kuras Latvijā ir pārpārēm, bet imigrantiem ar stingrām morāles normām sievietes vispār nav pieejamas, jo prasa noteiktu materiālo līmeni un sociālo stāvokli. Otrs aspekts ir iekšējās konkurences trūkums Latvijā - mums nav nopietna apdraudējuma. Imigranti radīs iekšējo konkurenci, tad latviešu tautai būs jācīnās par fizisko izdzīvošanu, un tas jau būs iemesls saņemties. Eiropā to visu saprot un tādēļ aicina imigrantus - viņi mūs var iznīcināt, jā, bet labāk šausmīgas beigas nekā bezgalīgas šausmas!
kek
27.11.2017. 12:45»
zaiga
Rīga tāpat ir pilna ar čurbāniem un čurkām, centrā katrs otrais
Vispirms atbrauc no laukiem un paskaties
VB
26.11.2017. 15:26»
zaiga
Smirdīgajiem melnajiem ir laba katra vieta, kur ir ūdens un drusku pārtikas, jo savu zemi viņi ir sagandējuši ar savu nekontrolēto dzimstību
Te, zemāk, cie raksta, kas mūsu zemē par vainu priekš dienvidniekiem. Domāju, viņam taisnība.
Neiedziļinoties detaļās
26.11.2017. 14:43»
zaiga
Smirdīgajiem melnajiem ir laba katra vieta, kur ir ūdens un drusku pārtikas, jo savu zemi viņi ir sagandējuši ar savu nekontrolēto dzimstību
Ko tu tur murgo? Kāda nekontrolēta dzimstība
https://en.wikipedia.org/wiki/Population_density
Laikam pa naktīm raudi, ka nevar tava fīrera plānus īstenot. Tapat ka birzveidīgie
zaiga
26.11.2017. 14:28»
Bēglis
Tak kādi bēgļi? Neviens kam rūp Latvija, nekad nevienu bēgli te neievedīs. Tas tak nav nemaz apspriežams. Mums pašiem pus tautas ir nabagi
Smirdīgajiem melnajiem ir laba katra vieta, kur ir ūdens un drusku pārtikas, jo savu zemi viņi ir sagandējuši ar savu nekontrolēto dzimstību
Sarkanais progress
26.11.2017. 13:07Pats galvenais, kas ir jāatceras - kopš kristietības infiltrācijas ar sekojošo raksturīgo sarkano teroru - raganu prāvām un inkvizīciju - mēs atrodamies pakļautā stāvoklī.
Un atbildam par notiekošo un ietekmējam to ne vairāk kā latviešu tauta pad Latvijā.
Proti - tev ir tiesības kaut ko darīt tikai ja piedalies svešajā sistēmā. Proti, nodarboties ar paškaitniscību.
Mēs neesam brīvi.
Pie tam inkvizīcija izgrieza mūsu sabiedrību viedāko un drosmīgāko slāni. atstājot tikai tos, kurus izdevās totāli pakļaut. Neskatoties uz to tīrīšanas ir bijušas nepieciešamas periodiski, jo tautu dzīvie spēki periodizki atdzimst. Kamēr vien šī civilizācija nav pilnībā iznīcināta etnocīda veidā.
Sarkanais progress
26.11.2017. 12:58»
Aramess
Vēl tik vajag pāris idejas no Mein Kampf, un lieta būs pavisam skaidra. Lai top nacionālas valstis, lai katra cīnās par savām svētajām tiesībām un Eiropā atjanojas karošana tāpat kā nesenajā pagātnē. Nost ar globālistiem un viņu nenormālajām tieksmēm novērst slaktiņus! Mums patīk karošana, jo esam nacionālisti...
Lauķis izņēma vārdus man no mutes.
Pasaules kari ir tikai posmi virtenē, kuru aizsāka krustakari. Tie bija vajadzīgi sarkanajiem, lai nostiprinātos pie varas. Tas pats attiecas uz karu, kuru cenšas uzkurināt tagad. arī identisks mērķis.
Kopš kristietības invāzijas Eiropa ir okupēta un tiek manipulēta pret savām interesēm, kā instrumentus pamīšus izmantojot ārkārtēju vardarbību un uzpirkšanu.
