Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Zone frei von pisans
15.07.2015. 23:46Pisānam galīgi neiet! Tā jau nožēlojama, izniekota dzīve, un vēl arī pat šajā trulajā pisāna dzīvē tomēr vēl iespējams arī melnais periods - pisāns tiek banots ne pa jokam!
Latvāni ir vareni
14.07.2015. 20:20»
Neticami! Pisāns atkal ir kontaktā! Vareno latvāni nekas nespēj apstādināt! Ja ir kaut viens smirdīgs melnais caurums, varenais pisāns to noteikti atradīs!
Pievienojos
14.07.2015. 19:52»
Atbalsts Andrim
Diskutējot vai izsakot savas domas interneta vidē, diemžēl, jārēķinās ar dažreiz visai savdabīgu reakciju un nevērtīgiem komentāriem. Novēlu vienmēr atcerēties teicienu "Suņi rej, bet karavāna iet tālāk" un turpināt
Andris - Latvānijas Prāts, Gods un Sirdsapziņa! Kapēc Latvānijas galvaspilsētā vēl joprojām kāda no ielām nav nosaukta Andra vārdā! Ari varenais Andris Bērziņš uzdod tādu pašu jautājumu!
Atbalsts Andrim
14.07.2015. 19:47»
andris
Pašās beigās ļoti precīzi tiek pateikts kāds trāpīgs salīdzinājums par visai paseniem laikiem, kad Amerikā un citur ieradās kristiešu misionāri, kur vietējie tiem saka tā: "Kad jūs ieradāties, jums rokās bija Bībele, bet mums sava zeme. Mēs aizvērām acis lai iztēlotos to labo un skaisto, ko sludinājāt...
Diskutējot vai izsakot savas domas interneta vidē, diemžēl, jārēķinās ar dažreiz visai savdabīgu reakciju un nevērtīgiem komentāriem. Novēlu vienmēr atcerēties teicienu "Suņi rej, bet karavāna iet tālāk" un turpināt.
Oļģerts
14.07.2015. 19:16»
andris
Pašās beigās ļoti precīzi tiek pateikts kāds trāpīgs salīdzinājums par visai paseniem laikiem, kad Amerikā un citur ieradās kristiešu misionāri, kur vietējie tiem saka tā: "Kad jūs ieradāties, jums rokās bija Bībele, bet mums sava zeme. Mēs aizvērām acis lai iztēlotos to labo un skaisto, ko sludinājāt...
Šitam latvānim var ticēt! Daudzi dižākie latvāņu nācijas pārstāvji ir bijuši ar nosaukumu "andris" - grūtups, šķēle, ameriks......
latvāņi smird
14.07.2015. 19:11»
andris
Pašās beigās ļoti precīzi tiek pateikts kāds trāpīgs salīdzinājums par visai paseniem laikiem, kad Amerikā un citur ieradās kristiešu misionāri, kur vietējie tiem saka tā: "Kad jūs ieradāties, jums rokās bija Bībele, bet mums sava zeme. Mēs aizvērām acis lai iztēlotos to labo un skaisto, ko sludinājāt...
Kāds atvieglojums! Bet es nez kāpēc līdz šim domāju, ka latvāņi paši izzaga latvāniju! Paldies tev, viedais latvāni par šo nenovērtējamo skaidrojumu!
andris
14.07.2015. 17:45»
Kam pieder valsts?
Jājautā , kam pieder valsts, ja šodien portālā diena.lv izlikts paziņojums, ka var ziedot Latvijai naidīgai personai Lindermanim...
Pašās beigās ļoti precīzi tiek pateikts kāds trāpīgs salīdzinājums par visai paseniem laikiem, kad Amerikā un citur ieradās kristiešu misionāri, kur vietējie tiem saka tā: "Kad jūs ieradāties, jums rokās bija Bībele, bet mums sava zeme. Mēs aizvērām acis lai iztēlotos to labo un skaisto, ko sludinājāt, un, kad tās atkal atvērām, tad attapāmies, ka mums rokās nu ir Bībele, bet jums - mūsu zeme."
Tieši tas pats sakāms par Eiropas Savienības projektu un visu to "skaisto" liberālo lažu, kurai pakaļ skrienot ar pārlaimīgām, sajūsminātām sejām, attopamies, ka arī mūsu rokās ir palikuši tikai pliki solījumi un glancēti propagandas prospektiņi, bet finanšu mafijas rokās - mūsu valsts resursi, īpašumi un zeme.
Oļģerts
14.07.2015. 12:08Dižais latvānis pisāns nekad nepadodas! Viņu dzen ārā pa durvīm, viņš ielīdīs atpakaļ pa klozetpoda caurumu! Dižā Latvānija dzemdē tiešām varenus latvāņus!
Zone nicht frei von pisans
13.07.2015. 16:16Pisāns šodien ir nevaldāms. Latvānijā laikam pilnmēness?
Zone тшсре frei von pisans
13.07.2015. 14:52Visiem, visiem! Uzmanību! Portālā ārdās pisāns! Ieteikums visiem - NOGAIDĪT!.. tas pisānam kā miegazāles!
Oļģerts
13.07.2015. 08:50»
ASV prezidents DžFK
DŽONA KENEDIJA RUNA, KAS MAKSĀJA VIŅAM DZĪVĪBU...
Šito latvāņu idiotu ar "palagu" vajadzētu sūtīt turpat kur pisānu...
