Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Maija Petersone

02.04.2015. 22:05

Esmu no laimigajiem jo mazotne laukos dzivojot biju draugos ar vilkiem un man tad bija 5gadi.un tie bija piecdesmitie gadi.

Atbildēt

Mareks

07.08.2014. 13:32

http://manabalss.lv/par-vilku-un-lusu-aizsardzibu/show

Atbildēt

Mareks

27.06.2014. 15:50

Mareks klaunam Pukstam vai Zariņam
27.jūnijs 2014 14:47

tavi 'argumenti' tikai apstiprina to, ko par medniekiem saka Ozoliņš "Latvijas vidusmēra mednieks pat ar medību vadītāja kvalifikāciju noteikti nav profesionālis savvaļas populāciju apsaimniekošanā"

kad domā piezvanīt Ozoliņam lai pamāca tev vilku bioloģiju? :D

neredzu jēgu tai 'atklātajai diskusijai' lai izspiestu lielākus vilku un lūšu šaušanas limitus - daudz sakarīgāk ir panākt lai Ozoliņš Briselei pierāda, ka LV populācija 200-300 vilku apmērā netiek nodrošināta tikai uz ieceļojošo vilku rēķina. Ja to nespēs pierādīt - tad Brisele uzliks veto vilku un lūšu medībām

Kamikadze
27.jūnijs 2014 14:19

Marek!

Tev tika publiski piedāvāts piedalīties atklātā diskusijā par Tev tik ļoti sasāpējušo tēmu. Cik saprotu vairāk, kā lamāties un ģenerēt muļķīgus uzsaukumus un neargumentētus komentus neesi spējīgs...

Jāsecina, ka esi bailīgs! Un acīm redzot nepārliecināts par sevi!

Lai vai kā piedāvājums ir spēkā. Ja saņemsies protams....

Bet turpināt šet mēģinājumus Tevi pārliecināt uzskatu par veltu laika un enerģijas tērēšanu!

Atbildēt

Mareks

27.06.2014. 15:49

Mareks baletdejotājam-kamikadzem
27.jūnijs 2014 13:04



1) vai Latvijā pēc medību sezonas ir 200-300 vilku? Jā/Nē?

+++Nē, jo viņu ir vairāk par 300 īpatņiem+++

Tātad jau ar pirmo jautājumu videopīle Zariņš/vai Puksts nonāk pretrunā ar Ozoliņu uz kuru viņiem tā patīk atsaukties (jo acīmredzot neizprot vilku monitoringu :D citādi šie pamuļķi tik ļoti nepiesauktu Ozoliņu)

„Latvijā varētu mitināties 200 līdz 300 vilku”
Latvijas Avīze
29. marts, 2013

Pēc medību sezonas beigām Latvijā varētu mitināties no 200 līdz 300 vilkiem, aģentūrai BNS pavēstīja Valsts meža dienesta (VMD) medību daļas vadītājs Jānis Ozoliņš.

Ja viņu pēc sezonas beigām būtu vairāk, tad tie būtu Latvijas teritoriju pārklājuši pilnībā,” pastāstīja Ozoliņš.





2) vai Latvijā ienāk vilki no Igaunijas, Krievijas, Baltkrievijas un Lietuvas? Ja jā, tad apmēram cik lielā skaitā?

+++No Lietuvas vilki noteikti neienāk+++
Atkal muldēšana. Lietuvā vairums vilku ir tieši Latvijas robežas tuvumā :D


+++No Krievijas , Baltkrievijas noteikti ienāk+++

Ja no Krievijas un Baltkrievijas ienāk, piemēram, 20 pāru, tad viņiem piedzimst 120 vilcēnu. 160 vilku nekompensētu izmedīto vilku skaitu, ja pēc medību sezonas ir 200-300 vilku? Atkal Zariņpīle samelojās – bet tas nav nekas jauns. :D


+++Vilku ģimenes darba areāls Latvijas apstākļos nav lielāks par 40-45 kilometru diametrā.+++

Pamuļķi Zariņ/Pukst, tu vispār saproti, ko pats savervelēji?
Ja diametrs ir 40-45 km, tad laukums ir 1260-1590 km2
:D
Nav slikti priekš vilku monitoringa slavinātāja-pamuļķa Zariņa
:D


+++Ir tikai viena kopēja Eiropas vilku populācija!+++

Pēc mednieku ieskata pārnadžiem populācijas jau skaitās no 300 ha (stirnām) līdz 30 000 ha jeb 300km2 (aļņiem), bet vilkiem pat visa Latvija neskaitās? :D
Atkal pamuļķis Zariņš izcelties gribēja? Bet atkal nesanāca :D

Krievijas vilku populāciju nevar nodalīt no Baltijas populācijas?
:D

Tas nekas, ka runā par Baltijas populāciju, bet šaut/vai nešaut vilkus nosaka katra valsts atsevišķi. Kamēr nav vienots Baltijas vilku populācijas menedžments, tikmēr Zariņam un Pukstam kā papagailīšiem atkārtot Ozoliņa pamestu frāzi par ‘Baltijas populāciju’ ir uzjautrinoši :D


+++„400-600 īpatņu būtu pietiekami”+++


Jo...? nevarētu pamuļķis un klauns Zariņš paskaidrot kāpēc tieši 400-600? Un kurā starptautiski atzītā pētījumā šāds blīvums ir pieminēts kā minimums lai vilki spētu pildīt ekoloģiskās funkcijas? :D

Un, ja 400-600 vilki būtu pietiekami, tad kāpēc mednieki brēc palielināt vilku kvotu, ja esošā kārtība panāk, ka pēc medību sezonas beigām Latvijā mitinās no 200 līdz 300 vilkiem?
:D

5) Gunārs Skriba saka tīru patiesību par deģenerēto staltbriežu populāciju, vai arī viņš pūš pīlītes?

+++Kādā ziņā deģenerēto? Stalto populācijai pēdējā laikā klājas aizvien labāk un labāk+++

Tad piezvani Gunāram Skribam vai Aivaram Mačtamam no Mētrām-1 (Ugālē) – viņi varētu paauklēties ar tādu nesaprašu kā Zariņpīle

+++Domāju Marekam vajadzētu pārlasīt Ozoliņa pētijumu rezultātus par vilku barības bāzi!++++

Zariņam pašam vajadzētu pārlasīt – tad pamanītu, ka jaunie vilki patērē vairāk gaļas nekā pieaugušie. Bet velti cerēt, ka Zariņš to varētu ‘sagremot’

9) kāds ir ikgadējais bioloģiskais pieaugums katrai no Latvijas pārnadžu sugām (mežacūkām, stirnām, staltbriežiem un aļņiem) un kāds ir izdzīvošanas procents?