VB
26.11.2017. 11:06»
Bēglis
Vislabāk, ja nozare pastāv uz iekšējo patēriņu. Tad mūs nevar no āras tik viegli ietekmēt. Bet daudzas nozares nevar pastāvēt uz iekšējo patēriņu, ja pat mums būtu 2,5 miljoni. Sanāk mums tautai būtu jābūt vismaz 3,5, labāk 5 miljoniem...
"Bet daudzas nozares nevar pastāvēt uz iekšējo patēriņu..."
Kādas tad tās mums tik svarīgas nozares būtu? Teiksi, mikroshēmu ražošana / programmēšana? Tad lai eksportē, kas mums tur par daļu? Business un viss...
VB*
26.11.2017. 10:59»
Gatis
Ir tiešām nožēlojami,ka pat maize un piens Latvijā tiek uzskatīti par luksusa precēm un aplikti ar 21% PVN likmi,kas ir vairāk nekā četrkārt augstāka šiem pārtikas produktiem,salīdzinājumā ar Poliju,kurp nedēļas nogalēs pēc lētākām precēm dodas arī latvieši,atstājot savus eiro Polijā un tādējādi sildot...
Nu, bet par to jau autors arī runā. Un viņi vēlnav varas partija, viņam te neko nevar pārmest pagaidām. Kad būs, un redzēs, kā ir valstij bez naudas, tad jau ar manīsim...
VB
26.11.2017. 10:56Teorētiski un ar sirdi piekrītu katram vārdam!
Tomēr, jau pāris gadus atpakaļ, kad 1. Krievijas humkonvojs tuvojās Ukrainas robežām, praktiski kļuva skaidrs: trešā ceļa nav. Un šodien situācija jau ir labāka / citāda!
+, sakat, - vajag "Fiziskās formas uzturēšana, tuvcīņas un militāro iemaņu apgūšana, lai varētu aizstāvēt sevi un savu ģimeni, ja neizdodas apturēt imigrantu invāziju un īstenojas sliktākais scenārijs"
Kāpēc tad ne uzreiz ieroču turēšanas atļauas? Tas vienkāršāk, pārlicinošāk un efektīvāk. Esiet tak vismaz konsekventi, lūdzu!
Acis daļēji atvērtas
26.11.2017. 00:01»
Atver acis!
Es sen neko tik patiesu nebiju lasījis. Šo rakstu atcerēšos. Man ir kolekcija ar foto un video materiāliem (izfiltrējot no hiddenlol(punkts)com), kas liktu JEBKURAM baltādainam cilvēkam raudāt un domāt, ka nākotnes NAV. Realitāte ir tik briesmīga, ka vienreiz to redzot, gribas uzvilkt rozā brillītes...
Labprāt parunātu ar tevi privāti un redzētu tavu kolekciju. Vari atsūtīt uz [email protected]?
kāls
25.11.2017. 23:45»
parastais
Ļoti neloģisks komentārs. Par kādu mieru Jūs varat runāt, un kādu mieru nodrošina globālistu elite, kas uz Eiropu importē džihādistus un grautiņniekus? Nacionāliste te saveduši migrantus, kas savās sektās rada teroristus? Nacionālisms ir vainīgs, ka vidusmēra parīzietis, briselietis vai stoholmietis...
Tas jau nav Aramess,vai nu lodāmurs vai jaunlatvietis.
kukulītis
25.11.2017. 23:39»
švamme
Parakstos zem katra vārda. Sen nekas tik prātīgs, it sevišķi no valdošajiem, nebija lasīts. Liels paldies Autoram...
Atbalstu!Visi kakas ir jāapzina,un jādara zināmu sabiedrībai.Pārējais kā jau postsuperdemokrātiskā valstpseidijā.
