Valsts bandītisms. 4.eseja: latviešu favorītisms un elites stutēšana
Arturs Priedītis25.09.2015.
Komentāri (48)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Mamma
28.09.2015. 08:41»
ha ha ha
Kautkas haotisks. Pēc autora domām godīgiem, apzinīgiem, talantīgiem cilvēkiem nab nekādu izredžu un arī tautai nav. Muļķības
Tu esi latviešu muļķis un tev ir labi. Noteikti vari arī zagt, kā to dara visi. Tāpēc tev ir labi, dārgais mans neizdevies dēls latvieti!
ha ha ha
28.09.2015. 06:19Kautkas haotisks. Pēc autora domām godīgiem, apzinīgiem, talantīgiem cilvēkiem nab nekādu izredžu un arī tautai nav. Muļķības.
Artūrs Malta VLT valdes loceklis.
27.09.2015. 21:39»
U.U.
Naivais! Lūdzies līdz sapūsi kā latvietis! Ar sūdainu mietu ir jāstrādā, lai kaut ko normālu panāktu no latvieša! Tā, lūk, latvieti
To, ko sludina U.U. ir vajadzīgs valdošai kliķei, tas ir boļševikiem.
Visi nemieri, nepārvarami apstākļi , starptautiskajos līgumos ir Fors-mažors, kas pasargā līguma slēdzēju no atbildības.
Arī 13. janvāra notikumus organizēja valdošākliķe, jo Pareksenes glābšanai nepietika ar miljardu no sociālā budžeta, bet bija jāņem credits no Pasaules Bankas un SVF 7,5 miljoni eiro.
Līgumu parakstīja Godmans,Slakters, Krūmane, Rimšēvics. Līgums ir noslepenots un Saeimā nav apstiprināts!
Kā ir ar Sat=versmes 68.pant? U.Ū.
U.U.
27.09.2015. 20:03»
Artūrs Malta VLT valdes loceklis.
Egde...
Naivais! Lūdzies līdz sapūsi kā latvietis! Ar sūdainu mietu ir jāstrādā, lai kaut ko normālu panāktu no latvieša! Tā, lūk, latvieti!
Artūrs Malta VLT valdes loceklis.
27.09.2015. 19:33»
Edge
"Vaira Vīķe-Freiberga – Pasaules līderības alianses (bijušo valstu un valdību vadītāju apvienības) „Madrides klubs” prezidente ( no 2014.g.), Eiropas Savienības nākotnes (2020-2030) Pārdomu grupas viceprezidente, Latvijas Valsts prezidente (1999-2007) – pirmā sieviete-valsts vadītāja Austrumeiropā, ...
Egde!
Mēs ceram, ka tiksim paši gala! Latvieši ir arāju tauta un es nekautrējos, ka esmu Latvietis.
Pārkārtošanas direktīvās bija paredzēts, ka nauda jāizņem noaprites. Tā naudu izveda vagoniem, Izlaupīja Banku Baltija, tagad Kŗājbanku un neviena vainīgā.
Rimševicam Latvijas Bankā sarūsēja zelta nonētas, kuras norakstīja, sakarā ar eiro ieviešanu.
Vai zelts rūse???
Vai cilvēki, kas nepilda savu doto zvērastu var palikt amatā?
Lūdzu ieklausies deputāta zvērastā:
"Es, uzņemoties Saeimas deputāta amata pienākumus, Latvijas tautas priekšā zvēru (svinīgi solu) būt uzticīgs Latvijai, stiprināt tās suverenitāti un latviešu valodu kā vienīgo valsts valodu, aizstāvēt Latviju kā neatkarīgu un demokrātisku valsti, savus pienākumus pildīt godprātīgi un pēc labākās apziņas. Es apņemos
ievērot Latvijas Satversmi un likumus."
Valdība vērienīgi 16.janvarī atmaksāt 1,2 miljardi eiro parāda atbilstoši aizņēmumu atmaksas grafikam. Cik vēl būs jāmaksā ?
Vai deputāti pildat Satversmes sekojošus pantus:
66. pantu par budžeta izpildi? Vai atmaksas Grafiku arī apstiprinājāt? 68. pants par Valdības noslēgto starpatutisko kredītu līgumiem? It sevišķi vajadzētu pievērst uzmanību līgumas par 7,5 milajrdi lielo kredītu, kuru parakstīja I.Godmans, A. Slakters, I.Krūmane, I. Rimšavics! Vai Saeima to apstiprināja?
Kā pildās likumu par „Latvijas Banku”, kas ir Saeimas kontrolē:
1)Kur Latvijas Banka izlietoja konfiscētas bankas „ Bankas Baltija” (BB) īpašumus?
2) Mēs bankas BB kreditori ļoti vēlamies atgūt naudu no BB īpašniekiem Latvijas Bankas un Finanšu ministrijas;
3) Kāpēc tika apmaksāti Stokholmas 2004. gada tiesas izdevumi?
4) Kas notika ar 100 latu zelta monētām pēc eiro ieviešanas?
Valdība ES iedalītos finanšu atbalsta fondus līdzekļus ieskaita valsts ieņēmumos atbilstoši MK Noteikumiem Nr 130 no 17. Janvāra 2015. gada un neplāno tos dot lauksaimniekiem, kā paredzēts ES regulās.
Pašreizejā Latvijas teritorijā vajadzēja būt 273 642 lauku sētām. Katra sēta ir kā ražošanas uzņēmumiem.To paredz AP pieņemtais 1993.gada 30. martā Lēmums un Likums par īpašumu atdošanu.
Esmu vairākkārt Lūdzis cienītās Deputātes un godātos Deputātus, izvērtēt savu attieksmi un darbību pret Latvijas valsti un saviem solijumiem vēlētājiem.
Liekas godīgāk būtu viņim pašiem atteikties no sava zvērasta un smagā Deputāta sloga, kā tas bija 1934.gadā. Vai mūs deputāti tagad ir uz to spējīgi?
Labs piemērs ir Grieķija, kas netaisās atmaksāt svešus un nelikumīgi ņemtus parādus, kaut gan ārejais prāds uz vienu iedzīvotāju ir trīs reizes mazāks nekā Latvijā!
Otrs piemērs ir Islande, kur valsts vīriem ir jāsēž cietumā, kāmēr atmaksā nozagto naudu, kas ņemta kredītos.
