Ar ko Krievijas propaganda atšķiras no Rietumu propagandas?
Ikars Piebalgs*13.01.2016.
Komentāri (114)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
to viss skaidrs
28.01.2016. 12:24»
viss skaidrs
Ja autors var tā pajautāt, var rakstu nelasīt... Skaidrs, kā intereses viņš aizstāv un cenšas mūs par to pārliecināt. Neizdosies, nekad! Mēs esam dzīvojuši ar kremļa propagandu piekliegtā pasaulē. Mēs cēlām komunismu, pat līdz attīstītam sociālismam bijām tikuši.Šis raksts arī ir īsts kremļa propagandas...
Par tevi arī viss skaidrs. Pilnīgs un galīgs propagandas upuris. Zombijs. Pat tieksme uzzināt patiesību ir iznīcināta.
Kurlanders
24.01.2016. 14:17Kad bijām zem PSRS, mēs tā kā skaitijamies tie labākie un attīstītakie. Tagad pie Rietumiem esam pakaļgalā pilnīgā, bet toties brīvi un neatkarīgi. Paldies valdībai par laimīgo bērnību!
to zigis
17.01.2016. 22:30»
zigis
1. Kāds sakars Dombrovskim ar Krievijas propogandu...
ASV vispār nekad un nemūžam nav ievērojusi un arī netaisās ievērot nevienu starptautisko tiesību normu. Visas tavas pieminētās okupācijas un deportācijas viņi veic šobaltdien, nemaz nav jāmeklē atpakaļ pagājuša gadsimta sešdesmitajos gados, nu un.......? Par Krimu taču vienreiz vajadzētu tā kā aiztaisīt tās satrauktās spļautuves, Ukrainai tā piederēja tikpat, cik tev mēness un taviem kungiem tur savu karabāzi neredzēt kā tev savas ausis.
asa
16.01.2016. 16:34Kad boļšrviki izdarija valsts apvērsumu sakas pilsoņu karš ,tagat ūKRAINĀ tas pat Kāpēc visiem būtu japalļaujas nelikumigai varai.
asa
16.01.2016. 16:21kad nacionālisti izdarīja apvērsumu ES to apsveica ja tas nebūtu izdarīts būtu saglabāts Krima un Donbass
viss skaidrs
16.01.2016. 16:14Ja autors var tā pajautāt, var rakstu nelasīt... Skaidrs, kā intereses viņš aizstāv un cenšas mūs par to pārliecināt. Neizdosies, nekad! Mēs esam dzīvojuši ar kremļa propagandu piekliegtā pasaulē. Mēs cēlām komunismu, pat līdz attīstītam sociālismam bijām tikuši.Šis raksts arī ir īsts kremļa propagandas paraugs.
fakts
16.01.2016. 13:36Ar ko Krievijas propaganda atšķiras no Rietumu propagandas? Ar to, ka pirmā pastāv, bet otrā ir pirmās izdomājums!
Aigars Brūvelis
16.01.2016. 01:21Ļoti labs raksts. Paldies Ikar.
Tādā ziņā, ka šādi analītiski raksti būtu jāsaskalda sīkās salasāmās vienībās, lai ātri skrienošā tauta var sagremot pa bišķim, jo šitais ierindniekam ir par daudz.
atbilde
15.01.2016. 19:10Krievs ātrāk izmanto spēku, lai pārliecinātu tūļas par savas propagandas pareizumu.
zigis
15.01.2016. 16:06»
to zigis
Bet kāda nozīme tam, dedzināja vai nededzināja? Cilvēki var dažādas lietas darīt. Bet informācijas aprites kontrole pat vissliktākajās politiskajās iekārtās taču notiek ne jau ar grāmatu dedzināšanas palīdzību. Ja kaut kur arī ir dedzinātas grāmatas, tad tā parasti ir notikusi ne jau kā informācijas...
