Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Urciks
24.08.2017. 11:26Šis apgalvojums: "Jo Saeima ir bijusi, ir un paliks savu vēlētāju spogulis. Katrs vēlētājs Saeimu ievēl tikai un vienīgi pats pēc sava ģīmja un līdzības." nav gluži korekts, jo vēlētājs vēlē par tiem kandidāties, kuri tiek nolikti viņa priekšā. Vēlēšanas ir pie varas esošo spogulis, jo viņi piedāvā vēlētājam šos kandidātus. Ārpus partijām esošs kandidāts nemaz nav iespējams.
kā āpsilons padlaļļiku uz elli pasūtīja
22.08.2017. 23:06Nu, padlaļļik, kļauzu par āpsilonu iekšējiem orgāniem jau uzmurgoji?
Melnrakstu ieliec šeit, lai varam izlabot tavas pareizrakstības, sintakses un stila kļūdas.
muļķu zemē viss pa smuko
22.08.2017. 22:11»
Jorēns
Īsi apkopojot lasīto, secināms, ka šitais advokātelis ir riktīga padla
iespējams, ka tā tas varētu būt.
muļķu zemē viss pa smuko
22.08.2017. 21:41»
ja
ziņotu iestādēm par nelikumībām vai noziegumiem, tas ir viens, bet ja ziņo par to, ka kāds šo personu ir pasūtījis uz elli vai uz to vietu' kur ķeizars iet ar kājām, tad tādas sūdzības pat padomju laikā neņēma nopietni
nu ja - ar nosacījumu, ka klauvējiens iestādēm par nelikumībām vai noziegumiem nav tieši tāda pati no 21. pirksta izzīsta figņa, kā žēlabas par to, ka kāds šo klauvētāju ir pasūtījis uz elli vai uz to vietu' kur ķeizars iet ar kājām.
piekrītu
22.08.2017. 21:17»
Aldis Alliks
Tas gan... Iespējams, publiskošu tās savas (pār)domas arī krievu valodā. Un tad būs tomēr jāraksta tā, lai saprot - Яхве. Ja tā padomā, tad jau laikam latvju tauta arī "Jahvi" īsti nesaprastu, latvju tautai laikam tomēr "Jehova" daudz saprotamāks, vai ne
Jā! Piem., krieviem populārāks vai mūsdienīgāks ir "Иего́ва" (arī Яхве), latviešiem Jehova (arī Jahve), bet senebreju valodā rakstībā izmantoja līdzskaņus יהוה, līdz ar to viņi izrunāja šo vārdu reti (ticības aizspriedumu dēļ).
Tas trā īsumā! :))
ja
22.08.2017. 17:45»
muļķu zemē viss pa smuko
Varētu padomāt, ka tas, kā normāli cilvēki gluži pamatoti vērtē "stukačismu", neatbilst patiesībai...
ziņotu iestādēm par nelikumībām vai noziegumiem, tas ir viens, bet ja ziņo par to, ka kāds šo personu ir pasūtījis uz elli vai uz to vietu' kur ķeizars iet ar kājām, tad tādas sūdzības pat padomju laikā neņēma nopietni.
muļķu zemē viss pa smuko
22.08.2017. 17:31»
Viss nāk un aiziet tālumā
Un sākas viss no gala. Starp citu, viens no redzamākajiem tēzes "stukačs ir un paliek stukačs" pārstāvjiem Latvijas jurisprudencē, cik atceros, bija tieši Rūtupa kungs. Tiklīdz kaut kur parādījās vēlme, lai pilsoņi par nelikumībām ziņotu savas valsts tiesībsargājošām instancēm, tūdaļ sekoja kāds viņa...
Varētu padomāt, ka tas, kā normāli cilvēki gluži pamatoti vērtē "stukačismu", neatbilst patiesībai?