Vai ierēdņi un deputāti ir gatavi atmaksāt Valsts budžetam nelikumīgi ņemtos kredītus? Atmaksāt tos kredītus un procentus no savas kabatas? Zaudējumi ir jāatlīdzina katram, kas radušies viņa darbības vai bezdarbības rezultatā. Arī uz Deputātiem attiecās Civillikuma 1779. pants.
Pašreiz, pēc neoficiālās informācijas, procentos par aizdevumu maksājam katru dienu 1,4 miljoni eiro!
Deputātiem pašiem jāatbild par padarīto postu Latvijai, likuma priekšā.
Gatavosim vēlēšanām tautu, tam jābūt mūsu visu galvenajam uzdevumam!
Atcerēsimies teicienu, kas radīts rāpot - lidot nespēj!
Jaunajā Saeimā neviena esošā ne bijušā deputāta!!!
Edge
27.09.2015. 09:35»
Artūrs Malta VLT valdes loceklis.
Vaira, izklausās pēc VVF
"Vaira Vīķe-Freiberga – Pasaules līderības alianses (bijušo valstu un valdību vadītāju apvienības) „Madrides klubs” prezidente ( no 2014.g.), Eiropas Savienības nākotnes (2020-2030) Pārdomu grupas viceprezidente, Latvijas Valsts prezidente (1999-2007) – pirmā sieviete-valsts vadītāja Austrumeiropā, Apvienoto Nāciju organizācijas ģenerālsekretāra īpašā sūtne reformu jautājumos (2005),Baltijas valstu kandidāte Apvienoto Nāciju organizācijas ģenerālsekretāra amatam (2006), Kanādas Zinātņu padomes viceprezidente (1984-1989), Monreālas universitātes emeritētā profesore, Pasaules Sieviešu Līderu padomes locekle,Madrides kluba, Latvijas Rakstnieku savienības biedre, veikusi neskaitāmus pētījumus par psiholoģijas, kā arī latviešu dainu tematiku,....."
===================================================
VVF jau nu par Kaupo likteni labi zina - tāpēc vairāk pa Eiropas centrālajiem apgabaliem dzīvojas.
Mēs vēl redzēsim ne tikai Latvijas zemniekus Briselē - gluži kā tos zemgaļu sūtņus Romā 1300.g., kuri sūdzējās par vācu kungu pārestībām.
Kad pienāks latviešiem tie "labie laiki"?
Prātiņ, nāc mājās!
Zālamāns
27.09.2015. 09:27Profesor, dod (skolas) naudu atpakaļ! Vienīgi par bandām un blēdīšanos jūsu unuškā labi māca.
Circene
27.09.2015. 08:08Es uzsvērtu, ka A.P. izgudrojums "latviešu favorītisms" ir veiksmīgs un to vajag patentēt.
Artūrs Malta VLT valdes loceklis.
27.09.2015. 07:32»
Vaira
Artūr, vai tu nejūti, ka tavs vilciens ir aizgājis un tev jāiet sēdēt pagalmā. Tu tak esi visiem apnicis. Tevī daudz gudrības un patiesības, bet tā novecojusi un esi palicis bezspēcīgs...
Vaira, izklausās pēc VVF.
Visam pienāks savs laiks. Sekosim gaismai nevis lukterītim Vairai.
Jau ir pagājuši 75 gadi un mēs redzam, ka jaunatne neko nezina no pagātnes.
Kas nezina pagātni - tam nav nākotnes!
Ceru, ka vairiņas VVF vairāk Latvijas valdībā neredzēsim.
Vaira
26.09.2015. 22:45»
Artūrs Malta VLT valdes loceklis.
INFORMĀCIJA mūsu atbalstītājiem un tiem, kas nav apmierināti ar notiekošo Tēvzemē...
Artūr, vai tu nejūti, ka tavs vilciens ir aizgājis un tev jāiet sēdēt pagalmā. Tu tak esi visiem apnicis. Tevī daudz gudrības un patiesības, bet tā novecojusi un esi palicis bezspēcīgs.
Latvija politiskā sistēma, klimats mainīsies vismaz vēl pēc 50 gadiem vai ja notiks kaut kāds politiski ekonomisks sprādziens un šīs sistēmas sabrukums, uz ko neviens necer un negaida.
Vaira
26.09.2015. 22:41»
Eduards Lunis
--Jā ,Priedīša kungs, man patīk un es mēģinu izmantot Jūsu rakstus, esejas...
Eduard, liekam mierā žīdus, to pasaki Artūram Priedītim un visiem, kas sevi uzskata par gudru vai normālu.
Prof. Haoss
26.09.2015. 22:38»
A.K.
Lielisks Latvijas situāciju izgaismojošs raksts, atrasti pareizie vārdi un apzīmējumi. Esmu vairākkārt izjutis un turpinu just uz savas ādas LR bandītisko raksturu, tādēļ A.Priedīša rakstītais manī atsaucas,un, diemžēl, dzīve apstiprina un dod vairāk kā pietiekošu pamatu šādai kritiskai nostājai.No ...
"...katrai tautai ir tāda valdība, kādu tā ir pelnījusi"...- pilnīgs sviests, izkusis un šķidrs. Tauta vienmēr ir tauta, tā strādā, vergo un vergturiem pilda maku, kurā šie neļauj ielūkoties, kaunina - nav godīgi skaitīt naudu citu makā (kaut jūsu, vergu nopelnīto),"gudrie"- alkatīgie, kuriem ir vara un nauda - tautu vienmēr apmuļķo, to darīt palīdz masu mediji, kuri pārdod savu tautu par sātana grašiem, jo šie alkaši jau atmet masu medijiem tos. Paskatieties, ka nomētāja ar dubļiem Valdi Zatleru - izcilu valstsvīru, inteliģentu un gudru cilvēki, Kārli Ulmani 2, it kā viņš būtu ļaundaris Latvijai, jo - aizskāra oligarhus, pasludināja ārpus likuma un viņi nogāja pa skuju taku ar savu alkatību un atņēma masu medijiem "sātana grašus". Un šie SĀTANI aizrāva līdzi naivo tautu, kura arī māva līdzi - Zatlers ....Pasakiet, kurš normāls valsts darbinieks nav padzīts un nomelnots. Pēdējā laikā Roberts Ķīlis, kurš aizskāra aptaukojušos izglītības eliti, Jānis Bordāns - vislatviešu alkašus un tiesu gribēja reformēt. Nost un samīdīja. Savulaik Juri Bojāru - vienu no gudrākajiem profesoriem - izmantojot pat paša dēlu - iebaroja ar zemi un naudu un ierāva alkatībā Gundaru.
