Vai Pavļuts ātro kredītu reklāmas grib aizliegt banku interesēs, lai glābtu savu kredītu?
Rūdolfs Krieviņš16.04.2013.
Komentāri (37)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
karims
24.04.2013. 16:04bet taa ir acimredzama saistiba!!!! Uzskatu ka bankas sho salobejushas!
..
24.04.2013. 07:49»
Kapēc?
tauta atveriet acis - šie Pavļuta ierobežojumi tikai veicinās sliktākus nosacījumus patērētājiem. Te netiek aizstāvētas parastā cilvēka intereses - NEMAZ!!! Ar ierobežojumiem tiek aizstāvētas tikai un vienīgi banku intereses!!! Kaut vai paanalizējiet citu valstu pieredzi, kur ātros kredītdevējus jau...
Un kas tev liek terēt visus 100? Iztere tos 50 un otrus atliec malā, lai pēc tam atdotu kopa ar iztērēto!
baywatch
19.04.2013. 18:02»
Kāposts
Nu, palīdz, palīdz. To jau es arī teicu - kad cilvēks nokļuvis situācijā, kad nav citas izejas, viņš aizņemsies...
tev laikam slikta pieredze bijusi, man bija problemas - sastadija grafiku un atmaksaju - viss OKi doki, taa kaa bija udens pudele par 1Ls, kur protams sakamsaju vairak, tachu ieguvu 4X vairak un nenomiru...
anger
19.04.2013. 13:50Mr.Pavlutam tgd zeme deg zem kajam. Pašam mēsli un tgd kruķī ko un kā var. Butu pieversies daudz svarigakiem jautajumiem. Pretigi!
Kapēc?
18.04.2013. 15:16tauta atveriet acis - šie Pavļuta ierobežojumi tikai veicinās sliktākus nosacījumus patērētājiem. Te netiek aizstāvētas parastā cilvēka intereses - NEMAZ!!! Ar ierobežojumiem tiek aizstāvētas tikai un vienīgi banku intereses!!! Kaut vai paanalizējiet citu valstu pieredzi, kur ātros kredītdevējus jau ierobežoja līdzīgi. Tagad vairs nevar aizņemties mazas summas, jo ātrajiem kredītdevējiem vairs nebūs izdevīgi aizdot mazas summas. Kāpēc man ir jāaizņemās sākot no Ls 100, ja man attiecīgajā dzīves situācija vajag tikai 50 latus? Kapēc?
Kāposts
18.04.2013. 15:03»
tuksums
Pavluta kungs iet galejibaa, tas ka vajag so nozari ierobezot ir skaidrs, tacu vins to dari tik drastiski, ka tiesham jasak domat, ka vins lobee bankas, man vins likaas loti labs ministrs, tacu matematiski izrekinot vina ierosinajumus, es vairs nevaresu aiznemties mazas summas, kas man ir vajadzigas...
Nu, palīdz, palīdz. To jau es arī teicu - kad cilvēks nokļuvis situācijā, kad nav citas izejas, viņš aizņemsies.
Reiz komentāros lasīju labu salīdzinājumu - Cilvēks apmaldījies mežā, 3 dienas nostaigājis, kamēr pēdējiem spēkiem tiek pie malas. Šie sms darboņi būs tie, kas šādā situācijā viņam ūdens pudeli par 50 latiem pārdos. Un jā, protams, it kā ir labi, ka tur viņi ir ar to ūdens pudeli. Bet kas tas par parazītbiznesu tieši no šādiem cilvēkiem izsūkt pēdējo?
Šī "pagarināšanas maksa" ir tieši šāda veida APZINĀTA izspiešana. Jā, citos gadījumos arī vieglprātības ļaunprātīga izmanntošana.