Lai vai kāda būtu šīs pašreizējās "valsts" sabiedrības "trauksmes cēlāju" minoritātes subjektīvā nepatika pret kādiem konkrētiem personāžiem, kuri ir atļāvušies neslēpt "filozofiski nosodošus iebildumus par šādu praksi, kas graujot pašus sabiedrības pamatus, lojalitāti pret ģimeni, savējiem etc." - vai tad tā tas arī patiesībā nav? Pie tam, vēl - NEatkarīgi no tā, kam tiek piedēvētas autortiesības uz gaužām seno, jau kopš biblisko Jūdasa grašu nodevības angažējuma laikiem vispārzināmo "tēzi" (kas, cita starpā, visnotaļ būtu 11. baušļa cienīga): "stukačs ir un paliek stukačs", t.sk. arī muļķu zemē eurolatvānijā.
Jānis Skagalis
22.08.2017. 15:14Jaatzīstas,ka "Ķēves dēlu Kurbadu" lasījis neesmu.Itkā privātajā biblotēkā visu laiku bija,bet nekādi nesanāca.Pēdējā laikā ļoti populārs ir romāns "Bailes".Kāds ir apkārtesošo spriedums par to?Par cik grāmatas centrālie personāži -ir pats viņa ekselence A.Embergs un advokāts Grūtups,interesanti ko par to teiktu.A.Aliiks.Jeb nav lasīts?
Thun
22.08.2017. 12:42»
Aldis Alliks
Savas "homo sapiens" (un to izstrādājumu) pētīšanas nodarbi šajā konkrētajā virtuālajā zemes pleķītī nu gan noslēdzu... Viss tapa skaidrāks par skaidru. Skaidrāks nekā muša uz sienas un nekā ūdens lāse okeānā...
Катись, катись, колёсико
Катись, катись, овальное,
Катись, катись, колёсико -
Ебучий шар, неправильный!
Viss nāk un aiziet tālumā
22.08.2017. 12:37»
muļķu zemē viss pa smuko
un ko patiesībā nepateiktu jūs vēlējāties no tā izfantazēt izmantošanai savos iespējamos kārtējos ziņojumos "orgāniem", iespējami necienīt's iespējams klauvētāj
Un sākas viss no gala. Starp citu, viens no redzamākajiem tēzes "stukačs ir un paliek stukačs" pārstāvjiem Latvijas jurisprudencē, cik atceros, bija tieši Rūtupa kungs. Tiklīdz kaut kur parādījās vēlme, lai pilsoņi par nelikumībām ziņotu savas valsts tiesībsargājošām instancēm, tūdaļ sekoja kāds viņa filozofiski nosodošs iebildums par šādu praksi, kas graujot pašus sabiedrības pamatus, lojalitāti pret ģimeni, savējiem etc.
muļķu zemē viss pa smuko
22.08.2017. 12:30»
Aldis Alliks
Ko Jūs vēlējāties ar to pateikt, cienīt's kungs
un ko patiesībā nepateiktu jūs vēlējāties no tā izfantazēt izmantošanai savos iespējamos kārtējos ziņojumos "orgāniem", iespējami necienīt's iespējams klauvētāj?
stukači rullē, vai ne?
Aldis Alliks
22.08.2017. 12:22Savas "homo sapiens" (un to izstrādājumu) pētīšanas nodarbi šajā konkrētajā virtuālajā zemes pleķītī nu gan noslēdzu... Viss tapa skaidrāks par skaidru. Skaidrāks nekā muša uz sienas un nekā ūdens lāse okeānā :)
Tad nu topi, kā nu māki, cīņai sveika, tā dīvānkareivju rota, kas te - starp jums, normālajiem - jo braši un itin salasāmi maršē! ;)
kuku kuku ku ku kju kju!
22.08.2017. 12:21»
Aldis Alliks
Ko Jūs vēlējāties ar to pateikt, cienīt's kungs
Tuk, tuk, tuk..
psiOPāts
22.08.2017. 12:19»
ja
draud ar pēcnāves briesmām, tur dienesti nepalīdzēs. Tad vajadzētu atjaunot svēto inkvizīciju
"Adekvātam" tas nebūs saprotams. Viņš mīt savā adekvātu pasaulē, kur realitāte ar iztēli savijas skaistos oranži zaļos alus, konjaka un marihujannas gredzenos. Dienesti, inkvizīcija, komisija, adekvātu birojs, hūtes, baklažāni, ģībstošās pujenes, bārdas, jāve, viņa dēls, cienījamie ļaudis, ķēves dēls, izredzētais adekvāts,.. kas tik tur nav.. aaaa.. nost! nost! palīgā! palīgā! Jāve! Jāve!
