Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Par "uti kažokā" un saskaņu vienotībā

Edvīns Šnore, Saeimas deputāts
01.06.2017.
Komentāri (85)

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

aklajam

12.07.2017. 12:35

Tagad jādzied cita dziesma...Šorìt Puriņas raidìjumā,Rinkēviņš tomēr teica,ka Krievija netaisās uzbrukt septembrí un mācìbas noritēs mierìgi...

Atbildēt

aina

12.07.2017. 12:28

Skaidri redzams,ka kr. uts ielìdusi latviešiem kažokā,jo visu laiku kašājas.Krievu karaspēku izvāca.Jaunie sargi amerikāņi ir šeit ar pašu izveidotiem bēgļiem.Priecājaties,bet vecie krievu pensionāri ar laiku izmirs.Domājiet,kā ar LIELIEM nodokļiem drāzt tautu un naidot ar krieviem!

Atbildēt

Šnores

16.06.2017. 21:42

Cilvēkiem bija 25 gadi uzlabot dzīvi Latvijā.Nesanàca. NA balso kā geji, genderisti un liberāļi. Ja vajag - balso kopā ar Saskaņu.Uznem dauniskas filmas, falsificē vēsturi, tajā pašā laikā noklusējot 1918.gada notikumu aizkulises, kuras labi zināmas ne tikai vēstures speciem.Lāpu pārnēsātāji, ibio...

Atbildēt

kā vēsturnieks

04.06.2017. 17:50

»

kā vēsturnieks

Ar vēsturniekiem reizēm ir kā ar suņiem - tie spalvu met, bet tikumu ne...


Savukārt lindermaņi ir veikli uz stučīšanu. Cik gan A.Priedītis nav zākājis latviešus, bet laikam neviens neskrien ziņot.

Atbildēt

kā vēsturnieks

04.06.2017. 17:46

Ar vēsturniekiem reizēm ir kā ar suņiem - tie spalvu met, bet tikumu ne.
Padomju laikā, ja kas nebija pareizi, tad teica - tā ir kapitālisma palieka. Tagad runā par okupācijas paliekām :)
Šņores filma "Padomju stāsts" arī bija stipri tendencioza, tie laiki parādīti tik tumši, it kā saule nebūtu spīdējusi, cilvēki mierīgi strādājuši, mācījušies, mīlējuši... Tiesa gan, seksa toreiz nebija :) , un nekādu izvirtību.
Bet tas niķis - noliegt iepriekšējo laiku - tas pats.
Ja vēsturnieki spētu patiešām objektīvi vērtēt vēsturi...

Atbildēt

Tuvāk tautai

04.06.2017. 15:03

»

Matrozis

Kapteinim


Tad jau uzvārds arī jāmaaina -uz ,,lupatiņu,,

Atbildēt

Latlopiem zināšanai

04.06.2017. 08:10

Заявление в полицию на немецкого депутата Филипа Кремера написали представители партии «Альтернатива для Германии» (АдГ) 3 июня, сообщил портал Sputnik Deutschland.
Причиной подачи данного заявления стало его русофобское высказывание о том, что русские являются убийцами.
Ранее партия АдГ выступила с предложением стать немецкому Дармштадту и российскому Обнинску городами-побратимами. Реагируя на это предложение, член городского совета Дармштадта от партии «Зеленые» Филип Кремер заявил, что принять подобное означало бы «занять сторону убийц, которые обостряют ситуацию на Украине». В АдГ такое высказывание депутата посчитали разжиганием межнациональной розни: «Мы не понимаем, как представитель городского совета, на которого обращено внимание общественности, называет целый народ убийцами». Однако, Филип Кремер объяснил, что его высказывание относилось только к руководству России.
Напомним, что в последнее время западные политики все чаще делают русофобческие заявления. Так, экс-глава нацразведки США Джеймс Клэппер 31 мая сказал, что русские «почти на генетическом уровне склонны и стремятся к обману, проникновению, ассимиляции, извлечению выгод и всему такому прочему. Так что нам есть от чего быть обеспокоенными».