Vaias ir normāli, ka dod naudu jebkuram bezdarbniekam, bet viņš pēc tam var kaut vai gadu maksāt pa 40ls un atmaksājamā summa ne par santīmu nav mazinājusies, kā akmenī iekalta? Kas tas vispār par kredītu, kuru tu vari maksāt, maksāt, maksāt, bet nekad neatmaksāt? Kur tu vēl tādu esi redzējis? Agrāk nekā tāda nebija. Ja es maksāju kaut drusciņas, tad par šo drusciņu arī tas kredīts samazinās.
Bet te spiež uz to, ka tam bezdarbniekam (kuram vēlīgi iedod to naudiņu, bez jebkādiem jautājumiem)) uz sitiena nebūs visa summa, ko atdot.
Man gan nav pārliecības, ka jūs, smsdarboņu aizstāvji, to paši ļoti labi nesaprotiet. Visticamāk, ka jūs pat ĻOTI labi zināt, par ko es runāju, tikai tēlojiet te parasto tautu.
Lelde
18.04.2013. 13:52»
tuksums
Pavluta kungs iet galejibaa, tas ka vajag so nozari ierobezot ir skaidrs, tacu vins to dari tik drastiski, ka tiesham jasak domat, ka vins lobee bankas, man vins likaas loti labs ministrs, tacu matematiski izrekinot vina ierosinajumus, es vairs nevaresu aiznemties mazas summas, kas man ir vajadzigas...
Piekritu tuksumam. Tas vēl nenozīmē, ka pamācoties Hārvardā, iegūsim lēmumu pieņemšanā objektīvu un pilnībā neatkarīgu ministru! Žēl :(
tuksums
18.04.2013. 11:34Pavluta kungs iet galejibaa, tas ka vajag so nozari ierobezot ir skaidrs, tacu vins to dari tik drastiski, ka tiesham jasak domat, ka vins lobee bankas, man vins likaas loti labs ministrs, tacu matematiski izrekinot vina ierosinajumus, es vairs nevaresu aiznemties mazas summas, kas man ir vajadzigas ik pa laikam, un tie kas blauj par auglotajiem un taa talak, ir vai nu bezatbildigie, vai nekad nav izmantojusi nebanku kreditu, jo dazreiz tas tiesham palidz!
Artūrs Detlavs
18.04.2013. 06:55»
Grāmatvedis
A.c. Artūr Detlav, Jums pašam derētu pamācīties matemātiku. GPL ir procentu procentu formula un pie 50 Ls kredīta 5 Ls procenti GPL = 213.8
Ok, atvainojos. Cik saprotu, tad GPL tiek rēķināta pēc MK noteikumos esošas formulas. Ŗeķināju kā parasts mietpilsonis bez augstākās fizmatu izglītības, no 2 lielumiem, ko redzēju.
Kāposts
18.04.2013. 00:05Un piekrītu neizpratnei, kāpēc pietiek.com kaut ko tādu publicē. Tikai tāpēc, ka pretenzijas pret ministru, tas automātiski ir kaut kas atbalstāms? Varbūt vēl kādas "laimētavas" priekšnieks uzrakstīs gaudu vēstuli, cik viņam nežēlīgi grūts bizness, un kam būtu izdevīgi to apkarot... U
rudais blēdis
17.04.2013. 19:37Nu cik zemu vēl Pietiek nolaidīsies? Narkotikas un ieroču tirdzniecību sāks reklamēt? Nauda jau nesmird....
mia
17.04.2013. 19:13mūziķis ampelmanis ekonomikas ministrs, ak jā vēl parādnieks, smiekli nāk ... bet tāda jau puse no " tiesikums" valdības
Hey
17.04.2013. 18:51Ņemšanās ar "ātrajiem kredītiem" ir farss. Redziet, ja laikā neatdod, tad summa ir daudz lielāka. Bet bankas? Ja laikā neatdod, tad summa var 4x vai pat 5x lielāka, un nav runa par 100Ls kredītiem, bet tūkstošiem. To arī kāds ierobežos? Nav dzirdēts, ka ministrs steigtos.
