Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Par vēlēšanām

Jānis Miezītis
01.03.2016.
Komentāri (88)

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

v

05.04.2016. 19:13

Sociologu atsauksme-Ar savu Islamu islamojaties savās Ausrtumu teritorijās , bet Baltu teritorijās ir citi Dievi un kopā ar...islāmistiem te nav ko darīt. Un turpiniet karot savās zemēs, ja jūs neko labāku nemākat. Un AIZMIRSTIET! isakņoties Baltu teritorijās! , ja negribat tikti iznīcināti no mūsu Dieviem, ja gribiet, tad iznīciniet viens otru savās zemēs,.vai ar LIKUMU ...nosakiet 1 /vienu/ bērnu 1-ā ģimenē kā Ķīņā. Un aizmirstiet MURGOT !, Ka jums Baltu ES daļā atļaus piekopt jūsu reliģiju izplatīshanu jebkādā veidā! Ar celtnēm, burkām , klānīshanos, auroshanu 4x dienā, maukām utml...Kariņus jums izveidoja tikai ASV un Krievija un TIKAI tie lai atbild...:))

Atbildēt

KKK

19.03.2016. 00:44

»

...


SC nepiedalās jūsu noziedzīgajā "koalīcijā", tu, sorosītu sprāgoņa!

Atbildēt

07.03.2016. 09:33

»

Kindzuls

Tā taču ir elementāra loģika...


Tā ir. Un nav jasatraucas, jo SAB un DO CVK saskaitīs balsis pareizi, lai koalīcija ar ASV un NATO interesēm var turpināt darbu Saeima. Par to variet būt drošs.

Visādas zatlerpartijas, vienotības, kura ar DP un SAB kontrole ar Āboltiņu varu partijā, lai ta būtu vadāma..ameriķānu šprotes bondara, NA u.c. ir par valsts naudu organizetas saskaņā ar Operatīvās darbības likumu, liai latviskajai vēlētāju masai var iestāstīt veiksmes stāstus un tie parliecinati dotos pie vēlēšanu urnām..

Atbildēt

Kindzuls

07.03.2016. 07:08

Tā taču ir elementāra loģika.
Jebkuras sistēmas sastāvdaļa kā tāda ir paredzēta sistēmas uzturēšanai nevis sistēmas būtiskām izmaiņām vai likvidēšanai.
Vēlēšanas ir varas sistēmas sastāvdaļa, kura nodrošina esošās varas sistēmas nemainīga pastāvēšanu.
Līdz ar to dalība vēlēšanās ir esošās varas sistēmas atbalsts, tās atzīšana par labu un piekrišanu, ka tajā nekas būtiski nav jāmaina.
Ja kādam patīk esošais daudzpartiju murgs, tad marš uz vēlēšanām.

Atbildēt

05.03.2016. 09:43

»

Sorry, valsts norieta stadijā, kad indivīdam globalizācijas apstākļos ir piešķirts identifikācijas numurs, vēl nenozīmē, ka viņam ir pienākums balsot par valsti, kura iet bojā tādu vai citādu apstākļu dēļ...


Nekad neiešu par deputātu, jo nevēlos strādāt SVF/PB interesēs, paverdzinot latviešu tautu.


Lai izietu no valsts parāda, mūsu dzīvajām paaudzēm laika nepietiktu.


Nestraādātu arī krievu okupantu labā, kas palikuši Latvijā, Ati!Nekad nesēdēšu Suņu būdā!

Atbildēt

05.03.2016. 09:21

»

uhu

Iestāde nav indivīds. Korporatīvā psiholoģija balstās uz līdzīgiem, bet ne gluži tādiem pašiem, principiem...


Sorry, valsts norieta stadijā, kad indivīdam globalizācijas apstākļos ir piešķirts identifikācijas numurs, vēl nenozīmē, ka viņam ir pienākums balsot par valsti, kura iet bojā tādu vai citādu apstākļu dēļ.

Ja indivīds neapsteidz likumdošanu un valsts bojā eju, un neparūpējas par sevi pats jau laikus, viņš var aiziet bojā ar visu valsti.

Gudrākiem labāk strādā pašsaglabāšanās instinkti.

Es nevienam neuzspiežu iet balsot, ne arī neatrunāju, jo identifikācijas numurs, ko piešķīrusi valsts, man nedod tādas tiesības.

Paldies par diskusiju. Mums ir tiesības palikt katram pie savām domām.

Bet, kas attiecas uz valsts neatbildēšanu uz iesniegumu, tā ir aktīva nelabvēlība – aktīva agresija, jo valstij ir pienākums atbildēt, ja tā devusi personai identifikācijas numuru, kura tiesiski paļaujas uz valsts izdoto likumdošanu attiecībā pret iesnieguma rakstītāju valstij.

Ja gribi pretoties valstij, nedod iespēju tai konstatēt tavu identifikācijas numuru.

Atbildēt

uhu

04.03.2016. 23:47

»

Psiholoģijā ignorēšana ir agresijas forma...


Iestāde nav indivīds. Korporatīvā psiholoģija balstās uz līdzīgiem, bet ne gluži tādiem pašiem, principiem.
Tomēr, ja iestāde tev neatbild, tad tā ir pasīvā agresija. It īpaši, ja iestādei ir pienākums atbildēt, bet viņa neatbild. Tā ir iestādes (korporācijas, valsts) agresija pret indivīdu, kas tev skaidrā tekstā pasaka - tu esi nulle, mēs tev varam neatbildēt vai atbildēt ar murgiem (kā tu to šobrīd dari attiecībā pret "kktā" komentāru).
Pilsonim nav pienākums piedalīties vēlēšanās (pagaidām) un nav pienākums dzīvot sabiedrībā. Var dzīvot aiz polārā loka, bez elektrības un medīt briežus. Bet, ja tev ir pase, tava piedzimšana ir reģistrēta, tu maksā nodokļus, pārtiku pērc veikalā, un, galvenais, tev ir numurs 123456-78900, tad tu jau esi barā. Tas tā - atkāpei no tēmas. Lai dzīve pārāk salda neliekas.
Paldies par diskusiju, pagaidām beigsim. Savas neatrisinātās problēmas risināsim katrs pats, bet valsts un sabiedrību problēmu risināšanu atstāsim tiem, kuri uzskata, ka viņiem piemīt spējas tās atrisināt. Un neaizmirsti piedalīties vēlēšanās. Varbūt tevi kādreiz arī ievēl par deputātu. Potenciāls tev noteikti ir.

Atbildēt

04.03.2016. 23:13

»

uhu

Vienaldzība pret vēlēšanām nevar būt agresīva pēc būtības...


Diezgan agresīvā formā tiek uzspiesta sava patiesība. Norāda uz daudz neatrisinatām paša problēmām, vairāk nekā.

Atbildēt

04.03.2016. 23:10

»

kktā

Psiholoģijā ignorēšana ir agresijas forma. Tā ir. Nestrīdies. Es zinu :) par pārejo visu piekrītu, tas tāpat skaidrs, piedāvāju tikai paskatīties uz situāciju no citas puses, no plašāka skatu punkta un saprast, "kur tad ir mana vieta" šajā sabiedrībā...


Psiholoģijā ignorēšana ir agresijas forma.
-----------------------------
Jā, ja iestāde neatbild uz iesniegumu, tad tā skaitās nelabvēlība, kas ir agresija - ignorēsana, jo iestādei bija pienākums atbildāt. Iestādi paršo ignoranci var sodīt.