+++Ja nav slinkums Marek, tad ieskaties VMD mājas lapā, tur ir interesanti grafiki, kas dos tev ieskatu šajos jautājumos!++++


Zariņš atkal savā klauna elementā – es prasīju cik piedzimst un cik sasniedz gada vecumu (katrā no parnadžu sugām). Ja Zariņpīle to spētu noskaidrot, tad varbūt (ar milzīgu piepūli) arī saprastu jēgu jautājumiem par ‘ētiskā mednieka’ jēdzienu :D

+

Paprasi Ozoliņam lai (tādai āmurgalvai kā tu) šo to pastāsta par vilku bioloģiju, vairošanos u.t.t.
Daudz ko jaunu un negaidītu uzzināsi, Zariņklaun :D

Atbildēt

Mareks

27.06.2014. 15:48

Kamikadze Marekam
26.jūnijs 2014 17:52

1) vai Latvijā pēc medību sezonas ir 200-300 vilku? Jā/Nē?

Nē, jo viņu ir vairāk par 300 īpatņiem

2) vai Latvijā ienāk vilki no Igaunijas, Krievijas, Baltkrievijas un Lietuvas? Ja jā, tad apmēram cik lielā skaitā?

No Lietuvas vilki noteikti neienāk, vai ienāk nebūtiskā skaitā. No Krievijas , Baltkrievijas noteikti ienāk, bet tas ka šie ienācēji kompensē izmedīto vilku skaitu ir viens no Mareka mītiem. Vilku ģimenes darba areāls Latvijas apstākļos nav lielāks par 40-45 kilometru diametrā. Pagājušajā medību sezonā tika konstatētas divas vietas Latvijā kur nepilna kilometra attālumā viena no otras dzīvoja divas vilku ģimenes. Katrā gadījumā būtiski nepareiza ir Mareka vēlme nodal';it Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Baltkrievijas un Krievijas vilku populācijas. Tādu nav!!! Ir tikai viena kopēja Eiropas vilku populācija! Tāpēc arī Mareka filozofēšana par " migrācijas " ietekmi ir profanācija!

3) kā vilki Latvijā var ienākt, ja te čum un mudž no 2000 vilkiem??

Skatī atbildi augstāk.

4) cik vilkus kā minimums Latvijā vajag, lai viņi spētu pildīt ekoloģiskās funkcijas?

400-600 īpatņu būtu pietiekami

5) Gunārs Skriba saka tīru patiesību par deģenerēto staltbriežu populāciju, vai arī viņš pūš pīlītes?

Kādā ziņā deģenerēto? Stalto populācijai pēdējā laikā klājas aizvien labāk un labāk, bet šeit atkal nav saprotams kāds sakars stalto populācijai ar vilkiem?! Domāju Marekam vajadzētu pārlasīt Ozoliņa pētijumu rezultātus par vilku barības bāzi!

6) vai ētiska mednieka jēdziens ietver līdzāspastāvēšanu ar vilkiem un lūšiem, vai arī lielie plēsēji ir pēc iespējas vairāk jāapšauj?

Protam ētisks mednieks ir par saprātīgu līdzāspastāvēšanu ar lielajiem plēsējiem!

7) vai ir ilgstoši iespējama situācija , ka vilkus un lūšus nemedī, bet pārnadžu populācijas joprojām ir pietiekami lielas lai arī medniekiem būtu ko šaut?

Teorētiski iespējama, bet tas atkal ir abstraktas filozofiskas diskusijas līmenis, jo jāsaprot ka lielo vlēsēju mijiedarbība būs ne tikai ar pārnadžiem, bet arī ar citām sugām, tai skaitā mājdzīvniekiem (nedod dievs ar cilvēkiem)

8) vai ētiska mednieka jēdziens ietver:

a) nošaut pārnadzi pie barotavas kamēr pats sēž medību tornī
b) dzinējmedības?

Abus. Jo medības no torņa dod vislielāko selektīvu medību iespējamību. Un kāpēc Mareks nav iekļāvis jautājumā c) medības ar traucēšanu, d) medības ar pieiešanu???

9) kāds ir ikgadējais bioloģiskais pieaugums katrai no Latvijas pārnadžu sugām (mežacūkām, stirnām, staltbriežiem un aļņiem) un kāds ir izdzīvošanas procents?

Ja nav slinkums Marek, tad ieskaties VMD mājas lapā, tur ir interesanti grafiki, kas dos tev ieskatu šajos jautājumos!

Otrā tavā vāvulī sadzejotais nav pat komentāra vērts, izņemot to par Ozoliņa pētijumiem... Redz ir tādas lietas, kā starptautiskas publikācijas. Atsauces uz šiem pētijumiem citu valstu zinātnieku darbos utt. Bet protams ka tādam puišelim, kā tu gribās " itkā" diskreditēt kādu par sevi daudz nopietnāku un cienījamāku cilvēku, lai tikai varētu lēti izcelties!!!!!

Atbildēt

Mareks

27.06.2014. 15:48

Mareks
26.jūnijs 2014 15:46

Tāpat mednieku zināšanu trūkumu par vilku bioloģiju apliecina mantra:
"Ja vilku medības aizliegtu, tie strauji savairotos"

Pirmkārt, ja vilkus mazāk medī, tad mazāk arī ir pāru, kas vairojas
Otrkārt, vilki paši savu skaitu regulē - tāpēc viņu skaits ir ievērojami mazāks nekā atļauj pārnadžu skaits

vajag lasīt starptautiski atzītu vilku pētnieku darbus, tad tik elementāras lietas nevajadzēs skaidrot :)

starp citu, Ozoliņa vilku monitorings nav 'starptautiski atzīts pētījums' , bet kvota, kas noved pie tā, ka katru gadu tiek nomedīti 43% no vilku populācijas ir politiska rakstura, un tikai :)
Jo minimālajam vilku skaitam Latvijā (lai viņi varētu nodrošināt ekoloģiskās funkcijas mežā) ir jābūt ~700 visu cauru gadu.