SVB
17.04.2013. 18:25AIZLIEGT SHO IZMISUSHO CILVEEKU PEEDEEJAAS IZGEERBSANAS PANEEMIENU !!!!
Kāposts
17.04.2013. 16:07Vienmēr nāk prātā piemērs ar Vinetu Muižnieci - viņai skaidri gaiši iebaksta ar purniņu peļķītē, ka re, kur tu viltoji dokumentus. Atbilde? Nu tās ir raganu medības, politiska izrēķināšanās un kas tik tur vēl ne.
Nu un!? A kāpēc tu dokumentus viltoji?
Ušakovam savdabīga sarakste ar krievu vēstniecības darbinieku.. a kurš nopludināja, kāpēc nopludināja, utt.
Tādā pati retorika arī šiem sms mērgļim.
Kāposts
17.04.2013. 16:01Vecs blēžu triks - nevis runās par lietas būtību, bet mēģinās to pavērst gaismā: "kam tas izdevīgi".
Gluži kā politiķi pieraduši: "Tas ir politiskais pasūtījums!"
Man ir dziļi vienalga, kam šis te ir visvairāk izdevīgi, bet zinu to, ka šī augļošana ir briesmīga. Protams, ir arī vieglprātīgi aizņēmēji, bet ir arī cilvēki, kuri tajā brīdī ir nonākuši bezizejas situācijā. Šakāļi ir klāt - un pēc tam tikai pagarini,pagarini... Kaut vai gadu maksā pa 40 latiem, atmaksas summa kā nemainās, tā nemainās. Viszemiskāko parazītu bizness.
Pē tam, kad ir savairojušies šitie, bankas šķiet baltas un pūkainas ar saviem parastajiem gada procentiem un mierīgo atmaksas termiņu.
Tā,ka ejiet lūdzu d***, parazīti smirdīgie, manis pēc jūsu iznīdēšana būtu izdevīga kaut vai ezītim miglā, tas nekādā veidā nemaina faktu, ka jūs esat pretīgi parazīti.
Grāmatvedis
17.04.2013. 14:05A.c. Artūr Detlav, Jums pašam derētu pamācīties matemātiku. GPL ir procentu procentu formula un pie 50 Ls kredīta 5 Ls procenti GPL = 213.8
ss
17.04.2013. 14:00Piekritišu ,slima suņa murgi!!!Normālā sabiedrībā nav vajadzības pēc tada veida augļotāiem.
aradhana
17.04.2013. 13:39»
cirks
Iespējams, ka ministrs pats uz savas ādas būs pārbaudījis patēriņa kreditēšanas postošo ietekmi uz cilvēku psihi, ģimenes budžetu un valsts attīstību. Tāpēc vienīgā pareizā izvēle būtu patēriņa kreditēšanas aizliegšana gan banku, gan nebanku. Dzīve uz parāda, lai arī sniedz īslaicīgu gandarījumu, ilgtermiņā...
Nebanku kreditēšanu aizliegt, banku patēriņa kreditēšanu - jūtami ierobežot, nevis aizliegt pilnībā. Ir tomēr jāņem vērā gadījumi, kad cilvēkam kredīts vajadzīgs piepešu veselības problēmu, avārijas vai cita līdzīga iemesla dēļ.
aradhana
17.04.2013. 13:34jebkas, kas tiek darīts, blakus savam tiešajam mērķim parasti arī izrādās kādam personiski izdevīgs. šajā gadījumā gluži vienkārši nav būtiski, kā interesēs - ātro kredītu reklāmas IR jāaizliedz! Vēl vairāk - es patiesi priecātos, ja šo kantorīšu īpašnieki tiktu izraidīti no jebkuras pieklājīgas sabiedrības tā vietā, lai tenku lapās gozētos "sabiedrības krējuma" statusā...