Aldis Alliks
22.08.2017. 12:15»
muļķu zemē viss pa smuko
stukači rullē, vai ne
Ko Jūs vēlējāties ar to pateikt, cienīt's kungs?
Aldis Alliks
22.08.2017. 12:14»
Aldim
Var visādi, pašu "Dieva autoru" domas par tetragrammas izrunu nebūt nav vienotas, jo gadsimtiem ilgi to neizrunāja un ticīgie neizrunā vēl tagad. No Bībeles latīņu valodas Eiropā ieviesās "Jehova", pirmskara ābečniekam, atturībniekam un jūdu apkarotājam Dāvim, kā arī viņa domubiedriem bija "Jāve", laikam...
Tas gan, allaž labāk rakstīt oriģinālā - tad nu, lai nu kas, bet savējie sapratīs ;)
muļķu zemē viss pa smuko
22.08.2017. 12:13»
Aldis Alliks
Man nezin kāpēc sākotnēji bija radies iespaids, ka mēs te runājam par manu "iespējamu" sasaisti ar tiem jautājumiem, kuri ir Komisijas izskatīšanā kompetencē... Es, iespējams, uzrakstīšu iesniegumu. Pie Jums, iespējams, aizies un - nesatraucieties, visnotaļ mierīgā balsī - apvaicāsies, "ko šitais nozīmē...
stukači rullē, vai ne?
Aldis Alliks
22.08.2017. 12:12»
sm.
% protams joks. Radītu nevienlīdzīgu attieksmi pret nemantisko noziegumu izmeklētājiem. Doma, ka OL jārada mehānismi, lai NEgriba nespētu ietekmēt procesus...
Varu atkal iepriecināt, kolēģi - šis jautājums tiks izvērtēts pavisam drīz :)
Aldis Alliks
22.08.2017. 12:10»
Pariah
Oho, kā izlīda sūdainā āža kāja...
Jums tam, uz kura komentāru es atbildēju, pilnīgi nekas nav sakāms?
Pariah
22.08.2017. 12:06»
Aldis Alliks
Man nezin kāpēc sākotnēji bija radies iespaids, ka mēs te runājam par manu "iespējamu" sasaisti ar tiem jautājumiem, kuri ir Komisijas izskatīšanā kompetencē... Es, iespējams, uzrakstīšu iesniegumu. Pie Jums, iespējams, aizies un - nesatraucieties, visnotaļ mierīgā balsī - apvaicāsies, "ko šitais nozīmē...
Oho, kā izlīda sūdainā āža kāja! :)
Sāc tik rakstīt iesniegumus dp, kgb un kUJeBe, nebūs laika, kad ar huiņu komisijā nodarboties. IESPĒJAMS varēsi apsilonu un citus epsilonus minusus semi-moronus valkāt pa tiesām. IESPĒJAMS būs pašam un ķēķim peļņa. IESPĒJAMS iegūsi popularitāti. IESPĒJAMS kļūsi par deputātu. IESPĒJAMS - par prezidentu vai komisāru. IESPĒJAMS kļūsi par miljonāru! IESPĒJAMS - pat par izredzēto Jāves dēlu.
Bet IESPĒJAMS viss būs pavisam citādi.
ja
22.08.2017. 12:05»
Aldis Alliks
Es te esmu "jauniņais", parasti lasu tikai rakstus. Vai šeit tas ir normāls stils, ierasta etiķete - draudēt ar dzimtas iznīcināšanu, kapu utt.? Jums tam, uz kura komentāru es atbildēju, pilnīgi nekas nav sakāms
draud ar pēcnāves briesmām, tur dienesti nepalīdzēs. Tad vajadzētu atjaunot svēto inkvizīciju.