Atkārtoju - Latvija ir stukaču un nomenklatūras valsts. Nevainojiet izcilo, gudro, veiksmīgo tautu žīdus un citas tautas, nevainojiet VDK legālos darbiniekus (izņemot 1940- 1960.gadi), nevainojiet tautu, latviešus, kuri ir viena no gudrākajām tautām pasaulē, bet panaivi, pārāk inteliģenti, kā Valdis Zatlers, padevīgi dažkārt.
Edge
26.09.2015. 22:21»
Lamekins
Melnā Marija, ar savu recenziju, 100% apliecināja Artūra Priedīša pieminēto pelēko latviešu pastāvēšanu. Tātad rakstam ir pilnīga taisnība - latvieši necieš nevienu, kas neietilpst viņu pelēkajā kategorijā un nepiekrīt viņu pelēkajiem viedokļiem. Daudzreiz nācies sastapties ar tautiešiem, kas tos, kuri...
Kam "pelēkie latvieši", a kam.....Ieguglējiet, tautieši - Cameron pig - pavērtējiet anglo-sakšu elites pārstāvi. Uz tāda fona pat deputāts Vilks ir
"pelēks", paldies dievam....
Lamekins
26.09.2015. 22:10»
Marija Melnā
Pati izlasīju visu rakstu, pietika pacietības. Atvainojos, raksts ir šizofrēnisks, to lasot, ja tu neesi stipras nervu dabas cilvēks, tevi tas var ievest transā un apjukumā. Raksts pilns ar gudriem, pareiziem izteikumiem, bet tikpat pilns ar aplamībām un pretrunām. Kuru vairāk, nav iespējams noteikt...
Melnā Marija, ar savu recenziju, 100% apliecināja Artūra Priedīša pieminēto pelēko latviešu pastāvēšanu. Tātad rakstam ir pilnīga taisnība - latvieši necieš nevienu, kas neietilpst viņu pelēkajā kategorijā un nepiekrīt viņu pelēkajiem viedokļiem. Daudzreiz nācies sastapties ar tautiešiem, kas tos, kuri ir gudrāki par viņiem, tūlīt nomētā ar akmeņiem par augstprātību.
Latviešiem parasti augstprātīgs šķiet tas, kurš neatbilst pašu izglītības līmenim.
Liels paldies A. Priedīša kungam par izsmeļošo un precīzo latviešu tautas rakstura analīzi!
Edge
26.09.2015. 21:19»
Marija Melnā
Pati izlasīju visu rakstu, pietika pacietības. Atvainojos, raksts ir šizofrēnisks, to lasot, ja tu neesi stipras nervu dabas cilvēks, tevi tas var ievest transā un apjukumā. Raksts pilns ar gudriem, pareiziem izteikumiem, bet tikpat pilns ar aplamībām un pretrunām. Kuru vairāk, nav iespējams noteikt...
"Mēs [intelektuāļi] kā tāds pīļu sūds uz ledus izšķīstam." Imants Ziedonis.
Atvainojos, situācija Latvijā ir šizofrēniska - to pat ārsts P.Kļava apliecina:
«Es redzēju šīs meitenītes seju, samocītu, izmisušo, baiļu, sāpju pārciesto, viņas asiņojošos orgānus… Intelekts nespēj nofilmēt tādus skatus, kas tas tāds ir. Bet tajā pašā laikā mūsu sabiedrībā noteikti būs daudzi tipi - un tie būs vīrieši, tās nebūs sievietes - kas mēģinās runāt par cilvēktiesībām, par fizioloģiskajām īpatnībām, ka viņš ir saņēmis kaut kādus ordeņus, piedzēries uz barikādēm sēdējis, un tādas muļķības, ka nu tā gadījās. Tā kā Liepājā, ziniet, tā vairs nedariet,» sitāciju raksturoja ārsts."
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/573762-peteris_klava_latvija_ir_loti_mazs_intelektualais_potencials
Soņa
26.09.2015. 20:27»
Skumjais Bruņinieks
Raksts ir ļoti īpatnējs ar savu pretrunīgumu...
Ļoti precīzi un pareizi teikts, atbalstu.
Soņa
26.09.2015. 20:22»
Balts etniskais
Deniss, es daudzās vietās jums piekrītu.Par Rusiem runājo, tā ir tauta, kurus nežēlīgi iznīcināja. No 1917.gada līdz 1953.gadam, pēc Nikolaja Levašova vārdiem runājot, Rusu tauta tika izkauta 154 miljoni. Viss, genofonds atjaunojās ļoti lēni. Tas pats notika Latviešiem.Gulagā aizgāja bojā 300 tūkstoši...
Ļoti precīzi.
Marija Melnā
26.09.2015. 20:19Pati izlasīju visu rakstu, pietika pacietības. Atvainojos, raksts ir šizofrēnisks, to lasot, ja tu neesi stipras nervu dabas cilvēks, tevi tas var ievest transā un apjukumā. Raksts pilns ar gudriem, pareiziem izteikumiem, bet tikpat pilns ar aplamībām un pretrunām. Kuru vairāk, nav iespējams noteikt. Piemēram, ko nozīmē teiktais: Latviešu vislielākie ienaidnieki ir apdāvinātie latvieši.Teiktajam nav loģikas. Daudzās vietās tekstā ir vērtību nesaskaņotība, kas ved uz transu: te liekas, ka tik spēcīgi pateikts, te tūlīt viss noliegts. Rakstam nav vīzijas, mērķa un konsekvences, jāsaka, tas ir bezjēdzīgs, "samaļ"visu un visur, visus, te labais ir sliktais un otrādi. Visi ir bandīti, visi ir zagļi un "pelēki'. Gudriem nav savas bandas, kas izvestu tautu stikla kalnā.
Raksts ir kaitīgs un to nav jālasa. Autors izskatās ka ir vienīgais gudrais antiņš, kuram tomēr pietrūkst prāta vest tautu uz saglabāšanos.
A.