Novēlu šī portāla redaktoram noformulēt savu pozīciju - par ko viņš īsti iestājas - un negremdēt cilvēkus tad, kad viņi dara jēdzīgas lietas.
cirks
17.04.2013. 09:18Iespējams, ka ministrs pats uz savas ādas būs pārbaudījis patēriņa kreditēšanas postošo ietekmi uz cilvēku psihi, ģimenes budžetu un valsts attīstību. Tāpēc vienīgā pareizā izvēle būtu patēriņa kreditēšanas aizliegšana gan banku, gan nebanku. Dzīve uz parāda, lai arī sniedz īslaicīgu gandarījumu, ilgtermiņā tomēr noved pie depresijas, apātijas un nabadzības. Milzīgais naudas apjoms, kas šobrīd katru mēnesi ieplūst augļotāju kabatās, nonākot valsts tautsaimniecības apritē,radītu gan jaunas darbavietas, gan nodokļu ieņēmumus. Vieglas peļņas gūšanas aizliegšana patēriņa kreditēšanā, banku darbību novirzītu uzņēmējdarbības kreditēšanai, kas atkal radītu darbu un nodokļus.
Ojārs
![Reģistrēts lietotājs [R]](img/r.png)
Šoreiz izskatās, ka persona, kura nodēvējusi sevi par Rūdolfu Krieviņu, ļoti cenšas glābt savu ādu.
Artūrs Detlavs
17.04.2013. 07:10Rūdolf Krieviņ, lūdzu nerunā par lietām, kuras laikam vispār nesaproti, nepārzini.
1) Šie augļotāji šādu reģistru ir izveidojuši, taču tam ar to, lai cilvēki neaizņemtos neapdomāti, sakars ir mazs. Šāds reģistrs tika izveidots, jo palielinājās personu skaits, kas nespēja atdot kredītus. Tāpat ieteiktu painteresēties, vai šāds reģistrs ir pieejams visām firmām, kas izsniedz kredītus, vai arī tajā ar info dalās atsevišķi uzņēmumi. Pačukstēšu, visi tajā reģistrā nav.
2) Kas attiecas par uzņēmumu bļaušanu par to, ka, ja noteiks gada procentu likmi 100% apmērā, tad tirgus iznīks. Vai tik atkal šī nav muldēšana. Tad ņemam par piemēru tās valstis, kur šāda procentu likme ir noteikta- Tur nepastāv ātrie kredīti?? Pastāv! Protams, neviens no šiem augļotājiem nevēlās, lai šāda likme tiktu noteikta, jo lāpstas vietā turpmāk nauda būs jārauš ar smilškastes lāpstiņu. Un vēl, kas krīt acīs ir tas, ka Fromane skumjām actiņām min to, ka turpmāk uz nedēļu nebūs izdevīgi aizdot. Tikai nevajag, lai tad nopublicē tendences, uz kādiem termiņiem ņem kredītus, es domāju, ka vairums ņem uz mēnesi, un, ja piemēram tagad ņem iekš smscredit.lv 50 Ls uz mēnesi, tad jāatdod ir vietā 55 Ls, kas arī ir 10% (lasīt GPL-100%). Tā kā ieteiktu tomēr paskatīties, ko pārstāv vai arī matemātiku pamācīties.
3) Visas aktivitātes medijos ir tikai un vienīgi reklāma, lai cilvēkiem liktu enkurus galvā, ka tikai ir tāds smscredit.lv, kur Tu vari aizņemties naudu. Nav normāli, ka man ieslēdzot TV, tiek visu laiku borēts, izejot ārā, tiek borēts, tā jau ir zombēšana cilvēku! TV un Radio būtu jāaizliedz reklāma, lai sludinās uz tramvajiem un internetā!