Aldis Alliks
22.08.2017. 10:22»
Tas
izklausās pec čekistiskiem draudiem. Jūs taču esiet stipri un vareni, vai ne
Es te esmu "jauniņais", parasti lasu tikai rakstus. Vai šeit tas ir normāls stils, ierasta etiķete - draudēt ar dzimtas iznīcināšanu, kapu utt.? Jums tam, uz kura komentāru es atbildēju, pilnīgi nekas nav sakāms?
Tas
22.08.2017. 10:01»
Aldis Alliks
Man nezin kāpēc sākotnēji bija radies iespaids, ka mēs te runājam par manu "iespējamu" sasaisti ar tiem jautājumiem, kuri ir Komisijas izskatīšanā kompetencē... Es, iespējams, uzrakstīšu iesniegumu. Pie Jums, iespējams, aizies un - nesatraucieties, visnotaļ mierīgā balsī - apvaicāsies, "ko šitais nozīmē...
izklausās pec čekistiskiem draudiem. Jūs taču esiet stipri un vareni, vai ne?
Aldim
22.08.2017. 09:55»
Aldis Alliks
Tas gan... Iespējams, publiskošu tās savas (pār)domas arī krievu valodā. Un tad būs tomēr jāraksta tā, lai saprot - Яхве. Ja tā padomā, tad jau laikam latvju tauta arī "Jahvi" īsti nesaprastu, latvju tautai laikam tomēr "Jehova" daudz saprotamāks, vai ne
Var visādi, pašu "Dieva autoru" domas par tetragrammas izrunu nebūt nav vienotas, jo gadsimtiem ilgi to neizrunāja un ticīgie neizrunā vēl tagad. No Bībeles latīņu valodas Eiropā ieviesās "Jehova", pirmskara ābečniekam, atturībniekam un jūdu apkarotājam Dāvim, kā arī viņa domubiedriem bija "Jāve", laikam jau ar kādu valodnieku ziņu, mūslaikos vairāk lieto "Jahvi". Kā bijis Tempļa laikos, neviens īsti nezina. Galu galā var rakstīt oriģinālā, tas vienmēr būs pareizi: יהוה
Aldis Alliks
22.08.2017. 00:21»
piekrītu
Nu latvietis varbūt arī jā, nu bet ebrejs vai krievs diez vai
Tas gan... Iespējams, publiskošu tās savas (pār)domas arī krievu valodā. Un tad būs tomēr jāraksta tā, lai saprot - Яхве. Ja tā padomā, tad jau laikam latvju tauta arī "Jahvi" īsti nesaprastu, latvju tautai laikam tomēr "Jehova" daudz saprotamāks, vai ne?
Aldis Alliks
22.08.2017. 00:08»
liekulim liekuļa alga
Jā, vienreiz jau mēģināja tikt deputātos, varbūt ar otro reizi sanāks? Vilks spalvu met, ne tikumu. Šis ir vienreizēji glums, diemžēl neaptēsts tips...
Neesiet, lūdzu, tik naivs... Tas "šodien cilvēki vairs nav tik naivi" diezin vai ir 2017.gada 22.augustā rakstīts...
Aldis Alliks
22.08.2017. 00:00»
apsilons
To tu kapā redzēsi. Kad 200 tūkstoši izbraukušo, tevi svilinās ar visu dzimtu. tāpēc jau nošāvās
Man nezin kāpēc sākotnēji bija radies iespaids, ka mēs te runājam par manu "iespējamu" sasaisti ar tiem jautājumiem, kuri ir Komisijas izskatīšanā kompetencē... Es, iespējams, uzrakstīšu iesniegumu. Pie Jums, iespējams, aizies un - nesatraucieties, visnotaļ mierīgā balsī - apvaicāsies, "ko šitais nozīmē". Viņus interesēs tikai un vienīgi, vai Jūsu rakstītais neietilpst kādā ar KL mērāmā kategorijā. Padomājiet labi, ko īsti vēlējāties te pateikt. Mēģiniet jau tagad, pats saviem spēkiem, atminēties, ko un kam vēl esat interneta vidē rakstījis. Jau atcerējāties? Un uzrakstiet vēl kādam šo un to tamlīdzīgu vai pat niknāku. Jo Jūs taču esat tik drosmīgs, tik varonīgs. Vai ne?