26.09.2015. 19:24»
Arūram Priedītim
Ceru ka autors ir lasījis žīdu katķismu. Jeb pareizāk sakot- izskatās, ka ir lasījis
Es esmu tā autors!
Arūram Priedītim
26.09.2015. 18:30Ceru ka autors ir lasījis žīdu katķismu. Jeb pareizāk sakot- izskatās, ka ir lasījis.
Balts etniskais
26.09.2015. 14:28Deniss, es daudzās vietās jums piekrītu.Par Rusiem runājo, tā ir tauta, kurus nežēlīgi iznīcināja. No 1917.gada līdz 1953.gadam, pēc Nikolaja Levašova vārdiem runājot, Rusu tauta tika izkauta 154 miljoni. Viss, genofonds atjaunojās ļoti lēni. Tas pats notika Latviešiem.Gulagā aizgāja bojā 300 tūkstoši Latvijas pilsoņi! Un cik emigrēja? Kā raksta A. Priedītis, ir jāizaug mazbērniem, kas būs spējīgi kaut ko veidot! Cik noprotu, tad Itāļu mafija ASV laupīja kava un krāja naudu. Saprata, ka ir savas atvases jāskolo. Ko atvases? Saprata, ka tā darīt vairs nevar. Visu senču uzkrāto lika lietā. Tuksnesī, lai nevienam nebūtu jāatņem uzbūvēja pilsētu Lasvegasu! Kur naudiņa ienāk pati, bez zagšanas, oficiāli. Tāds ir cilvēks, nauda ir,jātērē, dzīvojam vienreiz! Tātad, gaidīsim, kad izaugs maz-maz-bērni? Pašiem prāta nav? Patreiz Latvijā esam palikuši 800 tūkstoši latvieši! Tātad, 700 tūkstoši ir izbraukuši! Mirīsim nost? Ēbreji sadzejoja Rusiem dziesmu: Šī ir pēdejā kauja.....! Nacionāļi tika sagatavoti jau ar Perestroikas laiku. Un, par cik perestroika vēl nav beigusies, viņi vēl ir. Tāpatās LNNK. Latvijā tiek rīdīts cilvēks pret cilvēku. Līdzīgi kā Krievi pret Ukrainu un otrādi. Latvijā valda 70% homoseksuāļi! kas var būt labs? Tātad, ir jācīnās! Ja jau ir tā demokrātija, tad to izmantosim! Ja mēs gribam, lai saglabātu Balto rasu, jācīnās! Cik tad esam palikuši? Tikai Ziemeļeiropa! Ir nodibināta organizācija "Varu Latvijas Tautai". Tur ir visas norādes.
Domāju, ka nav jāgaida, kamēr izaugs mazbērni. Mums ir pašiem jasagatavo viņiem nākotne! Kas ir Nacionālisms? (Kas tika PSRS laikā sagriests ar kājām gaisā). Nacionālists ir tas, kas mīl sava tēva zemi, Tēva sētu, runā savā latviešu valodā! Ir iecietīgs pret citām tautām un tās ciena. Un jareiz Rusi, vai citu tatības pilsoņi dzīvo Latvijā, tad man kā šīs zemes pilsonim ir pilnas tiesības uz cieņu un sapratni!
Eduards Lunis
26.09.2015. 14:12--Morjak morjaka -vidit iz daļeka!
Lai arī neesat atbildējis uz manā komentā teikto, esat nopelnījis vēl vienu atziņu par žīdiem-jo redzu, ka Jums katastrofisi trūkst šinī jomā zināšanu...
---Muhameds ( Muhamedaņisma dibinātājs 570-632gg no Korāna)
Tas man ir prātam neaptverami, ka neviens nav izdzinis šos lopus, kuru elpa līdzīga nāvei Vai katrs neiznīcinās zvērus, kas aprij cilvēkus, pat ja tiem ir cilvēka veidols
--VAI EBREJI IR KAS CITS, NEKĀ CILVĒKU RIJĒJI!?
Arturs Priedītis
26.09.2015. 14:11»
Arturs Priedītis
Ja pareizi sapratu, esat jūrnieks, gājis jūra. Tas ir lieliski. Arī es esmu gājis jūrā. Man ir jūrnieka neliela profesionālā izglītība. Man gan kuģu komandās nav gadījies satikt nevienu ebreju. Toties apm. 30 gadus man ir bijis gods būt kopā ar pasaulē izcilākajiem ebreju izcelsmes zinātniekiem, par...
Vēl nedaudz par Jūsu un maniem draugiem. Jūs atceraties rakstu "Psihiskā labvēlība". Jūs to lasījāt un komentējāt. Tad, lūk, šajā rakstā ebrejiem ir dots viens no vislielākajiem kritiskajiem triecieniem viņu vēsturē. Es pats to apzinājos un to saprata arī lasītāji. Vismaz daži no tiem ļoti kompetentajiem cilvēkiem, kuri man par to teica. Viens ir lamāties, pavisam kaut kas cits ir kaut ko objektīvu pateikt zemtekstā, zinātniskā veidā. Ja Latvijā kādam patiešām interesētu ebreju problemātika, bet ne tikai ebreju nolamāšana, tad minēto rakstu neizdodos noklusēt, jo mūsu inteliģence rakstu jau sen būtu pārtulkojusi un publicējusi "lielajās" valodās. Bet tas paliks valodā, kuru lieto neliels cilvēku skaits. Ebrejiem rakstu ir viegli noklusēt. Mums nevienam neinteresē lietas būtība. Un mums nemaz nav inteliģences, bet ir tikai "trulībā" sapirktu diplomu nēsātāju smieklīgi pašapzinīgu latviešu čupa.
Arturs Priedītis
26.09.2015. 13:31»
Eduards Lunis
--Jā ,Priedīša kungs, man patīk un es mēģinu izmantot Jūsu rakstus, esejas...
Ja pareizi sapratu, esat jūrnieks, gājis jūra. Tas ir lieliski. Arī es esmu gājis jūrā. Man ir jūrnieka neliela profesionālā izglītība. Man gan kuģu komandās nav gadījies satikt nevienu ebreju. Toties apm. 30 gadus man ir bijis gods būt kopā ar pasaulē izcilākajiem ebreju izcelsmes zinātniekiem, par ko, piemēram, LU latviešu pseidozinātniskās padibenes mani ļoti mīl.
