Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
andris a
14.03.2016. 19:44»
R.Zeltīts
Ļoti labs raksts. Aicinu Jūs pievienoties partijai Nacionālā apvienība „Visu Latvijai!” – „Tēvzemei un Brīvībai/LNNK
Inovatori piedāvā: nolikt=apbruņot pilngadīgos muslimu slaistus un 50:50 %/ 16-līdz 50 gadīgos/nolikt tuksnēsī vienu grupu pret otru un, lai izcīna savu vietu zem viņu Mēness .Dad dažus izdzīvojushos apbalvot ar visādiem ordeņiem, pieshķirt pulkvežu pakāpes un aizsūtīt atpakaļ uz savām tēvzemēm kā nacionālos varoņus.
Marita
26.02.2016. 14:30»
pēteris apinis
pirmais solis ir parakstīties ar savu vārdu un uzvārdu (bet, ja parakstīties, tad ļaut likt savu seju apskatei
Ir jau labi, Apiņa kungs, kad, parakstoties ar savu vārdu, tu, cilvēks, vari turpināt mierīgi strādāt un dzīvot. Tikai ir liela daļa Latvijas iedzīvotāju, kuri nevar atļauties pateikt: tas un tas ir zaglis, blēdis, melis... Jo ir jādzīvo un jāuztur ģimene. Ir dzīves spēles noteikumi. Diemžēl. Un visi nekad neaizbrauks no LR.
mhm
24.02.2016. 17:27»
lauķis
Maza niansīte , tā saskaņa un Lindermaņi arī ir Sorosa pakļautībā , ko nu
Mhm, un biedrs putins kalpo cionai. Starp citu, ar ko tur apprecējās viena no putina meitām? Baņķieris, šķiet. Vasja Ivanovs, šķiet.
pirdītis
24.02.2016. 17:25»
saskanietis no antivienotibas
Lidz muza beigam balsosu par Saskanu un par Lindermana referendumiem,lai vismaz paraditu attieksmi pret latviesu ieredniem-zagliem,sorositu meligo propogandu,asv svf un sorosa fondu,ka Latvijas iznicinatajiem.ko pastalas ir panakusi ,kops 2003 gada karojot Iraka un Afganistana, karojot par asv merkiem...
Nu nevajag savu šovinismu piesegt ar vīģes lapu. Balso kaut par muamaru kadafi. Okupantam okupanta valodiņa.
Valsts pārvaldē krievu un cittautiešu ir daudz vairāk kā tādu, kuri ir tīri latvieši. Biedrs streļčonoks, piemēram. Ko tad viņš kā krievs neapkaro "latviešu mafiju"? Sen varēja visus zagļus un korumpantus salikt cietumā. Bet nav salicis. To, ka biedri lembergi un ušakovi tādām bidlām kā tu iedod pabalstu, darbu un iespēju ieziepēties dziļāk, tas taču mums visiem skaidrs. Turpini atstrādāt savus ubaga grašus, saskaņieti-sarkanarmieti.
lauķis
24.02.2016. 16:42»
saskanietis no antivienotibas
Lidz muza beigam balsosu par Saskanu un par Lindermana referendumiem,lai vismaz paraditu attieksmi pret latviesu ieredniem-zagliem,sorositu meligo propogandu,asv svf un sorosa fondu,ka Latvijas iznicinatajiem.ko pastalas ir panakusi ,kops 2003 gada karojot Iraka un Afganistana, karojot par asv merkiem...
Maza niansīte , tā saskaņa un Lindermaņi arī ir Sorosa pakļautībā , ko nu?
saskanietis no antivienotibas
24.02.2016. 16:08»
nepiekrītu!
Kad izlasīju,ka nav jāiet uz vēlēšanām, palika nelabi
Lidz muza beigam balsosu par Saskanu un par Lindermana referendumiem,lai vismaz paraditu attieksmi pret latviesu ieredniem-zagliem,sorositu meligo propogandu,asv svf un sorosa fondu,ka Latvijas iznicinatajiem.ko pastalas ir panakusi ,kops 2003 gada karojot Iraka un Afganistana, karojot par asv merkiem?-kautinus pasi sava starpa pulksten 6:00 no rita Gailezera slimnica ,meginot pierakstities rinda pie arsta !
!
24.02.2016. 16:01»
sociāli atstumtais
labs raksts , bet kur ir problēma...
ir javeido Latvijas valdiba arpus Latvijas !bet tu muldi par kilogramiem.
precizējums
24.02.2016. 12:20»
Juris.