Pilsonim nav pienaākuma piedalītiers vēlēšanās, pilsonis pat var nezināt, ka tādas pastāv un viņu nevar sodīt pat ar šo atzinumu, kas ir falšs - "Psiholoģijā ignorēšana ir agresijas forma.", jo neatklāj citus apstākļus.

"Kur ir mana vieta šai sabiedrībā?" Varbūt mana vai cita vieta ir citā sabiedrībā un te tā nav atrodama, par to nav jāisamist. Un ne visi cilvēki ir sabiedrības cilvēki.Es priecājos par sevi, jo neesmu ne bara, ne sabiedrības cilvēks. Tas tā - atkāpei no tēmas.

Atbildēt

uhu

04.03.2016. 19:02

»

Abos gadījumos bez variantiem pasīvi agresīva uzvedība...


Vienaldzība pret vēlēšanām nevar būt agresīva pēc būtības.
--------
Ne tikai var būt, bet ir. Pasīvi agresīva, vairumā gadījumu. Ja nē, tad tas ir smukulīša rinkeviča sindroms :)
Ir trīs varianti, kāpēc vēlēšanas tiek ignorētas:
1. Nevardarbīgs protests (cīņa par.. kaut ko), pazīmes - organizēta kustība, tikai grupa vai indivīdu kopums ar noteiktu mērķi un metodi, 100% jābūt izziņotam, ka tas ir boikots, ko grib, kāpēc
2. Pasīvi agresīva uzvedība (neeju, lai iet visi ..irst, maitas!), pazīmes - individuāla izpausme, mērķis var būt, bet vienam to sasniegt nav iespējams (zināms, ka masa pārbalso), bezpalīdzība, izmisums, bailes, pagurums, neticība
3. Ignorēju, jo man vienalga, tāpat ir labi u.tml., žurku terminoloģijā - "smukulīša" fenomens, jāsapucējas, jāuztaisa manikīrs, varbūt jāapmeklē svingeru klubiņš, dvēseles nāve, gaidu valsts norietu, tikpat vairs neko nevar glābt, tāpēc man jādzīvo, kamēr vēl ir ko ēst un iespējams uztaisīt pedikīru.

Jā, ir valsts noriets. Kāds dedzina sveci no abiem galiem. Tikai šim kādam ir pilnīgi vienalga kā jūtas žurkas šajā laikā. Tur ir tā dilemma, ka valsts kādam jānorietina, bet cietēji esam mēs vairumā. Un tikai dažas žurkas dzīro. Un tas mums, cietējiem, pamatīgi uzsit asinis. Jo vairāk mēs cietīsim, jo vairāk citi dzīros, jo ātrāk krīze un sociālās formācijas maiņa.
Bet! Būtu labi painteresēties, kāda tad ir jaunā sociālā formācija, kuru mums pasniegs uz paplātes pēc valsts nolaišanas podā.
Man personīgi tāda perspektīva nepatīk. Bet man tur (tajā vājprātā) būs jādzīvo īsu brīdi, kāpēc lai iespringtu? Jums, kuriem šodien tikai 20-30, ir gan pamatīgi jāpadomā.

Atbildēt

nabaga žurkas

04.03.2016. 18:32

»

hm

Vēl bija eksperiments, kur laikam suņus pieslēdza pie aparāta, kas smadzenēs radīja orgasmu. Sunim tikai vajadzēja piespiest slēdzi un orgasms bija klāt...


Tas bija par žurkām. Vēl Oldoss Haksljs savā Bērklijas runā to pieminēja.
https://publicintelligence.net/aldous-huxley-1962-u-c-berkeley-speech-on-the-ultimate-revolution/
Pēc tam bija eksperimenti ar heroīnu. Un mēģinājumi samazināt "orgasma" devu. Baisi. Atņemt narkomānam narkotiku!
Ikvienam, kurš grib izprast politiku būtu jāsāk nevis ar budžetu, ekonomiku, finansēm, bankām, starptautiskajām attiecībām, bet ar elementāru bioloģiju un socioloģiju. Kā vadīt baru? Kas vada baru? Kāpēc bars ir jāvada? Un kas notiek, ja baram iedod varu?
Kas notiek, ja varu iedod deģenerātam? Kā un cik ātri deģenerējas visa sbiedrība?
Ļoti laba grāmata ir poļu psihiatram Andžejam Lobačevskim "Politiskā poneroloģija". Izlasi un tu saproti, kas dīda uz priekšu "šleserus un lembergus, sorosus un roteveilerus".

Atbildēt

kktā

04.03.2016. 18:18

»

Abos gadījumos bez variantiem pasīvi agresīva uzvedība...


Psiholoģijā ignorēšana ir agresijas forma. Tā ir. Nestrīdies. Es zinu :) par pārejo visu piekrītu, tas tāpat skaidrs, piedāvāju tikai paskatīties uz situāciju no citas puses, no plašāka skatu punkta un saprast, "kur tad ir mana vieta" šajā sabiedrībā.
Un neizsamist, jo principā izeja ir, tikai jāatrod tā kritiskā masa, kuriem ir "cita izpratne", lai neturpinātu absurdo riņķa danci.

Atbildēt

04.03.2016. 17:50

»

hm

Vēl bija eksperiments, kur laikam suņus pieslēdza pie aparāta, kas smadzenēs radīja orgasmu. Sunim tikai vajadzēja piespiest slēdzi un orgasms bija klāt...


Šo "varas orgasmu" izjūt visi, kam vara, žurnālisti kā G.Bojārs, I.Spriņģe, L.Lapsa u.c.,policisti, prokurori, tiesneši, ministri, prezidents, VID darbinieki valsts varas gaiteņos.

Šis "varas orgasms" ir tā kā daļa no algas par atrašanos amatā. Jo muļķāka tauta, jo bezjēdzīgākas personas varas gaiteņos. Nokļūstot amatos, daudzi iedomājas, ka šis viņu stāvoklis ir pelnīts un pienākas ne par ko, tikai par to, ka viņi ir.

Visizteiktāk pēc TV raidījumiem šo "varas orgasmu" varēja vērot pie I.Godmaņa, kad pēc uzstāšanās viņš bija apstulbinājis ar "savu gudrību" milzīgu stulbeņu baru" pirms TV ekrāniem un aiz tiem.Vajadzēja redzēt to ekstāzi, kādu viņš piedzīvoja. Arī pie pašreizējās viņa sievas Godmanes to pašu var novērot - arī pie Āboltiņas --ūūūūūūūū!.., pie Lemberga.

Arī man gadījies līdzīgā kārtā ar savu uzstāšānos apstulbināt ievērojamas personas vienlaikus un vairumā. Sajūtas ir grandiozas, tās var kļūt par atkarību, piemēram, kad profesori, akadēmiķi pēc uzstāšanās stāv rinda, lai tikai uzdotu jautājumu, "kas jūs esat"?

Atbildēt

Vo

04.03.2016. 15:43

»

spanch

man tam autoram tikai viens jautajums - SC elektorats piekrit bojkotam? kka mac saubas par si kunga patiesiem merkiem. Cik naivam jabut lai domatu ka sistemu var ietekmet no arpuses


"gods kalpot Putleram" jau visus šos gadus ir uzvarējis, vai to tu neesi vēl sapratis? Domāju, ka to autors ir visai skaidri rakstā pateicis.
Pat tas, ka mums šodien latviešu valoda ir vienīgā valsts valoda nav "latvisko partiju" nopelns, bet gan tautas referendumā izteiktā nobalsojuma nopelns. "Latviskās" partijas bija izdarījušas visu, lai līdz tādam, īstenībā pretvalstiskam referendumam valsti novestu.

