Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

LP

06.07.2017. 09:51

Liepnieks nu ir īstais patiesības nesējs. Līdz ausīm bija Kamp'[eja digitālās TV lietā.
Jurģi, remember!

Atbildēt

Vemekļu Praidītis

04.07.2017. 06:55

»

Manikaks porcijs srrrancijs sorryjs

Robs tavà maniaka garîgajà attîstībà ir iedzimta sèrga, vienîgais risinàjums galvas amputàcija


Bļeģ zaraza, ieskaiti naudu kontā, suka, bļaugzna utainā!

Atbildēt

Strancijs

03.07.2017. 21:39

»

forša sarakste

kurā viens, kurš pretendē uz vārda brīvību, gļēvi slēpjas aiz segvārda


Anonimitāte ir brīvība, ko vienreiz zaudējot, nav iespējams atgūt. Maksa ir pārāk dārga. Diezgan esmu pats rakstījis gabalus par naudu, gana esmu intervēts. No visa laimīgi esmu ticis vaļā un brīvs.Ja grib iet politikā, tad anonimitāti jāzaudē, bet, lai ietu, ir jābūt pārliecībai un ticībai, ka izdosies. Ja tādas nav, tad nevajag riskēt. Nredzu nevienu, ar kuru varētu taisīt politiku, atliek dot norādes, varbūt noder.Patiesībā ne mēs izvēlamies savus panākumus, panākumi izvēlas mūs. Mēs tikai tiem sekojam.

Atbildēt

nu L.G.-H-86 01:23

03.07.2017. 21:18

»

L.Grantiņš LRTT

Nesakarīgi ir pēc gada, kad visa Latvija bija pilna ar LR karogiem, stiept to Trubiņa uzraudzībā caur Rīgu. Un vēl neloģiskāks ir šis: "Cien.L.G." Man tas tika iemācīts jau piecu gadu vecumā, bet tev māmiņa to aizmirsa paskaidrot un tēvam latviešu valoda bija sveša


Pirmā kom.daļa-kapēc tad jūs to nekritizējāt tad,kad "stiepa"to karog?Ak jā ,jūs aicinājāt TV neiet pie pieminekļa tā paša Trubiņa vadībā !
Otro kom.daļu,murgus nesaprotamus nav iespējams komentēt.Mēs tik labi pazīstami,ka uz "tu"?Kapēc to jums māmiņa nav iemācījusi līdz pat pensijas vecumam?Nu tēte bija slims,saprotami!

Atbildēt

jurģis

03.07.2017. 18:35

»

"Rīdzenes" šveicars

Jurģi atdodiet mūsu formas tērpu, pietiks tajā zīmēties LL portālā


Bez šī formas tērpa es īsti nejūtos, kā cilvēks... tās ir manas bruņas, kas aizsargā pret cietsirdīgo pasauli un ļaunām domām... ja arī turpmāk vēlaties sagaidīt no manis dziļi analītiskus rakstus (kā šo, par provi), ļaujiet man vēl kādu brīdi spīdināt štropes un lackānus!!!

Atbildēt

Manikaks porcijs srrrancijs sorryjs

03.07.2017. 00:14

»

Vēmekļainais Priedīts

Pasķ porvu, blaugzna


Idiotiskais maznodrośinàtais dilèrîjuma dzîtais klauns manikaks porcijs srrrancijs sorryjs atkal pamodies, Tvaika ielà gaviles. Sen jau tu visiem, vèmekłainais idiot, ar savu tupumu esi piegriezies.

Atbildēt

Manikaks porcijs srrrancijs sorryjs

02.07.2017. 15:27

»

Vèmekłainais Priedîts

Tu atrausies, błeg, ka es tev saku, vot, kad tikśu tev klàt, nakuj, pask porvu, utainà blaugzna


tu izēd savu naktspodu, kārtējo reizi, Tvaika ielas stacionāra pastāvīgais vèmekłainais klient, błeg nakuj pask porvu utainà blaugzna. :D:D

Atbildēt

kas arī bija jāpierāda

02.07.2017. 15:06

»