apsilons
21.08.2017. 23:43»
Aldis Alliks
Vairāk nekā IR publiskotie sarunu fragmentie man kā tehniskam darbiniekam nav bijuši (un, iespējams, arī nebūs) pieejami... Tad nu man jājautā Jums kā, iespējams, daudz vairāk zinošam par mani: kad, kur un kādā sakarā šajās sarunās ir pieminēts vai citādi "iesaistīts" manas pirmās darbavietas (08/1994...
To tu kapā redzēsi. Kad 200 tūkstoši izbraukušo, tevi svilinās ar visu dzimtu. tāpēc jau nošāvās
katra sūda priekšā paceļ cepuri un saka: labdien, cienītais!
21.08.2017. 23:37Priedītim taisnība par postcilvēkiem. Tāds morālās un ētiskās degradācijas līmenis laikam vēl bija vērojams tikai Romas impērijas norieta laikā. Kā var sevi tik ļoti pazemot naudas, vietas, vēl kā dēļ?
kaku lācis
21.08.2017. 23:26Lapsu portālā tāds patiesības raksts??? Acīmredzot tie 1200 mēnesī ir būtiski, citur nevelk vairāk.
liekulim liekuļa alga
21.08.2017. 23:10»
Gribās vairāk
Latvijas Reģionu Apvienība
Jā, vienreiz jau mēģināja tikt deputātos, varbūt ar otro reizi sanāks? Vilks spalvu met, ne tikumu. Šis ir vienreizēji glums, diemžēl neaptēsts tips.
Viņš pat savu tiešo saiti ar lielākajiem kretīniem nespēj noslēpt. Kā tur šķēles paps teica, kas jāliek deputātos..? Būs beidzot atraduši īsto. Vēl jāatlasa kādi 97, jo ģībstošajai pļāpai vieta jau garantēta, tāpat arī kaimiņu kinorežisoram.
Protams, šodien cilvēki vairs nav tik naivi, lai pavilktos uz tādiem aa, tukšmuldētājiem un ākstiem, bet diemžēl greizajā vēlēšanu sistēmā, viņi tik un tā nokļūst pie siles.
Tiesa, pie siles nevar nokļūt, ja nenodemonstrē lojalitāti tiem, kuri nosaka, kas sēdēs nākamajā saeimā, tāpēc šie mīlas un cieņas apliecinājumi gan hūtei, gan kontrolierei un pat "sorosītu juristam". Ak, Dievs, cik tas ir nožēlojami, kad pieaudzis vīrietis bez ziepēm lien uz vēdera un ne tikai..!
piekrītu
21.08.2017. 22:00»
Aldis Alliks
Bez pārpratumiem jau tāpat nav varēts/gribēts iztikt itin nemaz un - Jāve mans liecinieks - vārda "Jāve" rakstība itin nemaz nav tas trakākais...
Nu latvietis varbūt arī jā, nu bet ebrejs vai krievs diez vai !
Kā naglai uz galvas
21.08.2017. 21:17»
U.U.
Cilvēces vēsturiskā virzība ir skaidri izteikts ceļš līdz “Dieva nāvei” (sekularizētam morālajam pagrimumam) un tālāk līdz “Cilvēka nāvei” (intelektuālajam pagrimumam). Šodien saruna par Postcilvēku un viņa postkultūru kļūst ikdienišķa nodarbība ne tikai zinātnē, bet arī publicistikā. Postcilvēku debīlās...
Labāk nav iespējams pateikt.