Atbildēt

hm

04.03.2016. 14:59

Vēl bija eksperiments, kur laikam suņus pieslēdza pie aparāta, kas smadzenēs radīja orgasmu. Sunim tikai vajadzēja piespiest slēdzi un orgasms bija klāt.
Sākumā suņi šo labumu izmantoja īslaicīgi. Guva orgasmu uz 4-5 sekundēm. Bet vēlāk suņi šo ilgumu palielināja uz minūti, tad stundām. Viņi vienkārši gulēja orgasma pārņemti un viņus nekas neinteresēja, ne pārtika, ne ūdens.
Citi saka, ka vara ir kā orgasms. Es bez jebkāda pamatojuma varu izteikt tikai versiju, ka daudzi Saeimā sēdošie deputāti arī dzīvo šādā ilglaicīga orgasma vidē. Viņi ir apmierināti un neiespringst par valstī notiekošo. Ko viņiem vēl vajag? Kādas rūpes par tautu? Darbs ir, nauda nāk, ir drošība un vara.
Šajā sakarībā būtu jāsamazina gan deputātu algu, gan laiku uz kādu deputātu ievēl, jo pirmajos gados deputāti "orgasma" slēdzīti ieslēdz uz dažām sekundēm un minūtēm, un it kā vēl kaut ko filtrē. Savukārt slēdzīti sāk biežāk izslēgt un pamazām sāk nolaisties uz zemes pirms kārtējām Saeimas vēlēšanām.

Atbildēt

04.03.2016. 13:49

»

Abos gadījumos bez variantiem pasīvi agresīva uzvedība...


Tagad visi maļ tikai par budžetu un nodokļiem.

Atbildēt

04.03.2016. 13:47

»

paradigmas maiņa

Vispār eksperimenta secinājumi ir daudz depresīvāki nekā šķiet pirmajā acu uzmetienā. Tur bija blakus eksperiments, kad no lielās paradīzes atlasīja nelielu daļu jauno žurku un ievietoja jaunā, plašā paradīzē - sākt civilizāciju no jauna. Neveiksmīgi. Visas žurkas gāja bojā, neatstājot pēcnācējus...


Abos gadījumos bez variantiem pasīvi agresīva uzvedība.
-----------------------------------------

Ja domā vecā gadsimta doktrīnās, tad jā..

Nav agresivitātes ignorējot, jo nav pienākuma vēlēt. Ta ir brīva izvēle. Vienaldzība pret vēlēšanām nevar būt agresīva pēc būtības.

Jāņem vērā jaunie pasaules globalizācijas aspekti - valsts kā tādas noriets. Kas notiek Latvijā ar LV? Noriets kā visām valstīm.

Kā izpaužas valsts noriets? Ar iestāžu un tiesas pašapmierinātību, korupciju utt. Seko valsts parāds.LV pilnā mērā dzīvo uz parāda.

Kas notiek LV? Vara cenšas saglabāt savas pozīcijas. Ar ko? Ar likumdošanu, kas attīsta valsti valstī. Valsts valstī ir visas tās drošības struktūras, kas kontrolē arī balsošanas mašīnu, kuras patiesos rezultātus pakļauj kā valsts noslēpumu. Ne jau LV noslēpumu, bet struktūru ziņā- valsts valstī struktūras ziņā.

Šīs struktūras arī gādā, lai LV valdošā koalīcija būtu vienmēr vairākumā, bet SC iegūst ap 22-25% balsu.

Operatīvās darbības likums atļauj valsts drošības nolūkos organizēt politiskās kustības ar saviem cilvēkiem - izcils paraugs bija Zatlera partija, Vienotība no sākta gala, Kaimiņa uznāciens utt.Vienmēr jamekle jaunie, kas gatavi ka muļķi iesaistīties. Viņus ievada domāšanā un runāšanā un viņi turpina malt tikai to, kas vajadzīgs.

Atbildēt

opā!zīcija

04.03.2016. 13:40

»

STOP mītiem!

""Sevišķi efektīva ir latviskās vēlētāju auditorijas baidīšana ar krievvalodīgo uzvaru vēlēšanās un otrādi."" - pārstāsim tiražēt mītus. Neviens mūs nebaidīja un krievvalodīgie savu maksimumu jau ir dabūjuši un parazītiski sēž Saeimā neko nedarīdami, saņem tikai algu. Ja opozīcijas darbība nepastāv, ...


Šobrīd vara ir efektīvi sadalīta - Rīga un lielās pilsētas - "krieviem" (ameriks, lembergs, sesks un ušakovs-peška), pārējā Latvija - "latviešiem". Ļoti izdevīga manipulācija. Abas puses rauš naudu, kamēr muļķīši strīdas par "latvisku latviju".

Atbildēt

nunu

04.03.2016. 13:33

»

Izlasīju! Kamēr ir agresija un jaunās žurkas karo ar hierarhijā augstāk esošajām vecajām žurkām, tikmēr žurku kolonija dzīvo...


..spēju izvairīties no hierarhijas un pārraudzības..
-------
Ja vien tu nedzīvo kaut kur Kanādas, Sibīrijas vai Aļaskas plašumos, nedreifē uz plosta okeānā, tad es gribētu uzzināt pāris piemērus, par to, kā "kultūras kapitālisma" gadsimtā tu izvairies no hierarhijas un pārraudzības?
Īpašums ir? Darbs? Nodokļus maksā? Ar auto brauc? Veikalā pārtiku pērc? Bērnus skolā laid? Bankas karte ir? Mobilais un dators ir? Internetā komentē?

Nevajag primitivizēt hierarhijas jēdzienu. Ja tev mamma nenosaka, ko tu šodien darīsi, tad ir virkne citu, kuri nosaka. Un, ja tu viņiem nepakļausies, tad tev šodien var atslēgt elektrību un nogriezt internetu. Hierarhija ir, bija un būs. Kamēr tu nedzīvosi viens pats uz visas planētas.

Atbildēt

paradigmas maiņa

04.03.2016. 13:15

»

vēl pārdomas par hierarhiju un vēlēšanām

Izlasīju! Kamēr ir agresija un jaunās žurkas karo ar hierarhijā augstāk esošajām vecajām žurkām, tikmēr žurku kolonija dzīvo...