Vèmekłainais Praidîts

cenzetaizs mazpisanczs, idiotiskais cilvèktiesîbu brîvîbu gàdàtàjs pamodies, Tvaika ielà gaviles


tu tomēr neesi tikai izliecies, neapšaubāmi. "Kas arī bija jāpierāda", kā saka. Un, pie tam vēl, tu esi nožēlojams analfabēts, t.i. – tipisks šīs w-lapsudīrātavas pastāvīgais vèmekłainais klients. ;)))

Atbildēt

hi hi hi

02.07.2017. 13:21

sanāk, Strīķe vainīga ka šie pļuršķēja ko domā un dara????????????
Raksta jēga ta' kāda? Mērķis kāds?
Komunistu demagoģijas paraugs.
Nu jā, vēl tas pēdējais godīgais maita, kurš nopludināja....

Atbildēt

Vèmekłainais Praidîts

02.07.2017. 06:09

»

tu

patiešām ceri, ka šāda (t.i. - nemainīgi nožēlojami analfabētiska, truli aprobežota un taml. bezcerīgi defektīva) tava izpildīšanās varētu tikt ieskaitīta kā "asprātīga", nevis ĪSprātīga


cenzetaizs mazpisanczs, idiotiskais cilvèktiesîbu brîvîbu gàdàtàjs pamodies, Tvaika ielà gaviles.

Atbildēt

Pajaco

01.07.2017. 20:19

»

tu

patiešām ceri, ka šāda (t.i. - nemainīgi nožēlojami analfabētiska, truli aprobežota un taml. bezcerīgi defektīva) tava izpildīšanās varētu tikt ieskaitīta kā "asprātīga", nevis ĪSprātīga


To pakapi, kad Sorry bija truli aprobežots, viņš sen jau atstājis aiz muguras. Tagad viņš sevi ierindojis super aprobeoto klasē.Dilērijuma dzīts klauns.

Atbildēt

tu

01.07.2017. 20:09

»

Sorry

Idiot Cenzetais Mazpisanc! Dodies uz Nacionàlo biblitèku, idiot, un izstudè pats. Tu visiem, idiot, ar savu tupumu esi piegriezies


patiešām esi TIK bezcerīgi aprobežots, vai arī tikai izliecies? Nu ja, dabiski - tu acīmredzami neesi tikai izliecies, neapšaubāmi. :D:D

Atbildēt

Sorry

01.07.2017. 20:05

»

tu

patiešām ceri, ka šāda (t.i. - nemainīgi nožēlojami analfabētiska, truli aprobežota un taml. bezcerīgi defektīva) tava izpildīšanās varētu tikt ieskaitīta kā "asprātīga", nevis ĪSprātīga


Idiot Cenzetais Mazpisanc! Dodies uz Nacionàlo biblitèku, idiot, un izstudè pats. Tu visiem, idiot, ar savu tupumu esi piegriezies.

Atbildēt

tu

01.07.2017. 19:58

»

Sorry

Ja Cenzetaizs Mazpisanczs grib savas mulkîbas publicèt, lai registrè màjas lapu, blogu vai portàlu piem. ar registrètu domènu cenzetaizsmazpisanczs. lv. vai cenzetaizsmazpisanczs. com


patiešām ceri, ka šāda (t.i. - nemainīgi nožēlojami analfabētiska, truli aprobežota un taml. bezcerīgi defektīva) tava izpildīšanās varētu tikt ieskaitīta kā "asprātīga", nevis ĪSprātīga?

Atbildēt

"Rīdzenes" šveicars

01.07.2017. 19:53

Jurģi atdodiet mūsu formas tērpu, pietiks tajā zīmēties LL portālā.

Atbildēt

interesanti, patiešām

01.07.2017. 19:52

»

Sorry

Internets kà tàds ir tikai vide, kas nevienam nepieder, bet portàls, ko registrè privàtpersona - privàto tiesîbu subjekts, ir viña privàtîpaśums, ne velti portàlu îpaśnieki noteikumos raksta, ka neatbild par publikàciju saturu, cita lieta, ja atbildîbu prasa no portàla îpaśnieka, kuram jàatbild par ...