Gatis
25.11.2017. 17:44Ir tiešām nožēlojami,ka pat maize un piens Latvijā tiek uzskatīti par luksusa precēm un aplikti ar 21% PVN likmi,kas ir vairāk nekā četrkārt augstāka šiem pārtikas produktiem,salīdzinājumā ar Poliju,kurp nedēļas nogalēs pēc lētākām precēm dodas arī latvieši,atstājot savus eiro Polijā un tādējādi sildot Polijas,nevis Latvijas ekonomiku.Pasaulē otrs augstākais PVN uzcenojums pašiem nepieciešamākajiem pārtikas produktiem nevar neietekmēt arī ES trešās nabadzīgākās valsts Latvijas demogrāfiju!
cie
25.11.2017. 01:59Cienītais Viktor Birze! Vai esat paraudzījies ārā pa logu? Ko tur redzam? (Jā, tiešām, NEKO. Tāds ir novembris, tāda ir praktiski puse gada). Vai tiešām domājat, ka atradīsies daudz tādu bēgļu/migrant, kuri vēlēsies palikt šeit? Tiešām- kur nu vēl pievilcīgāku vietu atrast, tik saulains klimats, tik silti, jauki... Ak nē, tā nav ģeogrāfija, kas tā vilina taisni uz šejieni tos cilvēku simtus, no kuriem Jūs tā baidāties. Tas ir dzīvais ekonomikas gars. Vai redzat, kādi ekonomikas in plauksmes apliecinājumi slejas aiz loga.. ak, tas atkal nav tas, tā jau nav ne Manhetena, ne pat Berlīne vai Parīze... Labi, beigsim ironizēt. Es ļoti mīlu savu Latviju, bet apzinos reāli, cik daudz tajā ir jāpieliek vairāk pūļu nekā citās valstīs, bet ja vēl runa ir par cilvēkiem no citām valstīm, kam tas viss ir trīskārš sarežģītāk... Nu nebiedējiet mūs, nu negribēs te nekādi citzemnieku pūļi aizkavēties ne uz gadu, ne uz dienu, ja vien būs iespēja doties uz tām valstīm, kuras viņiem patiešām ir kā mērķis.
visumā
24.11.2017. 21:03labs raksts, tikai kaut kas ir sajucis ar labējuma un kreisuma jēdzieniem, laikam tā ir visā pasaulē. Senāk labējie balstīja bagātos, nevis tautas vairākumu.
vai Jūs ziniet, ka
24.11.2017. 18:52»
AG
BRĪNUMS, KA SOROSPISTAIS LAPSA KO TĀDU ATĻĀVĀS PUBLICĒT! NU GAN JAU IZDZĒSĪS DRĪZ, TĀPAT KĀ MANI UN INKINU
AG ir Aivara Gardas sirdsdraugs. Abiem ir padziļināta interese par Kārli Streipu.
AG
24.11.2017. 18:02BRĪNUMS, KA SOROSPISTAIS LAPSA KO TĀDU ATĻĀVĀS PUBLICĒT! NU GAN JAU IZDZĒSĪS DRĪZ, TĀPAT KĀ MANI UN INKINU !!!
siska
24.11.2017. 12:06»
Peace
Latvijas pilsētās salīdušie laucinieki ne ar ko neatšķiras no Āfrikāņiem un arābiem
Atšķiras gan - vizuāli un nav tā specifiskā drausmīgā smaka. Neredzēt melnos begemotus - svētku diena
Peace
24.11.2017. 11:57Latvijas pilsētās salīdušie laucinieki ne ar ko neatšķiras no Āfrikāņiem un arābiem.
Bēglis
24.11.2017. 11:56»
siska
Pēc 50 gadiem Latvijā vispār nekādu darbu nevar atrast. Un 50-gadīgie latvieši noteikti padara vairāk, nekā čurkas, kas piecreiz dienā kratās delīrijā uz saviem paklājiņiem
Tak kādi bēgļi? Neviens kam rūp Latvija, nekad nevienu bēgli te neievedīs. Tas tak nav nemaz apspriežams. Mums pašiem pus tautas ir nabagi.
Bauri gan par to vēl strīdas. Bauriem arī šis raksts liekas ļoti labs, itkā baigās gudrības sarakstītas, fakti esot pieminēti.
siska
24.11.2017. 11:49»
Bēglis
Protams. Bet ja tev nav cilvēku, tad daudzas nozares nemaz nevar pastāvēt
Pēc 50 gadiem Latvijā vispār nekādu darbu nevar atrast. Un 50-gadīgie latvieši noteikti padara vairāk, nekā čurkas, kas piecreiz dienā kratās delīrijā uz saviem paklājiņiem
Bēglis
24.11.2017. 11:45»
PAR!