Dedzināja vai nededzināja mēs nekad droši neuzzināsim. Un tas arī nav svarīgi. Nav svarīgi uzzināt, nevis dedzināt. Šeit ir debate par propogandu un nevis par grāmatu dedzināšanu. Grāmatu dedzināšana ir tumsonība un liecina par garīgās attīstības atpalicību.
to zigis
15.01.2016. 15:44Bet kāda nozīme tam, dedzināja vai nededzināja? Cilvēki var dažādas lietas darīt. Bet informācijas aprites kontrole pat vissliktākajās politiskajās iekārtās taču notiek ne jau ar grāmatu dedzināšanas palīdzību. Ja kaut kur arī ir dedzinātas grāmatas, tad tā parasti ir notikusi ne jau kā informācijas kontroles politikas pasākums, bet kā politiska, reliģiska, ideoloģiska vai kāda cita demonstrācija.
zigis
15.01.2016. 15:24»
kukū
tipiska Rietumu propoganda - kaut kādā attālā Krievijas pilsētā dedzinot Sorosa fonda izdotās grāmatas. pašā pilsētā neviens neko nezina, bet galvenais jau izdarīts - komentētāji sacenšas, atgādinot visus vēsturiskos grāmatu sārtus, piemin Hitleru utml. ja cilvēku saprastu, ka attālā Krievijas pilsētā...
Dedzināja vai nededzināja mēs nekad droši neuzzināsim. Un tas arī nav svarīgi. Svarīgākais ir kas cits, un proti, vai Krievijā varētu būt dedzinātas Sorosa fonda finansētas grāmatas !? Uzsvars uz - vai varētu būt !! Mana personīgā pieredze saka - skaidrs, ka varētu. Piemēram Ņemcova slepkavība - mēs nekad neuzzināsim taisnību, taču visticamākā atbilde ir - Ņemcovu noslepkavoja čečeni pēc Kadirova pavēles, kurš cenšas izkalpoties Putinam. Kontroljautājums - vai Krievijā varētu ar buldozeriem iznīcināt no ES ievestu pārtiku?
guga
15.01.2016. 15:06»
lauķis
Propaganda (latīņu: propagare - izplatīšanās uz priekšu) ir patiesas vai maldīgas informācijas izplatīšana lielām ļaužu masām, lai panāktu vēlamo efektu. Pat ja informācija ir patiesa, propaganda bieži rada maldīgu priekšstatu par kādu lietu kopumā. Propagandu bieži izplata ar dažādu reklāmu palīdzību...
Ko lai dara - pasaule pati kā tāda ir melīga. Pārsvarā cilvēki no dzimšanas līdz nāvei melo vienā laidā (pēc jūsu definīcijas, jo runā, mēģinot panākt vēlamo efektu, citreiz paužot faktisku informāciju, citreiz to sagrozot tikai nedaudz, bet citreiz paužot pilnīgas aplamības tīši vai netīši, nezināšanas dēļ). Tikai 99.99% nepārtrauktajai melošanai nav nekādas nozīmes, jo tie neko neietekmē. 0.01% toties ar saviem meliem spēj ietekmēt visus pārējos.
zigis
15.01.2016. 15:06»
real
1.tevi tiesi ietekme dombrovska noslegtie slepenie protokoli ar svf,kas nosaka tavu algu,pensiju un mediciniskas kvotas,ka ari aizliegumu Latvijas bankai finanset Latvijas tautsaimniecibu...
1. Kāds sakars Dombrovskim ar Krievijas propogandu?
2. PSRS un Krievija ir pārkāpusi tik daudz starptautisko tiesību normu (veselu tautu deportācijas, aneksijas, okupācijas, Ungārija 1956, Čehoslovākija 1968, ..... , pēdējais - Krimas aneksija), ka runāt par starptautiskām tiesībām Krievijas izpildījumā ir bezjēdzīgi.
real
15.01.2016. 14:17»
zigis
Principā var piekrist, ka lielas atšķirības starp Krievijas un Rietumu propogandu nav. Tai pašā laikā, Kreivijas propoganda mani personīgi biedē un rada negatīvas emocijas, bet Rietumu propoganda manī nerada gandrīz nekādas emocijas. Kāpēc?? Atbilde ir ļoti vienkārša - Krievija ir mūsu kaimiņš, esam...