Aldis Alliks
21.08.2017. 20:59»
Gribās vairāk
Latvijas Reģionu Apvienība
Ko tieši, lūdzu, gribās? Lai man vairāk skaidras naudas uzkrājumos būtu? Man arī :)
Gribās vairāk
21.08.2017. 20:17Latvijas Reģionu Apvienība
2014. gada 4. oktobra 12. Saeimas
Ziņas par deputātu kandidātu
Aldis Alliks
Dzimums: vīrietis
Dzimšanas gads: 1971
Dzīves vieta Latvijā: Valmiera
7. Kandidāta skaidrās naudas uzkrājumi, ja to summa pārsniedz 700 euro:
7800 EUR
Aldis Alliks
21.08.2017. 19:51»
U.U.
Cilvēces vēsturiskā virzība ir skaidri izteikts ceļš līdz “Dieva nāvei” (sekularizētam morālajam pagrimumam) un tālāk līdz “Cilvēka nāvei” (intelektuālajam pagrimumam). Šodien saruna par Postcilvēku un viņa postkultūru kļūst ikdienišķa nodarbība ne tikai zinātnē, bet arī publicistikā. Postcilvēku debīlās...
Vai ne?
Aldis Alliks
21.08.2017. 19:22»
Jerums
Vecīt, izskatās, Tev nav ko darīt
Nav gan... :( Vai ir kādi ieteikumi? Vēlams tikai, es lūdzu - neko, itin neko tādu, kas kaut nedaudz būtu saistīts ar strādāšanu!!!
U.U.
21.08.2017. 19:11Cilvēces vēsturiskā virzība ir skaidri izteikts ceļš līdz “Dieva nāvei” (sekularizētam morālajam pagrimumam) un tālāk līdz “Cilvēka nāvei” (intelektuālajam pagrimumam). Šodien saruna par Postcilvēku un viņa postkultūru kļūst ikdienišķa nodarbība ne tikai zinātnē, bet arī publicistikā. Postcilvēku debīlās sejas pārklāj ielas, dominē mediju video un fotoilustrācijās. Riebīga sajūta- tā vien liekas, ka tu atrodies trako mājā vai skaties filmu ar idiotu masu skatiem. Rīgā tagad idiotu masu skatiem var nolīgt katru otro un pie tam šos idiotus nevajag grimēt un speciāli pārģērbt. Idiotu masu skatu režisoram un operatoram ir pieejams gatavs tēlu materiāls – “kā no dzīves”. Ja agrāk vajadzēja imitēt “kā no dzīves”, tad tagad tāds uzdevums vairs nav jāveic – idiotu masas ir mūsu šodienas reālitāte/dzīve. Par idiotiem, deģenerātiem interneta komentāros un pat rakstos vispār nav vērts runāt.
Aldis Alliks
21.08.2017. 18:54»
sm.
% protams joks. Radītu nevienlīdzīgu attieksmi pret nemantisko noziegumu izmeklētājiem. Doma, ka OL jārada mehānismi, lai NEgriba nespētu ietekmēt procesus...
Jau atkal mums nekāda dižā diskusija te nesanāks (pat nesāksies), jo - jau atkal - piekrītu :)
Aldis Alliks
21.08.2017. 18:52»
piekrītu
"Kurbadam visa tā diena pagāja, lāpot paģiras. Tikai nākamās dienas vidū viņš bija diezgan atkopies mācībām...
Bez pārpratumiem jau tāpat nav varēts/gribēts iztikt itin nemaz un - Jāve mans liecinieks - vārda "Jāve" rakstība itin nemaz nav tas trakākais... ;)
Par "atsauci uz metaroru" runājot - šī jau nav vienīgā. Bet šīs gadījumā es tiešām biju pārliecināts, ka katrs kārtīgs latvietis ir lasījis un pārlasījis un pārlasījis "Ķēves dēlu Kurbadu" un, attiecīgi, nekāda zemsvītras atsauce ar skaidrojumu nebūs nepieciešama ;) Ko padarīsi... "Pēc sava ģīmja un līdzības" mēs katrs ne jau tikai Saeimu ievēlam ;)
Aldis Alliks
21.08.2017. 18:47»
sm.
Ok, tas labi. Pielieciet labiem izmeklētājiem pie algas. Vai % no konfiscētā
Es esmu tikai tehnisks darbinieks. Konsultants - tas (vismaz pagaidām) ir "par skaļu" teikts.
