"Maxima" atkopusies, publiskā tēla uzlabotājs vairs nav nepieciešams
PIETIEK04.01.2018.
Komentāri (31)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
:D
20.01.2018. 11:14Tādi, kas domā arī par darbiniekiem, Maksimas vadībā jau nu "točna" nav vajadzīgi.
Tas kantoris nepieder leišiem, bet kādai Nīderlandes pensionāru organizācijai.
Pēc būtības drīzāk jau Maxima ir atkritumu bizness, kurā atkritumus nevis pārstrādā, bet pārdod par dārgu naudu. :D
Mutenburgs
10.01.2018. 17:20Tikko kā lasu Dienas Biznesā - AirBaltic ex comm, iespējams draņķīgākais pr boss valstī, pievienojas Maxima
Nauda tiešām nesmird
skaidrs
06.01.2018. 21:06»
vghf
Kāds tur princips, kāda dzimtenes nodevība . Ko murgo Es varbūt lielāks patriots kā tu ar saviem murgiem. .Ja kāds spēj piedāvāt kaut ko izdevīgāk tad tas jāizmanto .Bieži braucam uz Lietuvu iepirkties Savā laikā pat Poliju braukāju . Taisos uz Vāciju braukt iepirkties
runa nav par iepirkšanos. Ja nesaprati, tad laikam nav lemts.
vghf
06.01.2018. 06:53»
Skaidrs
šitādu dēļ arī rausta Latviju uz visām pusēm. Nekādu principu, tikai izdevīgums. Dzimtene, nekādu jautājumu, ja 50 eiriķus ieekonomēs - pārdos! No kārkluvācieša caur komunisma idejām uz mežonīgo kapitālismu evolucionējis tēls mūsdienu sabiedrībā. Caur to arī bardaks valstī...
Kāds tur princips, kāda dzimtenes nodevība . Ko murgo Es varbūt lielāks patriots kā tu ar saviem murgiem. .Ja kāds spēj piedāvāt kaut ko izdevīgāk tad tas jāizmanto .Bieži braucam uz Lietuvu iepirkties Savā laikā pat Poliju braukāju . Taisos uz Vāciju braukt iepirkties.
Ojārs
05.01.2018. 17:48»
Skaidrs
Protams, ka nodevībai ir vienmēr izdevīgums, un nodevība ir parasti saprātīga un racionāla izvēle un bieži vien arī patiesa izvēle(citādi sirdsapziņa nograuzīs). Nācija un valsts bez principiem vai kopējas idejas, sauciet kā gribat, nevar eksistēt...
Piekrītu - nākotne ir saprotama. Nozīmīgākā kopējā ideja ir 100-gadu baļļuks. Kas pēc tam? Ne pirmie un ne pēdējie...
Skaidrs
05.01.2018. 16:19»
Ojārs
Manuprāt bardaks valstī nerodas no tā, ka tās pilsoņi meklē izdevīgumu. Tā ir saprātīga, racionāla, atklāta un patiesa izvēle. Mani drīzāk uzmanīgu dara moralizētāji, kuri, ignorējot realitāti, ne tikai turas pie kaut kādiem, pašiem vien zināmiem principiem, bet arī misionē, mēģinot šos - savus, principus...
Protams, ka nodevībai ir vienmēr izdevīgums, un nodevība ir parasti saprātīga un racionāla izvēle un bieži vien arī patiesa izvēle(citādi sirdsapziņa nograuzīs). Nācija un valsts bez principiem vai kopējas idejas, sauciet kā gribat, nevar eksistēt.
Un neko es nemoralizēju. Nav jēgas. Es tikai izdaru secinājumus. Patīk vai nepatīk nav nozīmes. Ja Latviešiem nav nekā kopīga un viss ir cenas jautājums, tad nākotne ir saprotama. Vergs atradīs savu kungu. Atradīs arī racionālu un saprātīgu skaidrojumu savai rīcībai un nākošo gadsimtu ar savu kultūru un valodu nevienu uz šīs planētas neapgrūtināsim. Ne pirmie un ne pēdējie. Pa lielam neviens no malas nepamanīs.
Bija kārkluvācieši, komunisti, tagad briselieši un tā saucamie pasaules pilsoņi. Principā tie ir vieni un tie paši tipāži, tikai pielāgojušies laikmetam.
Ojārs
05.01.2018. 14:26»
Skaidrs
šitādu dēļ arī rausta Latviju uz visām pusēm. Nekādu principu, tikai izdevīgums. Dzimtene, nekādu jautājumu, ja 50 eiriķus ieekonomēs - pārdos! No kārkluvācieša caur komunisma idejām uz mežonīgo kapitālismu evolucionējis tēls mūsdienu sabiedrībā. Caur to arī bardaks valstī...
Manuprāt bardaks valstī nerodas no tā, ka tās pilsoņi meklē izdevīgumu. Tā ir saprātīga, racionāla, atklāta un patiesa izvēle. Mani drīzāk uzmanīgu dara moralizētāji, kuri, ignorējot realitāti, ne tikai turas pie kaut kādiem, pašiem vien zināmiem principiem, bet arī misionē, mēģinot šos - savus, principus uzspiest citiem.