4) Par nākšanu pretī, tiem, kam ir grūtības, tikai nevajag. Ja pēc mēneša Tev būs problēmas atmaksāt kredītu, tad neviens Tev pretī nenāks, jo, tās pašas smscredit.lv inkasso speciālistes ir iemācītas atkārtot tikai vienu un to pašu frāzi- Ja ir grūtības, tad pagariniet. Tikai pēc 6 mēnešiem, Jūs varēsiet, iespējams, tikt pie grafika. Vienīgais, ja esi nekaunīgs, un saki, ka, ja nenāks pretī, tad nemaksās, tad ar sakostiem zobiem tiek piedāvāts kredīta atmaksas grafiks, bet arī ar noteiktu ikmēneša piemaksu. Taču tādu privelēģiju var panākt tikai tad, ja esi uzstājīgs un pieejam tam ar principu, ka nekādas pagarināšanas maksas nemaksās. Taču šaubos vai lielākais vairums no cilvēkiem ko tādu spēs, jo nevienam nav patīkami atzīt, ka viņam ir grūtības atmaksāt.
5) Pēdējā rindkopa Rūdolf, ir ļoti patīkami lasīt. Proti, bankas, kad izsniedza overdraftus utt. Parasti skatījās, to, kādi ir personas ienākumi, jebšu, ja nebija konts tajā bankā, lūdza izrakstu no citas. Taču, nekad nedeva kredītu, ja nebija darba vietas un kur nu vēl studentam. Tu Rūdolf, noteikti esi jau ar gadu gājumu, tādēļ, pieļauju, ka vispār nepārzini situāciju, kas notiek studentu vidū. Es pārzinu, jo pats tikko no turienes esmu ārā. Esmu atskatījies, atklausījies tos gadījumus, kad tiek bezjēdzīgi aizņemta nauda un ir problēmas atdot. Tādi ir 90%.
Proti, standarta situācija ir tāda, ka cilvēks paņem vienu kredītu, ar domu, ka kaut kā atdos. Un tad ir 2 varianti, vai nu viņš viņu ikmēnesi pagarina. Vai arī, kad noriebjas pagarināt, viņš izdomā paņemt citu kredītu, lai atdotu iepriekšējo. Taču ņemot nākamo viņš jau atkal paņem lielāku summu un tādā veidā stieg bedrē. Un tikai nevajag muldēt tagad par reģistriem. Jebkurš, kas ir saskāries, apliecinās, ka tā ir muldēšana.
Tā, kā jāpasakās Pavļutam, ka tas beidzot ir izdomājis šo nozari ielikt kādos rāmjos. Jo tas bardaks, kas bija kopš 2008.gada, ir iedzinis jūru cilvēku izmisumā un sabojājis nervus. Jo cilvēks, ja nepārzin Tiesības savas, tad viņu šādi kantori ietekmē psiholoģiski un iedzen stūrī.
Komentārs tapis iz pieredzes, jo pats esmu tam gājis cauri un vēl pašlaik cīnos ar pieļautajām kļūdām un nevienam nenovēlu tam iet cauri. Vienīgais, ko var iegūt, tā ir pieredze laba/slikta, man bija abas.
Gints V.
17.04.2013. 00:58Pārsteidz, ka Pietiek.com ir pavilcies uz ātro kredītu Associācijas kampaņu!?!?
Pilnīgi atbalstu pavļuta un EM centienus ĻOTI būtiski ierobežot ātro kredītuzņēmu bezpreģelu, ierobežot gada likmes un tādējādi faktiski iedzīt šo nozari atpakaļ bankās! Tas ir sabiedrības interesēs un, protams, arī bankas no tā tikai iegūs, ja beidzot atsāks kreditēt uz daudz atvieglotākiem noteikumiem! Ar SWED un/vai pavļuta personīgajiem kredītiem šeit nav pilnīgi nekāda sakara!
Anonīmais Šakālis
16.04.2013. 23:20Šī, protams, ir ātro nagumaucēju PR akcija, toties vismaz labi un sakarīgi uzrakstīts, ar reāla kompromata sajūtu apakšā!
ddd
16.04.2013. 22:00DNB tā ir, kas izrā'dijusi Pavļutam labvēlību? Kāpēc nelauza līgumu ar Pavļutu. Lai taču iet uz maksātnespēju.
ance
16.04.2013. 21:55haha, ta nu pārsteigums. Daniels ar Sweda bosu ik mēnesi tiekas. kāpēc????