1.tevi tiesi ietekme dombrovska noslegtie slepenie protokoli ar svf,kas nosaka tavu algu,pensiju un mediciniskas kvotas,ka ari aizliegumu Latvijas bankai finanset Latvijas tautsaimniecibu.
2.no starptautisko tiesibu normu viedokla PSRS likvidacija bija nelikumiga,jo ANO tika radita atzistot 2 pasaules kara rezultatus un PSRS robezas 1945-1991. tapec ari sodien Latvija tiek kurinata kara histerija un asv megina parskatit ANO statusu.
zigis
15.01.2016. 13:11Principā var piekrist, ka lielas atšķirības starp Krievijas un Rietumu propogandu nav. Tai pašā laikā, Kreivijas propoganda mani personīgi biedē un rada negatīvas emocijas, bet Rietumu propoganda manī nerada gandrīz nekādas emocijas. Kāpēc?? Atbilde ir ļoti vienkārša - Krievija ir mūsu kaimiņš, esam bijuši gan impērijas gan PSRS sastāvā un varam diezgan adekvāti novērtēt Krieviju. Turpretī Irāka, Bahreina (es pat tā precīzi nezinu kur tā atrodas), Lībija, Sīrija...... - tas ir tālu un uz mums tieši neattiecas. Krievijas propogandas saturs mums ir labi saprotams un tāpēc nepieņemams, turpretī Rietumu propoganda par Bahreinu....... - pilnīgi neinteresanti. Mūs apdraud tieši Krievija - ko vērts ir Putina paziņojums, ka PSRS sabrukums ir traģēdija. Īstā traģēdija ir PSRS rašanās un mūsu iekļaušana tajā. Propoganda ir bijusi, ir un būs vienmēr. Jautājums kādā mērā tā skar mūs tieši.
Gadījumā ar Krieviju - ietekme ir vistiešākā un Latvijas valstij un latviešiem visnaidīgākā. Tas pats sakāms arī igauņiem, lietuviešiem, somiem, poļiem, čehiem, slovākiem, ungāriem, rumāņiem.......un tagad arī ukraiņiem!!! Nupat ukraiņi nomainīja latviešus Krievijas aptaujās par ienaidniekiem.
15.01.2016. 08:16
Palielinās nodokļus, aizņemsies vēl 1 mijardu euro, par miljardu jau nolemts. Ar mums nerēķināsies - ja gribam ietekmēt, tad jāsavāc 155 000 balsu par savu naudu. Arī tad var neņemt vērā. Mums nav tiesību, esam pakļautu bēgļu, teroristu un Daesh terora kapacitātes briesmām šeit Latvijā. Kas par to atbildēs ? Kam tas ir izdevīgi?
Izraēlas un ASV cionistiem vajadzīgs izliet latviešu asinis karā ar Deash, lai Deash vēršas pret Latviju un "terorisma draudu ēnā" lai var pieņemt Patriotisma likumu, kāds jau ir ASV, kas atļauj kontrolēt jebkuru personu, neņemot vērā cilvēktiesības. ASV Patriotisma likums stājās spēkā pēc 11. septembra „cīņai ar terorismu”. Tas dīvainā kārtā bija izstrādāts jau pirms 11. septembra. Vai jūtaties drošāk?
Tiesības, ko paredz Latvijas likumdošana- savākt 155 00 parakstu, lai rosinātu referendumu par pilsoņu naudu, nav realizējamas. Šis likums ir pretrunā Satversmes 2. pantam, kas paredz tautas varas suverenitāti. Latvijā A.Bērziņa (VP) un S.Āboltiņas (Saeimas spīkere) laikā tika ieviesta norma – savākt 155 000 parakstu. Referendumi ir tiešās demokrātijas instruments. Tāds tautai ir atņemts.