ASV prezidents DžFK
12.07.2015. 22:12DŽONA KENEDIJA RUNA, KAS MAKSĀJA VIŅAM DZĪVĪBU
(norunāta avīžu izdevējiem 1961. gada 27. aprīlī)
Fragments
Dāmas un kungi, slepenība ir derdzīga paradība brīvā un atvērtā sabiedrībā. Mums kā tautai piemīt dabiska un vēsturiska antipātija pret slepenām biedrībām un apvienībām. Pārspīlētas noslēpumainības negatīvā ietekme pārspēj briesmas, ar kurām tā tiek attaisnota. Nav nekādas jēgas komunicēt ar nebrīvu sabiedrību, imitējot tās ierobežojumus. Mūsu nācijas izdzīvošanai nav nekādas vērtības, ja neturpinās arī mūsu brīvības tradīcijas. Pastāv ļoti nopietni draudi, ka drošības iegansts tiks izmantots citiem mērķiem, proti, lai izplatītu cenzūru un slepenību. Es netaisos to paciest, ciktāl tas pakļaujas manai kontrolei, un neviens manas administrācijas ierēdnis, vienalga kādas kārtas, civilas vai militāras, nedrīkst interpretēt šos manis izteiktos vārdus šeit un šovakar kā attaisnojumu, lai cenzētu vai neuzkrītoši apspiestu ziņas, noklusētu mūsu kļūdas vai neatklātu presei un sabiedrībai faktus, kurus tie uzzinās.
Mums ir darīšana ar monolītu un neģēlīgu vispasaules sazvērestību, kura izplata savu ietekmi ar slēptiem līdzekļiem: ar infiltrāciju invāzijas vietā, ar apvērsumiem vēlēšanu vietā, ar iebaidīšanu pašnoteikšanās vietā, ar partizāniem armijas vietā. Tā ir sistēma, kas ar milzīgiem cilvēku un materiāliem resursiem uzbūvējusi kompleksu un efektīvu mašinēriju, kas savieno militārās, diplomātiskās, slependienestu, ekonomiskās, zinātniskās un politiskās operācijas. Viņu plāni netiek atklāti, viņu neveiksmes tiek slēptas, citādi domājošie netiek uzklausīti, bet apklusināti, iztērētie līdzekļi netiek apšaubīti, baumas netiek nodrukātas, noslēpumi netiek atklāti.
Nevienam prezidentam nebūtu jābaidās no savas valdības programmas izmeklēšanas, jo precīzas zināšanas sniedz gan atbalstu, gan opozīciju, un abi ir nepieciešami. Es nelūdzu jūsu avīzes atbalstīt manu valdību, bet es lūdzu jūsu palīdzību ārkārtīgi svarīgā uzdevumā: informēt un brīdināt amerikāņu tautu, tādēļ ka pilnībā uzticos (aplausi) mūsu pilsoņu reakcijai un apņēmībai, ja viņi iegūs neierobežotu informāciju par visu. Es negribu apslāpēt pretrunas jūsu lasītāju vidū, es tās pat apsveicu. Mana valdība atklāti atzīs arī savas kļūdas, jo, kā reiz kāds gudrs cilvēks ir teicis, maldi kļūst par kļūdām tikai tad, ja tos izvairās labot.
Mēs uzņemamies pilnu atbildību par savām kļūdām un gaidām no jums atgādinājumu, ja to nedarīsim. Bez debatēm un kritikas neviena valdība, neviena valsts nevar būt veiksmīga un neviena republika nevar izdzīvot. Tādēļ Atēnu likumdevējs Solons senajā Grieķijā izdeva rīkojumu par noziegumu uzskatīt viedokļu dažādības neatbalstīšanu, un tādēļ mūsu prese tiek īpaši aizsargāta ar pirmo pielikumu Konstitūcijai (pēc 2001. gada 11. septembra ar Buša akceptēto likumu par valsts pilnvarām (Patriot Act) faktiski atcelts).
Preses brīvība Amerikā ar speciālu Konstitūcijas papildinājumu tiek aizsargāta, nevis lai izklaidētu lasītājus un iegūtu viņu simpātijas, nevis lai veicinātu banalitāti un sentimentu, nevis lai dotu publikai to, ko tā vēlas, bet lai informētu cilvēkus par draudiem un iespējām, lai viņus sapurinātu un liktu domāt, lai konstatētu mūsu krīzes un parādītu iespējas, dažreiz pat vadot, formējot, veidojot un izaicinot sabiedrisko domu. Tas paredz vairāk ziņu un analīzes par starptautiskiem notikumiem, jo šodien tie vairs neatrodas kur tālu prom, bet ir pavisam tuvu pie mūsu mājas durvīm.
Tas paredz vairāk uzmanības un izpratnes par ziņām, perspektīvas reportāžas un valdības pienākumu visos līmeņos sniegt jums necenzētu informāciju, izņemot šauru valsts drošības sfēru. Savukārt drukas mediju atbildība ir rādīt cilvēku darbus, turēt tīru savu sirdsapziņu, būt tādu ziņu vēstnešiem, kas dotu spēku un palīdzību, lai cilvēks mūsu valstī varētu kļūt tas, kā dēļ viņš ir piedzimis: brīvs un neatkarīgs…”
Kauns par savu līdzdalību
12.07.2015. 21:07»
A.K.