Pietiek tikai parādīties vilku pārim, lai uzreiz atskanētu gaudu dziesma, ka vilki "iztīra" vairākus ekstrēmi sīkos medību iecirkņus (~5 x 5 km lielumā), kuros resnie un slinkie šāvējonkuļi grib ierīkot briežu un mežacūku fermu, lai mednieks-kolhoznieks katru reizi, kad ieiet mežā, varētu ko nošaut pie barotavas.

Atbildēt

Mareks

27.06.2014. 15:47

lūk, neliela 'atklātā diskusija' :

Mareks
26.jūnijs 2014 15:24

lai Latvijai Eiropas Komisija arī turpmāk piešķirtu 'labvēlīgu statusu' Ozoliņam nāksies pierādīt, ka populācija neatjaunojas uz ienākošo vilku rēķina no Krievijas, Lietuvas un Igaunijas, kur vilkus medī mazāk intensīvi.

Latvijas tā saucamie mednieki mīļuprāt atsaucas uz Ozoliņa vilku un lūšu monitoringu, bet izpratne par to viņiem nav - to uzreiz var saprast no viņu komentāriem :)

Pirms pieprasīt ļaut vairāk šaut vilkus un lūšus medniekiem vajadzētu atbildēt uz sekojošiem jautājumiem:

1) vai Latvijā pēc medību sezonas ir 200-300 vilku? Jā/Nē?

2) vai Latvijā ienāk vilki no Igaunijas, Krievijas, Baltkrievijas un Lietuvas? Ja jā, tad apmēram cik lielā skaitā?

3) kā vilki Latvijā var ienākt, ja te čum un mudž no 2000 vilkiem??

4) cik vilkus kā minimums Latvijā vajag, lai viņi spētu pildīt ekoloģiskās funkcijas?

5) Gunārs Skriba saka tīru patiesību par deģenerēto staltbriežu populāciju, vai arī viņš pūš pīlītes?

6) vai ētiska mednieka jēdziens ietver līdzāspastāvēšanu ar vilkiem un lūšiem, vai arī lielie plēsēji ir pēc iespējas vairāk jāapšauj?

7) vai ir ilgstoši iespējama situācija , ka vilkus un lūšus nemedī, bet pārnadžu populācijas joprojām ir pietiekami lielas lai arī medniekiem būtu ko šaut?

8) vai ētiska mednieka jēdziens ietver:

a) nošaut pārnadzi pie barotavas kamēr pats sēž medību tornī
b) dzinējmedības?

9) kāds ir ikgadējais bioloģiskais pieaugums katrai no Latvijas pārnadžu sugām (mežacūkām, stirnām, staltbriežiem un aļņiem) un kāds ir izdzīvošanas procents?

Atbildēt

Latv_val.

22.05.2014. 13:08

»

Moskiits

Izskataas,ka degradeejushies medniekjelji to vien prot kaa shljupsteet,bet,lai veidotu sakariigu diskusiju un pamatoti argumenteetu savu viedokli,heh,taa ir neiespeejamaa misija!neizdevusies diena mediibaas un uz mieleem iet un noshauj nevainiigu gulbju paari vai kaadu suni.taada juusu daba


Katram, kurš nevēlēšanos rakstīt gramatiski pareizi pamato ar argumentu, ka neesam jau latviešu valodas stundā, novēlu satikt ķirurgu, kurš, viņu operējot, teiks: "Kāpēc gan precīzi griezt un šūt, neesam jau šūšanas kursos."

Atbildēt

ehhhh

22.05.2014. 06:14

»

Mareks

hei, Pukst...


Tad Marek tu iesi uz šo diskusiju, ko tev piedāvāja???:)

Atbildēt

Pilsons.

21.05.2014. 12:28

Mednieks ,tas ir agresīvs,slepkavotkārs indivīds,kuram tomēr nav drosmes, savu vīrišķību pierādīt starptautiski karstajos punktos un kuram sieva parasti medību8 laikā, uzliek ragus!Protams viņiem iztēlot šausmu briesmas no dzīvniekiem ir raksturīgas,jau izsenis!Bise ir nopirkta,piķis samaksāts,tātad kāds ir jāšauj!Primitīvi,truli un melīgi radījumi! Virs pārējiem ar savu bezjūtu debilitāti īpaši izceļas, trofeju mednieki!

Atbildēt

Mareks

21.05.2014. 11:04

8) vai ētiska mednieka jēdziens ietver: a) nošaut pārnadzi pie barotavas kamēr pats sēž medību tornī
b) dzinējmedības?

Atbildēt

Mareks

20.05.2014. 14:36

»

Arnis Puksts

Autor, ja vien neesi gļēvulis, tad piekrīti piedalīties publiskā diskusijā par lielo plēsēju medībām. Piedalīties tiks aicināts noteikti arī cienījamais Ozoliņa kungs, kura, kā zinātnieka, viedoklis ir objektīvs, bezkaislīgs un kurš, cik nu man zināms, nekad nav bijis par vilku nemedīšanu Latvijā...


hei, Pukst!

1) vai Latvijā pēc medību sezonas ir 200-300 vilku? Jā/Nē?

2) vai Latvijā ienāk vilki no Igaunijas, Krievijas, Baltkrievijas un Lietuvas? Ja jā, tad apmēram cik lielā skaitā?

3) kā vilki Latvijā var ienākt, ja te čum un mudž no 2000 vilkiem??

4) cik vilkus kā minimums Latvijā vajag, lai viņi spētu pildīt ekoloģiskās funkcijas?

5) Gunārs Skriba saka tīru patiesību par deģenerēto staltbriežu populāciju, vai arī viņš pūš pīlītes?

6) vai ētiska mednieka jēdziens ietver līdzāspastāvēšanu ar vilkiem un lūšiem, vai arī lielie plēsēji ir pēc iespējas vairāk jāapšauj?

7) vai ir ilgstoši iespējama situācija , ka vilkus un lūšus nemedī, bet pārnadžu populācijas joprojām ir pietiekami lielas lai arī medniekiem būtu ko šaut?