Vispār eksperimenta secinājumi ir daudz depresīvāki nekā šķiet pirmajā acu uzmetienā. Tur bija blakus eksperiments, kad no lielās paradīzes atlasīja nelielu daļu jauno žurku un ievietoja jaunā, plašā paradīzē - sākt civilizāciju no jauna. Neveiksmīgi. Visas žurkas gāja bojā, neatstājot pēcnācējus.
Tas, ko gribu pateikt - mēs jau esam piedzimuši šajā "paradīzē", uzvedības modelis ir noteikts, psiholoģiski mēs jau esam miruši; pat, ja likvidētu vecās žurkas un "paradīzi" atstātu jaunajām, konkrētā civilizācija ietu bojā. Kā šo civilizāciju ietekmē jaunu svaigu asiņu ielaišana? Pozitīvi. Pirmās paaudzes laikā. Nākamajās paaudzēs destruktīvais modelis gūs pārsvaru tik un tā. Ja netiks nojaukta "paradīze". Savstarpējā cīņa (latvieši-krievi, sievietes-vīrieši, kristieši-musulmaņi) neglābj civilizāciju un nerada nekādus priekšnoteikumus civilizācijas izdzīvošanai. Tas nodrošina, ka vecās resnās žurkas netiek apdraudētas, jo jaunajām uz brīdi ir jauna izklaide.
Vēlēšanu boikotu var nosaukt par pasīvi agresīvu uzvedības modeli. Došanās uz vēlēšanām - analoģiski. No vienas puses nespēja kaut ko mainīt, no otras - bezspēcība un vēlme "ieriebt". Abos gadījumos bez variantiem pasīvi agresīva uzvedība. Vēlēšanu boikots no pasīvi agresīvas uzvedības pārvēršas par nevardarbīgu protestu (kas ir cīņas forma) tad, ja tam ir mērķis, kura sasniegšanai apvienojusies grupa, nevis īsteno atsevišķi indivīdi. Tas ir, nevis viena žurka apspļauda resnās žurkas pie barības siles, bet desmit žurkulēni sēž priekšā barotavai un nelaiž resnās klāt.
Eksperiments pētīja pārapdzīvotības problēmu, bet to var attiecināt uz jebkādiem ierobežojošiem apstākļiem - likumi, noteikumi, nosacījumi, proti, sistēma, kurā nepareizi notiek procesu regulācija. Ierobežojoša sistēma, kurā nenotiek pārmaiņas un nav nekādu iespēju sistēmu mainīt. Sistēma ir deģeneratīva. Jāmaina sociālā kārtība. Par to tad jau no kādiem 1960iem gadiem spriež Stenfordas un citi gudreļi. Neko jēdzīgu nav izsprieduši.
P.S. pat, ja vecās žurkas tiktu nokostas, jaunās žurkas būs ar tādu pašu destruktīvu domāšanu un destruktīvu uzvedību (t.i. nav jēgas nomainīt a ar b, var, bet nav atšķirības)

Atbildēt

STOP mītiem!

04.03.2016. 13:00

""Sevišķi efektīva ir latviskās vēlētāju auditorijas baidīšana ar krievvalodīgo uzvaru vēlēšanās un otrādi."" - pārstāsim tiražēt mītus. Neviens mūs nebaidīja un krievvalodīgie savu maksimumu jau ir dabūjuši un parazītiski sēž Saeimā neko nedarīdami, saņem tikai algu. Ja opozīcijas darbība nepastāv, tad viņi vispār nav vajadzīgi. Turpmāk nevēlēsim.

Atbildēt

04.03.2016. 11:54

»

vēl pārdomas par hierarhiju un vēlēšanām

Izlasīju! Kamēr ir agresija un jaunās žurkas karo ar hierarhijā augstāk esošajām vecajām žurkām, tikmēr žurku kolonija dzīvo...


Izlasīju! Kamēr ir agresija un jaunās žurkas karo ar hierarhijā augstāk esošajām vecajām žurkām, tikmēr žurku kolonija dzīvo.
----------------------------------------------

Pienāk brīdis, kad jaunās žurkas saprot, ka nav jēgas karot ar vecajām, jo vecās ir jau būrī un tām barību un pārējo izsniedz pēc vajadzības. Pēc to vajadzības, kas izsniedz šīs privilēģijas. Jaunās žurkas tāpēc nesāk pašapmierināties, vai apmeklēt svingeru salonus, bet vienkārši nevēlas līst būrī par katru cenu – tikai lai cīnītos un pierādītu, ka, iespējams, spētu pārkost būra sietu un izietu brīvībā, kad vēlas, izvedot visas žurkas no būra. Jaunās žurkas ir jauna žurku populācija, kas domā pašas un vēro, nogaida, kas notiks, jo nevēlas atkartot veco žurku likteni.

Jaunās žurkas labi saprot, ka viss atkarīgs tikai no viņām pašām, ja vēlas būt brīvas.

Tādēļ nav jāiet jau esošajā LV politiskajā sistēmā pat tērējot savu laiku, lai dotos uz vēlēšanām, lai balsotu par nezināmajām žurkām, kas ir sistēmas radītas un viegli atpazīstamas.
----------------------------------------

Un saistībā ar 18.referenduma par valodām balsojumu - tur no latviešu puses bija agresija, pasivitāte vai bailes?
------------------------------------------
Vai tik neesi no Sputnik komandas?

Ir pagājis laiks un skaidri redzams, ka var novērtēt valodu referenduma balsojumu.
Tie nebija latvieši tādā izpratnē, kas balsoja pret otru valsts valodu, jo šie latvieši neorganizēja referendumu, lai balsotu. Likums par valsts valodu jau iepriekš noteica, ka latviešu valoda ir valsts valoda. Tiem, kas organizēja šo referendumu -SAB un DP, 4. maija komunistu kliķe, Kremļa čekisti, kas „guļ” čekas maisos, bija citi mērķi, kuros izmantoja g(d)irsus. Tas pirmais mērķis bija ieviest preambulu, otrs bija mainīt likumdošanu, lai tauta, tostarp latviešu, nevarētu ietekmēt 4. maija kliķes partiju sistēmas mērķus – pārņemt varu ar referendumiem, jaunām partijām – tagad jau latviešiem vajag 500 biedrus, lai drīkstētu reģistrēt partiju, kas tikpat kā nav iespējams.


Ja paskatās dziļāk, tad ieraugām, ka Kremļa mērķi sakrīt ar 4. maija kliķes mērķiem – izzagt Latviju, uzurpēt varu, padzīt latviešus no Latvijas, kas sekmīgi realizējas. Rezultātā šie grozījumi ar preambulu ļauj spekulēt 4. maija kliķei sabiedrībā, maldinot to – sakot, lūk, mēs par latviešu valodu kā valsts vienīgo valodu. Tie ir meli, jo arī preambulu var izmainīt tādā pat veidā, skatoties, kas ir pie varas vairākumā Saeimā. Tādēļ nevar apmānīt tos, kas redz 4. maija kliķes patiesos mērķus. Tādēļ arī likums, kas paredz savākt 155 000 balsu par savu naudu, lai rosinātu referendumu, patiesība ir vērsts pret latviešu tautu.


Jāsecina, ka preambulas ieviešanu un grozījumus referenduma likumā, saskaņā ar kuru jāsavāc 155 000 parakstu, lai rosinātu referendumu, panāca 4, maija kliķe ar pašu latviešu rokām pret pašiem latviešiem, viņu tiesībām, maldinot latviešus. Tā ka jautājums „Un saistībā ar 18.referenduma par valodām balsojumu - tur no latviešu puses bija agresija, pasivitāte vai bailes?” ir nepareizs un neloģisks.
----------------------------------------------


Runa nav par cīņu starp vīriešiem un sievietēm. Krieviem un latviešiem. Runa ir par cīņu hierarhijā un spēju samierināties ar savu vietu tajā.

------------------------------------------------
Visos gadījumos attiecībās pastāv divi veidi – pārraudzība vai hierarhija. Atkarībā no izdevīguma ir izvēle. Kāpēc jāizvēlas hierarhija, ja var izvēlēties vai izbēgt pārraudzības?