Visticamāk, lai kontrolētu sabiedrību un ikvienu no mums, ASV vēstniecība rosinās Latvijas valdībai pieņemt līdzīgu Patriotisma likumu.
Politiķi vienmēr pirms vēlēšanām solīs samazināt nodokļus un vienlaikus palielināt Valsts kases ieņēmumus skolotāju, mediķu, policistu algām, pensiju palielināšanai. Vai tas maz iespējams? Kā jums šķiet, kur šeit ir meli un apzināta maldināšana? Viņi tāpat bezatbildīgi izšķērdēs šo nodokļos iekasēto naudu, ko godīgi viņiem maksājam.
autoram
14.01.2016. 23:15Autors aizmirsa pieminēt to, ka "briesmīgais" Putina režīms un Krievijas "briesmīgā propaganda" ir vistīrākais Rietumu propagandas piemērs. Nu gluži kā visi iepriekš iznīcinātie "diktatori" un vēl līdz galam nenomušītais Sīrijas " briesmīgais diktators". Ukrainas pusē nav propaganda, tikai Krievijā? Autor, pat tu esi iepropagandējies dziļi jo dziļi, kaut gan ieliku tev plusu. Vēl es nekādīgi nevaru sagaidīt to skaisto brīdi, kad tas māmuļas nāvi gaidošais britu "princis" nāks klajā ar sevis pasludināšanu par "Jauno Hitleru", ka nekā taču cītīgi piegādā Saudi Arābijai ieročus, ar ko šie tikpat cītīgi bombardē Jemenas civiliedzīvotājus.
to Godo
14.01.2016. 23:13»
Godo
Daudzas lietas mehāniski skatot izskatās simetriskas, bet vienkārši paskatoties pēc būtības izrādās stipri atšķirīgas...
Protams, ka vairāk paši sevis izplatītajiem meliem tic Rietumu žurnālisti, nevis Krievijas, tas jau arī rakstā teikts. Tāpēc, ka Rietumu ideja par "brīvo pasauli, demokrātiju" utt teorijā izklausās tik labi un skaisti, un arī praksē daudziem rietumniekiem dzīve jauka, tas jau nekas, ka tas tiek panākts uz trešās pasaules rēķina...
Un pilnīgi piekrītu, ka pārliecība katram ļoti mīļa - tieši tāpēc jau arī žurnālisti izvēlas labāk visu informāciju laist caur selektīvu filtru, atsijājot tikai tos faktus, kas nesatricina iemīļoto, ērto pasaules redzējumu. Tas pats Tomsons - nav taču ne muļķis, ne negodprātīgs, bet tā ignorance par to, kas notiek pasaulē, reizēm apbrīnojama...
Man svarīgi ir tikai fakti un loģika. Es vienīgi priecātos, ja spētu atrast tādus faktus un loģiskus argumentus, kas spētu pārliecināt, ka Rietumi ir nesavtīgi vienkāršo ļaužu brīvības aizstāvji - protams, ka ar šādu pārliecību ir daudz vieglāk dzīvot... Kā saka, jātic Ziemassvētku vecītim, jo citādi pasaule šķiet pārāk drūma. Bet kā gan iespējams uz šī pasaules uzskata komforta altāra upurēt veselo saprātu un faktus? Tā taču ir sevis mānīšana, nekas vairāk.
atbildu godīgi
14.01.2016. 21:05»
nosledzot diskusiju
vai masveida Latvijas iedzivotaju izbrauksanu no Dzimtenes vairak ir sekmejusi asv vai Krievijas propoganda? atbildiet sev godigi
Protams, ka Krievijas, kuras apoloģēti nepārtrauki cenšas iestāstīt cik viss Latvijā slikti, kāda nabadzība utt. Tepat blakus arī viens tāds pats rakstelis.
fakts
14.01.2016. 21:02»
domadams neizdomasi !