Atbildēt

IDF

20.05.2014. 14:24

medību klubs nr. 1051 "Spriganie baletdejotāji "Kājiņas-4" atrodas prezidenta Bērziņa lauku rezidences apkaimē

Atbildēt

IDF

20.05.2014. 14:21

medību klubs nr. 859 "Jautrie baletdejotāji Bebri"

Atbildēt

Mareks

20.05.2014. 14:19

»

sof, specnaz

Marek Vilkin, neesi Latvijā vienīgais, kam zināms Jānis Kušķis. Vai Kušķis zina, kā te esi pārveidojis viņa viedokli par medībām un medniekiem


1) ja publiskā telpā runā par konkrētu cilvēku (šajā gadījumā - Jāni Kušķi), tad nedari to anonīmi;

2) es nesaprotu - tu gribi uzstāties Jāņa Kušķa vietā?;

3) es neko neesmu pārveidojis - tie ir viņa vārdi:

"to kompāniju vada kaut kāds muļķīgs azarts nogalināt”.

Atbildēt

IDF

20.05.2014. 14:11

Jautājums: cik Latvijā ir baletdejotāju?

Atbilde: 20 000!

:)
:)
:)

Atbildēt

IDF

20.05.2014. 14:09

vadītājs pirms medībām vīriem noprasa:
"Ir kādi jautājumi? Ierosinājumi?"

Ziedonis: "Veči, uzdejojam baletu?"

Vadītājs ilgstoši skatās uz Ziedoni, pēc tam norūc:
"Vispirms medības, Ziedoni; balets - pēc tam!!"

Atbildēt

Ko tiem cilvēkiem laukos darīt

19.05.2014. 22:42

»

ehhhh

Diemžēl par tavu intelektu arī nekas neliecina, kad vari tikai truli nolikt medniekus. Un arī tev nav nekādu argumentu, un faktu.Līdz šim ir bijušas pietiekami daudz diskusijas, par un ap medībām, kur arī tiek informēta pārējā sabiedrība, ja tev tas interesētu tu tam sekotu līdz. Galvenais jau kaut ...


Cienijamais youtube apskatniek, noskaties pats līdz galam J.Ozoliņa komentāru un mēģini saprast, ka vilki ir gaļēdaji. Vai tiešām nav neviens pietiekami inteliģents medniecības aizstāvis, kas varētu izdomāt korektu satrakojušos mednieku pūļu aizstāvības runu. Tas jau nu ir skaidrs, ka aitas un sarkangalvītes nav arguments kaut nedaudz izglītotam lasītājam.

Atbildēt

Moskiits

18.05.2014. 15:27

»

ehhhh

Diemžēl par tavu intelektu arī nekas neliecina, kad vari tikai truli nolikt medniekus. Un arī tev nav nekādu argumentu, un faktu.Līdz šim ir bijušas pietiekami daudz diskusijas, par un ap medībām, kur arī tiek informēta pārējā sabiedrība, ja tev tas interesētu tu tam sekotu līdz. Galvenais jau kaut ...


es nerunaaju par visiem medniekiem,bet gan par degradeejushiem medniekiem un taadu nav mazums.Diemzheel, vairaak ir dzirdeets negatiivais,kaa pozitiivais.Un tie ir fakti,zinjas uz kuriem balstos.Juusu virtuve,tad tieciet galaa ar malu medniekiem un medniekiem 'shautgribeetaajiem uz jebko,ka tik noshaut'.Briinums,ka veel viens otru neshauj.

Atbildēt

blackdog

18.05.2014. 10:01

»

ehhhh

Diemžēl par tavu intelektu arī nekas neliecina, kad vari tikai truli nolikt medniekus. Un arī tev nav nekādu argumentu, un faktu.Līdz šim ir bijušas pietiekami daudz diskusijas, par un ap medībām, kur arī tiek informēta pārējā sabiedrība, ja tev tas interesētu tu tam sekotu līdz. Galvenais jau kaut ...


Latviešu valoda ir mana dzimtā valoda un šķiet, ka EHHH raksta latviski.
Taču izsekot līdz viņa jeb viņas domu gājienam, kurš iespējams kļust ievērojami komplicētāks ja tiek mēģināts "uzlikt" uz papīra laikam būtu iespējams tikai esot pamatīgā "tvanā"...
Vai Tu vispār skolā gramatiku mācījies, EHHH?...

Atbildēt

LSD

17.05.2014. 16:38

Mednieki jau vispār mums ir varoņi. Patīk, kā vesels bars ar šaujamiem ielenc vienu zvēru - drošsirdīgi, varonīgi, cēli.

Atbildēt

ehhhh

17.05.2014. 07:36

»

Moskiits

Izskataas,ka degradeejushies medniekjelji to vien prot kaa shljupsteet,bet,lai veidotu sakariigu diskusiju un pamatoti argumenteetu savu viedokli,heh,taa ir neiespeejamaa misija!neizdevusies diena mediibaas un uz mieleem iet un noshauj nevainiigu gulbju paari vai kaadu suni.taada juusu daba


Diemžēl par tavu intelektu arī nekas neliecina, kad vari tikai truli nolikt medniekus. Un arī tev nav nekādu argumentu, un faktu.Līdz šim ir bijušas pietiekami daudz diskusijas, par un ap medībām, kur arī tiek informēta pārējā sabiedrība, ja tev tas interesētu tu tam sekotu līdz. Galvenais jau kaut ko "uzšņāpt" uz datora. Protams arī mednieku vidū ir mednieki, kuri nav tā vārda cienīgi un rada problēmas. Bet šī saikne starp medniekiem un pārējo sabiedrību(cilvēkiem, kas dzīvo pilsētā), paliek ar vien lielāka, kā tas ir redzams arī šajā komentārā. Pēc komentētāja var arī spriest, kad par vairs neko neinteresējas , kā kādā ziņu portālā izlasīt, ko kāds "stulbenis" mednieks ir izdarījis, nepievēršot arī tam pozitīvam ko mednieks veic dzīvnieku labā. Apakšā ielikšu kādus video, lai tu varētu komentēt, ko tiem cilvēkiem laukos tad darīt!
https://www.youtube.com/watch?v=aq7L8E3fZmY
https://www.youtube.com/watch?v=nAo5u1HujJw (Sižets sākas no 4.40 min)

Atbildēt

Moskiits

16.05.2014. 23:39

Izskataas,ka degradeejushies medniekjelji to vien prot kaa shljupsteet,bet,lai veidotu sakariigu diskusiju un pamatoti argumenteetu savu viedokli,heh,taa ir neiespeejamaa misija!neizdevusies diena mediibaas un uz mieleem iet un noshauj nevainiigu gulbju paari vai kaadu suni.taada juusu daba.