Nevajag agresīvi ieciklēties uz hierarhiju. Hierarhijā, ja pameklē, var pat atrast arī pārraudzības elementus. Nedzīvojam industriālā kapitālisma gadsimtā, bet kultūras kapitālisma gadsimtā, kurā personai tiek izvirzītas citas prasības, lai tā izdzīvotu, tostarp ar spēju izvairīties no hierarhijas un pārraudzības. Kultūras kapitālisma industrija neprasa hierarhiju ar alfa tēviņu vai beta mātīti priekšgalā. Tas jau izklausītos primitīvi kā industriālā kapitālisma gadsimtā, kurā, beidzot augstskolu, visu mūžu strādāja vienā uzņēmumā zem alfa tēviņa. Kad darba mūžs beidzās, tad, pensija ejot, uzdāvināja pulksteni un izsvieda uz ielas. Neinteresanti.

Atbildēt

vēl pārdomas par hierarhiju un vēlēšanām

04.03.2016. 10:14

»

tā ir

Latviešiem kaut kas nav kārtībā ar pašsaglabāšanās instinktiem


Izlasīju! Kamēr ir agresija un jaunās žurkas karo ar hierarhijā augstāk esošajām vecajām žurkām, tikmēr žurku kolonija dzīvo.
Kad jaunās žurkas kļūst pasīvas, atsakās no cīņas jo cīņai paradīzes apstākļos tā īsti neredz jēgu, kā arī sāk apmeklēt "skaistumkopšanas salonus" un garlaicības māktas sāk nodarboties ar homoseksuālismu - žurku kolonija sāk izmirt.
Man radās tāds jautājums. Vēlēšanu boikotēšana ir agresijas akts pret vecajām Saeimā sēdošajām žurkām jeb vēlēšanu boikotēšana ir pasivitātes stadija ar sekojošo "dvēseles miršanu"? Un saistībā ar 18.referenduma par valodām balsojumu - tur no latviešu puses bija agresija, pasivitāte vai bailes?
Un kāds ir risinājums? Darvins teica, ka izdzīvo stiprākie. Musulmaņu "bēgļi" ir stipri, agresīvi un tie vairojas kā trusīši. Latvieši, kas ir miera mikas, lēnām izmirst. Varbūt latviešiem jākļūst agresīviem...tikai pret ko? Varbūt latvieši un eiropieši jau kļūst agresīvi pateicoties "bēgļiem" - ir jauns iekšējais ienaidnieks pret kuru vērst agresiju un pret kuru cīnīties.

Atbildēt

spanch

04.03.2016. 02:23

man tam autoram tikai viens jautajums - SC elektorats piekrit bojkotam? kka mac saubas par si kunga patiesiem merkiem. Cik naivam jabut lai domatu ka sistemu var ietekmet no arpuses.
p.s.kvorums nav noteikts-tatad Cimdars ipasi nepiepuloties vares pazinot ka gods kalpot Putleram uzvarejis.amen.

Atbildēt

tā ir

03.03.2016. 21:40

»

vēl pārdomas par hierarhiju un vēlēšanām

Runājot par vēlēšanām. Redzu, ka Saeimā praktiski nav alfa tēviņu. Tur vairums ir varaskāri un slavas kāri primāti...


Latviešiem kaut kas nav kārtībā ar pašsaglabāšanās instinktiem.
-----
Nav gan.

Izlasi šo: http://www.cablook.com/mixlook/eksperiment-vselennaya-25-kak-raj-stal-adom/

Atbildēt

vēl pārdomas par hierarhiju un vēlēšanām

03.03.2016. 20:17

»

vēl par cī

Diemžēl sievišķīgā valsts vara tagad jau ar Kučinski priekšgalā izkastrē daudzus mazatalgotos valsts darbos strādājošus vīriešus...


Runājot par vēlēšanām. Redzu, ka Saeimā praktiski nav alfa tēviņu. Tur vairums ir varaskāri un slavas kāri primāti.
Vai kāds zina kāpēc alfa tēviņiem grūti tik Saeimā un deputātu kandidātu sarakstos? Laikam tāpēc, ka partiju vadoņi ap sevi savāc pakalpiņus. Partiju vadoņi baidās no iekšējās konkurences un tāpēc partiju vadoņi dara visu, lai viņu apkārtnē nebūtu alfa tēviņu.
Tāpēc rodas jaunas partijas. Alfa tēviņš Bordāns nespēja sastrādāties ar Raivi Dzintaru. Tāpēc Dzintars patrieca Bordānu no NA un Bordāns uztaisīja savu partiju.
Šķiet, ka Vēlēšanu likuma izmaiņas neko nedos. Latviešiem kaut kas nav kārtībā ar pašsaglabāšanās instinktiem.

Atbildēt

vēl par cīņu hierarhijā

03.03.2016. 20:10

»

ūsas ir! bārda nodzīta!

Par agresiju. Tā ir tava agresija, nevis mana. Ja tu lasi tekstu un tas tev liekas agresīvs, lasi to ar citu intonāciju un toni...


"Runa ir par cīņu hierarhijā un spēju samierināties ar savu vietu tajā."

Man ir grūti samierināties, ja man jāpakļaujas kaut kādam Kučinskim. Viņš manās acīs ir noplucis un nevīžīgs vīriņš.
Sieviete Straujuma salīdzinot ar Kučinski nepatika vēl vairāk. Taču Straujuma bija simpatiskāka par nevīrišķīgo Valdi Dombrovski.
Vāks būtu vispār, ja hierarhijā pirmais būtu piders Rinkēvičs.

Atbildēt

vēl par cī

03.03.2016. 20:04

»

ūsas ir! bārda nodzīta!

Par agresiju. Tā ir tava agresija, nevis mana. Ja tu lasi tekstu un tas tev liekas agresīvs, lasi to ar citu intonāciju un toni...


Diemžēl sievišķīgā valsts vara tagad jau ar Kučinski priekšgalā izkastrē daudzus mazatalgotos valsts darbos strādājošus vīriešus.
Ņemsim par piemēru alfa tēviņu ugunsdzēsēju, kurš smagā darbā saņem 580 eiro mēnesī. Vai alfa tēviņu skolotāju vīrieti, kurš arī saņem apmēram tik pat. Vai policistu. Vai vīrieti ārstu ŗeģiona slīmnīcā (kaut gan, laikam Rīgā meklēja ļkirurgu par algu 600 eiro mēnesī). Kas šiem hierarhijā zemu esošajiem večiem atliek? Viņiem nav naudas dārgai mašīnai, nav naudas dzīvoklim vai mājai, nav naudas ceļojumiem pa ārzemēm.
Viņus mājās pie pavarda gaida sieviete, bet viņi nav spējīgi šai sievietei atnest nomedīto mamutu. Ko viņiem darīt? Tieši tā - ja gadās blakus sieviete muļķe, tad atliek nodzerties vai doties uz turieni, kur vīrieši tiek novērtēti arī materiālā ziņā.
P.S. Jautājums - vai Jūsu acīs Valdis Dombrovskis ir alfa tēviņš? Viņam alga laika kādi 30000 eiro mēnesī. Vai Jūsu acīs Kučinskis ir alfa tēviņš? Vai Jūsu acīs Vējonis ir alfa tēviņš? Ja nav, tad kāpēc normālie alfa veči pakļaujas kaut kādiem memļakiem, kuri tikuši pie varas caur Saeimu, lai gan citā sabiedrībā šie memļaki mazgātu atejas?

Atbildēt

ūsas ir! bārda nodzīta!

03.03.2016. 19:21

»

Cik pašai gadu? Kā ar hormonu vētrām, bārdiņu, ūsiņām utt? Milzīga agresija...