Ir valstis ar lielu cilvēku skaitu, kur ekonomika nefunkcionē, kur visu kontrolē daži parazīti, bet vienkāršā tauta dzīvo nabadzībā. Labs piemērs ir kaimiņos - nacistiskā Krievija
Protams. Bet ja tev nav cilvēku, tad daudzas nozares nemaz nevar pastāvēt.
Bet krievijā tak visi tie zagļi savu iedzīvi tur rietumos. Tur dzīvo viņu ģimenes, mācās bērni, iepērkas sievas. Visi zagļi kas tiek pieķerti, ja izdodas nekavējoties mūk uz rietumiem.
zaza
24.11.2017. 11:42Maita Merkele jau teica, ka imigrantiem sociālie pabalsti jādod Eiropas līmenī. Tātad Latvijas strādājošie tagad vēl sametīs pa 1000 EUR mēnesī melnajiem begemotiem, lai tiem nebūtu jāstrādā, un varētu uzturēt 3 sievas, neko nedarot.
Ko tad viņi neskrien uz Krieviju? Zin, ka uz robežas dabūs skrotis pakaļā.
Ženēvas konvencija nedod nekādas palikšanas garantijas, nekādas ģimeņu apvienošanās, nekāda pilsonība dzimušajiem bērniem. Tos murgus rada Eiropas Cilvēktiesību konvencija. Lielbritānija pareizi dara, ko Eiropas Cilvēktiesību konvenciju iemet kanalizācijā, tur tai ir vieta.
PAR!
24.11.2017. 11:37»
Bēglis
"Ir skaidrs, ka ekonomika spēj funkcionēt arī valstīs ar nelielu cilvēku skaitu...
Ir valstis ar lielu cilvēku skaitu, kur ekonomika nefunkcionē, kur visu kontrolē daži parazīti, bet vienkāršā tauta dzīvo nabadzībā. Labs piemērs ir kaimiņos - nacistiskā Krievija.
Bēglis
24.11.2017. 11:32»
Bēglis
"Ir skaidrs, ka ekonomika spēj funkcionēt arī valstīs ar nelielu cilvēku skaitu...
Vislabāk, ja nozare pastāv uz iekšējo patēriņu. Tad mūs nevar no āras tik viegli ietekmēt. Bet daudzas nozares nevar pastāvēt uz iekšējo patēriņu, ja pat mums būtu 2,5 miljoni. Sanāk mums tautai būtu jābūt vismaz 3,5, labāk 5 miljoniem.
Bet te kangari "Ir skaidrs, ka ekonomika spēj funkcionēt arī valstīs ar nelielu cilvēku skaitu."
Ar tādām pašām domām ir politiķi tajā kangaru bandā NA
Bēglis
24.11.2017. 11:28»
Bēglis
"maksājot līdz pat desmit un piecpadsmit tūkstošiem eiro cilvēku kontrabandistiem" - vēl kautko dumjāku sen nebiju dzirdējis...
"Ir skaidrs, ka ekonomika spēj funkcionēt arī valstīs ar nelielu cilvēku skaitu."
Tie ir tādi paši kangari kā NA. Viņi ir gatavi iznīcināt latviešus, ka tik atriebties krieviem. Pat šajā rakstā daudzkur tas tiek minēts. Viņi tam ir gatavi, kad tas notiks, uzskatīs, ka tas ir normāli, lietderīgi.
Migrants no laukiem
24.11.2017. 11:22»
zaza
kur tad ir tās darba vietas? Maksimās un RIMI saliks pašapkalpošanās kases, un bezdarbs būs katastrofāls
Troleibusos un tramvajos Rīgā maita Europa konduktorus likvidēja.
Bēglis
24.11.2017. 11:17"maksājot līdz pat desmit un piecpadsmit tūkstošiem eiro cilvēku kontrabandistiem" - vēl kautko dumjāku sen nebiju dzirdējis
"Eiropas Savienības (ES) birokrāti, kas bija izdomājuši imigrantus uzspiest visām savienības dalībvalstīm" - tā itkā, ja nomainītu birokrātus, tad mums uzreiz būtu laimes orgasms. ASV prezidenti nāk un iet, bet politika nemainās. Pie mums politiķi mainās, politika nemainās.
