Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Iesaki rakstu: Twitter Facebook Draugiem.lv

Mana „tautas ienaidnieka lieta nr. ...” ir nopublicēta mūsdienu čekistu jaunizveidotajā tīmekļa vietnē www.covidgudrie.com. Acīmredzot šī vietne ir radīta izmisīgā mēģinājumā stigmatizēt cilvēkus, kuri par populāro vīrusu un gandrīz tikpat populārajām vakcīnām ir publiski pauduši viedokli, kas valdošā (un vēl pagaidām – maigā) totalitārisma apstākļos tiek uzskatīts par neatbilstošu vienīgajam atļautajam.

Vispirms par pašu „apsūdzību”.

Pirmkārt, atbildību par vakcīnu izraisītajām blaknēm ir spiests uzņemties tikai pats potes saņēmējs. Tāpēc minētajā pirmskoncerta uzrunā es iestājos pret jebkādu vakcinācijas statusā balstītu cilvēku šķirošanu un diskriminēšanu kā veidu, lai cīnītos ar vīrusu, kura vidējais mirstības koeficients Latvijā ir 1,54% un pasaulē – 2,03% (PVO dati uz 20.10.2021, ieskaitot tos saslimušos, kuru faktiskais nāves cēlonis ir bijušas citas blakusslimības).

Šīs vakcīnas nepasargā no saslimšanas un letāla iznākuma. To ražotāji atbildību par blaknēm neuzņemas, un šo vakcīnu klīniskie pētījumi nav pabeigti, faktiski padarot tās par eksperimentālām, bet visu šo globālo vakcinācijas projektu - par eksperimentu, kura veicēji patur tiesības neatbildēt par tā iznākumu. Ja vārds „eksperimentāls” kādam šajā kontekstā šķiet pārāk pikants, esiet laipni aicināti lietot kādu citu. Lietas būtību tas nemaina.

Otrkārt - cilvēki, kuri izliekas neredzam līdzības starp patlaban notiekošo un tiem 20.gadsimta vēstures notikumiem, kuri noveda pie lopu vagoniem un rindām uz „dušu”, ir cilvēki, kuriem acīmredzot nebūtu īpašu iebildumu to atkārtot mūsdienās, vēršoties pret saviem oponentiem. Tādējādi arī pats šī saraksta izveides fakts ir spilgts piemērs tam, par ko es savā pirmskoncerta uzrunā brīdināju.

Protams, šis vēl nav saraksts nevēlamo personu nosūtīšanai pie „baltajiem lāčiem”. Un tieši tāpēc mēs nedrīkstam par šāda vēsturiskās līdzībās balstīta nākotnes scenārija iespējamību nebrīdināt un neatgādināt publiski, kamēr to vēl var un drīkst darīt. Lai vēl tik drīz nepienāktu tā diena, kad par to runāt un brīdināt jau būs par vēlu.

Šajā sarakstā ir vairāki ļoti cienījami un gudri cilvēki (tostarp – arī medicīnas nozares speciālisti), un ir patiesi pagodinoši, ka esmu uzskaitīts līdzās viņiem. Protams, ka tur ir minēti arī daudzi, ar kuriem es nekad neesmu kāpis, nekāpju un nekāpšu „vienā laivā”, jo par viņu patiesajiem nolūkiem man kā nacionālkonservatīvam neatkarīgas Latvijas Republikas patriotam nav nekādu ilūziju.

Tie ir cilvēki, kuri apkārt valdošo vājprātu un netaisnību cenšas izmantot savu politisko un Krievijas ģeopolitisko mērķu labā. Galu galā – esmu pārliecināts, ka tieši viņu prokremliskās simpātijas ir tās, kas bremzē un gremdē tautas pretošanos šim kovidfašismam. Tomēr gribu piebilst, ka tā tik vēl trūka, lai protestēšanu pret to mēs atstātu tikai vairāk vai mazāk šaubīgas motivācijas vadītu politiķu un ideologu ziņā.

Par šī saraksta izveidotājiem man ir zināmas vien trīs lietas. Pirmā – viņi ir gļēvuļi, kas savus vārdus un uzvārdus slēpj, cenšoties kurināt naidu pret konkrētiem citādi domājošiem cilvēkiem. Un tas notiek laikā, kad arī valdošā elite īstenā nacisma un komunisma tradīcijā nemitīgi norāda uz lielu sabiedrības grupu kā "pie visa vainīgiem".

Otrā – katras individuālās „lietas” atspoguļojuma stils ar „Aktivitāšu” un „Saistīto personu” sadaļām liecina par dziļu un patiesu gara radniecību, kādu šīs „kartotēkas” autori izjūt pret saviem ideoloģiskajiem priekštečiem (interesanti, ka manā gadījumā ir izpalikusi "Saistīto personu" sadaļa, jo allaž cenšos runāt tikai savā vārdā).