Atbildēt

Es

03.06.2017. 16:16

Vajadzētu tikai vēl vienu tādu pašu sīku provokatoru un mutes bajāru kā šis, no otras - krievu puses, un publisks konflikts sāktu raiti veidoties.

Atbildēt

> memļaks

02.06.2017. 22:22

»

Onka

Stulbeni Mazpisàn, pakaries, neinteresè


EKTD, maniaka mēsls.

Atbildēt

Diemžēl

02.06.2017. 18:11

»

rezume

Jāpieņem,ka krievu tautības cilvēki,kā viņus pieņemts dēvēt bijušajā LPSR nezin latviešu tautas parunu par uti kažokā,kuru savulaik minēja ministrs Bērziņš,runājot par krieviem.Tik pat labi,runājot par Lindermanu,var teikt-"izvelc suni no ūdens,un viņš tev iekož rokā",bet tas nenozīmē,ka Lindermans ...


Latvietim nav savas valsts tiesību izteikties. Latviešus, pie Brīvības pieminekļa krievu skolu aizstāvji, pie tam Saeimas deputats principā latvuešus apsaukā par fašitiem, izsakot vārdus : "fašzm neprojdjot". Kurā vietā ir fašisms, ja Latvijas valsts var risinaizbeigt krievu skolu izglītības diskrimināciju, segregāciju, lai visi bērni ieg'jutu labu pamatizglītību un valodas zināšanas, lai brīvi varētu integrēties, ir fašims? Otrādi - par fašistisku pazīmi vai tml.varētu saukt bērnu segregāciju.


Un kur ir DP reakcija? Kādēļ tāds deputāts turpina strādāt Saeimā? Kur ir DP reakcija?
Arī šī jautājuma par uti kažokā uzpūšana ir līdzīga Ventspils "Ojāra Grīnberga lietai", ne pēc satura, bet pēc svarīguma un juridiska pamatojuma.

Latvijā turpinās okupācijas sekas, neesam brīvi. Latvietim pieprasa aizvērt muti.

Atbildēt

Onka

02.06.2017. 17:35

»

patiesībā

...


Stulbeni Mazpisàn, pakaries, neinteresè.

Atbildēt

rezume

02.06.2017. 16:45

Jāpieņem,ka krievu tautības cilvēki,kā viņus pieņemts dēvēt bijušajā LPSR nezin latviešu tautas parunu par uti kažokā,kuru savulaik minēja ministrs Bērziņš,runājot par krieviem.Tik pat labi,runājot par Lindermanu,var teikt-"izvelc suni no ūdens,un viņš tev iekož rokā",bet tas nenozīmē,ka Lindermans ir nosaukts par suni.Un par krievu lamāšanu...Kad god.Šnores kungs ir lamājis krievus?Kad un kur?Ja kāds lamājas,tad tas ir biedrs Priedītis,kurš sauc latviešus par zagļiem,padibenēm,deģenerātiem,izdzimteņiem,pederastiem,itin kā būtu blakus ar sveci stāvējis kādam latviešu vīrietim,cilvēces mēsliem u.t.t.Un kāpēc gados jauns vēstures zinātņu doktors tiek dēvēts par vēsturnieku pēdiņās?Man gan liekas ,ka tie muldētāji paši liekami pēdiņās,lai kas arī viņi nebūtu.Nevajag tik briesmīgi satraukties,ja vēsturnieks pasaka patiesību,bet kāda nulle bez cipara sūdzas DP!Un paldies tam"der atcerēties"!Šo vēsturi biežāk vajadzētu atgādināt krievu "tautības cilvēkiem",kurus,ministra Bērziņa vārdiem runājot,kā utis nevar dabūt ārā no kažoka.

Atbildēt

S.S.

02.06.2017. 14:41

Utainie latvieši utojās kamēr lopkautuvē pusdienas pārtraukums!