Atbildēt

dreebe

16.05.2014. 22:15

Vienu vilku jau carēja ļaut nošaut

Atbildēt

Arī mednieks

16.05.2014. 19:44

Paldies par rakstu. Izcili. Esmu mednieks, bet pilnība autoram piekrītu. Nu jau mednieki - stirniņu un sarkangalvišu glābēji - griezisies pa gultu ripā un nevarēs iemigt. Vilku attieksmēs jau parādās, tas patiesais mednieka trulums.

Atbildēt

sof, specnaz

16.05.2014. 18:05

Marek Vilkin, neesi Latvijā vienīgais, kam zināms Jānis Kušķis. Vai Kušķis zina, kā te esi pārveidojis viņa viedokli par medībām un medniekiem?
Kur nu vēl iemeslu, kādēļ no medniekiem izstājās viņš pats.

Atbildēt

e

16.05.2014. 16:15

raksts- tā ir gatava diagnoze.Žèl cilvēka

Atbildēt

Elektriķis Fedots

16.05.2014. 09:16

Kad sākas mednieku medību sezona?

Atbildēt

Arnis Puksts

16.05.2014. 08:23

»

vilks

Arnis Puksts...


Cienītais, man TV kastes nav jau gadus 7, tā kā - nē, viedoklis par Krievijas ziņu absolūto demagoģiju nav radies no TV.
Turklāt nevajag novirzīties no sākotnējās tēmas - piedāvājums diskusijai ir aktuāls, bet autors laikam tomēr raustās? Jo viena lieta ir Pilnmēness laikā rakstīt un publicēt emociālu vārdu virknējumu, kam ar realitāti ir mazs sakars, bet cita lieta - par saviem vārdiem (arī rakstīts vārds, ir vārds) atbildēt.

Atbildēt

Meža vecis

16.05.2014. 06:55

Vienīgais,ko man ir žēl,tie ir vilki,bet pārējos divkājainos suņus gan pašus vajadzētu nomedīt.Tas maigi vēl teikts....

Atbildēt

ehhhh

16.05.2014. 06:24

IQ = 0. Cilvēks neizmantoja mirkli, lai paklusētu. Interesanti, vai Mareks pabeidza meža fakultāti!

Atbildēt

ehhhh

16.05.2014. 06:24

IQ = 0. Cilvēks neizmantoja mirkli, lai paklusētu. Interesanti, vai Mareks pabeidza meža fakultāti!

Atbildēt

vilks

16.05.2014. 05:57

»

Arnis Puksts

Autor, ja vien neesi gļēvulis, tad piekrīti piedalīties publiskā diskusijā par lielo plēsēju medībām. Piedalīties tiks aicināts noteikti arī cienījamais Ozoliņa kungs, kura, kā zinātnieka, viedoklis ir objektīvs, bezkaislīgs un kurš, cik nu man zināms, nekad nav bijis par vilku nemedīšanu Latvijā...


Arnis Puksts
15.05.2014. 16:11Tāpat tiks aicināti arī žurnālisti, tajā skaitā no šī portāla, jo, šī raksta objektivitāte ir 0 - analogi kā Krievijas mediju viedoklis par Ukrainu...


-----

gribēji teikt ka tik neobjektīvs kā panorāmas viedoklis par ukrainu ???


ja cilvēks tic panorāmai tad man jāšaubās arī par viņa viedokli par vilkiem un varbūt autoram ir droši vien tad taisnība.

Atbildēt

antons mikoss

15.05.2014. 23:52

Mana bērnība pagāja vilku ielenkumā. Bija pat tā, ka vilki netikuši kūtī pie aitām nolēma palūkoties pa logu. Visi pieci bērni izdzīvojām. Mareka vīzijās vislabāk patika tā vieta par sadzīvošanu ar vilkiem un lāčiem Rumānijā. Ir redzēts kā gani rundziņas vietā gana aitas ar karabīnēm. Bet mana bērnība nu atgriezusies. Stirnas nemedījam jau vairākus gadus- par to rūpējas meža minkas. Pagājušo gadu atradu nelielā teritorijā divus vilku noplēstus briežu teļus. Vilki nesmādēja arī desmitiem aitu trīs pagastu teritorijās. Lāči turpat izpostīja 26 bišu saimes. Valsts nav paredzējusi līdzekļus nu jau ceturto gadu ķepaiņa postījumu kā nemedījamā zvēra
kompensācijai, kaut likums to paredz. Pajoli Marek! Atbrauc ciemos. Izrādīšu visu. Patiesība tur ārā ir pilnīgi pretēja nekā pie klaviatūras.

Atbildēt

Mārtiņš

15.05.2014. 22:08

Mans darbs un liela daļa brīvā laika ir mežos visā Latvijā jau vairāk kā 20 gadus.Daudz iznāk arī padzīvot kemperī tālāk no civilizācijas visos gadalaikos.Uzskatu,ka zvēru dzīvi pazīstu ļoti labi.Raksts-pilnīgi murgi.Cipari un fakti kaut kur sagrābstīti un visi viegli atspēkojami.Iesaku puikiņam vismaz pāris reizes gadā iziet kaut vai līdz parkam.Mežā uzreiz nevajag iet,bez mammas sabīsies un apslapināsies.

Atbildēt

Vai,vai

15.05.2014. 21:36

Var jau rakstīt, ko domā par vilku medībām, galu galā dzīvojam demokrātiskā iekārtā, būs kas uzraksta arī citu viedokli. Taču izfantazēt par triko krekliņā baletu dejojošo Cauni - tur jau prātiņā sāk parādīties perversijas iedīgļi. Katrā ziņā Tvaika ielas iestāde klientus pieņem katru dienu, varbūt Marekam ir vērts piekāpt -kamēr process nav kļuvis neatgriezenisks.

Atbildēt

exmežsargs

15.05.2014. 20:05

Baltu kleitu, puķēm vīts,
Pietiek komā- TRANSVESTĪTS !!!!!

Atbildēt

Mednkss

15.05.2014. 18:17

Pirmkārt jau žēl ka šitas portāls šitādu sviestu publicē ar cerību(pieļauju) celt savu reitingu.