Tauta negribēs atdot ko nav ņēmusi?! Kāpēc nākotnes formā? Es jau tagad neesmu ar mieru, ja mani sauc par parādnieku, neskatoties uz to, ka neko neesmu ņēmis. Sarēķināt nodokļos vai sodos jau var nezin ko, bet par parādu gan šādus aprēķinus saukt es nepiekrītu. Parāds ir tad, ja tu no kāda kaut ko esi...
nezinu kāpēc patiesībā cilvēki te vispār ko raksta. Nav viegli atrodami vārdi ar ko raksturot to parazītu īpašības, kas pēdējos 25 gadus ir uzurpējuši varu. Te neder parastie apzīmējumi, jo pat nosaucot kādu bomzi pie miskastes tādos vārdos viņš pamatoti apvainosies (ne tikai klauni). Šeit pašieceltie personāži ir pilnīgi imūni pret tautas viedokli un pret jebkuru kritiku, jo nav kas viņus apdraudētu. Tagad publiski ir maz sastopama parastā varas apsmiešana. Komentāros un rakstos ir jūtama sāpīgi izjusta netaisnības nasta, kas gulstas uz mums visiem, jo visi esam iesaistīti viņu izdarītajā noziegumā. Neviens no mums nav brīvs no atbildības, jo katrs ar kādu savu darbību esam šo režīmu atbalstījuši. Viss jau ir skaidrs - neviens parazīts pats nekad labprāt nepieļaus savas varas zaudēšanu. Tas nekas, mēs to zinām un tāpēc tas vairs nav bīstami. Tad darām tā, lai mums nekad vairs nav no kauna jāslēpjas par savu muļķību un vairs nepieļaujam sevis un līdzcilvēku pakļaušanos šai alkatīgi bezatbildīgajai šlurai.
A.K.
12.07.2015. 20:20»
Taisnība
protams ir taisnība. Jāmeklē tos kuriem negribas pazaudēt iedoto naudu. Vai vismaz tos kuri cietīs par slikti pieskatītu kredītu izdošanu parazītiem. Kamēr kredītņēmēja valsts tiek asociēta ar tautas varu tikmēr viss skaitīsies legāli, bet ja radušās šaubas par parazītu saistību ar legālo varu ? Tad...
Tauta negribēs atdot ko nav ņēmusi?! Kāpēc nākotnes formā? Es jau tagad neesmu ar mieru, ja mani sauc par parādnieku, neskatoties uz to, ka neko neesmu ņēmis. Sarēķināt nodokļos vai sodos jau var nezin ko, bet par parādu gan šādus aprēķinus saukt es nepiekrītu. Parāds ir tad, ja tu no kāda kaut ko esi ņēmis - naudu, darbu, pakalpojumu, īpašumu vai kādu citu lietu. Tad ir jāatdod vai jāvienojas ar to, kuram esi parādā. Bet, ja neesi ņēmis, tad arī nekas jāatdod nav. Es kaut kā neatceros, ka būtu kādu pilnvarojis savā vārdā aizņemties.
mērķis ir līdzekļi atradīsies
12.07.2015. 17:11»
Paija -Auditoram
"Toties auditoriem ir interese viekkārši auditēt (par algu...
Ja mērķis ir patiess - noskaidrot un pārliecināties par godīgu varas rīcību ar naudu, tad auditu finansēs vara pati. Tad vajag tikai auditorus nomainīt uz tiem kas zin kur meklēt.
Paija -Auditoram
12.07.2015. 17:06"Toties auditoriem ir interese viekkārši auditēt (par algu). "
Labi, pasakiet, kas (nevalstiska organizācija, sabiedriska organizācija u.tml. ) sametīs naudu auditora algai ? Vai esošajās sabiedriskajās organizācijās, nevalstiskajās organizācijās vispār ir kāds, kurš nepiekristu esošās situācijas netaisnībai? Cik zinu, nav tādu personāliju diemžēl.
Auditors
12.07.2015. 16:33»
Paija
Starptautiskai sabiedrībai latviešu reālā ikdienas dzīve neinteresē...
Toties auditoriem ir interese viekkārši auditēt (par algu). Ja auditu pasūtīs parazīti paši, tad audita rezultāts būs parazītisks, bet ja tie, kas grib savu naudu saglabāt tad viņiem vajag palīdzēt. Tie nebūs politiskās figūras. Vajag vērsties pie tiem, kam vajag atgūt naudu, jo politiķiem tas neinteresē. Tikai krimināli tiesiskais aspekts var ieinteresēt uz auditu. Ja pārbaudes procesa gaitā būs kādas aizdomas uz konkrētiem pilsoņiem-parazītiem, tad viņi pirmie kliegs "ķeriet zagli". Galvenais neļaut noslepenot, bet visu publiski darīt. Nav principā iespējama situācija, ka neatradīs noziegumu.
Kam pieder valsts?
12.07.2015. 16:30Jājautā , kam pieder valsts, ja šodien portālā diena.lv izlikts paziņojums, ka var ziedot Latvijai naidīgai personai Lindermanim.