Atbildēt

patiesībā

02.06.2017. 13:55

»

Maniaks

Neinteresè śî murgainà domàśana, nav ko darît, sàc cenzèt pats savas murgu idejas


;)))

"Kas arī bija jāpierāda!", kā ir sacīts.

EKTD, "śîs murgainàs domàśanas maniaks". tavām ģenētiskai izdzimušajām patoloģijām, kā izrādās, pat vairs nelīdzētu tas, ja tu "sàc cenzèt pats savas murgu idejas".

Ir sacīts: "Gudri ļaudis mācās galvenokārt no citu kļūdām, ne pārāk gudrie – galvenokārt no savējām, bet pilnīgi bezcerīgi muļķi nemācās VISPĀR."

Un, arī: "Skola maksā naudu, kā zināms. Bet – tiem, kas nejēdz vai pat nevēlas mācīties, tas maksā nesalīdzināmi dārgāk, jo šiem skolas naudu nākas maksāt visu mūžu un arvien lielāku." ;)

Atbildēt

priekšvēlēšanu šļura

02.06.2017. 11:33

Pietiek kā jau stukačoku portāls noteikti pārpublicēs, lai vairāk klikšķu un saimniekiem vieglāk izķert citādi domājošos.
Pēc būtības - vētra tējas glāzē. Ne tur kāds degradēts, ne pazemots, katram skaidrs ka tekstā tiek lietota metafora.
Kas teica? Ja tu gribi zināt, kas ir tavi patiesie valdnieki, noskaidro, ko tu nedrīksti kritizēt! Latvijā neko nedrīkst teikt par krieviem, čigānēm un ebrejiem. Latviešus, poļus, ukraiņus, britus, ķīniešus un čukčus var lamāt un apsmiet kā vien ienāk prātā. Šajā portālā tāds biedrs priedītis,.. nav dzirdēts, ka dp biedram lapsam būtu likusi izņemt naidu kurinošos rakstus ar latviešus apzināti degradējošiem tekstiem, turklāt, priedītis apgalvo, ka visi Latvijas lielie nozadzēji esot tieši latvieši. Tiešām?

Atbildēt

simbolika

02.06.2017. 10:11

Vlasova armijas karogus apskatieties! Tādi paši kā 9. maijā!

Atbildēt

der atcerēties

02.06.2017. 10:09

Tieši šos pēdējos – krievu leģionārus mūsu kaimiņvalsts vēsturnieki nemīl pieminēt, jo viņi neiederas oficiālajos Kremļa vēstures interpretācijas „uzstādījumos”. Par šiem krievu patriotiem, kuri cīnījās par savu dzimteni – Krieviju bez komunistiem, nevis par nacisma uzvaru – jāuzskata gan krievu kazaki, gan vīri, kas nākuši no tā dēvētās Lokotas republikas rajoniem – kara laikā vācu okupētajiem Krievijas rietumu rajoniem - Brjanskas, Orlas un Kurskas apgabaliem.

Krievu leģionāri – 29. un 30. SS ieroču grenadieru divīzijas

Ik pa laikam Krievijas vēsturnieki piemin kolaboracionistus, kuri iesaistījās militārajā policijā okupētajos austrumu apgabalos, vai pie Ļeņingradas vācu gūstā kritušā sarkanarmijas ģenerāļa Andreja Vlasova nodibināto Krievu atbrīvošanās armiju (Русская освободительная армия, ROA), kurā vācu armijas pusē karoja vairāk nekā 120 000 vīru. Jāteic, ka Vlasova armijā daudzi krievu vīrieši bija spiesti karot, lai glābtu savas dzīvības pēc nokļūšanas vācu gūstā. Tādēļ vācu virspavēlniecība diez ko nepaļāvās uz Vlasova un ROA uzticību „jaunās Eiropas” kārtībai.