Bet, jā, piekrītu pilnībā - manai valstij vajadzētu daudz vairāk materiāli atbalstīt labus izmeklētājus un labus prokurorus (par labiem ārstiem, skolotājiem, utt., u.t.j.pr., nemaz nerunājot)...
Varu iepriecināt: viens jurists (baidos saukt viņu vārdā un uzvārdā, jo viņš gaužām sadeva man "pa dibenu un pa purnu", kad es to reiz darīju) jau ir atalgojuma jautājumu aktualizējis!
sm.
21.08.2017. 18:42% protams joks. Radītu nevienlīdzīgu attieksmi pret nemantisko noziegumu izmeklētājiem. Doma, ka OL jārada mehānismi, lai NEgriba nespētu ietekmēt procesus.
Noteikti svarīgs posms ir pieredzes apmaiņa ar ārvalstīm. UK efektīvs kriminālprocess, kaut kā viņi spēj laicīgi pierādīt vainu un notiesāt (nepārkāpjot cilvēktiesības). Kā konsultantam, tas būtu visderīgākais ieguldījums - paskatīties citu valstu praksi, kas ir tās lietas, kas ļau ātrāk nonākt pie gala sprieduma. Desmitiem liecinieku, noklausīties katru tiesas sēdēs, mēnešiem un gadiem viena iztiesāšana katru dienu pa sēdei, tiešām??
sm.
21.08.2017. 18:29Ok, tas labi. Pielieciet labiem izmeklētājiem pie algas. Vai % no konfiscētā :)
piekrītu
21.08.2017. 18:27»
Aldis Alliks
Lielisks romāns, vai ne? Manuprāt, viens no jautrākajiem latviešu ne-dokumentālās prozas "gabaliem" :D
"Kurbadam visa tā diena pagāja, lāpot paģiras. Tikai nākamās dienas vidū viņš bija diezgan atkopies mācībām.
-
Visa Eiropa jau Jāvem nesa meslus, kamēr latvieši vēl savdievus turēja."(c)
....
p.s. Visiem skaidrs par kādu "Jāvi" Valdis rakstīja, bet vnk tad bija atsauce Jūsu tekstā jānorāda uz šo metaforu, lai nav pārpratumu! :))
Aldis Alliks
21.08.2017. 18:25»
sm.
Bet tad jau Jūs pats rakstāt, ka pie vainas ir politiskā NEgriba, bet jaunajā rakstā runājat par neprofesionālajiem izmeklētājiem...
Izprovocējāt mani... Labi, maķenīt atzīšos :) Jūsu komentētais man rakstot "tuč, tuč" bija/ir domāts provokācija. Bet - ne pilnībā... Taču ŠEIT nebūs tā vieta UN TAGAD vēl nebūs tas laiks, kur un kad es atzīšos, kas man "aiz ādas"...
Aldis Alliks
21.08.2017. 18:19»
kā nu ne :)
Burtnieks, Dieviņam viņa vārdu pieminot, atvēra miegainu aci un tūlīt atkal aizvēra. Kurbads izcēla vēl pāris pudeles un atkorķējis vaicāja...
Lielisks romāns, vai ne? Manuprāt, viens no jautrākajiem latviešu ne-dokumentālās prozas "gabaliem" :D
sm.
21.08.2017. 18:18Bet tad jau Jūs pats rakstāt, ka pie vainas ir politiskā NEgriba, bet jaunajā rakstā runājat par neprofesionālajiem izmeklētājiem.
Jāskatās sistēmiski: jābūt normālai KNAB vadībai (ieinteresētai, nevis kaitnieciskai), izmeklētājiem jāļauj augt profesionāli (lai izmeklēšanā nepārkāptu cilvēktiesības), jāpārņem ārzemju pieredze korupcijas lietu pierādīšanas efektivitātē. Cilvēki ar izmeklētāja raksturu negadās bieži, stulbi būtu nonākt pie secinājuma, ka problēma ir viņos.