Par agresiju. Tā ir tava agresija, nevis mana. Ja tu lasi tekstu un tas tev liekas agresīvs, lasi to ar citu intonāciju un toni.
Runa nav par cīņu starp vīriešiem un sievietēm. Krieviem un latviešiem. Runa ir par cīņu hierarhijā un spēju samierināties ar savu vietu tajā.
Pirms kāda laika bija mēģinājums "tautu izglītot" ar Didjē Dezora žurku eksperimentu. Negribas atkārtoties, bet īsumā - sociālā hierarhija (ierobežotu resursu apstākļos) veidojas apmēram tā - (situācijā, kad pārtika pieejama tikai pārvarot žurkai ļoti nepatīkamu - ūdens šķērsli): no 6 žurkām 3 nekad pašas neieguva pārtiku. Bet 3 pārtiku ieguva un 2 no tām bija spiestas dalīties. Tātad no 3 darba žurkām 2as savu daļu atdeva nestrādājošām, bet 1 kāvās līdz asinīm, lai savu nopelnīto saglabātu tikai sev. Savukārt no 3 nestrādātājām, 2 bija tās, kuras pārējām pārtiku atņēma (kā mūsu deputāti un VID), bet 1 barojās no atbirumiem (kā mūsu skolotāji, ārsti, pensionāri). Eksperiments bija vēl plašāks. Ja interesē, te populārzinātniski http://jeanmarcpierson.blogspot.com/2011/12/rats-and-men.html
Bija vēl tāds eksperiments, laikam Žurku paradīze saucās. Arī savdabīgs. Iesaku palasīt. Brīnos, ka priedīšu arčijs to vēl nav izvērsis kādā savā stāstījumā.
Teiksi, neesam žurkas. Nu, nu. Iegūglē Milgram experiment vai Stanford university prison experiment. No sevis neaizbēgsi ;)
Visbeidzot par piekāpšanos. Ja sieviete ir labs darba zirgs, lai strādā, bet tad neraudi, ja tev nedod rokās varas grožus un tev jāmazgā trauki. Un par konkurenci. Konkurē tie, kuri vēlas aizņemt vienu vietu. Tie, kuri ir nodrošināti, pašpietiekami un pārliecināti neizjūt vajadzību pēc konkurences. Tas arī stagnē sabiedrību. Kad visi zina savu vietu un ir apmierināti, paradokss, bet iestājas regress. Žurku paradīze, kuras pēdējo ciklu mēs izdzīvojam. Vispār jau tikai mērens stress, individualitāte un mērena konkurence dzen sabiedrību uz progresu.
Tas, ka sieviete visu vēlas izdarīt pati, nenoniecina vīrieti. Gudru vīrieti. Diemžēl sabiedrība vienmēr ir 5% totālu duraku, 90% vidēju pamuļķu un 5%, kuriem pietiek smadzeņu saprast un pielāgoties jaunai situācijai. (Lai nešķistu aroganti, es personīgi piederu pie 5% duraku gala - ja tas ir mierinājums tev).

Atbildēt

03.03.2016. 16:49

»

bābiņa

Saprotu, ka esi pamuļķis. Pirmkārt, fašisms, šovinisms, feminisms, mačisms ir viena koka augļi. Otrkārt, vispirms secini, ka es esot sieviete, pēc tam paziņo, ka sievietēm jādzemdē bērni, nav jālien politikā un visbeidzot uzsauc man "cīņai sveiks!" Определись, тетя маша! Treškārt, par sievietes lomu...


Cik pašai gadu? Kā ar hormonu vētrām, bārdiņu, ūsiņām utt? Milzīga agresija.

Bet vīrieši pielāgojas feminismam un labprāt mīļa miera labad dod ceļu sievietei, jo sieviete ir labs darba zirgs..

Sieviešu feminisms un brīvība atņemt visu vīrietim, nerada vēlmi konkurēt un kur nu vēl aizstāvēt sievieti, jo viņa, tak, visu vēlas, prot un zina pati! Strādāt, būt neatkarīgai..nav viegli piekāpties vīrietim, atdodot šīs pozicijas, lai sievieti nezaudētu pavisam..

Atbildēt

fyi

03.03.2016. 15:36

»

Cīņai sveiks!

Deputāts Kalnozols: "Sievietes vadās vairāk emociju lemtos lēmumos, vīrieši -loģikas jautājumos


Loģika bez emocijām un emocijas bez loģikas ir tas pats, kas caurums bez barankas.

Atbildēt

bābiņa

03.03.2016. 15:33

»

Varu nedrīkst dot "tautai" un sievietēm!

Saprotu, ka esiet sieviete. Laikam no korporācijas "Alfa", jo dēvējiet sevi par alfu...


Saprotu, ka esi pamuļķis. Pirmkārt, fašisms, šovinisms, feminisms, mačisms ir viena koka augļi. Otrkārt, vispirms secini, ka es esot sieviete, pēc tam paziņo, ka sievietēm jādzemdē bērni, nav jālien politikā un visbeidzot uzsauc man "cīņai sveiks!" Определись, тетя маша! Treškārt, par sievietes lomu daudz nediskutēšu. Minēšu piemēru. Sapratīsi, labi, nesapratīsi, neko darīt. Tavam pseidomačo intelektam vēl būs augt.
Divi kaimiņi. Vīrietis, kuram pieder liels, mierīgs rotveilers un pusotru gadu vecs aitu suns. Abi suņi labi audzināti. Savstarpējā hierarhija skaidra. Un kaimiņiene, kurai ir trīs suņi. Vecāks aitu suns (meitene), mierīga un gudra, pusotru gadu vecs aitu suns (no tā paša metiena, kur vīrieša aitu sunītis) un mazs minpins (pinčerīte). Kaimiņienes suņu hierarhijā valda haoss, kurš tur ir boss neviens nezina, pati suņu saimniece noteikti, nē, jo suņi pastaigā velk viņu, nevis otrādi. Kārtējā pastaiga. Satiekas kaimiņš ar diviem suņiem un kaimiņiene ar saviem trim. Un te sākas trādirīdi. Mazais minpins ieraudzījis rotveileru sāk nejēgā riet un uzbrūk. Sākas ainiņa no "krusttēva Toma būdas", suņi rej, kož, saimnieki kliedz.. jautri. Kāpēc mazais minpins izraisīja traci? Tāpēc, ka viņa barā nav noteiktas hierarhijas. Viņa saimniece nav bara vadone, kura nosaka kārtību barā. Kurš ir pirmais, kas iet pa priekšu, kurš velkas pakaļā? Kurš uzņemas atbildību un kurš noliek atbildību uz sīkā minpina pleciem? Minpinam nav izvēles. Minpins nezina, vai tie ir draugi vai ienaidnieki. Uzbruks? Neuzbruks? Minpinam mazas smadzenītes. Neviens neko nesaka. Neviens neraujas savējos aizstāvēt. Saimniece kā slapja lupata. Aitu suņi kā apdauzīti. Ko darīt? Izrādīt iniciatīvu un pateikt, ka mūs tik viegli nepaņemsiet.
Dzinulis mazajam minpinam ir bailes. Rotveileram savukārt situācija vispār šķiet absurda. Viņa saimnieks liek viņam sēdēt un turēt muti. To viņš arī dara. Potenciāls uzbrukums no sievietes ar trim mazākiem suņiem viņu neuztrauc. Un te pēkšņi kaut kas žurkai līdzīgs agresīvi uzbrūk! Jākož nost! Bet saimnieks neļauj! Mums uzbrūk, saimnieks neļauj. Dilemma. Nav skaidrības. Pilnīgs apjukums un hormoni pa gaisu. Stress.
Tāda pati pastaiga, bet pēc suņu skolas. Vai pareizāk sakot, suņu saimnieku skolas. Sieviete vairs nevelkas saviem suņiem pakaļā, bet iedibinājusi hierarhiju - es, aitu suņi, minpins pakaļā. Atkal satikšanās, kaimiņi parunājas un aiziet katrs uz savu pusi. Nekāda trādirīža, nekādu rējienu, nekādu kodienu. Un mazais minpins ir ārprātīgi laimīgs, ka no viņa sīkajiem pleciem beidzot ir novelta atbildības nasta par visu baru.
Par ko tad stāsts? Par to, ka neviens "vīrieti" nevar "izkastrēt", ja viņš neļaujas izkastrēties. Ja sievietes (minpini) ir spiestas uzņemties sargsuņa lomu, tad acīmredzot kaut kas nav kārtībā ar sargsuņiem vai saimniekiem. Neviens minpins nevar atņemt varu rotveileram, ja rotveilers to neatdod. Ja rotveilers klausa saimniekam un savu vadošo lomu atdod minpinam, tad nevajag kost nost mazo žurku, bet padomāt, kāpēc liels spēcīgs (bet ne vienmēr gudrāks) rotijs piekāpjas ņerkstošai minpina žurkai?
Un atbilde ir vienkārša. Tur ārā ir auksts. Un nav ko ēst. Pašam jāķer žurkas. Pašam jārok miga. Pašam jāaizstāvas un varbūt jāslapstās. Varbūt labāk paciest minpina ņerkstēšanu, varbūt mazliet parādīt zobus, varbūt izcīnīt kauju ar minpinu un saraut žurku gabalos un kļūt par līderi?
Mīļā miera labā, saimnieki vienmēr ļauj izcīnīt hierarhijas cīņas pašiem suņiem. Ja saimnieki ir dumji (kā sieviete stāstā), tad tracis neizbēgams. Un nekāda suņu skola un izglītība nepalīdzēs. Pat labi izglītots lopiņš aizmirst par savu doktora diplomu, kad tiek apdraudētas viņa pamatintereses - drošība, ēdiens, vairošanās.
Vīrieši ir sapratuši, ka ir apdraudēti. Tā ir. Tikai vīrieši nav sapratuši, ka viņi vairs nav vīrieši, bet savu (nerealizēto iespēju) lupatiņas. Ambīcijas un vēlme vadīt ir, spēju nav. Stress. Atliek tikai skaļi gaudot. Ūūū!