Vēlreiz - priekš ĪPAŠI skarbi bremzētiem "surogātiem" un taml. bezcerīgi defektīviem kustoņiem:

Kādos ŠAJĀ pašreizējā "valstī" (nevis deŗmoliberastu skapja pasīvistiem / aktīvistiem nemainīgi tīkamajā āmurikā) juridiskā spēkā esošos KONKRĒTOS likumos vai citos normatīvajos aktos / to KONKRETOS pantos / to KONKRĒTĀS pilnvērtīgās definīcijās Likumdevējs ir nosacījis tieši to, ko tu apgalvo - ka "ko grib savà vidè, to publicè, ko grib nobano, ko grib, izdzèś, tàdas ir tiesîbas privàtam portàlam."?

Papildus iepriekš uzdotajam (t.i. visnotaļ vienkāršajam un jebkuram normālam cilvēkam elementāri saprotamajam / atbildamajam) jautājumam - kādos ŠAJĀ pašreizējā "valstī" juridiskā spēkā esošos KONKRĒTOS likumos vai citos normatīvajos aktos / to KONKRETOS pantos / to KONKRĒTĀS pilnvērtīgās definīcijās Likumdevējs ir nosacījis tieši to, ko tu apgalvo - ka "Satversmes 100. pants te nestràdà"?

Atbildēt

Sorry

01.07.2017. 18:56

»

interesanti, patiešām

C.: "...ko grib savà vidè, to publicè, ko grib nobano, ko grib, izdzèś, tàdas ir tiesîbas privàtam portàlam...


Ja Cenzetaizs Mazpisanczs grib savas mulkîbas publicèt, lai registrè màjas lapu, blogu vai portàlu piem. ar registrètu domènu cenzetaizsmazpisanczs. lv. vai cenzetaizsmazpisanczs. com.

Atbildēt

Sorry

01.07.2017. 18:51

»

interesanti, patiešām

C.: "...ko grib savà vidè, to publicè, ko grib nobano, ko grib, izdzèś, tàdas ir tiesîbas privàtam portàlam...


Internets kà tàds ir tikai vide, kas nevienam nepieder, bet portàls, ko registrè privàtpersona - privàto tiesîbu subjekts, ir viña privàtîpaśums, ne velti portàlu îpaśnieki noteikumos raksta, ka neatbild par publikàciju saturu, cita lieta, ja atbildîbu prasa no portàla îpaśnieka, kuram jàatbild par saturu, lai nav naidu kurinośs utt. Te ir smalka robežśkirtne - ko portàla îpaśnieks uzskata par naida kurinàśanu, rasisma propagandu utt. Tàdèł pèc saviem ieskatiem portàla îpaśnieks savà privàtajà îpaśumà vienu ielaiž, citu ne. Tieśi tàpat ir ASV dzîvojamie rajoni ar diskriminèjośiem noteikumiem privàtajà teritorijà, kas dzîvo tur, piekrîtot noteikumiem. Tàdèł var banot, dzèst komentàrus utt., jo tà ir privàta internetvide kuru apmaksà îpaśnieks. Piekłuves biłete śai videi ir îpaśnieka viedoklis, kas nav pretrunà ar vispàrèjàm prasîbàm nekurinàt naidu utt., bet Satversmes 100. pants te nestràdà, tàdèł Cenzetaizs Mazpisans nesaprot, kàdèł nełauj viñam mulkîbas publicèt..

Atbildēt

interesanti, patiešām

01.07.2017. 17:25

»

Sorry

Liepnieks ir apsèsts pats ar sevi un socializèjas visiem iespèjamiem lîdzekłiem un nesaprot, ka Śkèle ar Kiki viñu izmantoja. Turot savu lapeli Puaro, nav pat saprotami tàs mèrki un konsekvences. Pietiek ir sava stratègija un taktika, pat konsekvences, lai kà L. L. nelamà, viñś attîstàs. Pietiek ir ...


C.: "...ko grib savà vidè, to publicè, ko grib nobano, ko grib, izdzèś, tàdas ir tiesîbas privàtam portàlam."
--------------

Kādos KONKRĒTOS likumos vai citos normatīvajos aktos / to KONKRETOS pantos / to KONKRĒTĀS pilnvērtīgās definīcijās Likumdevējs ir nosacījis tieši to, ko tu apgalvo - ka "ko grib savà vidè, to publicè, ko grib nobano, ko grib, izdzèś, tàdas ir tiesîbas privàtam portàlam."?