Maris
16.04.2013. 21:09Iekrita dzeks beidzot :)
Taa ir ka bankas puikam maksaa naudu un atliek krita segsanu.
Korupcija!!!
Justs
16.04.2013. 20:43Pirms pieciem gadiem ātrie kredīti sākās ar 2k un viegli bija dabūt 100k, tā kā Pavļuts ir upuris iepriekšējās sezonas ātrajiem. Jebkurā gadījumā - banku nerimstošā apetīte un ātro kredītu firmeļu augļosanas prakse ir jāaptur un piekrītu centieniem kredītus ierobežot vai aizliegt vispār, vai arī mainīt banku vēlmi pelnīt, neko nedarot. Nav noslēpums, ka "nauda" un akarība no naudas ir tā pati narkomānija, alkholisms, smēķēšana un visi to zin, bet neviens to nespēj atzīt, jo tā nu sanācis, ka dzīvojam sistēmā, kur pārtiku metam ārā vai ražojam par daudz, mājokļi stāv tukši un ir banku īpašumā, cilvēki ir parādā siltuma piegādātjiem, kā vergi katru dienu iet uz darbu un vergo kādam, bieži bankai un valstij, maksājot nodokļus, par kuriem pensija nesanāks, bedres netiek lāpītas, pabalsti invalīdiem un jaunajām māmiņām ir ņirgāšanās un viss beigu beigās mērāms latos un santīmos. Nav naudas, ej un pakaries, bet labāk par visu - neaizņemies un atrodi veidu, kā dzīvot neatkarīgi no tās naudas mašīnas. Grūti būs, bet iespējams ir.
Man ierosinājums ir aplikt banku darbību ar tādiem nodokļiem, kas finansētu visas Latvijas problēmas sākot ar ceļiem un beidzot ar cienīgu pabalstu jaunajiem vecākiem. Pietiks te augļot SWED, SEB, DNB, Nordea uttjp. Redz, kad sūdi, banka parasti neko nezaudē - paņem visu un izģērbs pliku. Šo praksi vajadzētu izbeigt. Ja nepatīk, lai iet prom no Latvijas. Nevajag mums tos banku parazītus, kas neko neražo, tikai kāš un kāš.
asdfgh
16.04.2013. 20:32kas ir autors?????
imho aatros krediitus vajag aizliegt kaa sugu...
un krediitu izsniedzeejus aizsuutiit uz ronju salu.
Gvido
16.04.2013. 19:49Kāds tur brīnums, jo Pavļuts taču ir kukuļņēmēja Valda Zatlera vadīta politmafijas klana RP darbinītis...
Oi
16.04.2013. 18:54Baiba Fromane plosās ar literāro pseidonīmu?
Esmu pārliecināts, ka tik lēti Pavļuts sevi nevērtē. Savāks vēl kādus aktivitātes punktus un tad notīsies uz Eiropas Komisiju vai Parlamentu, sapelnīs kredītam un tad visi teoriju vērpēji varēs iesālīties. Lai tagad smērētos ar reklāmām? ... Iedzer tēju, Baiba, un meklē nākamos darba devējus.
Kash
16.04.2013. 17:27 Autor! Ilgi domāji, kamēr šos divus faktus kaut kā savilki kopā?
Vai domā, ka Pavļuts "starā", ka nevar atdot pamatsummu un "pa tukšo" jamaksā procenti?
Neviens jau viņam neko neatlaiž. Pavļuts tikai ilgāk sēdēs parada bedrē.
..un par "ātrajiem kredītiem" runājot - pareizi vien ir, ka pievelk striķus šiem augļotājiem. Visa tā izrādīšanās ar reģistriem ir tikai acu aizmālēšana, lai ātrāk no šiem "atsietos". Tādu biznesu aprauj... ļin.