Tā ir atbilde uz Zeltīša aicinājumu balsot par Vienotības satelītu jeb apakšfiliāli NA
NA nav vienotības satelīts. Tas pilnīgi noteikti ir un (vienmēr) ir bijis biedra no puzes piektais ritenis.
lauķis
24.02.2016. 07:46»
nepiekrītu!
Kad izlasīju,ka nav jāiet uz vēlēšanām, palika nelabi
Apdomā , kas tad notiktu ja SC tiktu pie varas?
Visupirms jau krievi saprastu ka SC ir tieši tāds pat parazīts kā pārējie politmafijas klani.
Bet stāsts jau nav par to , stāsts ir par to ka nedrīkst atbalstīt un kultivēt ļaunumu,ar savu nodoto balsi cilvēks nobalso par sistēmu kā tādu.
Juris.
24.02.2016. 04:33»
juris
Ļoti labs raksts. Aicinu Jūs pievienoties partijai Nacionālā apvienība „Visu Latvijai!” – „Tēvzemei un Brīvībai/LNNK...
Tā ir atbilde uz Zeltīša aicinājumu balsot par Vienotības satelītu jeb apakšfiliāli NA.
juris
24.02.2016. 04:32Ļoti labs raksts. Aicinu Jūs pievienoties partijai Nacionālā apvienība „Visu Latvijai!” – „Tēvzemei un Brīvībai/LNNK”.
-----------------
Zeltīts acīmredzot neprot pareizi lasīt- fragments no teksta--
„mazākā ļaunuma” jau nemaz nav! Tu esi nodevis savu balsi par ļaunumu un pēc tam pats brēc.
valdošajam režīmam svarīgs ir nevis tas, ko tu tur iemetīsi urnā, bet gan tas, lai tu ar savu dalību apliecini, ka uzskati šīs vēlēšanas par godīgām un demokrātiskām. Un, lai kas arī tur uzvarēs vai neuzvarēs, ja nebūsi piedalījies, tava sirdsapziņa būs tīra.
24.02.2016. 00:13
»
mazākais ļaunums
Nu ej! Balso. Kuram tas sāp!? Kāda atšķirība āboltiņa, lembergs vai ušakovs? Vai raivis vai dzintars? Vai vēl kāds kaimiņš. Ja ar vēlēšanām kaut ko varētu mainīt, tās sen būtu aizliegtas, muļķīti...
Pareizi, atšķirības nekādas, tāpat katram, kas nonāks silē, jāpilna aizdevēju SVF/PB slepeno līgumu nosacījumi. Vēlētāju mēģina aizdzīt pie urnām tikai spekulējot ar Saskaņu. Saskaņa būtu panikā, ja tai būtu jāsastāda valdība.
Kāda jēga vispār piesārņot smadzenes ar Saskaņu, Vienotību, kreļžurkām NA vai kaimiņiem-narkomāniem? Ameriķānu šprotēm sulaiņiem bondariem vai Baikāla klukstēm sudrabotos kažokos?
Vo
23.02.2016. 22:48»
nepiekrītu!
Kad izlasīju,ka nav jāiet uz vēlēšanām, palika nelabi
Tātad tu saki, ka mums obligāti ir jāiet balsot par vieniem valsts izzadzējiem tikai tāpēc, lai netiktu pie varas otri valsts izzadzēji? Tātad, tev ir vienalga, ka tā valsts tiek izzagta. Tev svarīgi, lai to izdara pareizie izzadzēji. Bet es lūk nepiekrītu tam, ka mūsu valsts tiek izzagta, tāpēc es nenododu savu balsi ne par vienu no šiem neliešiem. Un man paliek nelabi no tādiem kā tu, kuri ar idiotu neatlaidību sviež urnās tos gatavos blēžu sarakstiņus un gaida brīnumu. Vai tiešām vairāk kā divdesmit gadi vēl ir pārāk mazs laiks, lai tas prātiņš apskaidrotos?
mazākais ļaunums
23.02.2016. 22:47»
nepiekrītu!
Kad izlasīju,ka nav jāiet uz vēlēšanām, palika nelabi
Nu ej! Balso. Kuram tas sāp!? Kāda atšķirība āboltiņa, lembergs vai ušakovs? Vai raivis vai dzintars? Vai vēl kāds kaimiņš. Ja ar vēlēšanām kaut ko varētu mainīt, tās sen būtu aizliegtas, muļķīti.
Morālā dilemma par mazāko ļaunumu sen atrisināta. Nav nekādas twilight zone. Ir labs un ļauns. Ja tu atbalsti mazāko ļaunumu, tu esi nelietis. Tik vienkārši. Un tas nenozīmē, ka neatbalstot mazāko ļaunumu aizgūtnēm jāsāk slavināt lielākais. Nekļūsim jau par priedīšiem ar izvarotām smadzenēm.