Atbildēt

Mums

01.07.2017. 17:17

»

ss

Tads ierindas dupša laiža , eij saimniekiem rokas bučo


bez Cenzeitaisa Mazspisanca un vèmekła piektdienas rîtos Praidîśa dirslaiža un màsa no Norvègijas kandinoma nàkuśi klàt.

Atbildēt

Sorry

01.07.2017. 15:37

»

L.Grantiņš LRTT

Kāpēc tik neatlaidīgi taisnojes ? Mani tu vari desmit reizes dienā saukt par DP provokatoru, es uz to nereaģēšu... .Toties tavas sagrozītās patiesības runā pašas par sevi


Nevis taisnojos, bet mèginu tevi apgaismot tikai tàpèc, lai tevi vestu pie pràta, jo izskatàs, ka manis apmelośanu vèlies turpinàt, jo pat atvainośanos no tevis nesagaidît. Bet man tà nav vajadzîga, jo, piedod, neuzskatu tevi par pàràk pràtîgu cilvèku. Tà ka paliksim katrs pie savas pàrliecîbas. Ja mani bez pamata apmeloji, tad tikai varu iedomàties, ar cikiem tà noticis. Tàdèł domàju, ka mums nav pat priekśmeta, par kuru diskutèt, bet tiesîbas izteikt man savu viedokli par LRTT un sabiedriski politisku organizàciju H 86 ir vienmèr. Ja vèlaties bût publiski politiski sabiedriska organizàcija, tad jums jàrèkinàs, ka katram ir tiesîbas jûs kritizèt un dèvèt pat par politiskiem lîkiem, jo jûsu orientàcija ir tikai nomelnot, nevis darît kaut ko konstruktîvu.Kad man atkal radîsies viedoklis, es noteikti to komentàros ierakstîśu, ja uzskatîśu to par vajadzîgu.

Atbildēt

tā gan

01.07.2017. 13:21

Pilnīga taisnība Liepnieka kungam,gluži manas domas,domāju,ka lielāka daļa tautas domā gluži tāpat.Nu satikās čomi,paklačojās,bet kur tad tie darbi par ko te tiesāt?Darbi nav bijuši,tad ko pērties?Man jau gribas teikt,ka minētās personas ,ko te tā gribētu pakļaut linča tiesai nepaliks vienaldzīgi pret šo visu jezgu.Ka nsanāk ziepīte kādam citam?

Atbildēt

Sorry

01.07.2017. 13:16

»

kremlinu izredzēto zombijs l.

Kur tad lapsa ir attīstījies? Рожденный ползать.. kur naudas smaka, tur lien.. ko pamet, to publicē.. tiesa, dzirdēts, ka publicē tikai to, kas izdevīgi savstarpējām oligarhu cīņām, pieslienoties te vieniem, te - otriem, palaizot zābakus te vienam, te otram.. nožēlojami


Viñś nedzèś tavu komentàru, mani nobanoja uz gadu un es nelasîju śo portàlu, tagad par tàdiem pat komentàriem nebano. Es gaidu, ka nobanos. Kad sorry vairs nerakstîs komentàrus, viñś bûs nobanots.Šis ir privàts portàls, ko gribu, to daru, ja tas ir mans. Lapsa nav labèjais, ne kreisai, portàls aicina nemelot, nenoklusèt, valsts izzadzèjus atklàt...

Atbildēt

comment

01.07.2017. 12:37

»

kremlinu izredzēto zombijs l.

Kur tad lapsa ir attīstījies? Рожденный ползать.. kur naudas smaka, tur lien.. ko pamet, to publicē.. tiesa, dzirdēts, ka publicē tikai to, kas izdevīgi savstarpējām oligarhu cīņām, pieslienoties te vieniem, te - otriem, palaizot zābakus te vienam, te otram.. nožēlojami


Taisnība. Lapsam taču tik ļoti patīk braukāt pa pasauli, patīk kā Paideram no NRA (laikam jau vieni mazies tēvi) aprakstīt nācijas un reliģijas, par kurām patiesībā nav nojēgas. Jautājums - par kādu naudu? Par to pašu nemainīgi piešķirto, ne nopelnīto. Pietiek.com - neatkarīgs portāls? Nesmīdiniet tos, kas faktos un loģikā orientējas.

Atbildēt

kremlinu izredzēto zombijs l.