Lūk, ko raksta kāds komentētājs Indriķis, citāts no dienas portāla:
"Indriķis
Nē nu šitā taču ir viena unikāla valsts kurā dzīvojam.Premjere melo savai tautai acīs skatīdamās.Bēgļu bērni saņems 76 eiro mēnesī,bet mūsu paši Latviešu 11 eiro. Latviešiem jābrauc prom un jāmeklē darbs citur,bet te bēgļiem iedos visu dzīvojamo platību, nodrošinās ar darbu un vel dakteri piešķirs. Plus vēl kaut kāds Lindermans vēl brīvi atver kontu kur viņam var ziedot,lai atpirktos no Lv tiesas."
Paija
12.07.2015. 16:19Starptautiskai sabiedrībai latviešu reālā ikdienas dzīve neinteresē.
(Viens no tagadējiem starptautiskās sabiedrības locekļiem (un tādu ir daudz no latviešu vides) V.Dombrovskis nekad nesapratīs latviešus: kā "nelielai sabiedrības daļai" (viņa - V.D. interpretācijā) var nepatikt Dombrovska "veiksmes stāsts".)
Taisnība
12.07.2015. 16:14»
Vo
Nu neeksistē tāda "starptautiskā sabiedrība"! Tas ir tikai politologu izdomāts jēdziens. Ir atsevišķas tautas, ir atsevišķas valstis un šo valstu pilsoņu kopumi. Tādas sabiedrības, kas sniedzas pāri tautībām un valstu robežām vienkārši nav, protams, ja par tādiem neuzskata transnacionālā kapitāla pārstāvjus...
protams ir taisnība. Jāmeklē tos kuriem negribas pazaudēt iedoto naudu. Vai vismaz tos kuri cietīs par slikti pieskatītu kredītu izdošanu parazītiem. Kamēr kredītņēmēja valsts tiek asociēta ar tautas varu tikmēr viss skaitīsies legāli, bet ja radušās šaubas par parazītu saistību ar legālo varu ? Tad taču var izrādīties, ka tauta negribēs atdot ko nav ņēmusi. Vai ne tā ? Tam vajadzētu satraukt arī transnacionālā kapitāla pārstāvjus.
nelatvānis
12.07.2015. 16:08»
Vo
Nu neeksistē tāda "starptautiskā sabiedrība"! Tas ir tikai politologu izdomāts jēdziens. Ir atsevišķas tautas, ir atsevišķas valstis un šo valstu pilsoņu kopumi. Tādas sabiedrības, kas sniedzas pāri tautībām un valstu robežām vienkārši nav, protams, ja par tādiem neuzskata transnacionālā kapitāla pārstāvjus...
Pilnīgi piekritu, ka jāpaļaujas tikai uz sevi! Bet, vispārinājums "starptautiskā sabiedrība" varētu eksistēt, ja ar to domā starptautiskos naudas aizdevējus, kuri finansē parazītus, kas aizņemas visu vārdā un pēc tam.... "sabūvē kājiņas"
Vo
12.07.2015. 16:06»
neorganizēts spēks
spēks, ja tas ir spēks, tad nav nozīmes organizēts vai neorganizēts. Citādi ir ar varu, jo ja tā nav organizēta, tad tai nepiemīt spēks. Ar automātiem šodien te nesargā, bet gribētu, tāpēc vardarbība visos gadījumos ir sistēmas palīgs. Nekad pasaulē vēl nav bijuši pašreizējie priekšnoteikumi un apstākļi...
"Kam spēks, tam vara."
"Kam vara, tam spēks".
Vo
12.07.2015. 15:59»
Vajadzīga palīdzība no soc tīkliem
Neviens par to līdz šim nav vispār domājis nopietni. Netic reālai iespējai, bet tā ir vienīgā legālā iespēja pilnībā atbrīvoties no viena parazītu grupējuma, kas tikai slepenībā var rīkoties. Galvenais ir ļoti pareizi noformulēt mērķi, kas uzrunātu starptautisko sabiedrību un dotu tai visparcilvēcīgu...
Nu neeksistē tāda "starptautiskā sabiedrība"! Tas ir tikai politologu izdomāts jēdziens. Ir atsevišķas tautas, ir atsevišķas valstis un šo valstu pilsoņu kopumi. Tādas sabiedrības, kas sniedzas pāri tautībām un valstu robežām vienkārši nav, protams, ja par tādiem neuzskata transnacionālā kapitāla pārstāvjus, vai reliģijām piederīgos. Ne uz vieniem, ne otriem nav ko cerēt.
Diskusijās izmantojot vispārinājumus ir liels risks atrauties no realitātes.
neorganizēts spēks
12.07.2015. 15:56»
Vo
Tur jau tā fiška, ka sistēmai ir pie vienas vietas tā mūsu nevardarbīgā pretošanās un spēja izprast lietas kopsakarībās. Mēs varam būt zinātņu doktori izprašanas jomā, sistēmai priekš visiem ir sagatavoti iemaukti. Tas ir tāpat kā savā laikā GULAGā - starp zekiem bija gan zinātnieki, gan inženieri, ...
spēks, ja tas ir spēks, tad nav nozīmes organizēts vai neorganizēts. Citādi ir ar varu, jo ja tā nav organizēta, tad tai nepiemīt spēks. Ar automātiem šodien te nesargā, bet gribētu, tāpēc vardarbība visos gadījumos ir sistēmas palīgs. Nekad pasaulē vēl nav bijuši pašreizējie priekšnoteikumi un apstākļi, lai neorganizēts spēks uzvarētu parazītus. Šodien tas nav vairs atkarīgs ko domā parazīti, bet ko domā spēks
Dažas latvijas organizācijas arī var
12.07.2015. 15:50»
Vajadzīga palīdzība no soc tīkliem
Neviens par to līdz šim nav vispār domājis nopietni. Netic reālai iespējai, bet tā ir vienīgā legālā iespēja pilnībā atbrīvoties no viena parazītu grupējuma, kas tikai slepenībā var rīkoties. Galvenais ir ļoti pareizi noformulēt mērķi, kas uzrunātu starptautisko sabiedrību un dotu tai visparcilvēcīgu...