Nu Tas raksta autors Mareks pats izklausās ka ir tais padomju laikos apdalīts visās jomās,saprotams ka tad visu varēja dabūt pa "blatu" un caur pazīšanos.Acīmredzot viņam tāds nekas nebija(ne blats ne ar pazīšanās).
Man būtu kauns ja būtu personiski pazīstams ar šitādu tipiņu.Ar savu šauro un nepamatoto domu gājienu parāda tikai savu seklo domāšanu.
Žēl šitāda cilvēciņa kas nesaprot ka pats sevi noliek.
Cerams uz diskusiju ar Arni vismaz piekritīs un parādīs savas zināšanas.

Atbildēt

Atbalstu

15.05.2014. 17:52

Malacis, Arni. Domāju, ka neatteiks dalību arī Medību žurnāla darbinieki un mednieki. Kaut vai tas pats rakstā nepatiesi apvainotais Draviņš. Tikai esmu gandrīz 100% pārliecināts, ka Mareks Vilkins prot gluži tāpat kā vilki - uzbrukt tikai no aizmugures.

Atbildēt

Arnis Puksts

15.05.2014. 16:11

Autor, ja vien neesi gļēvulis, tad piekrīti piedalīties publiskā diskusijā par lielo plēsēju medībām. Piedalīties tiks aicināts noteikti arī cienījamais Ozoliņa kungs, kura, kā zinātnieka, viedoklis ir objektīvs, bezkaislīgs un kurš, cik nu man zināms, nekad nav bijis par vilku nemedīšanu Latvijā.
Tāpat tiks aicināti arī žurnālisti, tajā skaitā no šī portāla, jo, šī raksta objektivitāte ir 0 - analogi kā Krievijas mediju viedoklis par Ukrainu...
Diskusija tiks translēta tiešraidē, ieraksts būs pieejams publiski beztermiņā - tad lai fakti un argumenti parāda, kas ir kas.
Raksti uz arnis.puksts[at]medniekiem[punkts]lv, gan vienosimies par laikiem.
Ar cieņu.

Atbildēt

sdf

15.05.2014. 14:32

Par šāda veida murgojumu publicēšanu šis portāls sāks zaudēt manu uzticību uz patiesumu.

Atbildēt

Jurka

15.05.2014. 13:16

Jā.... Ja nav daba devusi, tad nekas to neizlabos.... Ja reiz apšauj Latvijā visus lūšus un vilkus - kur viņi ar katru gadu vairāk uzrodas???

Kad Latvija piedāvāja tiem Vāciešiem un Austriešiem lūšus un vilkus tur iedzīvināt, nez kādēļ šie meta krustus un neparko nepiekrita! :)

Atbildēt

Mudaki

15.05.2014. 12:32

Paskat kā slepkavas sarosījās, jūs visi galvu esiet saspieduši, ka tā satraucieties par tiem vilkiem un lūšiem, ko nešaujiet lapsas un bebrus, kas ir pilni grāvji, ka pat nevar ne soli paspert. Ā, nu ja gan vilkam gan lūsim trofeja cita, krutāka. Jūs paši kā parazīti, tik par savām pakaļām domājiet, jo redz ko tādu nošaujot baigi lepnie, piebāzuši pilnus portālus ar bildēm kur apkārušies ar vilku un lūšu līķiem un laimīgi. Mūdži ejiet, novākt to, kas pilnas malas un maisa dzīvot!!! Bebrus un lapsas.

Atbildēt

Ivo

15.05.2014. 12:05

14.04. taču pilnmēness, ar to par raksta autoru viss ir pateikts.

Atbildēt

Elīna

15.05.2014. 10:33

Savu tēlu sabiedrības acīs mednieki ir sačakarējuši līdz pēdējam, tas nu tiesa..

Atbildēt

Pavārs

15.05.2014. 10:32

Mī un žē! To džeku točna dzemdībās ir nometuši uz flīzēm.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Vācija iznīcina pati savu nākotni

FotoKamēr mūsu nevarneši cīnās ar savām sīkajām ķibelēm, mēģinot samazināt birokrātiju un domājot, kādu vēl formālu kosmētisko remontu veikt savai brūkošajai Vienotības dirškenu koalīcijai, VĀCIJA BLIEŽ PA RITĪGO! BLIEŽ TĀ, ka tas ATSAUKSIES UZ visu EIROPU!
Lasīt visu...

21

Arodbiedrības vēl varētu kļūt par reālu spēku darba tirgū, kas aizstāv darbiniekus un uzlabo viņu dzīves kvalitāti

FotoCik laba var būt diena Arodbiedrību vadoņiem, bet lielākajai daļai Latvijas iedzīvotāju tā ir trauksmaina! Droši vien jautāsiet – kādēļ trauksmaina? Mēģināšu ieskicēt trauksmes iemeslus vēsturiskā kontekstā.
Lasīt visu...

21

Mans amerikāņu draugs man pastāstīja patiesību par Donaldu Trampu, kas bieži tiek aizmirsta

FotoNeatkarīgi no tā, cik daudz mēs sacenšamies savās analīzēs un komentāros, lai rastu jaunus, gudrus veidus, kā pateikt "Tramps ir stulbs”, viņš, visticamāk, nemainīsies. Ar to mums ir jāsadzīvo. Šķiet, ka Eiropa nesaprot vienu lietu: Tramps ir ASV prezidents.
Lasīt visu...

21

Pie kā noved lēmumi, kas balstīti aplamos datos? Pie simtiem izpļakarētu miljonu betonā

FotoIedomājaties, ka oriģinālā 2011, gadā pasažieru plūsma Rail Baltica tika plānota 3,26 miljoni pasažieru (2040 gadā). Pēdējā 2024.gada CBA dokumentos atradīsiet 51 miljonu pasažieru (2056. gadā).
Lasīt visu...

21

Krievijas dienesti izmanto nevalstiskās organizācijas, domnīcas un zinātniskos institūtus kā piesegu savām izlūkdarbībām, kā arī ietekmes operāciju īstenošanai

FotoRīgas rajona tiesa 14. februārī  piemēroja apcietinājumu Aleksandram Gapoņenko, kurš jau iepriekš ir ticis sodīts par nacionālā naida kurināšanu. Vladimirs Žirinovskis reiz solīja Baltijas valstis pārvērst par Krievijas guberņām, Gapoņenko droši vien cerēja reiz kļūt par gubernatoru... Bet nu būs jāsēž cietumā, nevis gubernatora krēslā.
Lasīt visu...