01.07.2017. 11:52

»

Sorry

Liepnieks ir apsèsts pats ar sevi un socializèjas visiem iespèjamiem lîdzekłiem un nesaprot, ka Śkèle ar Kiki viñu izmantoja. Turot savu lapeli Puaro, nav pat saprotami tàs mèrki un konsekvences. Pietiek ir sava stratègija un taktika, pat konsekvences, lai kà L. L. nelamà, viñś attîstàs. Pietiek ir ...


Kur tad lapsa ir attīstījies? Рожденный ползать.. kur naudas smaka, tur lien.. ko pamet, to publicē.. tiesa, dzirdēts, ka publicē tikai to, kas izdevīgi savstarpējām oligarhu cīņām, pieslienoties te vieniem, te - otriem, palaizot zābakus te vienam, te otram.. nožēlojami

Atbildēt

Sorry

01.07.2017. 11:15

»

Krusttēvs Šķēle

To, ka Šlesers ir prasts, neizglītots džeks ar Napoleona ambīcijām māca dzīvot divus gudrākos Latvijas valsts piederīgos, mans sulainis Liepnieks nesaprot


Liepnieks ir apsèsts pats ar sevi un socializèjas visiem iespèjamiem lîdzekłiem un nesaprot, ka Śkèle ar Kiki viñu izmantoja. Turot savu lapeli Puaro, nav pat saprotami tàs mèrki un konsekvences. Pietiek ir sava stratègija un taktika, pat konsekvences, lai kà L. L. nelamà, viñś attîstàs. Pietiek ir privàts portàls un ko grib savà vidè, to publicè, ko grib nobano, ko grib, izdzèś, tàdas ir tiesîbas privàtam portàlam. Valsts finansètie vispàr atgàdina tîru valsts propagandu.

Atbildēt

Nja

01.07.2017. 11:13

Liepnieku jau var saukt par pilntiesīgu kriminālnoziedznieku, jeb tikai tādu, kas vēl atrodas ceļā un pēdējo instanci?

Atbildēt

Krusttēvs Šķēle

01.07.2017. 05:19

To, ka Šlesers ir prasts, neizglītots džeks ar Napoleona ambīcijām māca dzīvot divus gudrākos Latvijas valsts piederīgos, mans sulainis Liepnieks nesaprot!

Atbildēt

Sorry

01.07.2017. 03:42

»

janis


Te nav nekàda svèto jaunavu vakarskola, kur apvainojas un atvainojas, bet principiàla nostàja un rîcîba, ko idiots Grantiñś atłàvàs savà LRTT vàjpràta apsèstajà lapelè. Absolûti bez pamata mani apvainoja sadarbîbà ar VDK, pat minot manu vàrdu un uzvàrdu bez manas atłaujas, dodot informàciju DP. Sen jau bija skaidrs, ka tàda L.G.rîcîba novedîs pie kriminàllietas ar saviem tekstiem LRTT lapà, daudzi bija mèginàjuśi viñu vest pie pràta, bet nesekmîgi. Pats tas mèrglis ir Vàcijà, bet mums te Latvijà jàbût gataviem no DP ietekmes par saviem uzskatiem. Man nav neviena iemesla, lai viñu neuzskatîtu par DP provokatoru ar visu viña padumjo LRTT. Un tàds vèl iedrośinàs draudèt!

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

01.07.2017. 00:23

»

nu L.G.-H-86 16:44

Cien.L.G. ,jums arvien nesakarīgāki ,tēmai neatbilstoši teksti.Kāds te sakars ar Staļinu?Kuram kāds ir solījis un kādu uzticību?Pilnīgi murgi!Kaut kāds ķīselis jums galvā.Tur nu gan jums taisnība,ka es nebūšu savādāks,jo es esmu es pats!Un jūs esat tas "baltais"?Neesmu lasījis nevienu jūsu komentu ar...


Nesakarīgi ir pēc gada, kad visa Latvija bija pilna ar LR karogiem, stiept to Trubiņa uzraudzībā caur Rīgu. Un vēl neloģiskāks ir šis: "Cien.L.G." Man tas tika iemācīts jau piecu gadu vecumā, bet tev māmiņa to aizmirsa paskaidrot un tēvam latviešu valoda bija sveša... .