To visu jādara publiski un ļoti skaidriem tekstiem, kas nerada divdomību. Tad tas iedarbosies. Jo stiprāka būs parazītu uzmanība, jo labāk ideja realizēsies. Jāsāk vakar.
Vo
12.07.2015. 15:49Tur jau tā fiška, ka sistēmai ir pie vienas vietas tā mūsu nevardarbīgā pretošanās un spēja izprast lietas kopsakarībās. Mēs varam būt zinātņu doktori izprašanas jomā, sistēmai priekš visiem ir sagatavoti iemaukti. Tas ir tāpat kā savā laikā GULAGā - starp zekiem bija gan zinātnieki, gan inženieri, gan laukstrādnieki - visus viņus pārvaldīja čekists ar automātu. Un šim čekistam bija gaužām vienalga, kas kuram no zekiem ir smadzenēs, vai kā kurš zeks "strādā ar sevi", lai sasniegtu kaut kādu apgaismību. Tikai organizēts spēks spēj cīnīties ar organizētu spēku!
Vajadzīga palīdzība no soc tīkliem
12.07.2015. 15:43»
Paija - 16:21
Un kur var parakstīties jeb jāgaida laimīgs gadījums (kad parakstu vākšana notiks parkos, pie veikaliem utt...
Neviens par to līdz šim nav vispār domājis nopietni. Netic reālai iespējai, bet tā ir vienīgā legālā iespēja pilnībā atbrīvoties no viena parazītu grupējuma, kas tikai slepenībā var rīkoties. Galvenais ir ļoti pareizi noformulēt mērķi, kas uzrunātu starptautisko sabiedrību un dotu tai visparcilvēcīgu nolūku palīdzēt zemei un tautai kurai nav pašai spēju kontrolēt savu ievēlēto varu
Paija - 16:21
12.07.2015. 15:34Un kur var parakstīties jeb jāgaida laimīgs gadījums (kad parakstu vākšana notiks parkos, pie veikaliem utt.)?
Un tas ir ļoti, ļoti ilgs process, pat tad , ja Latvija saņemtu atbildi, tad tikmēr jauni emigrācijas viļņi jau būs notikuši :-(
Vai kaut ko ātrāku nav iespējams izdomāt... ?
Un kādēļ par šādu patriotisku soli neko nestāsta nacionāļi- merkura radio?
Kolektīvā sūdzība
12.07.2015. 15:21»
Paija -15:44
Kurš būs tas, kurš pieaicinās auditorus
jāsavāc 10 000 paraksti, bez notāra un uz EK, ANO, utt
idealistam
12.07.2015. 15:07»
A.K.
Ērces, utis un citi parazīti nevar pastāvēt bez barības bāzes, t.i.,valsts bez cilvēkiem nevar eksistēt, savukārt, cilvēki bez valsts gan var. Bet, lai savu dzīvi padarītu vieglāku un drošāku, cilvēki organizēja valsti. Valsts funkcija ir atvieglot cilvēkiem dzīvi, gādājot par iekšējo un ārējo drošību...
Absoluti pareizi!
ūdens parazīta dzirnavām
12.07.2015. 14:44»
A.K.
Jā, šo filmu "Leviatāns" ir vērts noskatīties. Brīnos, ka tādas vēl rāda ne tikai "Al Jazeer", bet arī vietējie kanāli...
parazītiem šodien ir skaidrs, ka te beidzot maki jau tukši. Tagad vienīgais ir aizņemties ārpasaulē, lai tukši maki būtu arī visiem vēl nedzimušajiem mūsu bērniem. Tas ir pierādāms noziegums, jo visa naudas plūsma tiek fiksēta un nebūs iespējams attaisnot zaudēto tieši parazītu kabatās. Tas šobrīd ir galvenais motīvs varas koncentrācijai un pielaižu tirgus spēlē. Tieši tagad nebūtu slikti pieaicināt kādu starptautisku auditu visai parādu struktūrai kopā ar žurnalistiem un pasaules cilvēktiesību organizāciju piedalīšanos, nepieļaujot noslepenošanu.
A.K.
12.07.2015. 14:26»
Leviafāns
Noskaties filmu Andreja Zvjagniceva filmu "Leviafāns", kura patiesībā nemaz nav par Krieviju, bet vienkārši par tautas pieļauto lietu kārtību...
Jā, šo filmu "Leviatāns" ir vērts noskatīties. Brīnos, ka tādas vēl rāda ne tikai "Al Jazeer", bet arī vietējie kanāli.