3

Re, kāds man bija foršs plezīrs Amerikā

FotoPagājusi nedaudz vairāk nekā nedēļa, kopš animācijas filma "Straume" pārrakstījusi Latvijas kino vēsturi, saņemot "Oskaru" kā labākā pilnmetrāžas animācijas filma. Kamēr filmas veidotāji turpina darbu pie nākamā projekta, tikmēr politikas veidotājiem arvien jādomā ne vien par plašāku atbalstu kino nozarei Latvijā, bet jāizmanto mirklis Latvijas tēla un Latvijas kā kino uzņemšanai draudzīgas valsts popularizēšanai.
Lasīt visu...

21

Rīgas Stradiņa universitātes studentu aicinājums Latvijas Republikas valdībai

FotoCienījamā Latvijas Republikas valdība! Ņemot vērā pašreizējo stāvokli valsts izglītības sistēmā, mēs, Rīgas Stradiņa universitātes studenti, lūdzam Jūs izskatīt mūsu priekšlikumus. Mēs ierosinām:
Lasīt visu...

21

Pabriks nav apdraudēts

FotoVisu Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) pastāvēšanas laiku tikai divi politiķi ir saņēmuši reālus sodus. 2007. gadā "Jūrmalgeitas" izmeklēšanas rezultātā Juris Hlevickis tika ieslodzīts uz pieciem gadiem, taču pilnu sodu viņš tā arī nenosēdēja. Pagājušajā gadā Ķekavas vicemērs tika notiesāts par izspiešanu un saņēma četrus gadus.
Lasīt visu...

21

Musulmaņi vēlas uzcelt pirmo mošeju Latvijā. Kāpēc mēs nevaram ieklausīties viņu vēlmēs?

FotoDemogrāfija mūsdienu pasaulē Latvijai ir svarīga problēma. Latvijas iedzīvotāji pārstāj dzemdēt bērnus, un valdībai vēl nav bijis laika skaidri formulēt šīs problēmas risināšanas iespējas. Tajā pašā laikā valsti pārpludina arābu imigranti. Šī situācija, protams, negatīvi ietekmē latviešu tautu.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Ja Latvija turpinās "kost rokā" ASV Trampa personā, arī mēs varam nonākt neapskaužamā situācijā

Cēli Dombura vārdi KNL: "Informatīvajos karos var uzvarēt tikai gudras nācijas!" Diemžēl...

Foto

Ko īsti saprotam ar valsts valodas politiku un saziņu latviešu valodā?

Saeimas Juridiskā komisija šā gada 19. februārī lēma par grozījumiem likumprojektā “Saeimas kārtības rullis”: “Papildināt...

Foto

Republika (1.daļa)

Reiz runāju ar kādu Latvijas patriotu, kurš daudz darījis Latvijas labā. Viņš teica: “Vislabākā valsts pārvaldes forma ir absolūta monarhija.” Šķiet, ka, ja runa...

Foto

Sveiki, esmu ieradies no citas planētas un pastāstīšu jums par Krievijas tribunālu

Krievijas pilna mēroga iebrukums Ukrainā 2022. gada februārī ir smagākais starptautisko tiesību noziegums kopš...

Foto

Visi Eiropas līderi aprobežojās ar tukšiem atbalsta vārdiem

Savelkot kopā, vienīgais reālais Eiropas drošības samita ieguvums ir britu solījumi iedot Ukrainai 5000 raķešu pretgaisa sistēmām, kas...

Foto

Šlesera popularitāte ir esošās valdības kļūdu apgrieztā puse

Ainārs Šlesers, kuram ir prokremliska vēsture, kļūst par vienu no populārākajiem politiķiem Latvijā. Kāpēc? Jo šobrīd viņš pārstāv...

Foto

Kas Latvijai nekavējoties ir jādara drošības jomā un ekonomikas izaugsmē jaunās pasaules kārtības kontekstā

“Esmu nākusi klajā ar valdības uzrāviena plānu un lēmusi no amata atbrīvot...

Foto

Pozīcija ir bankrotējusi. Opozīcija imitē. Kāds varētu būt scenārijs izejai no situācijas?

Pozīcija ir bankrotējusi. Opozīcija imitē. Kāds varētu būt scenārijs izejai no situācijas?...

Foto

Ir jāuzsāk cieņpilns dialogs ar nepilsoņiem: atklāta vēstule Latvijas valsts prezidentam Edgaram Rinkēvičam

A.god. valsts prezidenta kungs! Mēs pašlaik dzīvojam apstākļos, kad katra diena nes izmaiņas...

Foto

Procesu devalvācija

Izskatās, ka pavisam tālā pagātnē palikuši tie laiki, kad ziņa par kāda ministra atlaišanu vai pat visas valdības demisiju tika uztverta ja ne gluži...

Foto

Kas ir kas?

Sākšu ar ASV pēdējo laiku izcilākā prezidenta Ronalda Reigana citātu - briesmīgākie vārdi angļu valodā ir: “Es esmu no valdības un esmu šeit,...

Foto

Par Latvijas Radio satura veidotāju tendenciozu un subjektīvu attieksmi pret konkrētām politiskajām partijām: vēstule ombudam

Politiskās partijas ir nozīmīgs demokrātiskas valsts elements[1] un balsts, un to mērķis...

Foto

Par Vili Janumu un Latvijas vairodziņu

Atsaucoties amatpersonu (pieminekļu konsultatīvā padome, VDD) un mediju (TV3 “Nekā personīga”) sniegtajai informācijai saistībā ar pulkveža Viļa Januma statujas novietošanu...

Foto

Latvija, ASV un Intermarium

Kaut lielākā uzmanība pēdējās nedēļās ir vērsta uz ASV politiķu izteikumiem, ir jāuzsver, ka tieši Latvijas valdības politika pēdējos gados ir vājinājusi...

Foto

Jebkurš risinājums būs sāpīgs, jo kamalbaidenisti noveduši pasauli pie katastrofas sliekšņa un ritenis jau ripo pāri klints malai

Pievienotais Hermaņa tvīts (skat. raksta beigās) man lika...

Foto

Atkārtoti aicinu formēt profesionāļu valdību

Atkārtoti aicinu formēt profesionāļu valdību. Pēc būtības tas sākas ar vienu konkrētu lietu - politiķi nevirza sevi mīļo, bet bezpartejisku kabinetu....