Eduards Lunis
26.09.2015. 13:20--Jā ,Priedīša kungs, man patīk un es mēģinu izmantot Jūsu rakstus, esejas...
Bet tas nebūt nenozīmē, un kā jūs to pats redzat,atzīstu visu Jūsu daiļradi!
Un par žīdiem - esmu spiests te arī nepiekrist, jo visi žīdi, kurus pazīstu un ar kuriem esmu pat kopā gadiem kuģojis , neskatoties uz žīdisko ārieni, sevi par tādiem neuzskata!?
---Jums trūkst zināšanu , kuras ir rakstītas Talmūdā , Torā, u.c.žīdu svētajās grāmatās!Viens krievu pētnieks ,peč žīdu svēto grāmatu izpētes, teica- žīdi laikam domā, ka neviens cits šīs grāmatas nelasa!?
--Un iesākumam iesaku Jums Palasīt ŽĪDU KATIĶISMU!
BET TAS TIKAI IESĀKUMAM-TAD ARĪ PARUNAŠIM!
Un ierosmei-Džoržs Vašingtons ( pirmais ASV prezidents 1739-1799 gg no viņa grāmatas-Vašindtona Maksimas.
-Visai skumji,ka neviena valsts, kas vecāka par viņism, neiznīcināja viņus kā sabiedrības mēri un lielāko tās ienaidnieku, ar kuru klātbūtni tagad ir aplaimota Amerika.... turpmāk vēl...
Skumjais Bruņinieks
26.09.2015. 13:12Raksts ir ļoti īpatnējs ar savu pretrunīgumu.
Daudzas lietas ir nosauktas pareizos vārdos un daudziem apgalvojumiem var piekrist. Piemēram tam, ka valsti pārvalda "banda"(autors izteicienos nav izvēlīgs), lai gan es to saucu par SISTĒMU.
Lielā pretruna ir tur, ka rakstā Lembergs ir dēvēts par "izcilu valsts vīru", bet tieši smagos noziegumos apsūdzētais KP sekretārs ir tas, kas šo "bandu" izveidoja un nostiprināja.
Tieši "izcilais valstvīrs" ir uzpircis visu Latvijas eliti ar kuru tad piedalījās valsts nozagšanā.
Šī acīmredzamā pretruna(vai nu tiešām nebūšu ko sapratis?) liek man ar aizdomām raudzīties uz raksta un tā autora patiesajiem mērķiem.
Ps
Autors skaidri norāda, ka smagos noziegumos apsūdzētais Lembergs, kuru visi politiķi, visas partijas, visa "elite", inteliģence un tauta pasauca no trimdas nostiprināt valsti un valdīt,
IR ŅEPRIČOM
un tam nav nekāda sakara ar valsts bandītismu un nozagšanu.
Edge
26.09.2015. 11:39»
profesoram=>Edge
Tad varbūt es toreiz pārklausījos? Nu, Rubiks viņu zin... Tikai - ja ir postcilvēki, tad ir arī postprofesori (no vārda posts :-) ). Raini visvairāk vajāja krievu-vācu laikā
Nepārklausījies:
"...Итак, всего мы потеряли от социалистического строя — 110 миллионов человек!"
Александр СОЛЖЕНИЦЫН, Выступление по испанскому телевидению, Мадрид, 20 марта 1976.
http://solzhenicyn.ru/modules/pages/Vystuplenie_po_ispanskomu_televideniyu.html
Edge
26.09.2015. 11:34»
Mumins
Labs raksts, daudzko izskaidro. Mums katram ir savs darbs, ko darām. Un šajā sakarā labi ir tas, ka ir vismaz kāds cilvēks no izglītoto vidus, kurš runā, skaidro un, kas pats labākais, - ir pat sācis atbildēt uz ne tik izglītoto komentāriem. Es neesmu specs tajā, ko Priedītis pārzina, un viņš nav specs...
Pie viņiem nav traģiski, jo atražošanas process savādāks:
"Harem (pronounced [haˈɾem], Turkish, from Arabic: حرم ḥaram ....
From Wikipedia, the free encyclopedia
Mumins
26.09.2015. 10:11Labs raksts, daudzko izskaidro. Mums katram ir savs darbs, ko darām. Un šajā sakarā labi ir tas, ka ir vismaz kāds cilvēks no izglītoto vidus, kurš runā, skaidro un, kas pats labākais, - ir pat sācis atbildēt uz ne tik izglītoto komentāriem. Es neesmu specs tajā, ko Priedītis pārzina, un viņš nav specs manā lauciņā. Ir labi, ja cilvēks ar izglītību nav augstprātīgs snobs. Tikai tam ir vajadzīgi dzelzs nervi un pacietība. Lai veicas.
Nedaudz gan nesaprotu terminoloģijas robežu, jo eiropeīdi ir arī arābi, žīdi un vēl daudzi citi. Vai tiešām pie viņiem arī viss ir tik traģiski kā pie mums? Ja runa ir par Rietumeiropu un ASV, te es autoram piekrītu, bet tie nav visi eiropeīdi.
bs
26.09.2015. 09:54»
DENISS
No profesora bloga: "Gribētos uzzināt izskaidrojumu vienai latviskai parādībai. Proti, kāpēc tie cilvēki, kuri sevi sludina kā latviešu nacionālistus (Tēvijas sargus, nacionālo apvienību utt.), visi ir mizerabli tipi. Tā vien liekas, ka latviešu aprindās latviešu nacionālās intereses drīkst aizstāvēt...
Uzjautrinoši,patiešām.Tas lakam tamdēļ,ka visi gaišie un izglītotie tiek savākti uz SC.
Artūrs Malta VLT valdes loceklis.
26.09.2015. 09:32INFORMĀCIJA mūsu atbalstītājiem un tiem, kas nav apmierināti ar notiekošo Tēvzemē!.
Līdz Saimas atsaukšanai ir palicis mazāk par diviem mēnešiem. Ierosinājumam nepieciešama viena desmitā daļu vēlētāju. Cik liela ir viena desmitā daļa, to mums paskaidros Centrālā Vēlēšanu Komisija (CVK). Tautas nobalsošanu likumā noteiktajā kārtībā CVK sagatavo un vada nobalsošanu, kura izdod arī nepieciešamās instrukcijas un veidlapas.