Daudz mazāk vai gandrīz nemaz netiek pieminēta Krievu atbrīvošanās tautas armija (Русская освободительная народная армия, RONA), kā arī SS ieroču grenadieru 29. un 30. divīzijas, kuras tāpat kā latviešu 15. un 19. divīzija bija nacionāli formējumi hitleriskajā armijā. Tikai šajās divīzijās karoja krievi. Jāteic, ka vācu virspavēlniecība krievu nacionālos karapulkus atļāvās izveidot tikai 2. pasaules kara noslēgumā, kad jau bija nojaušams Trešā Reiha sabrukums, jo kara sākumā Hitlers taču bija visvarens un uzskatīja, ka karu uzvarēs bez apspiesto tautu līdzdalības. Neskatoties uz visu, RONAs vīri karoja sirdīgi, gluži tāpat kā latviešu leģionāri, jo atkāpšanās ceļa nebija – viņi nevēlējās komunistus Krievijā!

Jāuzsver, ka tieši RONA (vēlāk 29. grenadieru divīzija), nevis Vlasova armija baudīja īpašu nacistu uzticību. 29. divīzijas vīri karoja idejas vārdā, tie nebija izbijuši karagūstekņi vai kolaboracionisti. Viņi kaujās pret sarkanarmiju un operācijās pret padomju partizāniem piedalījās ar mērķi nepieļaut komunistu atgriešanos Krievzemē.

Atbildēt

Lasītājs

02.06.2017. 09:57

Vai kāds ir papētījis, kāpēc ir tik nepareizi izglītoti cilvēki ar augstāko izglītību kā šis vēsturnieks Šnores kungs? Taču ieguva 30% lielākas iespējas studēt pasaules bagātības, jo marksisma priekšmeti aizņēma studētājiem 30%. Kāpēc tiek ražoti aprobežoti speciālisti? Vai vaina ir viņu iedzimtajā aprobežotībā, kad šie 30% neko nedod? Kāpēc tādiem aprobežotajiem patriotisms ir citas tautas nolamāšana? Vai to viņiem iemāca augstskolā?

Atbildēt

Kārlis

02.06.2017. 08:48

Lindermans un Vienotība, kāda saskaņa! Laikam jau tomēr nav ko brīnīties, redzams, krievu šovinistu un sorosītu mērķi Latvijā sakrīt.

Atbildēt

///

02.06.2017. 08:47

»

Latlopiem zināšanai

Русофобия существует, и это — преступная доктрина, на вызов русофобии России нужно отвечать — высказал свою позицию лидер движения «Суть времени» Сергей Кургинян 1 июня в программе «Поединок» на канале «Россия 1...


Baidās ne no atsevišķiem krieviem, bet no krievu imperiālisma. Kādreiz Ļeņins aizstāvēja tautu pašnoteikšanās tiesības un vēl rakstīja, ka lielkrievu šovinisms ir bīstamāks par citu tautu vietējo nacionālismu. Bet nu jau Ļeņins vairs nav modē, sarkano lakatiņu vietā svītrotās lentītes. Vai tas neliecina par tieksmi atjaunot cara laiku impēriju?
Krievija ar savām dabas bagātībām varētu būt viena no lepnākajām valstīm, kur visi iedzīvotāji būtu turīgi un emigranti varētu atgriezties dzimtenes plašumos...

Atbildēt

Jura

02.06.2017. 08:08

Šnore uzsprauda uz āķa uti, iemeta makšķeri un izvilka no duļķainiem ūdeņiem "latviskās"partijas Vienotība vadošus politiķus, vienotus ar Lindermani: Judinu, Loskutovu, Čigāni, bijušo kumpalu andelmani. Divi pirmie pārsteidz, sevišķi Loskutovs, lietussargu revolūcija Loskutova atbalstam. Viņš un Lindermans, grūti aptvert.