P.S.
Vai es pareizi saprotu, ka autors rosina mainīt spēles noteikumus? Jeb man tikai izlikās?
nepiekrītu!
23.02.2016. 22:11Kad izlasīju,ka nav jāiet uz vēlēšanām, palika nelabi.
Mēs neiesim, Saskaņieši ies visi un kas tad notiks? - vai cien. autors par to ir padomājis pirms raksta šos murgus?
Mums jāiet uz vēlēšanām obligāti!
sociāli atstumtais
23.02.2016. 21:28labs raksts , bet kur ir problēma ?
kapēc tad neiet un nevienojas , lai likvidētu ,, šo nožēlojamo eksistenci ,, ?
acīmredzami : gēni + ,, mantojums,, , jo tie kuri dara un grib savu dzīvi dzīvot produktīvi un adekvāti - sakrāmē 20 kg + 10kg salonā un aizlido ...
tikai nekādas partijas vairs - ir jāveido savs saraksts / alternatīvs 100 ,
t.i.
Vidzeme-29 ; Latgale- 18 ; Kurzeme- 16 ; Zemgale - 17 ;
Rīga - 35 ! Saprotams - neviena esošā vai bijušā
Uz priekšu draugs !
Zem Karoga
Sarkanibaltsarkanā !
23.02.2016. 19:32
»
Dabas bērns
"Vienīgais, kas būtu nojaušams – neiet uz vēlēšanām vispār. Pat tas nav pateikts skaidri
Sorry! Nepiedalos vēlēšanās, nenozogu sev laiku krāpnieku dēļ!
Žanis
23.02.2016. 13:26»
Lops
Pie visa vainīgi ir krievi, kuri iedeva mežoņiem brīvību 90.gadā. Mežoņi tagad laupa, melo, zog, izrāda savu mežonību. Krievi vainīgi, ka latvieši ir mežoņi. Nost ar krieviju, nost ar Putinu, nost ar Maskavu! Lai dzīvo latviešu mezoņi, viens otra nolādētaji un apzadzēji. Lai dzīvo stulbeņu un zagļu ...
slikts šnabis vispirms nogalina smmadzennes
Dabas bērns
23.02.2016. 11:10»
1.Atceries kaut vai to uzrakstu uz kāda sena kapakmeņa: „Kas Tu esi, tas es biju, kas es esmu, tas Tu būsi...
"Vienīgais, kas būtu nojaušams – neiet uz vēlēšanām vispār. Pat tas nav pateikts skaidri."
6. rindkopa no apakšas - kur vēl skaidrāk!
23.02.2016. 10:25
1.Atceries kaut vai to uzrakstu uz kāda sena kapakmeņa: „Kas Tu esi, tas es biju, kas es esmu, tas Tu būsi!”
2.Un tomēr viņiem ir iespējas savas kompetences robežās mīkstināt vai pat neitralizēt „no augšas” saņemtos valstij un tautai nelabvēlīgos lēmumus un likumus, padarot to izpildi mazāk sāpīgu.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ar pirmo autors zombē sabiedrību. Ar otro liek „kalpiņiem” būt negodprātīgiem.
Viss raksts atstāj iespaidu, ka autors pats nesaprot, par ko raksta un ko piedāvā. Patiesībā piedāvā neko.
Nav ne vēsturiska izskaidrojuma Latvijas šodienas vēsturiskajai situācijai, ne demogrāfijas, ne ekonomikas. .Nav, nav, nav ..– nav nekā. Tukšrakstīšana.
Ņemot vērā, ka nav nekāda analītiska vērtējuma, nav un nevar būt reālu piedāvājumu, ko darīt, kā pretoties.
Vienīgais, kas būtu nojaušams – neiet uz vēlēšanām vispār. Pat tas nav pateikts skaidri.
atrast un iznīcināt
23.02.2016. 10:14»
Citāts iz raksta
"Vai notiekošajā vajadzētu vainot latviešu tautu? Noteikti nē! Tā vienkārši notiek un notiks ar jebkuru tautu, kad tās apziņā būs iznīcināts nacionālisms. Kad nacionālā vienotība un kopība kā vērtība tautas apziņā būs aizstāta ar globālisma propagandas sludināto naudas kultu un patērētāja filozofiju...
Visu zemju parazīti - savienojieties !
Citāts iz raksta
23.02.2016. 09:42»
Vo
Kurā vietā raksta autors aicina atbalstīt "latviskās partijas" un baida lasītāju ar "krievi nāk"? Es neko tādu šeit neatradu. Iespējams, ka tu esi izlasījis kādu citu rakstu...