Krievija Krievijas valsts dome pienema likumu ,ka Krievijas masu medijos arzemju kapitals var but ne vairak ka 20%! vai tas radis bankrotu 5 kolonas propogandistiem un atklatiem Krievijas ienadniekiem ka exo Moskvi,Dozdj un RBK radis laiks.Bet butu interesanti zinat cik % Krievijas kapitala pielauj ...
Krievijas valdības finansētajai RT pieder 100% no kanāliem RT America un RT UK.
nosledzot diskusiju
14.01.2016. 20:58vai masveida Latvijas iedzivotaju izbrauksanu no Dzimtenes vairak ir sekmejusi asv vai Krievijas propoganda? atbildiet sev godigi !
vispār
14.01.2016. 20:53»
Psaki karuselis>vispar
5 miljardu usd izdevumi realizejot maidanu Kijeva un gazot likumigo Ukrainas valdibu vardarbiga veida nav nekads Krievijas izdomajums vai propoganda,sos oficialos datus ir sniedzis asv valsts departaments savas finansu atskaites
Un to protams var izlasīt tikai un vienīgi Krievijas propagandas izdevumos!
Psaki karuselis>vispar
14.01.2016. 20:455 miljardu usd izdevumi realizejot maidanu Kijeva un gazot likumigo Ukrainas valdibu vardarbiga veida nav nekads Krievijas izdomajums vai propoganda,sos oficialos datus ir sniedzis asv valsts departaments savas finansu atskaites.
domadams neizdomasi !
14.01.2016. 20:41Krievija Krievijas valsts dome pienema likumu ,ka Krievijas masu medijos arzemju kapitals var but ne vairak ka 20%! vai tas radis bankrotu 5 kolonas propogandistiem un atklatiem Krievijas ienadniekiem ka exo Moskvi,Dozdj un RBK radis laiks.Bet butu interesanti zinat cik % Krievijas kapitala pielauj bbc,fox un cnn asv un anglija ? tad ari sorositi varetu sakt reali stastit kur ir lielaka demokratija un izteiksmes briviba Krievija vai rietumos !
latvāņi smird
14.01.2016. 20:27»
Visums
Ļoti labs raksts!Paldies autoram!Starp citu - iesaku izlasīt Ikara romānu Melu sindikāts" - ir vērts
tikai ja tas murgojums būs uz mīksta tualetes papīra ruļļa on lētāks par parasto tualetes papīru..
Haris.
14.01.2016. 19:41Kaut raksta tēma (propaganda) ir sensit...,pied.-jūtīga,komentāros-daudzpusīgos-cenzūru nemanu,kas man liek domāt,ka esmu,ar savu viedokli par daudz neitrālākām tēmām,daudzkārt cenzēts,t.i.mans viedoklis portālā tiek izņemts.Varbūt,cenzors varētu paskaidrot,kāpēc.
katram savs
14.01.2016. 19:33Viņiem nav seksa,bet mums nav propogsndas.Gatsimtu spārnotie punliskie teicieni.
14.01.2016. 19:28
»
anonīms
Esmu dzīvojis gan PSRS, gan Latvijas Republikā. Skaidri zinu, ar ko rietumu propaganda atsķiras no Krievijas. Krievijas TV parāda vispirms pašu uzņemtu ziņu sižetu no notikuma vietas un pēc tam izsaka savu viedokli, kurš var patikt, var neopatikt, bet rietumu neko neparāda, bet uzreiz paziņo savu viedokli...
Krievijas TV vispirms parāda pašu inscenētu ziņu sižetu un pēc tam izsaka pareizo varas viedokli.
Nenormālie ar neko nepamatotie meli, ka nupat, nupat Krievija taisās mums uzbruku un mūs okupēt. Tiešām vai tad iebrukums tikai divās kaimiņvalstīs un to teritoriju aneksija var būt par pamatu kaut kādām bažām.
vispār
14.01.2016. 19:15»
Octopus
Starp citu, raksta autors, attēlojot procesus Ukrainā, pats atkārto Rietumu propagandu, tātad nav brīvs no šīs propagandas iespaida. Vai arī pats sevi apzināti pakļauj pašcenzūrai, lai viņa rakstu vispār kāds te Latvijā publicētu...