Man jau sen viss skaidrs par šiem kangariņiem, kas maskējas par nacionalistiem īstenībā viņiem rūp tikai naids pret krieviem. Laikam tik sapņo par atriebību, par to kā varētu slepkvaot bērnus un sievietes, tā lai viņiem par to nekas nebūtu. Latvieši? tak viņiem nerūp nekādi latvieši. Tak tekstā viņš pats to uzsver "Ja 2000. gadā latviešu Latvijā bija 57,7%, tad 2016. gadā jau 61,8%" - lūk tas viņiem galvenais. Ja pat nāksies miljonu latviešu nobendēt, bet iegūt 100%, tā viņiem būs veiksme
jkl
24.11.2017. 11:05»
Žulis
Nevajag muldēt! Pensionāri šim esot vainīgi! Par ko balso visa lielā balsotāju masa? Par pārkrāsoto komunistu un čekistu izveidotajām kabatas partijām! Kāpēc? Tāpēc ka citu jau nav! Pareizāk sakot, ir izveidots tāds Vēlēšanu likums un ieviesta tāda vēlēšanu kārtība, lai neviena cita partija Saeimā iekļūt...
Ja ir zināms, ka visas partijas ir "pārkrāsoto komunistu un čekistu" izveidotas kabatas partijas, tad kāpēc Saeimas vēlēšanās piedalās 500 000 pensionāru un 200 000 citu balsotāju, kuri Saeimā ievēl šo "pārkrāsoto komunistu un čekistu" partijas? Kāpēc 500 000 pensionāri un 200 000 pārējo balsotāju šīs kabatas partijas nevērtē pēc darbiem, "nevis viņu tukšajām runām"?
Paši raud, ka citu partiju nav. Paši tomēr aiziet uz vēlēšanām un ievēl komunistu un čekistu kabatas partijas. Paši atkal raud, ka nav ievēlēti īstie, gudrie, godīgie un taisnīgie. Paši nav bijušie komunisti un čekisti, un tāpēc atsakās darboties politikā, atsakās stāties kādā partijā, atsakās paņemt varu savās rokās.
Par
24.11.2017. 11:02»
U.U.
Avīžu ziņu līmenī un ikdienišķās apziņas līmenī sagatavots teksts. Un turklāt bez galvenā - demogrāfiskās pārejas, par ko var uzzināt tikai speciālajā literatūrā, kā arī kulturoloģiskajā publicistikā iegūt ievadpriekšstatu, iesācējam palīdzot studēt zinātniskos avotus...
plānprātiņa Žuļa pievemtajiem komentāriem vispār nav vērts runāt.
U.U.
24.11.2017. 11:01Avīžu ziņu līmenī un ikdienišķās apziņas līmenī sagatavots teksts. Un turklāt bez galvenā - demogrāfiskās pārejas, par ko var uzzināt tikai speciālajā literatūrā, kā arī kulturoloģiskajā publicistikā iegūt ievadpriekšstatu, iesācējam palīdzot studēt zinātniskos avotus.
parastais
24.11.2017. 10:19»
Aramess
Vēl tik vajag pāris idejas no Mein Kampf, un lieta būs pavisam skaidra. Lai top nacionālas valstis, lai katra cīnās par savām svētajām tiesībām un Eiropā atjanojas karošana tāpat kā nesenajā pagātnē. Nost ar globālistiem un viņu nenormālajām tieksmēm novērst slaktiņus! Mums patīk karošana, jo esam nacionālisti...
Ļoti neloģisks komentārs. Par kādu mieru Jūs varat runāt, un kādu mieru nodrošina globālistu elite, kas uz Eiropu importē džihādistus un grautiņniekus? Nacionāliste te saveduši migrantus, kas savās sektās rada teroristus? Nacionālisms ir vainīgs, ka vidusmēra parīzietis, briselietis vai stoholmietis vairs nevar droši iziet no mājas, jo jārēķinās, ka kāds "miera un mīlestības" vārdā importētais, neiebrauc pūlī kravas auto, neuzspridzina metro, vai ar cirvi nesāk kapāt garāmgājējus? Raksta autoram cieņa un respekts!
lauķis
24.11.2017. 09:44»
Aramess
Jā, ja, karus sarīkoja pirmais sorosīds Hitlers. Viņš ne mazākā mērē nebija nacionālists. Tāpēc mēs, nacionālisti, viņu viņu nemīlam.Viņš nebija mūsu spožākais idejiskais vadonis
Hitlers nebija nacionālists , Hitlers bija cionists.