Pašreizejās Saeima un Valdības darbības rezultatā, katra diena mums izmaksā kredīta procentos ap 1,4 miljonus eiro. Neviens nezina, cik esam parādā? Cik vēl būs jāmaksā?.
Mūsu biedrības galvenais mērķis ir, lai vara pieder tautai, kā tas ir teikts Satversmes 2.pantā un īstenotu dzīvē lozungu: Viens likums –viena taisnība un vienādas iespējas visiem!
Aicinam Latvijas patriotus paplašināt mūsu biedrības rindas un turpināt aktīvi:
1. Piedalīties deputātu – kandidātu saraksta veidošanā , katrā vēlēšanas apgabalā. Sarakstā neviena esošā ne bijušā deputāta, bet tikai tos, kas atbalsta Latvijas valsts atjaunošanu.
2. Veidot katrā pagastā darbības koordinācijas centrus ap sevi.
3. Jūs izvirzītā deputāta – kandidātam ir jābūt patriotam un obligāti jāzina Latvijas Valsts Satversme! Mūsu Tautas Saeimas sarakstā deputāta – kandidātam jābūt saviem 100 galvotājiem.
Katrā vēlēšanu apgabalā jābūt:
Rīgas - 35, Vidzemes – 29, Latgales – 18, Zemgales – 17, Kurzemes – 16. Kopā 115 deputāti – kandidāti. Iesakat savus deputātu - kandidātus un 9 ministrus, 19 aprinķu un 516 pagastu priekšniekus. Mums ir tautsaimniecības pirmskara pieredze, kad var saimniekot bez lielās ierēdņu armijas un ārejiem parādiem!
Aģitēt un skaidrot programmu mums atļauj Latvijas valsts Satversme. Mēs veidojam mājaslapu internetā. Paredzam izdot savu laikrakstu, kurā Jūs varēsiet brīvi piedalīties diskusijās un saņemt atbildes uz saviem jautājumiem. Skaidrotu par notiekošo Latvijā un pasaulē, kas skar tieši mūs, Latvijas patriotus.
Tas viss prasa naudas līdekļus. Lai iegūtu līdzekļus, mēs ceram uz biedru naudām – 3 eiro gadā, Jūs kļūstat par VLT biedru un Jūsu ziedojumi palīdzēs veicināt informāciju. Naudas iemaksas var veikt, norādot savu vārdu, uzvārdu un personas kodu, norādot maksājuma mērķi, jebkurā pasta nodaļā uz mūsu biedrības kontu: VAS„Latvijas Pasts”,konts:LV49LPNS0002103410981
Biedrības Kuratori vēlēšanu apgabalos: ` 26347783- Artūrs Malta- Latgale; 26336617- Juris Švabe -Vidzemi; 29119996- Bruno Druķis - Zemgali; 26731553 – Jānis Hūns - Kurzemi; 26517296 – Valdis Taupmanis - Rīgas vēlēšanu apgabals.
Deputātu kandidāti un to galvotāji, kas nebūs iekļuvuši sarakstā, ir mūsu rezerve darbam 19 Aprinķos, 516 pagastos 9. ministrijās un citās iestādēs, kā piemēram vēlēšanu komisijās, lai viss noritētu godīgi.
Lai aģitācija par nepieciešamību atsaukt Saeimu,noritētu sekmīgi ir vajadzīgs atklāti runāt par to, ka nav vainīgi atsevišķi cilvēki, bet lielā valsts ierēdņu armiju, kas ir Padomju iekārtas stute un balsts. Ierēdņi dara visu, lai neatjaunotu Latvijas valsts iekārtu, kas bija uz 1940.gadu!
Tas ir priekšnoteikums Latvijas Valsts atjaunošanai un pašreizejās Padomju iekārtas demontāžai. Samazinot ierēdņu skaitu 15,8 reizes, var sociālajā budžetā iekaitit vairāk nekā 1,4 miljardi eiro. Tas dos iespēju izmaksāt pabalstu katram sociāli aprūpējamam 250 eiro mēnesī. Lai to īstenotu,mums jāatsauc līdzšenejā Saeima un jāievēl Deputāti, kurus izvirzat Jūs, nevis partijas.
Jūs katrs varat būt kurators savā pagastā, aprinķī un vēlēšanu apgabalā! Zvaniet un rakstat! Neesat vienaldīgi! Biedrības e-pasts: [email protected] Pasta adrese: Ūdru iela 14, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167
Vita P.
26.09.2015. 08:50»
profesoram=>Edge
Tad varbūt es toreiz pārklausījos? Nu, Rubiks viņu zin... Tikai - ja ir postcilvēki, tad ir arī postprofesori (no vārda posts :-) ). Raini visvairāk vajāja krievu-vācu laikā
Vietējā dzīvnieka viedoklis, kuri tik pareizi apskaidroti šajā kolosālajā rakstā. Nezinu otru tādu, kur tik pareizi attēloti vietējie mēsli.
DENISS
26.09.2015. 08:46No profesora bloga: "Gribētos uzzināt izskaidrojumu vienai latviskai parādībai. Proti, kāpēc tie cilvēki, kuri sevi sludina kā latviešu nacionālistus (Tēvijas sargus, nacionālo apvienību utt.), visi ir mizerabli tipi. Tā vien liekas, ka latviešu aprindās latviešu nacionālās intereses drīkst aizstāvēt tikai niecīgi, nožēlojami, nenozīmīgi indivīdi. Teiksim, nelietības tāda kaluma sievišķis kā mana draudzene Mūrniece, tas dzintarnelietīgais jauneklis, kurš tagad sevi nekaunīgi atmazgā par viņa “partijas” smirdošā bara lēmumu uzņemt migrantus. Neatceros nevienu gaišu, inteliģentu, izglītotu cilvēku mūsu naciķu aprindās. Tā tas turpinās no tā laika, kad “perestroikas” ārprāta realizācijai “kantoris” LNNK savilka visādus repšiskus, straumiskus, grīnblatiskus viepļus. Aristokrātiski smalku cilvēku nav iespējams sastapt naciķu rindās. Vismaz tajā slānī, kas tiek kaut kur ievēlēts un gozējās medijos. Ja naciķis, tad automātiski ir zināms, ka nelietis, aprobežots, kretīns, dogmātisks, neizglītots, nekaunīgs, agresīvs, neiecietīgs hominīds. Nav ticams, ka tamlīdzīgu kadru atlasi nosaka pats nacionālisms kā idejiski patriotiska konstrukcija. Tāda kadru atlase būtu ticama, ja nacionālismu traktē šauri un vienpusīgi, pārvēršot nacionālismu šovinismā. Protams, “kantora” mērķis toreiz bija šovinistiskas kustības imitēšana. Tā tas turpinās joprojām. Domājams, tas ir tāpēc, ka LR “kantorī” strādā tie paši “vecā kantora” gudrinieki, kuru darbību nosaka kaut kāda neelastīga domāšana un tehnoloģiskā rutīna, bet pats galvenais – atziņa, ka bijušo komunistu un čekistu karavadoņu bandītisma un noziegumu brīvības valstī nemaz īsts nacionālisms nav vajadzīgs. Tas noteikti traucēs zagt un blēdīties. Tāpēc šodienas “kantoris” joprojām balstās uz mizerabliem aborigēniem. Neapšaubāmi, ka gaišajai latviešu tautai pret to nav nekādi būtiski iebildumi. Tauta katru reizi ievēl naciķu zināmu baru saeimā, kur šis mizerablais bars šantažē pārējos, jo bez naciķiem nevar izveidot valdošās bandas koalīciju."