Attiecībā uz paklausību un nepaklausību uzskatu, ka pretošanās ir jābūt nevardarbīgai, tikai tad to nevar diskreditēt un vardarbīgi apspiest un tā sasniedz savu mērķi.Bet neaizmirstiet arī vēl vienu lietu - parazītam neinteresē jūsu viedoklis, kamēr tas nav realizējies rīcībā vai nepadara plānāku viņa tauku kārtu. Ne velti ir ieviesta naudas sistēma un ne velti cilvēki ir tai piesaistīti. Tā ir lielisks kontroles un pārvaldes mehānisms, ar kura palīdzību var ietekmēt praktiski jebkura cilvēka dzīvi.Paradokss ir tas, ka, jo ekonomiski aktīvāki esam un labāk gribam dzīvot, jo vairāk lejam ūdeni uz parazīta dzirnavām, un viņš uzblīst un kļūst arvien nekaunīgāks.Bet, ja nelejam ūdeni uz šīm dzirnavām, sistēma izmet mūs aiz borta.
nav pareizi
12.07.2015. 11:58»
Žulis
Rodas neliels apmierinājums, ka beidzot ir cilvēki, kas sāk saprast to, ko es cenšos publiskajā telpā runāt jau vairāk kā desmit gadus. Šis vēlēšanu farss, ko rīko valdošais, pārkrāsotais padomju režīms ir jāpārtrauc apmeklēt! Ir jāpārtrauc izrakstīt demokrātijas mandātu šim režīmam! Ir jāveido VIENOTA...
Nekas organizēts nav jāveido, jo jebko organizētu var korumpēt, ietekmēt, iznīcināt un izsmiet. Cilvēkiem, kam piemīt spēja pacelties virs acīm redzamā un sākt lietas izprast kopsakarā vērojot neitrāli ir vienkārši jāsāk vienam otru atpazīt, turpinot rīkoties tikai pēc savas izvēles un atbildības. Tikai tas ir vienīgais nākotnes sabiedrības variants, bez pasaules vadības komandas diktāta.
Žulis
12.07.2015. 11:52»
A.K.
Pilnīgi piekrītu viedoklim, ka vēlēšanu teātra ignorēšana ir ieguldījums pozitīvu pārmaiņu virzienā. Tad mūžīgi pie varas esošie nevarēs atsaukties uz "tautas gribu" un "ievēlēšanu demokrātiskā ceļā". Tad vajadzēs uzurpēt varu, bet ar uzurpatoriem cita runa... Tāpēc arī ir baidīšana ar krieviem un visu...
Rodas neliels apmierinājums, ka beidzot ir cilvēki, kas sāk saprast to, ko es cenšos publiskajā telpā runāt jau vairāk kā desmit gadus. Šis vēlēšanu farss, ko rīko valdošais, pārkrāsotais padomju režīms ir jāpārtrauc apmeklēt! Ir jāpārtrauc izrakstīt demokrātijas mandātu šim režīmam! Ir jāveido VIENOTA ārpussistēmas opozīcija! Tas ir VIENĪGAIS ceļš uz pozitīvām pārmaiņām.
Leviafāns
12.07.2015. 11:49»
nelatvānis
Tu droši vien spried savās korumpēta, zaglīga latvāņa kategorijās. Es, par laimi, dzīvoju vietā, kur latvāņiem tik tuvā korupcijas un zagšanas sērga nav "iedzīvojusies". Un ne jau no represiju bailēm, bet principa pēc, tāpēc ka tā ir PAREIZI
Noskaties filmu Andreja Zvjagniceva filmu "Leviafāns", kura patiesībā nemaz nav par Krieviju, bet vienkārši par tautas pieļauto lietu kārtību
АНДРЕЙ ЗВЯГИНЦЕВ: «ГОСУДАРСТВО В ОТЛИЧИЕ ОТ БАНД РАЗБОЙНИКОВ ЗИЖДЕТСЯ НА ПРАВОСУДИИ. НО ЕСЛИ ПРАВОСУДИЕ ПОПИРАЕТСЯ, ТОГДА ГОСУДАРСТВО — ЭТО ПРОСТО БОЛЬШАЯ ШАЙКА БАНДИТОВ»
Oļģerts
12.07.2015. 11:48»
A.K.
Pilnīgi piekrītu viedoklim, ka vēlēšanu teātra ignorēšana ir ieguldījums pozitīvu pārmaiņu virzienā. Tad mūžīgi pie varas esošie nevarēs atsaukties uz "tautas gribu" un "ievēlēšanu demokrātiskā ceļā". Tad vajadzēs uzurpēt varu, bet ar uzurpatoriem cita runa... Tāpēc arī ir baidīšana ar krieviem un visu...
"..kas, faktiski, bieži vien....." tekstā ir lieks
A.K.
12.07.2015. 11:41»
jau siltāk
re nu. re ka no kukuļu trūkuma sāk smadzenes strādāt
Pilnīgi piekrītu viedoklim, ka vēlēšanu teātra ignorēšana ir ieguldījums pozitīvu pārmaiņu virzienā. Tad mūžīgi pie varas esošie nevarēs atsaukties uz "tautas gribu" un "ievēlēšanu demokrātiskā ceļā". Tad vajadzēs uzurpēt varu, bet ar uzurpatoriem cita runa... Tāpēc arī ir baidīšana ar krieviem un visu citu, apvainošana stulbumā un pasivitātē utt. Galvenais, lai tu nobalsotu un vēlēšanas varētu uzskatīt par leģitīmām. Vienalga par ko nobalsotu,jo tas tiešām ir vienalga. Tā naivie vēlētāji palīdz palikt pie varas tiem, kas, faktiski, bieži vien lemj pret viņu interesēm. Ja vēlēšanas varētu ko mainīt, tās sen būtu aizliegtas.
nelatvānis
12.07.2015. 11:37»
jau siltāk
re nu. re ka no kukuļu trūkuma sāk smadzenes strādāt
Tu droši vien spried savās korumpēta, zaglīga latvāņa kategorijās. Es, par laimi, dzīvoju vietā, kur latvāņiem tik tuvā korupcijas un zagšanas sērga nav "iedzīvojusies". Un ne jau no represiju bailēm, bet principa pēc, tāpēc ka tā ir PAREIZI!