"Vai notiekošajā vajadzētu vainot latviešu tautu? Noteikti nē! Tā vienkārši notiek un notiks ar jebkuru tautu, kad tās apziņā būs iznīcināts nacionālisms. Kad nacionālā vienotība un kopība kā vērtība tautas apziņā būs aizstāta ar globālisma propagandas sludināto naudas kultu un patērētāja filozofiju."
Un autors tā arī nenosauc nevienu valsti, kas būtu guvusi sekmes, balstoties uz XIX gadsimta kvazireliģiju - nacionālismu. "Nacionālā vienotība" ir lozungs, kuru sevis saglabāšanai izmantojuši daudzi reakcionāri režīmi. Tā teikt, neskaties uz to, kā mēs tevi aplaupām, - mēs taču esam tautieši, mums jāturas kopā. Latviešu literatūrā šo pozīciju labi aprakstījis Augusts Deglavs laikmeta romānā "Rīga". Tā jau tad bija "labāko famīliju" ideoloģija.
Vo
23.02.2016. 09:27»
Octopus
Varbūt autors labu gribējis, bet būtībā piedāvā to pašu ideoloģisko strupceļu, uz ko mudina pastāvošais režīms - indiāņu mentalitāti, ko te ierasts dēvēt par "latviskumu...
Kurā vietā raksta autors aicina atbalstīt "latviskās partijas" un baida lasītāju ar "krievi nāk"? Es neko tādu šeit neatradu. Iespējams, ka tu esi izlasījis kādu citu rakstu?
Varbūt pie viena arī pastāstīsi savu versiju - tādu, kas nebūtu "ideoloģisks strupceļš" un "reakcionārs infantilisms". Neesi skops, padalies ar savām dižajām zināšanām!
Lops
23.02.2016. 09:14Pie visa vainīgi ir krievi, kuri iedeva mežoņiem brīvību 90.gadā. Mežoņi tagad laupa, melo, zog, izrāda savu mežonību. Krievi vainīgi, ka latvieši ir mežoņi. Nost ar krieviju, nost ar Putinu, nost ar Maskavu! Lai dzīvo latviešu mezoņi, viens otra nolādētaji un apzadzēji. Lai dzīvo stulbeņu un zagļu tauta! Nost ar Putinu, krieviem, Pleskavu!
Octopus
23.02.2016. 09:10Varbūt autors labu gribējis, bet būtībā piedāvā to pašu ideoloģisko strupceļu, uz ko mudina pastāvošais režīms - indiāņu mentalitāti, ko te ierasts dēvēt par "latviskumu".
Ar to jau šos "indiāņus" režīms saliedē ap sevi, ka mudina apzināties savu "latviskumu", atbalstīt "latviskās partijas" utt., jo: "krievi nāk", "promaskaviskie spēki raujas pie varas", "Putina" tanki koncentrējušies pie robežas" utt. utt.
Tas nav nekas cits kā primitīvas propagandas iedvests reakcionārs infantīlisms. Latvieši paši šo indiāņu mentalitāti pieņēmuši un līdz ar to izvēlējušies arī Ziemeļamerikas indiāņu likteni.
Eduards Lunis
23.02.2016. 08:49---Aicinu pievienoties!VISUS LATVIJĀ DZĪVOJOŠOS UN ŠO ZEMI MĪLOŠOS!
--2016. G. 4..MAIJĀ, PL.14-OS, RĪGĀ, PRETIM OKUPĀCIJAS MUZEJAM , NOTIKS-
LATVIJAS GLĀBŠANAS SAPULCE!
SAPULCES MĒRĶIS-NEVARDARBĪGA -SATVERSMEI NEATBILSTOŠĀS,NELIKUMĪGĀS - VARAS MAIŅA!
TIKS IZVEIDOTA UN APSTIPRINĀTA- TAUTAI ATKLĀTI BA;SOJOT-PAGAIDU VALDĪBA!
Latvijas Glābšanas komisija. tel.65038743
?
23.02.2016. 07:17»
50s
Nevajag te aiztavet putinistus.Kas regulari apzog musu tautu ,ja ne vini. Pareksi ,krajbankas,zelta tilti,metalurgi,gazes kantori, Jelgvas tanku rupnica, vel kaudze krievijas naudas mazgatuves par kuram zina tikai FIB .Nekur nav rakstits ,ka letinam jabut vientiesim
sorosita vai vl analfabeta koments ?