Raksta autors, attēlojot procesus Ukrainā, atkārto kremļa propagandu. Sākot jau ar murgiem par spriedzi starp ukraiņiem un krieviem.
asv bezpajumtnieki
14.01.2016. 18:32»
kukū
tipiska Rietumu propoganda - kaut kādā attālā Krievijas pilsētā dedzinot Sorosa fonda izdotās grāmatas. pašā pilsētā neviens neko nezina, bet galvenais jau izdarīts - komentētāji sacenšas, atgādinot visus vēsturiskos grāmatu sārtus, piemin Hitleru utml. ja cilvēku saprastu, ka attālā Krievijas pilsētā...
amerikanu propoganda un tas kedes sunisi latvijas sorositu mediji tacu neradis musdienu Groznijas briniskigo pilsetu un pat ne Kalinina prospektu Maskava.
kukū
14.01.2016. 17:47tipiska Rietumu propoganda - kaut kādā attālā Krievijas pilsētā dedzinot Sorosa fonda izdotās grāmatas. pašā pilsētā neviens neko nezina, bet galvenais jau izdarīts - komentētāji sacenšas, atgādinot visus vēsturiskos grāmatu sārtus, piemin Hitleru utml. ja cilvēku saprastu, ka attālā Krievijas pilsētā nevienam nav nekādas daļas gar sorosiem - tur piezemētākas problēmas. bet - sabiedriskā doma ir iekustināta un viss, kas seko - taisnošanās. klaji, ciniski, filigrāni.
to godo
14.01.2016. 17:29Sirijas prezidents Asads ir kristietis,kas ir tavs draugs bama precizi naf zinams,iespejams ka musulmanis.
Godo
14.01.2016. 16:05»
to Godo
Ben, par kuru Sīrijas "tautu" tu runā...
Daudzas lietas mehāniski skatot izskatās simetriskas, bet vienkārši paskatoties pēc būtības izrādās stipri atšķirīgas.
Kā tev šķiet, vai Solovjovs pats tic tam, ko runā? Un Kiseļovs? Domāju, ka Maksims Ševčenko tic, bet vai tic Norkins, stipri šaubos. Vai Krievijas TV ziņu diktores tic tam, ko lasa ziņās?
Vienalga kāda ir tava atbilde, šaubas pastāv.
Vai tev ir šaubas par to, vai tam ko runā Amanpūra vai Bekija Andersone no CNN viņas tic? Man nav. Tāpat kā nav šaubu, ka Rietumu TV kanālu diktori paši tic tam, ko lasa, ko gan nevar teikt piemēram par to pašu Tatjanu Mitkovu.
Ko vēl?
Reiz profesors Ivars Austers teica, ka pārliecība ir kā īpašums. To ir ārkārtīgi grūti mainīt, pat, ja ir sajūta, ka īsti nav pareiza. Jo tas ir tāpat kā atteikties no kādas mīļas, bet nevajadzīgas lietas, par ko kādreiz esi lielu naudu maksājis.
Ja kas, es savulaik arī ilgi turējos pie tās pašas pārliecības un tagad tikai priecājos, ka esmu no tās ticis vaļā.
Smaciņa
14.01.2016. 15:17»
Dabas bērns
Nu, atvainojos, šis ir pilnīgs fufelis...