Aramess
24.11.2017. 08:28»
lauķis
Jā , mušas un kotletes uz viena šķīvja
Jā, ja, karus sarīkoja pirmais sorosīds Hitlers. Viņš ne mazākā mērē nebija nacionālists. Tāpēc mēs, nacionālisti, viņu viņu nemīlam.Viņš nebija mūsu spožākais idejiskais vadonis.
lauķis
24.11.2017. 08:07»
Aramess
Vēl tik vajag pāris idejas no Mein Kampf, un lieta būs pavisam skaidra. Lai top nacionālas valstis, lai katra cīnās par savām svētajām tiesībām un Eiropā atjanojas karošana tāpat kā nesenajā pagātnē. Nost ar globālistiem un viņu nenormālajām tieksmēm novērst slaktiņus! Mums patīk karošana, jo esam nacionālisti...
Jā , mušas un kotletes uz viena šķīvja.
Un kas tad tos pasaules karus sarūpēja,vai tie gadījumā nebija tie paši globalizatori?
Aramess
24.11.2017. 08:00Vēl tik vajag pāris idejas no Mein Kampf, un lieta būs pavisam skaidra. Lai top nacionālas valstis, lai katra cīnās par savām svētajām tiesībām un Eiropā atjanojas karošana tāpat kā nesenajā pagātnē. Nost ar globālistiem un viņu nenormālajām tieksmēm novērst slaktiņus! Mums patīk karošana, jo esam nacionālisti, kas par visu augstāk tur savu nacionālo pašcieņu. Tas nekas, ka nacionālisma uzplūdu laikos, divos pasaules karos izkāva gandrīz pusi latviešu. Gribam šos laikus atjanot. Urrā! Nost ar sapuvušo Eiropu, kas nesaprot, ka labākais miers un lielākā laime ir karš!
L.Grantiņš LRTT
24.11.2017. 07:42Tas viss jau ir lasīts un nekas jauns nav pasacīts. Jautājums gan ir par pašu Viktoru Birzi ? Savos darbos gan viņš ir redzams pavisam citā gaismā.-------------------http://188.68.49.144/?p=37035
švamme
24.11.2017. 03:43Parakstos zem katra vārda. Sen nekas tik prātīgs, it sevišķi no valdošajiem, nebija lasīts. Liels paldies Autoram !!!
Arī Viņķele iekļaujas autora aprakstītajā scenārijā: piedāvā izglītoties (ASV koledžas patiešām šodien ir ultra-liberāļu perēkļi) un tad izmanto (protams ar regulārām finansu piešpricēm) kā jaunās ideoloģijas inženierus. Viņķeles gadījums bija pavisam viegls, viņa jau no dabas apdalīta, ja tādu ievirza kādam vajadzīgās sliedēs, tāda ne tikai kalnus gāzīs, bet pamatni no kalnapakšas ar zobiem izraus.
Manuprāt ļoti svarīgi ir apzināt, kādi spēki tie ir, kuru mērķis ir pazudināt Eiropu, kādi cilvēki tajos iesaistīti. Tālaikais jau ir tehnikas jautājums. Galvenais APZINĀT.
Jā, jā
23.11.2017. 23:00»
zaza
kur tad ir tās darba vietas? Maksimās un RIMI saliks pašapkalpošanās kases, un bezdarbs būs katastrofāls
Bija reklāma, ka būvniecībā brīvas vai vajadzīgas tūkstošiem darba vietu, policijā arī trūkstot 30 % policistu (derēs pašvaldību policijā, tur jau tāds sastāvs vien izskatās, man liekas) - varēs apsargāt "baronu pilis", MAKSIMā - kasierus vajag un daudz kur citur?!
Uz priekšu, gatavojiet vilcienu ešelonus migrantu - vergu ievešanai!
Imants
23.11.2017. 22:54Raksta autors un daudzi citi nesaprot vai izliekas, ka nesaprot.
Kapitālistu organizētās noziedzības grupējumiem vajadzīgs vergu darbs. Viņi cer, ka šie strādās, pildīs melnos darbus, mazgās "KUNGU IELAS" baronu tualetes, slaucīs ielas utt.