Skaidrs
05.01.2018. 13:44»
vghf
Iepērkos visos veikalos kur kaut ko izdevīgāk var nopirkt. Maxima nemaz nav lētais veikals tā pat kā Supernetto ( kaut tā mēģina iestāstīt) Kaut kādu stulbu principu dēļ jau savam makam nebūšu ienaidnieks Ja ekonomiski domājot ko pērk varu mēnesī ietaupīt kādus 50 eiriķus tad kaut kādus samurgotus principus...
šitādu dēļ arī rausta Latviju uz visām pusēm. Nekādu principu, tikai izdevīgums. Dzimtene, nekādu jautājumu, ja 50 eiriķus ieekonomēs - pārdos! No kārkluvācieša caur komunisma idejām uz mežonīgo kapitālismu evolucionējis tēls mūsdienu sabiedrībā. Caur to arī bardaks valstī.
vghf
05.01.2018. 06:21»
Bruno
Nēsmu ieprircies MAxima pēc Zolitūdes traģēdijas 2013. gada 21. novembra
Iepērkos visos veikalos kur kaut ko izdevīgāk var nopirkt. Maxima nemaz nav lētais veikals tā pat kā Supernetto ( kaut tā mēģina iestāstīt) Kaut kādu stulbu principu dēļ jau savam makam nebūšu ienaidnieks Ja ekonomiski domājot ko pērk varu mēnesī ietaupīt kādus 50 eiriķus tad kaut kādus samurgotus principus jāliek pie malas.
Mutenburgs
05.01.2018. 01:41»
latvietis neparastais
Kopš zolitūdes kāju neesmu spēris Maximā un nesperšu. Arī bērnus tā esmu audzinājis...
Piekrītu!
Mani "saviļņo" latviešu komentāri par to, ka Maxxximas esot tiem tuvākais veikals.
Nekāda mugurkaula un pašcieņas.
Neesmu ne santīma / centa šajā uzņēmumā atstājis vēl krietni vien pirms traģēdijas. Turpinu.
Ojārs
04.01.2018. 23:13Svilāns ir atpelnījis leišu naudu līdz pēdējam centam. Nepagāja pat gads pēc lielveikala sabrukšanas, kad Maksimas traģēdija pārvērtās par Zolitūdes traģēdiju - par spīti tam, ka sabruka taču Maksima, nevis Zolitūde. Visu cieņu - profesionāli paveikts darbs!
Ivar
04.01.2018. 21:03Ivar its just business and people’s who you sacked all will get bk job.
You are loser and any advertising is advertising.
Thanks
Gaidis.
Ivaram
04.01.2018. 20:59Kads pats?
Ja jau pasutiji rakstu tad pls izstasti kas un ka bija isteniba un neaizmirsti pateikt kad 😂
Nu, protams
04.01.2018. 19:02»
latvietis parastais
varam jau mēs Maximu nolikt untur neiet , bet tad iznāk ka atbalstam Rimi , jo citas izvēles taču nav ! Prismu izēda , Lidlu mēģina iekšā nelaizt , bet no tā ciešam mēs visi
latvietis parastais - verga dvēsele. Nu ko tur var darīt, barons ir barons jāklausa jau ir. Tas pats par komunistiem un Briseli. Latvietis parastais savu kungu vienmēr atradīs.
latvietis neparastais
04.01.2018. 18:59Kopš zolitūdes kāju neesmu spēris Maximā un nesperšu. Arī bērnus tā esmu audzinājis.
Maximas īpašnieku alkatība un latviešu darboņu muļķība nogalināja 54 mūsu valsts iedzīvotājus. Īpašnieki pat neatvainojās. Ar to viņi pauda savu attieksmi pret mūsu valsti un tās iedzīvotājiem.
Kaut kādai pašcieņai ir jābūt. Nepieskaitu sevi pie vergu nācijas, kas par pāris santīmiem ir gatavi pārdod savu dzimteni, turklāt gudri spriedelējot par lietām, par kurām nav nekādas sajēgas un mēģinot attaisnot savu rīcību.
No sirds novēlu Maximai 2018. gadā smagus finanšu zaudējumus un visu biznesa ieceru neīstenošanos!
Priecāšos gada beigās, ja piepildīsies.
😊
04.01.2018. 17:58Lietuviešu bizness, nav viņiem biznesa kultūras , attieksmes pret biznesa partneriem un Latvijas pircējiem un Valsti kopumā!
Var nopirkt jaunus veikala plauktus , bet tā ir tā pati vecā MAXIMA.......
latvietis parastais
04.01.2018. 16:24varam jau mēs Maximu nolikt untur neiet , bet tad iznāk ka atbalstam Rimi , jo citas izvēles taču nav ! Prismu izēda , Lidlu mēģina iekšā nelaizt , bet no tā ciešam mēs visi ...
lauķis
04.01.2018. 15:54»
Bruno
Nēsmu ieprircies MAxima pēc Zolitūdes traģēdijas 2013. gada 21. novembra
Met akmeni pirmais , ja esi bez grēka,daudziem tas ir izdzīvošanas jautājums.