P.S. Nekad nesaki "cīņai sveiks!", ja tu neesi cīnītājs, bet lupatiņa.
Un nesaki, ko man darīt, tad es neteikšu, kur tev iet.

Atbildēt

Cīņai sveiks!

03.03.2016. 14:52

»

Varu nedrīkst dot "tautai" un sievietēm!

Saprotu, ka esiet sieviete. Laikam no korporācijas "Alfa", jo dēvējiet sevi par alfu...


Deputāts Kalnozols: "Sievietes vadās vairāk emociju lemtos lēmumos, vīrieši -loģikas jautājumos."

Atbildēt

Udox

03.03.2016. 12:13

»

nju jau, bet sk., ka jādara

Par to, kas jādara, tur nav ne vārda. Tur ir tikai par to, ka vajag jaunu partiju. Tautas varas :) (vēlēšanas lēnām strauji nāk...


Ja neizlasījāt, nevajag kritizēt. Ja esat spējīgs tikai izlasīt virsrakstus un pēc tam gari par tiem izplūst - tad varbūt tomēr labāk paklusēt, nekā parādīt, ka tā arī nesapratāt, ko citi grib pateikt.

Atbildēt

Artūrs Malta VLT valdes loceklis.

03.03.2016. 12:01

Latvijas Tauta!
Valsts Presidents joprojām ārstējas.
Ir jauna Valdība! Ko dara Valdība? Atskaita Par izlietoto budžetu nav. Kredīti tiek ņemti ignorējot Satversmi. Tik celti nodokļi utt. Ko darīt mums? Padomāsis!
Saeimas Deputāti deva sekojošu zvērastu:
„ Es, uzņemoties Saeimas deputāta amata pienākumus, Latvijas tautas priekšā zvēru (svinīgi solu) būt uzticīgs Latvijai, stiprināt tās suverenitāti un latviešu valodu kā vienīgo valsts valodu, aizstāvēt Latviju kā neatkarīgu un demokrātisku valsti, savus pienākumus pildīt godprātīgi un pēc labākās apziņas. Es apņemos ievērot Latvijas Satversmi un likumus."
Piespiest Deputātiem pildīt savu doto zvērastu var tikai atsaucot Saeimu!

Nenogrimsim sīkumos un izmantosim mums dotās tiesība atsaukt Saeimu.
Lai saglabātu pašreizejo iekārtu, Rīgas Dome 16. februārī ar savu lēmumu atcēla iespēju bez maksas parakstīties par brīvu Rīgas izpildirekcijas iedzīvotāju dzīvesvietas reģistrācijas nodaļās. Tagad jāmakša 1,43 eiro. Līdzi jābūt pasei. Izmantojat šo iespēju!

Nebūsim vienaldzīgi! Parakstīsimies par Saeimas atsaukšanu! Aicinam visus Latvijas iedzīvotājus, kas nav apmierināti ar Latvijā notiekušo, stāties mūsu biedrībā un darboties savās nodaļās veidojot iniciatīvu grupas uz vietas!
VLTBiedrība «VARU LATVIJAS TAUTAI»
Reg. Nr. 40008239930; Ūdru iela 14, Mārupe, Mārupes nov,. LV-2167
Tālr.: 29119996; 26347783, fakss: 67379890; e-pasts: [email protected]
Bankas rekvizīti: VAS «Latvijas Pasts», konts: LV49LPNS0002103410981

Atbildēt

Moņa

03.03.2016. 10:55

Priekš kam gan vajag letiņiem
Uz vēlēšanām doties?
Lai krieviņi skrien teciņiem
Par visiem nobalsoties.
(za sebja i za togo parnja)

Atbildēt

03.03.2016. 10:41

»

Udox

https://www.facebook.com/latvijasagora/ Te ir par to, kas jādara. Galvenais patiesībā ir vēlēties darīt, nevis beigt šito nepārtraukto muldēšanu. Kamēr jūs runājat, valdība tik smejas un rauš naudu


Galvenais aizbraukt un veiksmīgi iekārtoties UK. Pēdējais laiks. Šajā Lemberga kolhozā nav ko meklēt.Būs aizvien sliktāk.

Atbildēt

Varu nedrīkst dot "tautai" un sievietēm!

03.03.2016. 01:09

»

nju jau, bet sk., ka jādara

Par to, kas jādara, tur nav ne vārda. Tur ir tikai par to, ka vajag jaunu partiju. Tautas varas :) (vēlēšanas lēnām strauji nāk...