Atbildēt

nu L.G.-H-86 16:44

30.06.2017. 22:49

»

L.Grantiņš LRTT

Un, kuram "nekatram" tad es vēlu nāvi ? Tu esi tas, kurš strādā šo noziedznieku labā, kas izzog Latviju.Visi tavi teksti ir puspatiesi un sagrozīti, nu tieši kā Staļina laikā. Dieva vietu tu esi ieņēmis, cenšoties visus pamācīt. Es nevienu nemācu, bet nosodu noziedzniekus. Starp mums ir atšķirība, kā...


Cien.L.G. ,jums arvien nesakarīgāki ,tēmai neatbilstoši teksti.Kāds te sakars ar Staļinu?Kuram kāds ir solījis un kādu uzticību?Pilnīgi murgi!Kaut kāds ķīselis jums galvā.Tur nu gan jums taisnība,ka es nebūšu savādāks,jo es esmu es pats!Un jūs esat tas "baltais"?Neesmu lasījis nevienu jūsu komentu ar kaut nedaudz loģisku pamatojumu.Vieni draudi un tikai pēc jūsu vienīgā 'sprieduma".Kad tad brauksiet uz tēvzemi kārt tos kuriem draudat gadiem?Pasteidzaties,jo paši var apmirt.Ar muti Rīgā,ar darbiem - aizkrāsnē.Kur darbi?

Atbildēt

Sorry

30.06.2017. 22:23

»

šoks

Man viss bija jaunais un šokējošais...


Kalnmeijers nule pziñoja, ka riîdzenes sarunas neesot bijuśas prokuratûras rîcîbà. Ko mums Kalnmeijers pèc kopèjàm medîbàm ar oligarhiem mums ar to grib pateikt, piebilstot, ka jànosaka ekspertîzè sarunu autentiskums? Tikai vienu - sarunas ir safabricèjums.

Atbildēt

Rr

30.06.2017. 21:52

Strike un Jurass nospēra no KNAB operatīvās lietas materiālus, un tagad uz urraaaa publicē IR, jautājums - vai kāds vinus iemetīs aiz restēm ? Andzejs Klavins tagad spiegs,turpat strādā no kurienes Jēkabs atnāca, tāds viegli atšifrējams šahs :))

Atbildēt

šoks

30.06.2017. 20:23

Man viss bija jaunais un šokējošais!!!!!
Liepniekam ne! Kāpēc?
Es piedzīvoju vislielāko šoku, ka tā var runāt cilvēki, kurus mēs tā kā pieskaitām elitei, vismaz visur viņi gozējas starmešu gaismās un TV. Interesanti, ko par savu galveno cilvēku domā ventspilnieki? Vai viņiem nesvila ausis no kauna, ka šis cilvēks vada pilsētu?
IR tikai publicēja šis sarunas. Tātad viņiem uzbrūk par to, ka neielika atvilknē, bet parādīja arī mums.
Paldies būtu jāsaka!!!!

Atbildēt

ss

30.06.2017. 19:55

NU kurš nu būtu ierunājies!! Kārtejā pielabināšanāš kampaņa ! Jurģi gana lēti ...!

Atbildēt

Sorry

30.06.2017. 16:59

»

L.Grantiņš LRTT

Kā redzams,biedr Sprry, tad muti tomēr nevari savaldīt. Tu sacīji, ka čekisti tev piedāvāja sadarboties, bet tu atsacījies. Tava uzvedība liecina, ka pašlaik cītīgi pildi viņu norādījumus. Es tevi neaizmirsīšu un būsi viens no pirmajiem, kuru apciemošu... . Teksts dokumentos ir jau atjaunots...