Dzives galvenais zverests
23.02.2016. 07:15Kvels sveiciens visiem Kipsalas artileristiem un tankistiem 23 februari !
brīvība?
23.02.2016. 06:48»
cis
Cik var kladzināt par 'nabadzīgo' Latviešu tautu, ko Jūs personīgi esat darījis lai nebūtu nabags? Uzdodiet katrs sev šo jautājumu un negaidiet kad Valsts jums ar naudu kabatas piebāzīs. Mēs dzīvojam brīvā Valstī, katram ir iespējas, tikai vairums tās neprot izmantot. Kļūstiet gudrāki! Ja ne caur pieredzi...
Nezināju, ka brīva valsts nozīmē ierēdņiem brīvību zagt un melot. Nezināju, ka brīvība nozīmē bezatbildību. Nezināju, ka sistēmiska visu valsts tiesībsargājošo struktūru mākslīga nevarība ir valsts.
pēteris apinis
23.02.2016. 00:19pirmais solis ir parakstīties ar savu vārdu un uzvārdu (bet, ja parakstīties, tad ļaut likt savu seju apskatei)
otrais- meklēt domubiedrus ar godīgu pasaules uztveri
tiesa, ir arī trešais- nelasīt komentārus
cis
22.02.2016. 23:34Cik var kladzināt par 'nabadzīgo' Latviešu tautu, ko Jūs personīgi esat darījis lai nebūtu nabags? Uzdodiet katrs sev šo jautājumu un negaidiet kad Valsts jums ar naudu kabatas piebāzīs. Mēs dzīvojam brīvā Valstī, katram ir iespējas, tikai vairums tās neprot izmantot. Kļūstiet gudrāki! Ja ne caur pieredzi, tad caur izglītību! Pietiek vaimanāt šīs nabaga dziesmas, pietiek sēdēt pie Televīzijas ekrāniem, celiet savas pakaļas no piebezdētiem dīvāniem un darbojaties, ja ne Valsts, tad vismaz savā labā!
Balts etniskais
22.02.2016. 22:00Zeltīt, Tu vēl gaidi savu stundu? Un, vai pats esi izvēlējies VL. Pagaidām esam dzirdējuši no VL: Krievi nāk! Un ko tad labu darījis ir Gaidis Bērziņš? Kad viens otrs uzrakstīja par nodokļiem NIN (nekust. īpaš. nodokl.) Atbilde bija: Ko tad darīs pašvaldības, ja tadi nebūs? Un ko dara tauta, kad tadi ir? Tagad esi Marupē uz zaļa zara.Deputats! Un maksā viete labi! Tā kā izredzes uz nakotni vajas, Vai Latvija vais būs? Tā kā neaicini tur, kam nav nakotnes
50s
22.02.2016. 21:47Nevajag te aiztavet putinistus.Kas regulari apzog musu tautu ,ja ne vini. Pareksi ,krajbankas,zelta tilti,metalurgi,gazes kantori, Jelgvas tanku rupnica, vel kaudze krievijas naudas mazgatuves par kuram zina tikai FIB .Nekur nav rakstits ,ka letinam jabut vientiesim.
Faktiņs
22.02.2016. 21:40Nu ko lai saka... taisnība vien jau ir... bet... vai kādu tas interesē? Neinteresē... interesē, atvainojos tikai sava pakaļa.
Gatis
22.02.2016. 20:58»
R.Zeltīts
Ļoti labs raksts. Aicinu Jūs pievienoties partijai Nacionālā apvienība „Visu Latvijai!” – „Tēvzemei un Brīvībai/LNNK
Noteikti pievienošos - tie ir vislielākie latviešu nelieši!
Nikolajs
22.02.2016. 20:46"Vai notiekošajā vajadzētu vainot latviešu tautu? Noteikti nē! Tā vienkārši notiek un notiks ar jebkuru tautu, kad tās apziņā būs iznīcināts nacionālisms." Tā var teikt tikai stulbs latvietis. Vajadzēja vainot Putinu, krievus, tad būtu labi.Tauta vainīga pati, jo savēl neliešus visur, jo citādi cilvēki nemaz nav ko vēlēt. Nacionālisms ir tikai, lai lamātu krievus un visu vainu uzveltu krieviem.Citas tautas tā nedzīvo.Tauta pati pie visa vainīga.Tas, kas notiek ar latviešiem, notiek tikai ar latviešiem. Te nav stulbāku vairs par tiem.
R.Zeltīts
22.02.2016. 20:21Ļoti labs raksts. Aicinu Jūs pievienoties partijai Nacionālā apvienība „Visu Latvijai!” – „Tēvzemei un Brīvībai/LNNK”.