A.K.
12.07.2015. 11:27»
idealistam
Starp citu, tauta ikdienas darbos nemaz nav saistita ar sistemas cilvekiem. Tapec aicinajums ar sistemu nesadarboties ir vienkarsi smiekligs. Latvijaa ir 2 nesaistitas orbitas, kas griezas atseviski. Nabadzigaa tauta un treknaa sistema. Treknas sistemas cilveki visi ir vienadi korumpeti un tur nekas...
Ērces, utis un citi parazīti nevar pastāvēt bez barības bāzes, t.i.,valsts bez cilvēkiem nevar eksistēt, savukārt, cilvēki bez valsts gan var. Bet, lai savu dzīvi padarītu vieglāku un drošāku, cilvēki organizēja valsti. Valsts funkcija ir atvieglot cilvēkiem dzīvi, gādājot par iekšējo un ārējo drošību, risinot sociālos jautājumas utt. Kurā brīdī valsts sāka dzīvot savu dzīvi, parazitējot uz tās pilsoņu rēķina un aizsargājot sevi no tās pilsoņiem uz viņu pašu rēķina, ir interesants jautājums, kuru būtu vērts papētīt tuvāk. Citiem vārdiem - valsts var kalpot cilvēkiem, bet var kļūt arī par bīstamu parazītu, kurš var izsūkt visas asinis, novārdzināt un pat nogalināt. Jāatzīmē, ka šāda situācija ir bīstama arī parazītam, jo, ja nebūs vairs upura, nebūs vairs ko sūkt. Ja no emigrējušiem pilsoņiem negūtos ienākumus valsts pārliks uz atlikušo pilsoņu pleciem, ēzelis var nobeigties. Vai riktīgi iespert...
jau siltāk
12.07.2015. 11:22»
nelatvānis
No pirmā acu uzmetiena, liekas ka vēlēšanu ignorēšana ir nenozīmīgs, varai vienaldzigs akts. Taču, redzot un dzirdot kā pirms vēlēšanām latvāņu vadoņi pa visiem medijiem lūdzās lai "aunu bars" iet vēlēt, un nav svarīgi par ko, sāc domāt, kāpēc! Latvāņu vadoņi saprot, ka jo mazāks vēlētāju skaits, jo...
re nu. re ka no kukuļu trūkuma sāk smadzenes strādāt.
nelatvānis
12.07.2015. 11:20»
skatītājs
Jebkura slikta izrāde ar laiku zaudē skatītājus. Arī tā ir nesadarbošanās. Vienkārši vispār neapmeklēt slitu teātri
No pirmā acu uzmetiena, liekas ka vēlēšanu ignorēšana ir nenozīmīgs, varai vienaldzigs akts. Taču, redzot un dzirdot kā pirms vēlēšanām latvāņu vadoņi pa visiem medijiem lūdzās lai "aunu bars" iet vēlēt, un nav svarīgi par ko, sāc domāt, kāpēc! Latvāņu vadoņi saprot, ka jo mazāks vēlētāju skaits, jo lielāks atbalsts varbūtējai radikālai ārpussistēmas opozīcijai, kura to var iztulkot kā aicinājumu rīkoties.
skatītājs
12.07.2015. 10:57»
idealistam
Veelesanas jau sen ir prieks tautas iestudets teatris, lai tur augsaa nekas nemainitos. Taa ir tautas varas imitacija reizi 4 gados. Ne par velti Cimdaram vara pieskira ordeni. Ne par velti bez naudas, tikai ar savu godapratu, nemaz partiju nodibinat nevar. Varas teatris - velesanas
Jebkura slikta izrāde ar laiku zaudē skatītājus. Arī tā ir nesadarbošanās. Vienkārši vispār neapmeklēt slitu teātri
idealistam
12.07.2015. 10:51»
vēlētājs
Tad kas to ievēl ? Tauta vai sistēma pati sevi ievēl ? Tur orbītas nesaskaras
Veelesanas jau sen ir prieks tautas iestudets teatris, lai tur augsaa nekas nemainitos. Taa ir tautas varas imitacija reizi 4 gados. Ne par velti Cimdaram vara pieskira ordeni. Ne par velti bez naudas, tikai ar savu godapratu, nemaz partiju nodibinat nevar. Varas teatris - velesanas.
vēlētājs
12.07.2015. 10:35»
idealistam
Starp citu, tauta ikdienas darbos nemaz nav saistita ar sistemas cilvekiem. Tapec aicinajums ar sistemu nesadarboties ir vienkarsi smiekligs. Latvijaa ir 2 nesaistitas orbitas, kas griezas atseviski. Nabadzigaa tauta un treknaa sistema. Treknas sistemas cilveki visi ir vienadi korumpeti un tur nekas...