Vispār jau es pilnīgi piekrītu, un uzskatu ka lielveikalos ir divu veidu preces , maisiņi atkritumiem un atkritumi maisiņiem.
Bruno
04.01.2018. 15:49Nēsmu ieprircies MAxima pēc Zolitūdes traģēdijas 2013. gada 21. novembra!
Laikam nekad nesapratīšu tos kas to dara!
Es
04.01.2018. 14:06»
FKK
Trīs latvieša likumi attiecība uz Maximu...
Lietuviešu primitīvais bizness Latvijā ir iespējams tāpēc, ka to atbalsta krievvalodīgi pircēji, nabadzīgi cilvēki, kādu ir daudz arī latviešu vidū un viņu naudas pavērtie ceļi varas gaiteņos. Akropoles plāns taču Rīgā aizgāja kā smērēts pat par spīti dažādu lielveikalu jūtamajam skaitam un klātbūtnei. Man nekas nav mainījies - neeksistē maksimas.
FKK
04.01.2018. 11:46»
par
šo vajadzētu publicēt plašāku informāciju. Tieši salīdzinājumā ar kompensācijām.........Piedāvātajām un izmaksātajām - ja tādas vispār tika izmaksātas
To es nevaru un nevēlos teikt par visiem lietuviešiem. Tomēr, ja runā par Maximu - esi drošs, jebkura sadarbība beigsies ar uzmetienu. Viņu biznesa stratēģija ir agresija, nekaunība un cinisms. Galējā tā formā. Teicienu - bizness ir bizness, nekā personīgi, viņi interpretē tā galēji primitīvajā, darviniskajā formā.
par
04.01.2018. 11:33»
FKK
Trīs latvieša likumi attiecība uz Maximu...
šo vajadzētu publicēt plašāku informāciju. Tieši salīdzinājumā ar kompensācijām.........Piedāvātajām un izmaksātajām - ja tādas vispār tika izmaksātas.......
FKK
04.01.2018. 11:05Trīs latvieša likumi attiecība uz Maximu
1) neiepērcies
2) nesadarbojies
3) netici
Ņemot vērā, ka iekšējā darba valoda pārsvarā tur ir krievu, nevis lietuviešu, tā nav pat īsti lietuviešu kompānija. Tāpat der atcerēties, ka kompensācija, kuru viņi piedāvāju bojāgājušo ģimenēm bija apmēram 2-3 reizes mazāka nekā limuzīniem, kādus regulāri maina Maxima īpašnieki.
Mutenburgs
04.01.2018. 10:23Vai, vai, vai…
Vēl viens iemesls ar šo leišu retail nekādās attiecībās nebūt.
Bet Svilāns gan - no bankas lielā kāposta būs grūti atelpot, no leišu "grašiem" vēl grūtāk
tas
04.01.2018. 10:11»
Janka
pirmais, ko Maxima izmanto (izspiež kā citronu) un pēc tam izmet...
diemžēl izpaliek arī mūsu firmās - tur tāpat - prasa 3x vairāk nekā pielīgts, bet maksāt negrib pat pielīgto........Es runāju par intelektuālo darbu :)
Janka
04.01.2018. 09:31»
nav jau
pirmais, ko Maxima izmanto (izspiež kā citronu) un pēc tam izmet............Šajā ziņā M nekad nav labi kotējusies (attieksmē pret darbiniekiem) un izskatās, ka nekas nav mainījies pa lielam..........Maxsimas vadības un īpašnieku attieksme pret cilvēkiem un sadarbības partneriem jau pamatā arī bija īstais...
pirmais, ko Maxima izmanto (izspiež kā citronu) un pēc tam izmet...
---
Tas vispār raksturīgs leišu firmām, cik novērots. Savā ziņā pat pareizi no biznesa viedokļa, kas dažreiz pietrūkst latviešu uzņēmējiem, bet, ja reiz prasi daudz, vajadzētu arī daudz dot pretī, ka leišu firmās izpaliek.
nav jau
04.01.2018. 08:38pirmais, ko Maxima izmanto (izspiež kā citronu) un pēc tam izmet............Šajā ziņā M nekad nav labi kotējusies (attieksmē pret darbiniekiem) un izskatās, ka nekas nav mainījies pa lielam..........Maxsimas vadības un īpašnieku attieksme pret cilvēkiem un sadarbības partneriem jau pamatā arī bija īstais iemesls Zolitūdes traģēdijai - no šīs attieksme pa ķēdīti "aiziet" viss kas no attieksmes likumsakarīgi izriet.......Par to liecināja arī viņu pirmā reakcija, publiskie izteicieni un klajie meli par dažu apstākļu patieso būtību.............
kk
04.01.2018. 08:21Privāts kantoris un privātpersona. Var darīt kā grib.
Mums pircējiem ir izvēle, iepirkties Maxima vai nē.