sence
26.09.2015. 01:11Un mēs, tie nabaga pelēkie latvieši neko nevaram darīt, mums jāpakļaujas visādām manipulācijām un provokācijām gan no austrumiem, gan rietumiem, gan pašu jūdasiem? Es vismaz palūgšu Dieviņu, tas strādā, viņiem nebūs veiksmes...
profesoram=>Edge
26.09.2015. 00:07Tad varbūt es toreiz pārklausījos? Nu, Rubiks viņu zin... Tikai - ja ir postcilvēki, tad ir arī postprofesori (no vārda posts :-) ). Raini visvairāk vajāja krievu-vācu laikā.
K.A.
25.09.2015. 23:25»
A.K.
Lielisks Latvijas situāciju izgaismojošs raksts, atrasti pareizie vārdi un apzīmējumi. Esmu vairākkārt izjutis un turpinu just uz savas ādas LR bandītisko raksturu, tādēļ A.Priedīša rakstītais manī atsaucas,un, diemžēl, dzīve apstiprina un dod vairāk kā pietiekošu pamatu šādai kritiskai nostājai.No ...
Vēlēt iet vairums no budžeta barotiem 300 000 iem, Tā viņiem paredzētā loma mūžam atbalstīt kliķi-barotāju. Nav zināms, kā apzināt pilsoņus, jo nomenklatūra nevēlas nekādu konkurenci savā nekompetences laukā. Ir tikai jādara viss, lai cilvēki klūtu informēti par katru "elites" pašiecelto bandītu rīcību un to jādokumentē, jāpulisko, bez kompromisiem un kliķes izdomātajiem personu datu aizsardzības pasākumiem (sazagtā slēpšanas no tautas). Tikai publiski un patiesi uzrādot šo bandītu īpašibas, var mainīties vēlēšanu rezultāti.
Edge
25.09.2015. 22:18»
profesoram
Izcilais valstsvīrs Rubiks savā laikā paredzēja, ka Rīgas iedzīvotāju skaits var pieaugt līdz 7 milj. Kāda vieta te vairs būtu latviešiem
"Astoņdesmito gadu beigās Latvijā iedzīvotāju skaits bija gandrīz 2,7 miljoni. Rīgā tas bija pietuvojies vienam miljonam. Atceros, kad arhitekta Gunāra Asara vadībā gatavojām Rīgas pilsētas ģenerālo plānu, mūsu (statistiķu–demogrāfu) prognozes bija, ka 2000. gadā Rīgas iedzīvotāju skaits nedaudz pārsniegs vienu miljonu."
LU profesors, Latvijas Zinātņu akadēmijas akadēmiķis, demogrāfs Pēteris Zvidriņš
http://nra.lv/latvija/119981-peteris-zvidrins-2050-gada-latvija-bus-1-7-1-8-miljoni-iedzivotaju.htm
====================================================
Ja auto vietā liktu bērnus, tad Latvijā 21.gs. latvieši nebūtu pēdējā vietā (kādā reāli ES):
" 1987. gadā Latvijā jau piedzima 42 135 bērni un trīs bērnu ģimene kļuva par ļoti izplatītu, gandrīz vai standarta ģimenes modeli. Ko mēs redzam šodien? 2010. gadā Latvijā piedzima 19 236 bērni."
http://nra.lv/viedokli/bens-latkovskis/40243-svarigaka-izskirsanas.htm
profesoram
25.09.2015. 22:02Izcilais valstsvīrs Rubiks savā laikā paredzēja, ka Rīgas iedzīvotāju skaits var pieaugt līdz 7 milj. Kāda vieta te vairs būtu latviešiem?
ir gan spējīgi uz vēl kādu lopiskumu!
25.09.2015. 21:02»
Arturs Priedītis
Man ir aizdomas, ka Ķegumā nav ebreju un Jūs savā mūžā nevienu dzīvu ebreju neesat redzējis, pataustījis, aprunājies ar viņu, iedzēris šnabi ar viņu. Atzīstieties godīgi, Luņa kungs, ka tā tas ir noticis. Pēc mana drauga izcilā vēsturnieka Borisa Volkoviča nāves 2013.gada 9.septembrī Latvijā manuprāt...
Nosauciet vienu baltu izcelsmes "latvieti" LR saeimā.
kārtējais
25.09.2015. 20:58Svieksts.
Ir tādi .. postcilvēki.. kuru demagoģija liek kuņģim apgriezties ar kājām gaisā.
Biedri rubiks un lembergs - "domājošā elite", kuru nelaiž pie varas! Nebūtu smieklīgi, būtu nožēlojami. Vēl nožēlojamāks ir tikai murguļojums par to, ka "zaglīgās elites" otrā un trešā paaudze būs godīgi rokefelleriski deividiska. Totāls bulšits. Pirmā zagļu paaudze zog, otrā sazagto notur, trešā noplenderē. 100% karmas un psiholoģijas likums.
A.K.