Vai nedzirējāt izteiklumus, ka Latvijā jau jāieved ap 10 000 darba spēka? Kas to izsaka? Vergturi, kuri maksā verga algu vai vēdertiesas algu savējiem, nemaksā nodokļus - apzog tautu un valsti, tā varēs turpnāt?
Starp citu, Vācijā Merkeļe arī izteicās, ka Vācijā uzplauks ražošana - dzīvojamo māju būve, apģerba ražošana bēgļiem, ēdiena un citu preču ražošana, ka Vācija var uzņemt ap vienu miljonu vai vairāk bēgļu un atvēra vārtus.
Kas tas ir? Labi, lai dara Vācija, bet ko domā uzņēmēji Latvijā? Ka vergi strādās? Migrantiem esot jau teikts, ka Eiropa dos katram savu dzīvokli ar ērtībām, mannu kaisīs no debesīm, būs darbs un maksās sociālos pabalstus utt. - paradīze.
KO, Latvija arī nodrošinās paradīzi? Nekas JUMS nesanāks. Drīzāk, sāks jūsu pilis svilināt un spridzināt, ja nemaksāsiet vismaz trīskāršu algu, kā savējai tautai - tikai verga algu. Pietiks laupīt un zagt, vediet tik iekšā vergus, maksājiet kukuļus partijām, pieņems tādu likumu?!
zaza
23.11.2017. 22:27kur tad ir tās darba vietas? Maksimās un RIMI saliks pašapkalpošanās kases, un bezdarbs būs katastrofāls.
Ekonomikas ministrijas murgainajā sarakstā saliktas masveidā profesijas, kurām Latvijā nav NEVIENAS vakances. Lūk, tas ir sorosisms
zaza
23.11.2017. 22:23Ļoti labs raksts. Līdz ar Rakas ieņemšanu karš Sīrijā ir beidzies. Visus atpakaļ ar visām ģimenēm.
Latvijai nav jāuzņem čučmeki no visas pasaules.
hm
23.11.2017. 21:38
Nevar teikt, ka ES neko nedara. Piemēram. Turcijai tiek maksāts gandrīz tik, cik Latvijas budžets, lai tur tiktu izveidotas bēgļu nometnes un bēgļi no arābu valstīm caur Grieķiju nenonāktu ES.
Savukārt, itāļi noalgojuši teroristus, kuri rīkoja asinspirtis Sudānā, lai Sahāras tuksnesī izķertu (nogalinātu) afrikāņus, kuru imigrācijas ceļš veda no Lībijas uz Itāliju.
Diemžēl nelīdz! Te vietā atcerēties, ka ap 600 000 LV. ap 1 milj. leišu un vēl vairāk poļu ir emigrējuši(aizbēguši ) uz Rietumiem. Ko, nošaut? Nav jau risinājuma! Un ja Latvijas ekonomiskais stāvoklis būtu labāks, arī Latvija saskartos ar pretējiem procesiem.
Raudāt, stenēt, vaidēt var pēc sirds patikas. Dabas likumus ar to neapgāzt! Izdzīvos, kas piemērosies, stiprākais. Radiet bērnus, radiet veselīgu (ne pensionāru) valsti un nekādi ārēji apstākļi neliegs pastāvēt.
reptilis
23.11.2017. 21:28Sen nebiju tik analītisku un galvenais - loģisku un pamatotu rakstu lasījis! Paldies, autoram!
Atver acis!
23.11.2017. 21:07Es sen neko tik patiesu nebiju lasījis. Šo rakstu atcerēšos. Man ir kolekcija ar foto un video materiāliem (izfiltrējot no hiddenlol(punkts)com), kas liktu JEBKURAM baltādainam cilvēkam raudāt un domāt, ka nākotnes NAV. Realitāte ir tik briesmīga, ka vienreiz to redzot, gribas uzvilkt rozā brillītes un mēģināt (neveiksīgi) to aizmirst.
RP
23.11.2017. 20:51»
Žulis
Nevajag muldēt! Pensionāri šim esot vainīgi! Par ko balso visa lielā balsotāju masa? Par pārkrāsoto komunistu un čekistu izveidotajām kabatas partijām! Kāpēc? Tāpēc ka citu jau nav! Pareizāk sakot, ir izveidots tāds Vēlēšanu likums un ieviesta tāda vēlēšanu kārtība, lai neviena cita partija Saeimā iekļūt...
Piekrītu par 100%!