Latviešu komentāru idiota Žuļa pļūtījums!
asv propoganda ir bezspeciga pat Latvija
14.01.2016. 15:14Ukrainas centralajai bankai ipasnieki palika tie pasi,nemainijas ne pirms ne pec maidana un to vardi ir tikpat slepeni ka gadijuma ar ,,neatkarigo latvijas banku,,.diemzel laudis ,kuri katru dienu tiek apstulbinati ar sorositu propogandu par prostituti kardasanu un par demokratiskiem braucieniem sabiedriskaja transporta bez biksem,to nesaprot!
to Godo
14.01.2016. 15:09»
Godo
Runa jau nav propagandu. Runa ir par Tevi, Ikar...
Ben, par kuru Sīrijas "tautu" tu runā?
Viena tautas daļa karo pret Asadu. Otra daļa karo par Asadu. Trešā daļa radikalizējas un karo pret visiem. Lielākā daļa ne par ko nekaro un vai nu bēg no valsts, vai kas zīmīgi, bēg tieši uz Asada pārvaldītajām teritorijām. Tāpēc nevajag šādi vienkāršot "Sīrijas tauta karo pret Asadu". Aicinu Tevi noskatīties Frontline dokumentālo filmu par Sīriju, amerikāņu žurnālists taisījis.
Un par to, ka Rietumu propaganda piemelotu tikai "nedaudz" - nu piedod, bet rakstu taču Tu izlasīji? Tā melo reizēm pilnīgi no zila gaisa, tāpat kā krievi.
Es
14.01.2016. 15:03Tas Sārtais tak ir nekam nederīgs plencis!!!!
Viņam vajadzētu tādu pat likteni kā Polijas kolēģiem - aiz apkakles, ar kāju pa vienu vietu, lai iet strādā.... Cirvis, ne eksperts.
visiem zvirbuļiem;;ss,seņko,sīmaņiem
14.01.2016. 14:54Gan ikara raksts,gan komentētāji ir muldoņas....
deputats Fjodorovs
14.01.2016. 14:49»
Octopus
Autors ir pārāk nekritisks pret Rietumiem un jo sevišķi Ameriku. Propagandas dzimtene, šā termina modernajā nozīmē, ir ASV (nevis Hitlera Vācija vai PSRS). Pēc Z. Freida brālēna Eduarda Bernays ieteikumiem, ASV I pasaules kara laikā tika nodibināta pirmā Patiesības ministrija, kas amerikāņus noskaņoja...
Krievija visi masu mediji pieder 5 kolonai un tiek finanseti no asv valsts departamenta lidzekliem.bet asv uztraucas par viena Krievijas medija Russia today lielo popularitati pasaule ,ka alternativu asv propogandai.
Dabas bērns
14.01.2016. 14:44»
Dabas bērnam
Jā, tas būtu sekundārais jautājums, pat ja tiešām Rietumu mērķi būtu tik cēli - vai mēģināt pārtaisīt otru nav "labiem nodomiem bruģēts ceļš uz elli". Taču primārais jautājums ir, vai Rietumu varas elitei jebkad ir bijis šāds, ideālistisks mērķis. Tam vienkārši runā pretī milzums faktu, nesakritību, ...
"Taču primārais jautājums ir, vai Rietumu varas elitei jebkad ir bijis šāds, ideālistisks mērķis. "
Jā, tam es piekrītu. Visu virza pliks savtīgums!
Tevis klasificēto "sekundāro jautājumu" pieminēju, jo ar to parasti (vienmēr?) tiek maskēts primārais jautājums un daudzi (tādi kā Godo) uz to uzķeras.
Dabas bērns
14.01.2016. 14:40»
Godo
Runa jau nav propagandu. Runa ir par Tevi, Ikar...
Nu, atvainojos, šis ir pilnīgs fufelis:
"Asads nekad nav bijis leģitīms Sīrijas prezidents, jo tur nekad nav notikušas demokrātiskas vēlēšanas..."