Atbildēt

Latlopiem zināšanai

02.06.2017. 07:40

Русофобия существует, и это — преступная доктрина, на вызов русофобии России нужно отвечать — высказал свою позицию лидер движения «Суть времени» Сергей Кургинян 1 июня в программе «Поединок» на канале «Россия 1».
В поединке, темой которого стала русофобия, Сергей Кургянян подчеркнул, что долго бытовало мнение, что Запад негативно настроен только по отношению к коммунистической и социалистической идеологии, главенствующей в Советском Союзе, но сейчас очевидно, что он негативно относится к русским вообще. «Нам очень долго говорили, что русофобии вообще нет, что русских любят. Что весь вопрос заключается в том, что не та идеология и так далее. Теперь, значит, как бы, социализма нет, есть капитализм. Русские, так сказать, открыты миру, они ездят по этому миру и так далее. И тут ненависть доходит до исступления. Это ненависть, которая материализуется в разных вещах. Ну ладно, в словах. „Русская вошь“ и так далее — это говорили официальные лица в Прибалтике, да? „Вши в нашей шубе“. Но ведь в делах... а что такое вообще Прибалтика? Это же апартеид… Посмотрите, посреди Европы — апартеид! Русские стали народом второго сорта».
Столкнувшись с ситуацией ненависти к России, необходимо отвечать на этот вызов, считает политолог Сергей Кургинян: «Что в этом смысле надо все-таки определяться, что такое Россия, почему ее так ненавидят, откуда это берется, чем это чревато и что надо делать, чтобы это не привело к фатальным последствиям?»
Позицию лидера движения «Суть времени» о наличии русофобских настроений на Западе поддержала депутат Европарламента Татьяна Жданок. Она также отметила, что и Россия, и западные страны, в том числе Латвия, присоединились к международным конвенциям, которые запрещают расизм, антисемитизм, исламофобию. Но ведь сюда в полной мере относится и русофобия, русофобия — это также проявления расизма, подчеркнула Жданок. Французы, по мнению Татьяны Жданок, лучше понимают, что такое нацизм и «там действительно наказывали, и очень жестко наказывали тех, кто сотрудничал с нацистами, кто помогал нацистам во время оккупации Франции», поэтому там создаются даже такие сайты на французском как stoprussophobie.fr — стоп русофобия. В Латвии же этого не понимают и поэтому осуждают советского партизана Кононова за то, что он сражался с нацистами, рассказала депутат Европарламента.

Atbildēt

Maniaks

02.06.2017. 07:01

»

Karote

Pieņemu, ka tādi šnores, līdz ar vietējo kārklu eliti, patiesībā paniski baidās no ekonomiskajā trimdā izškūrēto latviešu atgriešanās..Tie taču ir rīcības cilvēki ,kuri katrs savā dzīvē savulaik pieņēmuši smagus lēmumus, un tagad jau reāli redzējuši kāda patiesībā iespējama dzīve,likumība,solidārā atbildība...


Tieśi tà arî ir UK Derbijà A. Brigmanim ir nekustamais îpaśums, kuru izîrè padzîtajiem no Latvijas. Domàju, ka cekistu un ćekistu, Krievijas FSB veic ar savu agentûru, Derbija pilna ar izbijuśiem plicistiem, śkeltnieciskas darbîbas latvieśu vidu, lîdz ar SAB un DP kontrolè arî UK latvieśus un viñu noskañojumu. Padzîto no Latvijas vidus vidû tie kultivèts savstarpèjs naids. Ir dažas grupas, kuras izvèlas dažus pañemt pie sevis kà savèjos.

Atbildēt

Maniaks

02.06.2017. 06:53

»

patiesībā

Atkal jau "garām kasei" - ne par to ir runa, tomēr (skat.vied.iepr. - 01.06.2017., 17:27...


Neinteresè śî murgainà domàśana, nav ko darît, sàc cenzèt pats savas murgu idejas.

Atbildēt

vilis

02.06.2017. 06:51

Labs raksts.Fui Vienotībai!

Atbildēt

Pēteris A.

02.06.2017. 06:39

Spīdoša publikācija. Lielisks literārais stils, precīzi argumenti
P.