Foto

Meloja, meloja, meloja...

Latvija nav sliktāka par citiem, nereti pat spējam būt labāki. Arī izdarīts daudz, lai mums būtu laba valsts, taču grūtības un atpalicību rada...

Foto

Latviešu leģiona vairodziņš – mūsu karavīru simbols!

Pēdējās dienās sabiedrībā uzvirmojušas diskusijas par latviešu leģionāru vairodziņa izmantošanu Ogrē. Valsts drošības dienests izsaka bažas, bet vai šīs...

Foto

Esmu saodis gaisā jaunās vēsmas un esmu gatavs tām sekot!

Minhenes drošības konference ir noslēgusies: nav iestājies pasaules gals, jauna gaisma nav aususi, un NATO nevaid...

Foto

Cik būtiska ir vārda brīvības aizsardzība, un cik svarīgi ir pretoties valsts varas ļaunprātīgai izmantošanai

„Es nepiekrītu nevienam tavam vārdam, bet es aizstāvēšu tavas tiesības to...

Foto

Iesniegums satiksmes ministram Kasparam Briškenam

Sakarā ar to, ka dzīvoju Limbažu novada Pāles pagasta apdzīvotajā vietā Ārciemā, kur ir kritiski slikti mobilie sakari, mobilais un mājas...

Foto

Trampa atgriešanās – nacionālkonservatīvo uzvara kultūrkaros

Neatkarīgi no tā, ko katrs domā par Donalda Trampa personību, viņa atgriešanās prezidenta amatā ir simboliska nacionālkonservatīvo uzvara kultūrkaros. Šajos...

Foto

Par Lavrova stāvaplausiem un antisemītisma vīrusu

Stāsts ir par Latvijas Ārpolitikas institūta 2025. gada gadagrāmatu ar nosaukumu Latvijas ārējā un drošības politika, kurā vienu no sadaļām ir...

Foto

Progresīvā vienotība ir internacionāls vēzis

Visiem, kuriem gadījies būt Ņujorkas Kenedija lidostā, būs iekritīs acīs, cik tā nolaista un vienmēr rada sajūtu, ka ierodies kādā Trešās...

Foto

Citējam reperi ansi, bet tikmēr Kremļa pakalpiņi pie arēnas Rīgā izkar ķīniešu reklāmas

Latvijas ārpolitikas debates, kas ir ikgadējs pasākums, labi parādīja, ka muldēt mēs mākam....

Foto

Šis režīms ved mūsu tautu uz kapiem

No rīta Vienotības galvenā ideologa Rinkēviča ieliktā premjerministre aiz muļķības intervijā neapdomīgi piekrīt Armanda Broka priekšlikumam pārcelt uz Latviju...

Foto

Valstij jābūt ar ierobežotām funkcijām

Rēgs klīst pa Eiropu ― komunisma rēgs. Visi vecās Eiropas spēki ir apvienojušies svētam vajāšanas karam pret šo rēgu: pāvests un...

Foto

Jāprasa atbildība no atbildīgām institūcijām

Kad vienas politiskās grupas pārstāvji ieņem vairākus nozīmīgus valsts amatus, piemēram, valsts prezidenta, ministru prezidenta, tieslietu un iekšlietu ministru posteņus, kā...

Foto

Varakļānu novada domes deputāti aicina respektēt iedzīvotāju gribu un novērst sabiedrības šķelšanu

Varakļānu novada domes deputāti ir nosūtījuši vēstuli Latvijas Republikas valsts prezidentam, Saeimas deputātiem un...

Foto

Vara baidās no patiesības un uztver to kā lielāku apdraudējumu nekā korupciju vai ārējos ienaidniekus

Latvijā valsts drošības dienestu līdzatbildība valsts nozagšanā ir sistēmiska problēma, kas...

Foto

Kur pazuda "airBaltic" stratēģiskais investors?

Viens notikums, divi dažādi paziņojumi. AirBaltic paziņojums: Lufthansa grupa iegādājas mazākuma daļu airBaltic. Lufthansa paziņojums: Lufthansa grupa stiprina tā sauktā "slapjā līzinga" partnerību ar airBaltic. Viens par mūža mīlestību, otrs par...

Foto

Aicinām pārbaudīt aizdomas par iespējamu varas izmantošanu, lai apklusinātu un/vai izrēķinātos ar Lato Lapsu

Latvijas Žurnālistu savienība pauž satraukumu, bažas un aizdomas par to, ka Latvijas...

Foto

„Lufthansa” labi saprot, ka Latvijas valdība ir uz ceļiem un gatava izpildīt visas seksa pozas

AirBaltic situācija diemžēl ir sliktāka par plānoto. Lufthansai pārdoto akciju cena...

Foto

Armands Puče: Dievs, svētī "Ajax" līdzjūtējus! Pēc tam arī latviešus pieķer klāt...

Uz Amsterdamas Ajax līdzjutēju izdarībām Rīgas centrā var palūkoties arī no arodbiedrību vai pilsoniskās...

Foto

Rinkēvičs ir “koalīcijas prezidents”, ne tautas prezidents, lai ko arī viņš necenstos stāstīt

Konservatīvās platformas „Demos” radītājs Jāzeps Baško aicina Aināru Šleseru un Aleksandru Kiršteinu kaut...

Foto

Mācieties no manis, kā vajag nopelnīt un atstrādāt vietu pie siles!

"DeskTime" aplikācijas ieviešana Ekonomikas ministrijā ir izraisījusi asus komentārus, daudziem bažījoties, vai ar šīs datorprogrammas...

Foto

Tas ir plāns – radikāli iznīcināt Dziesmu svētku tradīciju

Kāds cilvēks man pārsūtīja iekšējās sarakstes vēstuli, rakstītu vēl 2022.gadā, kurā viena no galvenajām “progresīvajām ”ideoloģēm Krista...

Foto

Jūs ar saviem nodokļiem apmaksājat šo „pētniecību”

Latvija ir atteikusies no Krievijas gāzes un naftas. Tomēr pie mums turpina ieplūst kāda īpaša Krievijas eksporta "prece" – sazvērestības...

Foto

ASV pieeja Latvijai nākotnē būs atkarīga no tā, kādus politiķus ievēlēs latviešu tauta jaunajā Saeimā

Baltais nams paziņojis par plāniem ierobežot mākslīgā intelekta mikroshēmu eksportu uz...