25.09.2015. 20:51Lielisks Latvijas situāciju izgaismojošs raksts, atrasti pareizie vārdi un apzīmējumi. Esmu vairākkārt izjutis un turpinu just uz savas ādas LR bandītisko raksturu, tādēļ A.Priedīša rakstītais manī atsaucas,un, diemžēl, dzīve apstiprina un dod vairāk kā pietiekošu pamatu šādai kritiskai nostājai.No otras puses, jāpiekrīt teicienam, ka "katrai tautai ir tāda valdība, kādu tā ir pelnījusi" Es, personīgi, neesmu vēlējis nevienu no pie varas esošajiem bandītiem, bet man ir jācieš tautas vairākuma stulbuma, lētticības dēļ, kuri kā aitas naski straumītēm vien tek uz kārtējām vēlēšanām, lai kārtējo reizi uzkāptu uz tā paša grābekļa. Tādā aspektā raugoties, viss pareizi - ko gribējāt, to dabūjāt. Vēlētāju balsis piešķir "bandītiem" daļēju leģitimitāti, tādēļ - attopieties!
Arturs Priedītis
25.09.2015. 20:41»
Eduards Lunis
-Nepiekrītu Jums Priedīša kungs...
Man ir aizdomas, ka Ķegumā nav ebreju un Jūs savā mūžā nevienu dzīvu ebreju neesat redzējis, pataustījis, aprunājies ar viņu, iedzēris šnabi ar viņu. Atzīstieties godīgi, Luņa kungs, ka tā tas ir noticis. Pēc mana drauga izcilā vēsturnieka Borisa Volkoviča nāves 2013.gada 9.septembrī Latvijā manuprāt ir palicis tikai viens ebrejs - arī vēsturnieks un mans bijušais lieliskais kolēģis LPSR ZA Grigorijs Smirins. Un vēl kas, Luņa kungs. Ja Latvijā ebrejiem būtu kāda teikšana, tad man toreiz nevajadzētu atsacīties no pilsonības, bet Jums protestēt kailam pie Ķeguma pašvaldības. Ebreji uz tādu lopiskumu valsts lietās kā latvieši nav spējīgi. Un pēdējais, dārgais Luņa kungs. Tautas paškritika tikai dara godu tautai. Tautai godu nedara savas nevērtības vainas uzvelšana citiem. Tādas nepaškritiskas tautas neviens nopietni nevērtē. Es pret Jums izturos ar cieņu, jo esat manas daiļrades fans.
Eduards Lunis
25.09.2015. 20:18-Nepiekrītu Jums Priedīša kungs!
Nav loģiskas sasaistes ,,ar latviešu vājumu ,tieksmi uz zagšanu, patriotizma trūkumu-u.c.amorālām īpašībām! Ir visiem zināmi Latvijas iznīcinātāju vārdi-latvieši šajā noziegumā ir mazākumā!?
Arī profesoresI Saprovskas pētījuma slēdziens VISS KAS IR NOTICIS ŠAJOS GADOS LATVIJĀ IR NOTICIS PĒC ŽIDU LIKUMIEM UM TIKUMIEM! ARĪ TIKAI ŽĪDI IR APMIERINĀTI UN PATEICĪGI LATIJAS VALDĪBAI PER DZĪVI LATVIJĀ !
DENISS
25.09.2015. 18:56No profesora bloga: "Cēlajai latviešu mentālajai īpašībai beidzot izdomāju vārdu – latviešu favorītisms. Šī īpašība ir sastopama visur. Ar to sastapos visu mūžu. Arī Interneta komentāros. Turklāt sintēzē ar vēl vienu aprobežoto latviešu īpašību – agresivitāti. Latviešu favorītisms vispār ir agresīva parādība. Teiksim, komentāru autoru nekad neinteresē teksta saturs. Ja arī kaut kas ir teikts par tekstu, tad visbiežāk pilnīgi bez jebkādas sapratnes. Saruna par saturu ir kaut kādi analfabētiski murgi. Bet vispirms ir uzbrukums autoram – otram latvietim. Protams, tūlīt otrs latvietis tiek kvalificēts kā muļķis, stulbenis, idiots, nekompetents cilvēks. Nekāda iecietība, labvēlība, savaldība latviešu favorītismā neeksistē. Eksistē vienīgi ārprātīga velme otru latvieti nolīdzināt ar zemi. Tas, protams, liecina par totālu nevērtību. Tas kavē tautas garīgo attīstību gan ģenētiskajā līmenī, gan kultūras līmenī. Tauta mīcās kā populācija – agresīvs bars, kura indivīdi viens otru mežonīgi ienīst un ir gatavi saplosīt gabalos. Stulbums, skaudība, nenovīdība + agresivitāte = šausmīgs mistrojums, kas ir latviešu favorītisma substance."
DENISS
25.09.2015. 18:55No pasniedzēja bloga: "Teorētiski viss varēja būt savādāk. Pēc tam, ka Latvija oficiāli atdalījās no Maskavas, latvieši varēja jau pirmajā laikā padzīt Maskavas uzdevumā atlasītās “perestroikas” (LTF) vietējās padibenes – komjauniešu barvežus, čekistus-biznesmeņus, partorgus, kuri tēloja nacionālistus utt. Viņus varēja tūlīt nomainīt ar godīgiem un gudriem latviešiem politiskajās partijās, parlamenta un pašvaldību vēlēšanās. Varēja nomainīt voluntāri, kā nomainīja ar speciālu dekrētu krievus Daugavpils domē un vēl dažās vietās. Starp citu, viņus nomainīja tāpēc, ka šie cilvēki nebija zagļi un viņi neļautu latviešu zagļiem izzagt sabiedrības mantu, ko tūlīt darīja Daugavpilī latviešu lauski un citi viepļi pēc viņu voluntārās iecelšanas pašvaldības vadošajos krēslos. Praktiski pēc oficiālās neatkarības iegūšanas sākās latviešu visīstākā laupīšana. Kā latviešiem pieņemts, latvieši savējiem daudz neļāva laupīt. Latviešu nacionālais bizness neprogresēja. Latvietis labāk visu atdeva leišiem, igauņiem un citiem nekā savējiem tautiešiem. Bet tā ir cita tēma. Pašlaik runa ir par to, ka Latvijā viss varēja būt savādāk. Tā nenotika. Secinājums var būt tikai viens: latvieši ir vāja un morāli negluda tauta. Latviešu valstiskums ir latviskais antivalstiskums, jo vērsts pret savu tautu. Tas bija jau redzams pirmskara LR."