Varbūt Tev vajadzētu paskatīties jēdziena "leģitīms" nozīmi? Viens resurss ir šeit:
http://www.vardnica.lv/svesvardu-vardnica/l/legitims
bet var pārbaudīt arī citos - skaidrojums ir tāds pats. Līdz ar to pilnīgi pietiek, ka "Asads varu mantoja no vecākā brāļa, kurš to mantoja no sava tēva Hafeza Asada." - lai vara būtu likumīga.
to godo
14.01.2016. 14:35latviesu strategisko partneru idile asv buss dels prezidenta amatu mantoja no busa teva. tas nekas ,ka alkoholikis planpratins. sogad ledija ar ragiem centisies mantot varu no sava vira bila.
hm
14.01.2016. 14:23Tas Godo ir viens labs aktieris no sārtā kantora! Patiesībai atradis morāli!
Kā tai anekdotē. Cik ir 2+2? Četri! Nē, nav pareizi, pareizā atbilde - cik vajag!
Godo
14.01.2016. 14:21»
to Godo
Problēma ar šo idillisko pieņēmumu un ticību labajam ir tāda, ka tā neatbilst ne loģikai, ne faktiem...
Runa jau nav propagandu. Runa ir par Tevi, Ikar.
Bet tā kā tikai ar pārliecināšanu kaut ko var panākt, tad pa punktiem.
Kāpēc labu, ētisku mērķu sasniegšanai būtu jāizmanto melīga propaganda? Labus, ētiskus mērķus sabiedriskā doma taču atbalstītu tāpat, kāpēc nepieciešama melošana?
Melošana patiešām nav nepieciešama, bet cilvēki jau visi esam un arī "labu" mērķu sasniegšanu gribas atvieglot nedaudz piemelojot klāt vai kaut ko nedaudz noklusējot. Te atslēgas vārds ir - nedaudz. Iepretim Krievijai, kur propaganda ir masīva un visaptveroša. Ievēro, ka Irākas keisā tos masu iznīcināšanas ieročus apstrīdēja jau pašā sākumā, kad Pauels ar to mēģeni plātījās, bet tā kā Husiens bija sliktais un viņš nenoliedzami bija sliktais, tad tas nu tā aizlīdēja garām.
Īsuma dēļ par Bahreinu necentīšos attaisnoties (tur liela daļa tev taisnības), bet Kadafi gadījumā sk. par Huseinu. Lokerbijas 300 pilnīgi nevainīgu cilvēku dzīvības nosedz visus Kadafi aizstāvības vārdus.
Par Sīriju.
Asads nekad nav bijis leģitīms Sīrijas prezidents, jo tur nekad nav notikušas demokrātiskas vēlēšanas, tāpat kā tās nenotika PSRS laikos un tagad nenotiek Krievijā. Asads varu mantoja no vecākā brāļa, kurš to mantoja no sava tēva Hafeza Asada. Nekādas brīvas vēlēšanas Asads nekad nebija ar mieru pieļaut, bet tagad tādas vairs pat tehniski nav iespējamas. Sīrijas tauta jau ir pateikusi, ko tā domā par Asadu, jo ne jau Olands vai Obama tur karo. Tur karo Sīrijas tauta (tās sunnītu daļa).Pamēģini kādu piespiest ar naudu vai ko citu karot pret paša gribu. Neizdosies.
Dabas bērnam
14.01.2016. 14:21»
Dabas bērns
"Proti, ar to, ka Krievijā "žurnālistiem" jārunā to, ko viņiem liek, kamēr Rietumos paši dedzīgi aizstāv "apspiestos" pret tirāniem...
Jā, tas būtu sekundārais jautājums, pat ja tiešām Rietumu mērķi būtu tik cēli - vai mēģināt pārtaisīt otru nav "labiem nodomiem bruģēts ceļš uz elli". Taču primārais jautājums ir, vai Rietumu varas elitei jebkad ir bijis šāds, ideālistisks mērķis. Tam vienkārši runā pretī milzums faktu, nesakritību, nekonsekvences. Jā, šie žurnālisti, tāpat kā Godo, noteikti tam tic, es pat pieļauju, ka, piemēram, Obama varbūt tam daļēji tic... Taču pamatā tā ir tā pati muļķošanas sastāvdaļa.