Tad kas to ievēl ? Tauta vai sistēma pati sevi ievēl ? Tur orbītas nesaskaras ?
realistam
12.07.2015. 10:33»
idealistam
tas, protams, butu ideali. Bet kad cilveki novesti lidz izdzivosanas robezai, tad jebkura iespeja nedaudz nopelnit parversas par eksistencei svarigu prieksnosacijumu. Sadaa sabiedribaa idealismam vienkarsi nav vietas
Absolūta patiesība. "Šādā sabiedrībā ideālimam vienkārši nav vietas" Par šo arī ir stāsts. Sabiedrību jāveido pēc garīgi apzinātu cilvēku brīvas izvēleis. Esošā ego-personību sistēma: vara-izglītības sistēma-publiskie mediji-reliģijas darboņi-tauta nav īsta sabiedrība. Tas ir labi maskēts viltus teātris. Neviens nav īsts un atbildīgs. Visi izliekas izmantojot un kopējot svešas uzspiestas domas un dzīves principus. Katram cilvēkam ir iekšēji iebūvēta visa gudrība, lai rīkotos pareizi, tas tikai jātklāj un jāpielieto. Tā tas ir. P.S. lai izdzīvotu nemaz tik daudz nevajag
idealistam
12.07.2015. 10:27»
pietiks būt muļķiem
Nesaprotu kas notiek šajā diskusijā ? Vai tiešām te ir provokatori, kas vēlas stulbu nemierīgumu. Varai vienmēr noderēs tautas " nemierīgums", jo atkal varēs kaut ko aizliegt (piemērs - provokatīva referenduma organizēšana, lai paceltu slieksni uz 155 000 parakstītāju). Tikai latviešu muļķiba un stulbums...
Starp citu, tauta ikdienas darbos nemaz nav saistita ar sistemas cilvekiem. Tapec aicinajums ar sistemu nesadarboties ir vienkarsi smiekligs. Latvijaa ir 2 nesaistitas orbitas, kas griezas atseviski. Nabadzigaa tauta un treknaa sistema. Treknas sistemas cilveki visi ir vienadi korumpeti un tur nekas nemainisies ar labu. Bet tautas orbitai tiek tikai jau gatavi augli uzlasisanai, bez nekadas sadarbosanas darbibas.
idealistam
12.07.2015. 10:20»
pietiks būt muļķiem
Nesaprotu kas notiek šajā diskusijā ? Vai tiešām te ir provokatori, kas vēlas stulbu nemierīgumu. Varai vienmēr noderēs tautas " nemierīgums", jo atkal varēs kaut ko aizliegt (piemērs - provokatīva referenduma organizēšana, lai paceltu slieksni uz 155 000 parakstītāju). Tikai latviešu muļķiba un stulbums...
tas, protams, butu ideali. Bet kad cilveki novesti lidz izdzivosanas robezai, tad jebkura iespeja nedaudz nopelnit parversas par eksistencei svarigu prieksnosacijumu. Sadaa sabiedribaa idealismam vienkarsi nav vietas.
atbilde ir tur ārā
12.07.2015. 09:48»
Vo
Ļoti interesanti būtu dzirdēt no Jums, ko jūs domājat sakot ka "nesadarboties ar esošo verdzības iekārtu" un "sistēmai jāļauj sevi pašai iznīcināt...
Nevar uzvarēt sistēmu atrodoties komforta zonā, jo tur jau atrodas sistēma pati. Protams, ka nav arī loģiski uzskatīt, ka nodokļi nonāk tikai neliešiem. Nesadarboties var arī stingri pieprasot savas tiesības, un netikai tās, kas rakstītas cilvēku rakstītā likumā, bet arī tās kas tiek dotas no Dieva jau dzimšanas brīdi - tiesības uz brīvu izvēli (ietverot tiesības būt garīgi izglītotam un atbildīgam). Nav cita ceļa kā apzināties katram savu spēku un to ikdienā pielietot. (vairumam tas ir nepiemēroti, jo tas nozīme atteikties sistēmas pseidoaizsardzības un atbildības uzņemšanos)
Vo
12.07.2015. 09:33»
pietiks būt muļķiem
Nesaprotu kas notiek šajā diskusijā ? Vai tiešām te ir provokatori, kas vēlas stulbu nemierīgumu. Varai vienmēr noderēs tautas " nemierīgums", jo atkal varēs kaut ko aizliegt (piemērs - provokatīva referenduma organizēšana, lai paceltu slieksni uz 155 000 parakstītāju). Tikai latviešu muļķiba un stulbums...
Ļoti interesanti būtu dzirdēt no Jums, ko jūs domājat sakot ka "nesadarboties ar esošo verdzības iekārtu" un "sistēmai jāļauj sevi pašai iznīcināt".
Kā tas Jūsuprāt tā realitātē izskatītos?
Piemēram, nemaksājot nodokļus, jūs riskējat tikt "likumīgi" izmests no mājas vai dzīvokļa, jums tiks atņemtas iespējas pārvietoties ar savu auto. PVN nodokli Jūs vienkārši nevarat nemaksāt. Tāpat Jūs nevarat nemaksāt uzskrūvētās cenas par medicīniskajiem pakalpojumiem u.c. līdzīgām lietām.
Bet visa cita nesadarbošanās no Jūsu puses, sistēmai ir galīgi vienaldzīga. Tai skaitā arī Jūsu aizbraukšana uz ārzemēm.