Un trešā - viņiem ir acīmredzams fetišs attiecībā uz vairākus gadus vecām portretbildēm ar zemu izšķirtspēju, jo tieši tādas šajā vietnē ir daudzas no tur aplūkoto personu fotogrāfijām. Iespējams, ka tas ir kāds sevišķi „gudrs” paņēmiens, kā radīt atsvešinošu neomulības un baisuma auru ap konkrētā „tautas ienaidnieka” seju.

Šis gadījums, protams, ir iecerēts kā klasisks dzēšanas, izslēgšanas vai atcelšanas kultūras (cancel culture) paraugs. Prātā nāk ebreju izcelsmes franču publicista Ērika Zemūra (Éric Zemmour) nesenais izteikums, ka esot pienācis laiks "izslēgt izslēgšanas kultūru”.

Un tad jau iztēlē ātri vien uzpeld visvisādi kovidafēristu un mūsdienu čekistu saraksti, kādus viņu oponenti varētu izveidot kā atbildi šim. Tomēr neaizmirsīsim, ka pats ļaunākais, kas ar ikvienu no mums var notikt, ir situācija, kad cilvēks, būdams ļaunuma un naida aplenkts, pats kļūst ļaunuma un naida pilns.

P.S. Līdz manām ausīm ir nonākušas tīmekļa anonīmo komentāru labirintos klejojošas baumas, ka es patiesībā pret šo vīrusu esot vakcinējies. Tā nav un nebūs patiesība. Tomēr neesmu arī "antivakseris" (šī dehumanizējošā palama laikam nekad netiks uzskatīta par politnekorektu, vai ne?), jo ar daudzus gadus pārbaudītām vakcīnām (kuras par tādām var saukties to klasiskajā izpratnē) esmu potējies pret vīrusiem, kuri ir daudzkārt bīstamāki.

Pārpublicēts no Facebook

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Nākamā gada budžets ir vienkārši papīrs bez sasaistes ar realitāti

FotoAr budžetu lielos vilcienos ir tā, ka tas nav izpildāms - balstīts ekonomikas izaugsmes prognozēs, kas uz šo brīdi jau jāsamazina (pēc trešā ceturkšņa datiem, kas rāda spēju neprognozētu IKP sarukumu).
Lasīt visu...

13

Labdien, Andrej Upīt!

Foto- Labdien, Andrej Upīt! - Sveicināta! - Neērti teikt, bet Tevi grib sagriezt trīs daļās. Kaut gan latvietis jau biji! Valodu noturēji, bet, eh, - nepareizais viedoklis un partija! Tā ka - trīs daļās un miers mājās!
Lasīt visu...

6

Likumi ir rakstīti arī ministriem

FotoPēdējos gados Latvijā arvien vairāk iesakņojas tiesiskai valstij nepieņemamā pārliecība, ka augstas ranga valsts amatpersonas var pieņemt citas personas skarošus prettiesiskus lēmumus bez kādām negatīvām sekām sev pašiem. Tomēr neatkarīgi no politiskās atbildības un tā, ka kaitējums nodarīts, veicot amata pienākumus, jebkurš par savu rīcību ir atbildīgs likuma priekšā. Citējot senos romiešus: Dura lex, sed lex – Likums ir skarbs, bet tas ir likums.
Lasīt visu...

12

Par Ievu Raubiško, kura neaizgāja no Omelas

FotoStāstā "Tie, kas aizgāja no Omelas" Ursula Le Gvina apraksta utopisku sabiedrību, kas dzīvo pārtikušu, drošu un skaistu dzīvi. Omelas iedzīvotāji paši pārvalda savu pilsētu, tur nav karaļu, nav vergu, visi ir vienlīdzīgi. Taču šai dzīvei ir cena. Lai omelieši varētu labi dzīvot, kādam ir jācieš. Šis kāds ir mazs bērns – izsalcis, netīrs, pusjucis un ieslodzīts skapī, kur tam mūžīgi jāpaliek, lai Omelas iedzīvotāji varētu iet savās ikdienas gaitās un svinēt svētkus.
Lasīt visu...

12

Neēdušais paēdušo neinteresē

FotoParalēli daudzām citām, jau ierastām ziņām, ka valsts budžetā nav atrasts finansējums vienai, otrai vai trešajai lietai, kas visai sabiedrībai vai noteiktām tās daļām ir akūti svarīgas, šonedēļ jau atkal lasām kārtējās ziņas, kas politiķu un ierēdniecības sausajā valodā skan visai bezpersoniski un sausi – naudas nav, neprasiet.
Lasīt visu...

21

Runa Valsts valodas dienā: lūdzu, iztaisnosim muguras!

FotoSveicināti, labi ļaudis! Šodien svinam Valsts valodas dienu. Vai tā būtu nejaušība, ka “Valsts valoda Latvijas Republikā ir latviešu valoda?”. Vai tā būtu nejaušība, ka šie vārdi Satversmes 4. pantā nostiprināti pirms 26 gadiem Veļu laikā? Veļu laiks izrādījies zīmīgs vairākkārt — gan pirms 825 gadiem mums pieteiktais krusta karš, gan okupantu pūliņi Saules kaujā izrādījušies veltīgi. Latviešu tautas dievestība joprojām ir dzīva.
Lasīt visu...