Atbildēt

Karote

02.06.2017. 05:03

Pieņemu, ka tādi šnores, līdz ar vietējo kārklu eliti, patiesībā paniski baidās no ekonomiskajā trimdā izškūrēto latviešu atgriešanās..Tie taču ir rīcības cilvēki ,kuri katrs savā dzīvē savulaik pieņēmuši smagus lēmumus, un tagad jau reāli redzējuši kāda patiesībā iespējama dzīve,likumība,solidārā atbildība, politikas saruna ar sabiedrību,utt. Dies pas, labāk lai puse tautas pazūd kautkurienē, otru pusi biedēsim ar krievu kuģīšiem , un ērti dzīvosim aiz žoga baltezeros.

Atbildēt

Alekseja, Genādija dēla

02.06.2017. 04:34

papiks, Latvijas Kompartijas CK organizatoriskā partijas un kadru darba nodaļas vadītājs Genādijs Loskutovs, Brāļu kapos otrādi apgrieztos par šitādu Nacionālo žīdu apvienībai ierasto pirmsvēlēšanu uznācienu.

Atbildēt

pareizais

02.06.2017. 03:20

Šņurka! Tu esi slims uz visu galvu!

Atbildēt

nu bet pa smuko

02.06.2017. 03:20

»

tur Jums taisnība

"..Viņprāt, latvju zagļus radījusi okupācija


tu un pārējie tavas okupētās dzimtas personāži nu jau daudzās paaudzēs nevar pārtraukt "kulturāli" zagt? Kāpēc? No ģenētiski izdzimušas kleptomānijas netikuma neesat spējīgi izārstēties, tb mentāli attīrīties? Varbūt tomēr vajadzētu pamēģināt vienkārši nezagt, nevis atļauties publiski izgāzties kā vecai sētai, savā mentāli bāzētajā "zagšanas kultūrā" cenšoties vainot citas tautas?

Atbildēt

tur Jums taisnība

02.06.2017. 01:51

»

Karote

Pašu bēleliņi tak visu dēlī salaiduši,ekonomika tūtā, puse tautiešu izmesti pelnīt ārzemēs, piedzimstot trešajam bērnam ģimene aiz nabadzības strīpas..utt..,jau tuvu 30 gadi Neatkarībai. .labrīt, kāds ar krieviem sakars... Ta nu vienīgais ko snorveidīgie spēj, taurēt par ļauno kaimiņu.Viņprāt, latvju...


"..Viņprāt, latvju zagļus radījusi okupācija.."

pirms okupācijas zagšana nebija tikums, to goda kārtā un uz daudzām paaudzēm mums atnesa krievi : kā savu "kultūru", vēl tagad nevar no tās attīrīties.

Atbildēt

Karote

02.06.2017. 00:40

Pašu bēleliņi tak visu dēlī salaiduši,ekonomika tūtā, puse tautiešu izmesti pelnīt ārzemēs, piedzimstot trešajam bērnam ģimene aiz nabadzības strīpas..utt..,jau tuvu 30 gadi Neatkarībai. .labrīt, kāds ar krieviem sakars... Ta nu vienīgais ko snorveidīgie spēj, taurēt par ļauno kaimiņu.Viņprāt, latvju zagļus radījusi okupācija,Putins un krievu robežas tuvums. :)) Brīnišķīgs 5 gadnieka infantīlisms- es ne, es ne..visi citi vainīgie! :))

Atbildēt

patiesībā

02.06.2017. 00:27

»

Maniaks

Sapratu beidzot un kàrtèjo reizi. Tà iri, bet ne jau okupantu dotà kultûras bàze kaut ko deva pret to, kas bûtu, ja nebûtu okupàcijas, bet pa lielam tà ir, lai cik rûgta nebûtu patiesîba. Śî situàcija ir sekas okupàcijas łaunumam


Atkal jau "garām kasei" - ne par to ir runa, tomēr (skat.vied.iepr. - 01.06.2017., 17:27).