Kas, tu Grantiñ, tàds esi, ka vari vèrtèt manis sacîto, vai manu uzvedîbu, vai neuzvedîbu. Vèlreiz tev atkàrtoju, man piedàvàja sadarboties ar VDK, es atteicos un likvidèju ieganstus, lai mani śantažètu - iestàjos valsts darbà nekavèjoties. Uzskatu, ka SAB un DP śodien ir Krievijas FSB turpinàjums un es nesadarbojos ne ar SAB, ne DP. Pirms mèneśa, uzskatu, ka pateicoties tev, ka publicèji manu vàrdu savà lapelè, tiku pakłauts, domàju, ka tieśi DP slepena izsekośanai un kad to atklàju izsekotàjiem, atklàtà izsekośanà turpinàjàs tieśi mèneśa garumà. Kad viñus atklàju, bija saprotams, ka viñi vèlèjàs, lai sadarbojos ar viñiem. Pret mani sàka meklèt kompromàtus un es rupji viñus pasûtîju. Tà ka ar VDK un śodienas tà turpinàjumu DP man nav nekàdu saistîbu un nebûs. Atgàdinu, ka man ir tiesîbas uz savu viedokli par valsts amatpersonàm un sabiedriskàm organizàcijàm kà H 86, un savas tiesîbas izmantośu arî turpmàk. Kà jau minèju, ar R. Bitenieka starpniecîbu es tev devu uzticîbas kredîtu, arî pat pèc tavas kłûdas, bez manas atłaujas publicèjot manu vàrdu, mani apmelojot. Bet redzot, ka neattîsties, kàp uz tiem paśiem gràbekłiem, nav iemesla tev dot kredîtu turpmàk. Tà kà nekad neesam tikuśies, tad uzskatu, ka tikśanàs ar tevi, kas tika piedàvàta, bûtu DP kompromàts pret mani, kas man nav nepiecieśams.Tà ka tevis paśa labà lûdzu - turies no manis pa gabalu, ja nevèlies nepatikśanas. Cilvèkiem, kas vienreiz zaudèjuśi manàs acîs uzticamîbu, nevienam to nav izdevies atjaunot.Ceru, ka esat pareizi visu sapratis.

Atbildēt

VB

30.06.2017. 16:04

Ir OK, Jurģi!
Bet tomēr, viņi tik žēlīogi lamājās, ka:
- būtu to kaut kā jāpārtrauc;
- vai vismaz jāiemācās to darīt radoši / inteliģenti ts.
Ko arī TIEM novēlu (neticu, ka pārtrauks)!

Atbildēt

Sorry

30.06.2017. 15:46

»

L.Grantiņš LRTT

Kā redzams,biedr Sprry, tad muti tomēr nevari savaldīt. Tu sacīji, ka čekisti tev piedāvāja sadarboties, bet tu atsacījies. Tava uzvedība liecina, ka pašlaik cītīgi pildi viņu norādījumus. Es tevi neaizmirsīšu un būsi viens no pirmajiem, kuru apciemošu... . Teksts dokumentos ir jau atjaunots...


Tevi brîdinàju, ka kredits, kas tev tika dots ir izsmelts. Izmantoji manu vàrdu savà nejèdzîgajà lapelè, lai mani bez pamata apvainotu, bez manas atłaujas publicèjot manu vàrdu, jo tev tàdu tiesîbu nav, es neesmu bijis un neesmu valsts amatpersona, par kuru katram tiesîbas uz viedokli, jo vini algu sañem no valsts. Tev tika dota iespèja labot savu kłûdu, bet tà kà sevi dèvè par cilvèktiesîbu sabiedrisku organizàciju, katram ir tiesîbas uz anonîmu savu viedokli par tevi. Man nedraudi, citàdi var paśam nàkties ciest.

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

30.06.2017. 15:44

»

jo L.G.,LRTT

Nu cik var draudēt?Jau sen bija laiks - 27 gadi,lai bez bailēm atgriestos Latvijā un te aci pret aci cīnītos,nevis no kurmja alas draudēt ik katram kas nav ar jums,ar nāvi.Vai esat esvi nominējis Dieva vietā lai lemtu katra noslepkavošanu ko Dievs gan nepieļauj.Hitlers arī slepkavoja bez tiesas,Nu nevajag...


Un, kuram "nekatram" tad es vēlu nāvi ? Tu esi tas, kurš strādā šo noziedznieku labā, kas izzog Latviju.Visi tavi teksti ir puspatiesi un sagrozīti, nu tieši kā Staļina laikā. Dieva vietu tu esi ieņēmis, cenšoties visus pamācīt. Es nevienu nemācu, bet nosodu noziedzniekus. Starp mums ir atšķirība, kā starp baltu un melnu. Tas kurš vienreiz solījis viņiem uzticību, tas darīs to vienmēr... .Tu nekad nebūsi savādāks.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...