Saprotu, ka esiet sieviete. Laikam no korporācijas "Alfa", jo dēvējiet sevi par alfu.
Teikšu Jums vienu lietu - jo Latvijā sievišķīgāka vara, jo Latvijai lielākas problēmas visās jomās. Tāpēc labāk nelieniet politikā un nepadariet varu vēl sievišķīgāku.
Īstiem večiem jāpanāk, lai pie varas nav frigīdu sieviešu un bābisku vīriešu kā visādi edgariņi rinkēviči. Pašreizējā sievišķīgā vara un sievišķīgās institūcijas (skolās kā skolotāji gandrīz tikai sievietes, VIDu vada sieviete, Saeimas priekšsēdētāja sieviete, vairākas ministres sievietes, partiju Vienotība vada sieviete, valsts prezidenta kanceleju faktiski vada sieviete Kazeka, ministrijām valsts sekretāres 50% gadījumu ir sievietes ...) ir bīstamas vīriešiem - šī vara un institūcijas mēģina vīrišķīgos vīriešus "izkastrēt" un mēģina padarīt par paklausīgiem memmes dēliņiem.
Sievietēm jādzemdē bērnus un nevis jānodarbojas ar valsts pamatu graušanu.
Cīņai sveiks!

Atbildēt

nju jau, bet sk., ka jādara

02.03.2016. 21:03

»

Udox

https://www.facebook.com/latvijasagora/ Te ir par to, kas jādara. Galvenais patiesībā ir vēlēties darīt, nevis beigt šito nepārtraukto muldēšanu. Kamēr jūs runājat, valdība tik smejas un rauš naudu


Par to, kas jādara, tur nav ne vārda. Tur ir tikai par to, ka vajag jaunu partiju. Tautas varas :) (vēlēšanas lēnām strauji nāk).
Nekad nekad nedodiet varu "tautai"! Haoss garantēts. Patīk vai nepatīk, cilvēks ir tikai dzīvnieks. Mazizglītots un primitīvs. Ir alfas, ir betas un ir bars. Lai barā būtu kārtība, jāvalda gudrākajam, stiprākajam, tam, kurš savu vietu par varu gatavs izcīnīt un nosargāt. Vienalga, ar spēku vai prātu. Smagākais gadījums ir tie, kuri nespēj kļūt par alfām, bet piemēroties un pakļauties negrib. Šī problēma mums "nerealizētām alfām" pašiem arī jāatrisina. Vai nu, vai nu. Vai nu kļūsti alfa, vai nu piemērojies, vai tevi izstumj no bara. Ja "tautas varas partija" domāta kā burkāns ēzeļiem, lai esošās alfas nomainītu mazliet jaunākas vai citas alfas, ok. Bet, ja nodoms tiešām ir dot varu "tautai", tad nu, piedod, atvaino, tantei, kura brauc Rīgas trolejbusā un onkulim no bambāļiem ar sačurātu bikšu priekšu, jau tā ir par daudz varas.

Atbildēt

un vēli kā gribi

02.03.2016. 20:55

vienmēr atradīsies 'straujuma'

Atbildēt

mūsu pūlis nedomā par valsti

02.03.2016. 20:54

tikai par sevi

Atbildēt

Udox

02.03.2016. 17:39

»

vecais tobis

Varētu autora tektajam piekrist,tā tiešām pie mums notiek.Taču cien.kungs labāk uzrakstiet kas būtu jādara savādāk,lai notiktu pareizi,atbilstoši labākiem principiem un korekti.Vai jums nav vīziju


https://www.facebook.com/latvijasagora/ Te ir par to, kas jādara. Galvenais patiesībā ir vēlēties darīt, nevis beigt šito nepārtraukto muldēšanu. Kamēr jūs runājat, valdība tik smejas un rauš naudu.

Atbildēt

Udox

02.03.2016. 17:37

Vispār jau tās ir pilnīgas blēņas. Bauskas novadā aizvadītajās pašvaldības vēlēšanās, ja nekļūdos, bija zemākā aktivitāte Latvijā - balsoja laikam 31 procents iedzīvotāju. Tam ir savi iemesli, jo cilvēkiem nebija ticības kandidātiem un ievēlētie to arī attaisnoja - tik daudz neveiksmīgu projektu reti kurā pašvaldībā var atrast. Rīgā laikam tik vairāk, bet nu Rīga ir arī lielāka. Un neviens pats nav apspriedis nedz pašvaldības, nedz valsts līmenī, ka vajadzētu kaut ko mainīt. Pilnīgs klusums. Ar to vien, ka stāvēsim malā, klusēsim un cerēsim , ka tāpēc vadošie kaut ko mainīs, nekad nepietiks. Tā ir vienkārša muļķu naiva ilūzija.

Atbildēt

02.03.2016. 14:14

»

Justas

pareizi - latvieši ir ļoti čakli zagļi un gudri idioti. Krievi pie visa vainīgi. Krievu okupācija latviešus pārtaisīja par nekur nederīgiem mēsliem



Latviešu tauta tiek iznīcināta, tās paliek Latvijā aizvien mazāk, SC un Lembergs ar ZZS un Belēviču nacistiski iznīcina latviešu slimos, kuriem tiek liegta medicīniska palīdzība.

Padzenot no Latvijas latviešus – tiek slēgtas skolas, Latvijas lauki kļūst tukšāki, zemi pārpērk ārvalstnieki, tostarp no Krievijas ar Kremļa naudu, ZZS, 4. maija kliķe un SC realizē genocīdu pret latviešu tautu. Šis genocīds turpinās kopš Latvijas okupācijas 1940. gadā.

Latvija aizvien mazāk paliek latviešu, kas spējīgi pretoties ZZS un SC politikai.

Atbildēt

02.03.2016. 14:03

»

nekas nesanaks

es ka latvietis netralizesu tavu balsi ka Saskanas veletajs.neonacistiem un sorositiem velesanas bus japiedzivo zaudejums.bet referenduma balsosu par Vladimiru Lindermani ,lai ieriebtu latviesu ieredniem-zagliem,korumpantiem


SC jau pēc būtības ir neonacisti, jo krievu okupanti šeit ieradās kā krievu čekisti-nacisti, un palikušie un pēcteči ir tādi pat nacisti, jo nedodas prom no Latvijas. Nacisti ir arī tie, kas neatmaskoti guļ čekas maisos. Jo kā čekisti-nacisti joprojām strādā pret Latvijas interesēm.

Lai šos SC krievu un latviešu nacistus nedēvētu par nacistiem, no kuriem mācījās Hitlers, tad Krievija potē citām tautām ar Sputnik palīdzību, ka Latvijā atdzimst neonacisms.

Šie SC nacisti norobežojas no varas pārdales valdībā, viņi kā nacisti realizē savus plānus - Rīga tiek reāli kontrolēt a- ar Gods kalpot Rīgai nacistu apakšvienībām, nākošā partija par Kremļa nacistu naudu ir Gods kalpot dzimtenei (sākotnēji nosaukums bija Gods kalpot Latvijai.Viņi, šie nacisti skaidri zināja, ka pret to būs iebildumi) Lasi RÕĢINAI vai PSRS.SC ar šīm nacistu apakšvienībām , kas sākas ar Gods kalpot.. ir reālnacisti, kas realizē Kremļa galvenā čekista plānus Latvijā. Viņi ir pret latviešu valodu kā valsts valodu un nevēlas, ka viņu bērni mācās latviešu skolās latviešu valodā.

Atbildēt

Justas

02.03.2016. 13:26

»

Latvieši ir strādīgi un pacietīgi, jaunradoši. Izcila nācija. Bet vadās pēc Bībeles, kura sacīts, ej ar savu ienaidnieku līdz galam...


pareizi - latvieši ir ļoti čakli zagļi un gudri idioti. Krievi pie visa vainīgi. Krievu okupācija latviešus pārtaisīja par nekur nederīgiem mēsliem.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...