P.S. Cita starpā, attiecībā uz totāli neadekvāto apgalvojumu, ka "ne jau okupantu dotà kultûras bàze kaut ko deva" - ir taču vispārzināms (t.i. jebkuram normālam, sakarīgi smadzeņot spējīgam cilvēkam elementāri pašsaprotams), ka latviešu kultūras uzplaukums ienācās tieši tā dēvētās "okupàcijas" laikā jeb "padumjajos laikos".

Savukārt, lai max. objektīvi konstatētu un atbilstoši "pragmatiski" ievērtētu to "kas bûtu, ja nebûtu okupàcijas" - atliek vienīgi reāli apzināties to, kas / kā / kāpēc notiek vai nenotiek šajā pašreizējā "valstī", kurā nu jau teju 30 gadus "ilgtspējīgi" VAIRS NAV "padumjo laiku okupàcijas". Šajā ziņā (arī, t.sk.), patiešām - "lai cik rûgta nebûtu patiesîba, Śî situàcija ir sekas PAŠREIZĒJĀS okupàcijas łaunumam" un - NEVIS "padumjajiem laikiem", kas taču beidzās jau pērnajā gadsimtā, pirms teju 30 gadiem.

Ir sacīts: "Cilvēkam galva ir paredzēta galvenokārt domāšanai – NEVIS tikai kā plauktiņš cepurei / pakaramais lakatiņam, vai arī priekš tam, lai putni rumpi nepiegāna." ;)

Atbildēt

Maniaks

01.06.2017. 22:11

»

patiesībā

Nu tak' - NE jau par to ir runa (ja nu patiešām nav izdevies "iebraukt tēmā", kārtējo reizi


Sapratu beidzot un kàrtèjo reizi. Tà iri, bet ne jau okupantu dotà kultûras bàze kaut ko deva pret to, kas bûtu, ja nebûtu okupàcijas, bet pa lielam tà ir, lai cik rûgta nebûtu patiesîba. Śî situàcija ir sekas okupàcijas łaunumam.

Atbildēt

latvietis

01.06.2017. 21:16

Vienotības utes vienā kažokā ar kremļa utīm.

Atbildēt

Nu beidzot

01.06.2017. 20:55

»

VAU

Tiešām pa šnorēm uz TĒVZEMES LATVIJAS LIELKUĢA pie DZINTARA JŪRAS KRASTIEM 25 gados salīda sorosoīdu un nažuku ž-as,kas noēda rūpniecību, lauksaimniecību,mājsaimniecību,LATVJA pelēko vielu uz 55-59 procentiem,LATVJI tev vienotie LIELNIEKI ir atstājuši BALSI


Izrēcos,A.P. tā netrāpītu.LEMBERGA KUNGS ar "gaismīgiem un miegainiem" komentiem nestāv pat 17 procente.Tiešām Lemberga kunga runas pēdējā pusgadā pavārgas,nava pipariņa.

Atbildēt

VAU

01.06.2017. 20:28

Tiešām pa šnorēm uz TĒVZEMES LATVIJAS LIELKUĢA pie DZINTARA JŪRAS KRASTIEM 25 gados salīda sorosoīdu un nažuku ž-as,kas noēda rūpniecību, lauksaimniecību,mājsaimniecību,LATVJA pelēko vielu uz 55-59 procentiem,LATVJI tev vienotie LIELNIEKI ir atstājuši BALSI!?

Atbildēt

Moduss Ņuģis

01.06.2017. 19:59

»

Ute kažokā

Vecvectēvs,vectēvs un tēvs teica , lai nekad netic krievam


a man teica netici švedam un ģermancam 700 iepriekšējos gadus un ja otan dos padzīvot,vēl 700.sorosa = nažuka mudak!

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

20

Nē seksuālai vardarbībai!

FotoIzskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek ar attiecīgiem noturības solījumiem un liecinieku (eparaksta) klātbūtnē. Paga, nevaru atcerēties, nebija šitāda štelle jau iepriekš izgudrota?
Lasīt visu...

21

Latvijas Pastu ved uz maksātnespēju

FotoLatvijas Pasta pašreizējā valde (Beate Krauze-Čebotare, Andris Puriņš, Jānis Kūliņš un Pēteris Lauriņš) mērķtiecīgi gremdē Latvijas Pastu.
Lasīt visu...

21

Donalds Tramps, Ādolfs Hitlers un dzīve uz muļķu kuģa

Foto2016. gadā, pēc referenduma par Lielbritānijas izstāšanos no Eiropas Savienības un Donalda Trampa uzvaras ASV prezidenta velēšanās jēdziens “post patiesība” tik bieži un enerģiski tika lietots un analizēts visā Rietumu pasaulē, ka “Oxford dictionary” to atzina par gada vārdu. 
Lasīt visu...

21

Cik nopietnas ir Latvijas spējas pretoties Krievijas agresijai?

FotoNesenais Nacionālo bruņoto spēku (NBS) paziņojums, ka “Latvijā drošības situācija ir tikpat stabila un līdzvērtīga tai, kāda ir citās NATO dalībvalstīs, kuras nerobežojas ar krieviju, piemēram, Spānijā, Francijā vai Itālijā”, tautu nevis nomierināja, bet gan lika vēl vairāk satraukties par to, kas īsti valstī tiek darīts aizsardzības spēju stiprināšanā. Tā vietā, lai mierinātu iedzīvotājus ar tukšpļāpību, Polija intensīvi bruņojas. Bet ko šajā jomā dara Latvija?
Lasīt visu...

6

Vai sabiedrība pieprasīja “cūkskandālu” un Gunāra Astras izsmiešanu?

FotoKļūdījos, domādama, ka Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) ir jelkādas iespējas teikt savu “biezo vārdu”, vērtējot sabiedrisko mediju darbību. Padomes mājaslapā varam vien iepazīties ar 14 punktiem, kas vispārīgi iezīmē padomes darba jomas. Taču pēdējie skandāli un cilvēku neizpratne par sabiedrisko mediju izpausmēm liek uzdot daudzus jautājumus.
Lasīt visu...

20

Pēc spermas nolaišanas uz krūtīm* progresīvā kultūras ministre ir atradusi jaunu kultūras aktualitāti – iesaistīšanos kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupā

FotoValdība 19. marta sēdē izskatīja Kultūras ministrijas (KM) sagatavoto informatīvo ziņojumu „Par Latvijas Republikas pievienošanos Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) 1992. gada 9. maija Vispārējās konvencijas par klimata pārmaiņām** Kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupai” un atbalstīja šo iniciatīvu.
Lasīt visu...

21

Aivars Lembergs nekādus Kremļa naratīvus nav izplatījis, toties LSM darbojas Kremļa interesēs

FotoŠī gada 19. martā portāla lsm.lv publikācijā "Lembergs vaino Latvijas valdību "Krievijas provocēšanā"; viņa teikto lūdz vērtēt Saeimas komisijā” tās autors Ģirts Zvirbulis apgalvo:
Lasīt visu...

12

Uzmācīgie IRši

FotoPagājušas vien dažas dienas, kopš rakstīju par dažādiem “ķīmiskajiem elementiem”, kas pavada „Jauno vienotību”, un kā vecajā latviešu parunā: “Kā velnu piemin, velns klāt!”
Lasīt visu...

21

Tas ka, cilvēks par nopelnīto naudu var atļauties nogalināt sava prieka pēc, ir tikai apsveicami!

FotoPazīstu Jāzepu Šnepstu (attēlā) personīgi. Jā, viņš ir kaislīgs mednieks. Dara to dekādēm, dara to profesionāli, legāli un, pats galvenais, selektīvi (atšķirībā no 90% Latvijas mednieku) kuri šauj pa visu kas kustās.
Lasīt visu...